no-img
نوین اطلس

مرد متولد شهریور با چه ماهی ازدواج می کند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مرد متولد شهریور با چه ماهی ازدواج می کند
امتیاز 4.67 ( 6 رای )
zip
شهریور ۲۰, ۱۳۹۷

مرد متولد شهریور با چه ماهی ازدواج می کند


در این مطلب نوین اطلس دات کام به شما نشان می دهد مردان شهریوری چه زنانی و متعلق به ماه هایی را برای ازدواج انتخاب می کنند. اگر بخواهید یک مرد شهریوری را به خود جذب کنید و زن مورد علاقه ی او باشید باید با روحیات و اخلاقیات او آشنایی کامل داشته باشید.

در این مطلب ما خصوصیات یک مرد متولد شهریور را هم بر اساس بررسی های روانشناسی و هم بر اساس طالع بینی خورشیدی به شما معرفی می کنیم. هم چنین به شما نشان می دهیم هنگامی که یک مرد شهریوری قهر می کند با توجه به روحیات او باید چگونه برخورد کرد.

زن مورد علاقه مرد شهریوری

اگر می خواهید زنی باشید که یک مرد شهریوری با آن ازدواج می کند باید اول از همه و قبل از هر چیز دیگری رئیس بازی را کنار بگذارید. زنی که رئیس بازی در می آورد ممکن است ابتدا جذاب به نظر برسد اما این جذابیت موقتی است و خیلی زود از بین می رود.

دومین چیزی که یک مرد شهریوری را از شما دور می کند حسادت است. اگر از جمله زنانی هستید که همیشه به دیگران حسادت می کند نمی توانید زن مورد علاقه ی یک مرد شهریوری باشید. مرد شهریوری زنی را برای ازدواج انتخاب می کند که خودش را همانطور که هست دوست دارد.

بعضی زن‌ها دائما خود را با دیگران مقایسه می‌کنند و می‌خواهند وضعیتی مانند هرکسی که می‌شناسند، داشته باشند. دائما درباره‌ی داشته‌های دیگران صحبت می‌کنند و با این کار مرد را تحت‌فشار قرار می‌دهند. این اخلاق مرد شهریوری را از شما دور می کند. پس مقایسه کردن خود با دیگران را کنار بگذارید.

زنی که می‌گوید که عاشق مرد است اما می‌خواهد کم‌کم او را تغییر دهد زن مورد علاقه ی یک مرد شهریوری نخواهد بود. در چنین شرایطی زن سعی می‌کند مرد را به‌آرامی از چیزی که بوده به فرد دیگری تبدیل کند. از نحوه‌ی لباس‌پوشیدن مرد شروع می‌کند و در قدم‌های بعدی حتی سعی در تغییر علاقه‌ی موسیقی دارد.

خصوصیات متولدین شهریور مرد

مرد متولد شهریور مجموعه ای است از کمال هوشمندی و ثبات قدم، او به علت بی اعتنایی که در مقابل زن ها از خود نشان می دهد به سرعت نظر آنها را به خود جلب می نماید، اما با ادامه همین بی اعتنایی خیلی هم زود قلب آنان را می شکند. معمولا مرها وقتی قلب زنی را می شکنند، یا احساس غرور می کنند و یا احساس ندامت، اما یکی از خصوصیات مرد متولد شهریوراین است که به علت داشتن حس شدید انتقاد و ایرادگیری، خود را با بی تفاوتی کامل تبرئه می کند.

جذب مرد متولد شهریور

شهریوری ها و یک زندگی آرام و بدون ماجرا ؛ متولدین شهریور ماه برای ارضای خواسته‌های خود با احتیاط کامل، سنجیده، عقلانی و تدریجی عمل می کنند.

برای اینکه یک مرد شهریوری را به خود جذب کنید باید بدانید آن ها خواهان مشاهده حد کمال در طرف مقابلشان هستند و در کنار آن ها، صبر و شکیبایی را یاد خواهید گرفت و به همان شکل با آنها باید رفتار کنید.

از آن جایی که آن ها از به هم ریختگی، بی‌نظمی و شلوغی بیزارند برای جذب کردنشان باید همیشه محل زندگیشان را تمیز و مرتب نگه دارید.

آنها فقط خواهان عشق و محبت از سوی عزیزانشان نیستند، و برای اینکه به شما جذب شوند باید اطمینان حاصل کنند که شما صمیمی ‌ترین و بهترین دوستشان نیز هستید.

همچنین مردان متولد شهریور خواهان برخورداری از یک زندگی آرام و بدون ماجرا هستند، از این رو دوست ندارند در کانون توجه دیگران قرار بگیرند.

طالع بینی خورشیدی مرد متولد شهریور

خصوصیات یک مرد شهریوری براساس طالع بینی خورشیدی به شرح زیر است:

  • ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی

متواضع‌، فروتن‌، محجوب‌، کم‌ توقع‌، باحیا، متعادل‌، افتاده‌، ملاحظه‌‌کار، محتاط و کم‌رو، بسیار دقیق‌، موشکاف‌، وسواسی‌ و قابل‌ اعتماد، واقع‌ بین‌، معقول‌، اهل‌‌عمل‌، کاری‌، سخت‌‌کوش‌، با پشتکار، ساعی‌ و کوشا، باهوش‌، زیرک‌، عاقل‌ و دارای‌ بینش‌ تحلیلی‌.

  • جنبه‌ منفی شخصیت

ایرادی‌، وسواسی‌، حساس‌، عصبی‌، جنجالی‌، غصه‌خور، دلشوره‌ای‌ و نگران،‌ نق‌ نقو، بی‌رحم‌ و سختگیر وسواسی‌، کهنه‌‌گرا و محافظه‌ کار.

  • علاقه مندی ها‌

مواد غذائی‌ سالم‌ و بهداشتی‌، میدان‌های‌ مبارزه‌، بهداشت‌ و نظافت‌، نظم‌ و ترتیب‌، سلامت‌.

  • بیزاری‌ها

هر مشکل‌ و خطر جسمانی‌، هر چیز کثیف‌ و ناشایست‌، کارمندان‌بی‌دقت‌، نامرتب‌ و شلخته‌، بدبختی‌ و فلاکت‌، بی‌ثباتی‌ و متغیر بودن‌.

قهر مرد شهریوری

اگر بخواهیم بدانیم که چه نوع شخصیت‌هایی بیشتر قهر می‌کنند و علت این کار آن ها چیست، باید بدانیم که قهر هم مثل بسیاری از شیوه‌های برخورد با مشکلات، در همه افراد یکسان نیست؛ درست همانگونه که بعضی مواقع، اضطراب و استرس را تجربه می‌کنیم ولی بعضی افراد را بیشتر به‌عنوان افراد مضطرب می‌شناسیم، در مورد قهر کردن هم همین‌طور است؛ یعنی بعضی افراد هم بیشتر قهر می‌کنند و زودتر از دیگران می‌رنجند و آزرده خاطر می‌شوند و این کم‌کم به‌صورت ویژگی شخصیتی آن ها شناخته می‌شود. این مورد در مرد شهریوری دیده می شود

شاید بتوان گفت افرادی که بیشتر قهر می‌کنند توانایی کلامی کمتری نسبت به دیگران دارند. شاید فکر می‌کنند دلیلی برای حرف زدن وجود ندارد یا اصلا فکر می‌کنند حرف زدن فایده‌ای ندارد و مردان شهریوری دقیقا اینگونه هستند.

بهترین کار برای پیشگیری از قهر مرد شهریوری، این است که از او بخواهید در زمان مناسبی دلخوری‌ها و کدورت‌های خود را مطرح کند. البته تشخیص زمان مناسب باید حتما با توجه به خواست ۲ طرف باشد زیرا گاهی برای پیدا کردن زمان مناسب هم اختلاف سلیقه به‌وجود می‌آید؛ بنابراین بهترین زمان هنگامی است که ۲ طرف هم آمادگی صحبت کردن دارند و هم آمادگی شنیدن. باید توجه کنیم که بهتر است نگذاریم هیچ مشکل و موضوع مبهمی باقی بماند.

مطالب مرتبط:

مرد متولد شهریور چه زنی را دوست دارد

فال عشق واقعی طرف مقابل

چگونه یک پسر را در یک روز عاشق خود کنیم

ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه

مرد متولد شهریور

خصوصیات متولدین شهریور

چگونه یک مرد را وادار به خواستگاری کنیم



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.