no-img
نوین اطلس

مرد متولد شهریور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مرد متولد شهریور
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
شهریور ۲۲, ۱۳۹۷

مرد متولد شهریور


مرد متولد شهریور چگونه است؟

چگونه می توان مرد متولد شهریور را جذب کرد و در او عشق و علاقه نسبت به خود به وجود آورد؟

طالع بینی در مورد مردان متولد شهریور چه می گوید؟

اگر می خواهید با یک مرد شهریوری ازدواج کنید بهتر است اول به سوالات بالا پاسخ دهید. مردان شهریوری به ظاهر مردانی خشک و متعصب با غیرت زیاد به نظر می رسند اما باید بدانید که درواقع غیرت آن ها عاشقانه است و می توانید خیلی ساده و حتی با یک کادوی کوچک او را خوشحال کنید.

نوین اطلس دات کام در این مطلب به همه ی سوالات شما پاسخ می دهد و در مورد مرد متولد شهریور اطلاعات کاملی در اختیار شما می گذارد.

طالع بینی مرد شهریور

طالع بیی ها می گویند مردان متولد شهریور ماه‌ معمولاً هوشیار، تیزبین‌، زرنگ‌، زیرک‌ وشدیداً موشکاف‌ هستند قوه‌ تخیل آن ها بسیار قوی بوده و اعمال‌ حساب‌ شده‌ و معقولی دارند. صبوری و بردباری از ویژگی های بارز مرد متولد شهریور است و در همه‌ بخش‌های‌ زندگی‌ واقع بین و محافظه ‌کار هستند.

مردان متولد شهریور در ظاهر از نظر احساسی‌ و عاطفی‌ سرد و خشک‌ به‌ نظر می‌رسند و گاهی‌ اوقات ‌این‌ حالت‌ شدیدتر می‌شود، چون‌ عادت‌ دارند که‌ احساساتشان را سرکوب کنند و به همین دلیل خیلی سخت با دیگران وارد رابطه می شوند. آن ها سخت به دیگران اعتماد می کنند و همین مسئله باعث می شود در انتخاب همراه خیلی دقیق و محتاط عمل کنند. گاهی اوقات حتی به خودشان و قضاوت هایشان شک می کنند.

مردان متولد شهریور افرادی‌ پخته‌، کار کشته‌، دنیا دیده‌، کاردان‌، ماهر، برون‌‌گرا، خونگرم‌ و اجتماعی‌ هستند و خودشان‌ کاملاً به‌ این‌ صفات‌ و ویژگی‌ها آگاهی دارند. آنها تیزهوشی‌، دلواپسی‌، بیمناکی‌ و همدردی‌ قابل ‌ملاحظه‌شان‌ را با دیگران‌ زیر پوششی‌ از خشکی‌، بی‌احساسی‌، سردی‌ و خودداری ‌مخفی‌ می‌کنند.

با این‌ حال‌ خوشحالی‌ خود ‌ بروز می‌دهند و مشکلات‌ دیگران‌ را درک‌ می‌کنند. آنها با شعور، فهمیده‌، آگاه‌، محتاط، تودار، ملاحظه‌کار، رازدار، خوش‌‌صحبت‌، عاقل‌، شوخ‌ طبع هستند و این‌ خصوصیات ‌در روابط‌شان‌ با دیگران‌ نیز کاملا دیده می شود.

جذب مرد متولد شهریور

یکی از مهم ترین پارامتر ها در جذب مردان متولد شهریور شناخت ارزش های آن ها می باشد، درواقع باید هرچیزی که او در زندگی برایش مهم است را به خوبی بشناسید. این ارزش ها می تواند تحصیلات، ثروت، زیبایی اندام، ارزش های اخلاقی و … باشد. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ابزار های گوناگون دیگری نیز در اختیار شما قرار دارد که از جمله آن ها می توان به شبکه های اجتماعی مانند اینستگرام، فیس بوک و … اشاره کرد که به شما کمک می کند تا بتوانید به ارزش های طرف مقابلتان پی ببرید.

بعد از شناخت ارزش های مرد متولد شهریور با نشان دادن ارزش هایی که برای او ارزشمند است و در شما وجود دارد می توانید او را به خود جذب کنید.

برای جذب کردن مرد متولد شهریور علاوه بر نشان دادن ارزش هایتان به وی ، باید به او توجه نیز داشته باشید. نکته ی مهمی که در این توجه کردن شما بسیار ارزشمند می باشد این است که باید توجه شما همراه با بی توجهی باشد. به عبارت دیگ اگر شما قصد دارید تا یک مرد متولد شهریور را جذب خود کنید باید همواره به یاد داشته باشید که توجه شما آشکار نباشد به خصوص در اوایل رابطه این عمل محرک بسیار شگفت انگیزی در جذب مردان متولد شهریور می باشد.

یک قانون کلی وجود دارد که هر چه شخصی بیشتر به چیزی فکر کند، بیشتر جذب آن می شود. در مورد مردان شهریوری نیز همینطور است به خصوص که آن ها داتا کنجکاو هستند. اگر رفتارتان به راحتی قابل پیش بینی باشد نمی توانید او را کنجکاو کنید. ولی اگر در رفتارهایتان کمی ابهام وجود داشته باشد به شکلی که به راحتی قابل توضیح و فهم نباشدمی توانید فکر او را مشغول کنید.

در این شرایط مرد شهریوری از خود می پرسد آیا واقعا او به من علاقه دارد؟ اگر به من علاقه دارد پس چرا بعضی وقت ها از من دوری می کند؟ همین درگیری ذهنی باعث می شود بیشتر به شما جذب شود.

کادو برای مرد شهریوری

مرد متولد شهریور را می توانید با کادویی که دوست دارد به راحتی خوشحال کنید. در این بخش برخی از علایق آن ها را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید کادوی مورد علاقه شان را بخرید:

  • متولدین این ماه طراح های خوبی هستند کتاب های طراحی که بتوانند از آن ها ایده بگیرند هم هدایای مناسبی است
  • آنها عاشق نقاشی هم هستند می توانید برای آنها وسایل نقاشی خریداری کنید
  • شهریور ماهی ها به مد اهمییت می دهند و چیزهای فانتزی را دوست دارند
  • شهریوری ها به کاربردی بودن هدیه توجه زیادی دارند مثلا اگر آشپز هستند ماهی تابه یا تستر برای انها هدیه خوبی است یا اگردر رشته وزرشی هستند گرمکن یا قمقمه بخرید
  • مردان شهریوری بازی های فکری را دوست دارند که ذهنشان را درگیر کند
  • متولدین شهریور بسیار منظم و مرتب هسنتد برای آنها چیزهای مختلفی از یک کیف چرمی گرفته تا یک تقویم می توان گرفت
  • متولدین این ماه به مطالعه علاقه زیادی دارند میتوانید برای آنها کتاب یا جدول بخرید

عشق مرد شهریوری

متولد شهریور فردی است عاطفی، صادق و صمیمی. البته شما هرگز محبت خود را بروز نمی دهید و سرد و کناره گیر هستید. البته این را هم باید گفت که شما احساساتی پاک داشته و فردی حساس هستید. به موسیقی، ادبیات و هنر عشق می ورزید و ایده ال بالایی در زندگی دارید.

شما معمولاً پس از یک دوره آزمایشات و اشتباهات، در عشق به سعادت دست پیدا می کنید. البته کنار آمدن با شما در مسائل عشقی بسیار آسان است. شما به راحتی تحت سلطۀ کسی قرار می گیرید که عاشقش شده اید. وقتی در مورد یک شخص بخصوص تصمیم گرفتید میل دارید که ماه ها یا سال ها صبر کنید تا تمام موانع برطرف گردند.البته شما می توانید به راحتی به یک رابطۀ نامناسب خاتمه دهید و از ناراحتی ها ی بعد از آن نیز دوری کنید.

عشق مرد شهریوری این گونه است که به کوچک ترین چیزهایی که مورد علاقه همسرش است توجه نشان می دهد و راجع به آنها فکر می کند و کمتر اتفاق می افتد که تاریخ تولد، سالگرد ازدواج و غیره را فراموش کند.

غیرت مرد شهریوری

غیرت مرد شهریوری یک جور غیرت عاشقانه است. او اصلاً حسود نیست و شما را تا حد زیادی آزاد می گذارد. البته اگر او نسبت به گرم گرفتن شما با مردان عکس العمل های حسادت آمیز نشان نمی دهد دلیل نمی شود که شما را زیر نظر نداشته یا هیچ چیز را درک نمی کند.

فراموش نکنید اگر همسر مرد متولد شهریور بخواهد پایش را از حد آزادری خود فراتر گذاشته و از این اخلاق او سوء استفاده کند مطمئناً به زودی طلاقنامۀ خود را در دستانش خواهد دید.

ازدواج مرد متولد شهریور

اگر یک مرد متولد شهریور را برای ازدواج با خود جلب کرده اید می توانید خود را زن خوشبختی بدانید.او روشنفکر و خلاق است بسیار قابلیت انطباق دارد.این صفات کمک می کند که در مورد مسایل مالی بسیار خوب عمل کند.

البته او مستعد این هم هست که تمام نتایج کار و زحمت خود را در یک کار بدون تعمق که ریسک زیادی دارد به هدر بدهد. شما در این زمینه باید او را یاری دهید. گرچه ممکن است درباره سرمایه گذاری بخصوص او هیچ ندانید و یا از کاری که راجع به آن فکر می کند سر در نیاورید اما می توانید او را متقاعد کنید کمی صبر کند تا با دقت بیشتری راجع به پیشنهادات فکر کند و افکار بلند پروازانه خودش را در آن دخالت ندهد.

شوهر متولد شهریور شما اهل تظاهر نیست. در واقع او موجودی با محبت و احساساتی است ولی فکر می کند نشان دادن احساساتش یک نوع ضعف محسوب می شود. شما باید این موضوع را تشخیص بدهید که یک نوازش کوچک و ظاهرا بی اهمیت از طرف او همانقدر نشانه محبت است که یک بوسه از طرف یک مرد دیگر.

ازدواج او معمولا ازدواج پایداری خواهد بود و خیلی سخت پیش می آید که به جدایی و طلاق فکر کند.

مطالب مرتبط:

خصوصیات مرد مغرور

خصوصیات مردان شکاک

خصوصیات زنانه مورد علاقه مردان

مرد متولد شهریور با چه ماهی ازدواج می کند

رفتار مرد عاشق

خصوصیات متولدین شهریور



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.