no-img
نوین اطلس

ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه
zip
بهمن ۱۷, ۱۳۹۶

ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه


این مطلب در مورد موضوعات جملات تاکیدی برای ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه، تصویر سازی ذهنی برای ازدواج، قانون جذب برای ازدواج سریع، قانون جذب در ۲۱ روز، طرح الهی ازدواج، قانون جذب معشوق، قانون جذب در روابط عشقی نوشته شده است.

جملات تاکیدی برای ازدواج

پارسال هزاران نفر همسر الهی خود را یافته اند

ماه گذشته هزاران نفر با همسر الهی خود را برای اولین بار ملاقات کردند

هفته گذشته صدها نفر مراسم عقد با همسر الهی شان را داشته اند

امروز هزاران نفر از مصاحبت با همسر الهی شان لذت میبرند

روز گذشته هزاران مرد از همسر الهی شان خواستگاری کردند

تصویر سازی ذهنی برای ازدواج

تکنیک‌های تصویرسازی ذهنی برای ازدواج یکی از راه های ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه می باشد.
این روش‌ها شامل تکنیک‌های تشخیص و ارزیابی بر مبنای تصویرسازی ذهنی برای ازدواج، روش‌های آرمیدگی، درون‌بینی، فراخوانی و تکنیک‌های پایگاه‌سازی در ذهن می‌شود. یک تجربه تصویرسازی ذهنی مانند رویاپردازی است به استثنای این که لازم نیست «صبر کنیم» تا ناهشیار، رویا یا آن موضوع را ایجاد کند و در واقع وارد ضمیر ناخودآگاه شود.. هر زمان که بخواهیم می‌توانیم رویایی ایجاد کنیم که به موضوع دلخواه ما مربوط باشد. اگر بخواهیم تصویرسازی ذهنی را برای صدمات عاطفی یا مشکلات جسمی به کار بریم، می‌توانیم از شیوه‌های دینامیک استفاده کنیم.

یکی از معروف‌ترین تکنیک‌ها، کار با «کف دست» است. این تکنیک شامل قراردادن کف دست‌ها روی دو چشم و تجسم رنگی می‌شود که شما با اضطراب یا استرس تداعی می کنید (مثلاً قرمز) و بعد آن رنگ که با آرمیدگی و آرامش تداعی می‌شود (مانند آبی). تجسم یک رنگ آرامش بخش باعث می‌شود شما احساس آرمیدگی کنید و سلامتی و احساس بهبودی را در شما تقویت می‌کند. در دیگر تکنیک‌ها از تصویر استفاده می‌شود مانند تجسم یک توپ از انرژی شفابخش ملایم که در قفسه سینه شکل می‌گیرد و همراه با تنفس در سراسر بدن گسترش می‌یابد. بسیاری از شیوه‌ها شامل تصویرسازی از خود در یک منظره آرامش‌بخش به انتخاب شخص است. جایی مانند ساحل یا چمنزار، با همه مناظر، صداها، بوها و دیگر حس‌ها تا تصویری کامل تجربه شود.

تکنیک رایج دیگر که از تکنیک های ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه است، تصویرسازی هدایت شده نام دارد که شامل تجسم یک تصویر یا هدف مطلوب خاص می‌شود و سپس تصویرسازی از خود در حالی که به این هدف دست می‌یابید. ورزشکاران از این تکنیک‌ها برای پیشرفت ورزشی استفاده می‌کنند. نوعی از درمان هدایت شده که برای بیماران مبتلا به سرطان مفید است، متد سیمونتون خوانده می‌شود. این متد در دهه ۷۰ توسط کارل سیمونتون، یک سرطان‌شناس پرتودرمان‌گر، و استفانی سیمونتون، یک روان‌درمان‌گر ابداع شد. در متد سیمونتون از بیماران دچار سرطان خواسته می‌شود که تجسم کنند بدن آن‌ها در حال جنگ با سلول‌های سرطانی است و در جنگ پیروز می‌شود.

یک تمرین معروف، براساس یک بازی ویدیویی قدیمی به نام Pac-Man طراحی شده است. بیماران باید شخصیت‌های Pac-Man کوچک را تجسم کنند که سلول‌های سرطانی را می‌خورند و نابود می‌کنند، همان‌طور که دشمنان را در بازی از بین می‌برند. سیمونتون‌ها از این متد در کنار درمان‌های رایج سرطان استفاده می‌کردند. اجرای هر جلسه از این تکنیک‌ها ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

قانون جذب برای ازدواج سریع

۱- همین حالا ناراحتی‌تان را بابت نداشتن همسر ایده‌آل کاهش دهید. اصلا به آن فکر نکنید. به چیزهای زیبایی که دارید فکر کنید. مغز در هر زمان فقط به یک‌چیز می‌تواند توجه کند. این‌گونه با بارش افکار مثبت مجال به افکار منفی نخواهید داد و با قانون جذب برای ازدواج سریع که یکی از راه های ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه است اقدام کنید.

۲- از زندگی فعلی‌تان بیشترین لذت ممکن را ببرید. لذت بردن باعث جذب لذت بیشتر می‌شود.

۳- فهرستی از چیزهای خوب تهیه کنید و به تحسین خود بپردازید. این کار اعتماد به‌ نفس شما را افزایش خواهد داد. اعتمادبه‌نفس بیس هر کاری است. اگر آن را ندارید انتظار زیادی از اتفاقات زندگی نداشته باشید.

به‌محض اینکه همین سه مورد را رعایت کنید همسر ایده‌آل شما خواهد آمد. در واقع ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه با استفاده از روش قانون جذب برای ازدواج سریع کارگشا خواهد بود. نمی‌توانم زمان دقیق بدهم ولی مهم این است که شما اول باید از زندگی لذت ببرید و این لذت وابسته به حضور همسر نباشید تا همسر ایده‌آل شما وارد زندگی‌تان شود. بازهم تاکید می‌کنم جفت ایده‌آل شما وجود دارد و نیازی نیست که از آسمان بیاید فقط باید وارد زندگی‌تان شود.

قانون جذب در ۲۱ روز

پیش از به خواب رفتن و پس از برخاستن از خواب
طول مدت قانون جذب در ۲۱ روز، بستگی دارد به اجرای آن که پیش از به خواب رفتن و پس از برخاستن از خواب صورت پذیرد، در این صورت ۲۱ روز برایش کفایت میکند.

شب هنگام که به رختخواب میروید سعی کنید پس از به کار گیری این روش، بی درنگ به خواب بروید. فراموش نکنید که از پیش چراغ را خاموش کرده باشید.

حال منتظر باشید تا در آرامش مطلق درونی فرو روید و حالت خواب آلودگی دلپذیری را احساس کنید، سپس ضمن تصور اعداد ۷ تا ۱ و رنگ های مربوطه ، به مکان آرمیدگی ذهنی بروید.

آن جا رفتار یا عادت تازه کسب کرده خود را با تمام جزئیات روی تخته سفید بنویسید، آن گاه به عقب بازگردید و آنچه را نوشته اید، چند بار بخوانید و ضمن این کار، احساس نیرومند و مثبتی نظیر تمایل قلبی را متوجه نوشته ها کنید. لحظه به لحظه نیرومندتر شدن این احساس را حس کنید و تصویر رفتار جدید خویش را در برابرتان ببینید. این تصاویر را عمیقا به خاطر بسپارید و سپس با احساس نیرومندی از شور و شعف آن را همراهی و تصور کنید که به هدف نایل شده اید.

با قانون جذب در ۲۱ روز دیگر هرگز به تخته سیاه فکر نکنید
در هر حال، از تصور دوباره تخته سیاه -که روی آن از رفتار پیشین خود بیزاری جسته اید- بپرهیزید. مهم آن است که شما با تصویر رفتار جدیدتان به خواب بروید. باید تخیل یا تصویر ذهنی رفتار مطلوب هنگام شب، آخرین و هنگام صبح، اولین فکر شما باشد. به این ترتیب، این تصویر ذهنی چنان در اعماق ذهن نیمه هوشیار شما جاگیر میشود که ۲۱ روز برای تغییر رفتاری که در طول سال ها کسب کرده اید کفایت میکند.

پس از به کار گیری قانون جذب در ۲۱ روز، شروع به شمارش نکنید، در مکان آرمیدگی ذهنی بمانید و در حالی که تصویر رفتار جدید را پیش چشم دارید، به خواب بروید. سحرگاه، بی درنگ پس از برخاستن اتز خواب، همه این روند را تکرار کنید، اما پس از به کارگیری روش، شروع به شمارش کنید.

طرح الهی ازدواج

یکی دیگر از مباحث مرتبط با ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه، طرح الهی ازدواج است.

عبادت مثبت

شما می توانید با استفاده از این تمرین عبادت مثبت که طرح الهی ازدواج است دارای روحیه‌ای قدرتمند شوید.

و علاوه بر آن که می توانید عشق را در زندگی خودنمایان کنید.

بلکه می‌توانید عشق را در زندگی خود به کار ببرید.

که همیشه جواب می دهد سپاسگزار بودن می باشد.

در قانون جذب برای ازدواج تاثیر دارد.

توجه داشته باشید که هنگام استفاده از عبادت مثبت از حد آن نگذرید.

هیچ وقت به خدا نمی گوییم که به چه صورت فقط نیت خود را برای او تعیین می‌کنیم و بعد از آن قانون جاذبه شروع به فعالیت خواهد کرد.

روح، جزئیات را برای ما تعیین می کند.
عشق شما امکان دارد که با شما فاصله زیادی داشته باشد
ولی شما نباید در مورد چگونگی ملاقات با او دلواپس باشید.
فقط به عبادت خود مشغول شوید و روح شما در بقیه راه به شما کمک خواهد کرد.

قانون جذب معشوق

درک کنید که عشق قدرتمندترین انرژی در جهان است. با عشق می‌توانید هر چیزی خلق کنید، قلب، روح و فکر هر کسی را به دست آورید. هر روز حدقل ۱۰ دقیقه بنشینید و افکاری عاشقانه به عشقتان بفرستید. با خودتان تصور کنید که با او رابطه‌ای عاشقانه دارید. معشوقتان کاملاً عاشق شماست در واقع تصویر سازی درباره ازدواج داشته باشید تا ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه میسر شود. چه نوع افکار عاشقانه‌ای برای او می‌فرستید؟

یک گوی صورتی رنگ از انرژی بین دستان خود تجسم کنید که در آن رابطه عاشقانه‌تان را با آن فرد می‌بینید. این گوی فقط انرژی پاک و مثبت عشق را در خود دارد. افکار، احساسات و نوع رابطه‌ای که با معشوقتان دارید را یادداشت کنید. حالا گوی صورتی رنگ را فراموش کنید. بگذارید به هوا برود. هر وابستگی را رها کنید. و اگر اینکار را به درستی انجام دهید، دیگر هیچ وابستگی برایتان نمی‌ماند زیرا الان جایی هستید که می‌توانید حس رابطه را احساس کنید. اگر تردیدی داشتید با خودتان تکرار کنید، “من تسلیم نور معنویم هستم.” “فقط باید نور معنویم را دوست داشته باشم و از آن سپاسگذار باشم.”

دقت کنید که این هدف فقط و فقط زمانی اتفاق می‌افتد که ارتعاشات احساسات شما بالا باشد. ناامیدی مثل چاهی عمیق است که ارتعاشات آن بسیار پایین است. عشق و حق‌شناسی بالاترین حد ارتعاشات را دارند.

قانون جذب در روابط عشقی

شاد و خوش رو باشید

وقتی شما شاد باشید، زمان خیلی خوبی را می‌گذرانید و دیگران به شما توجه می‌کنند و دوست دارند که با شما باشند. بنابراین قانون جذب عشق می‌گوید کارهایی را انجام دهید که شما را خوشحال‌تر و شاداب‌تر می‌کند که می‌تواند دیدن یک فیلم کمدی یا رفتن به پارک و یا رفتن به رستوران باشد. بستگی به شما دارد که چه چیزهای مثبتی وجود دارند که شما را شاد می‌کنند. هر چه شما بیشتر شاد باشید و از زندگی‌تان لذت ببرید می‌توانید سریع‌تر به شخصی که مورد علاقه شما هست دست پیدا کنید.

استفاده از عبارات تاکیدی در قانون جذب عشق

شما می توانید به یاری عبارت‌های تاکیدی و تکرار آنها حقیقت را بر ذهن نیمه هوشیار خود نقش دهید:

چون با آن یگانه جدایی ناپذیر همراهم، پس با عشق و خوشبختی جدایی ناپذیر خود نیز همراهم.
نور خدا در درونم می‌تابد و هرچه ترس و تردید و خشم و نفرت را می‌زداید. تجلی عشق خدا در من، از من مغناطیسی مقاومت ناپذیر می‌سازد.
من با خودم و همه دنیا در آشتی و آرامشم. به همگان عشق می‌ورزم و همگان به من عشق می‌ورزند.
هم اکنون دروازه‌های شادمانی به رویم گشوده می‌شوند.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

قانون جذب در روابط عشقی

جملات تاکیدی برای جذب همسر

قانون جذب در ۲۱ روز

قانون جذب معشوق

قانون جذب برای ازدواج

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

جملات تاکیدی برای ازدواج و تصویر سازی ذهنی برای ازدواج از جمله تکنیک های  قانون جذب برای ازدواج سریع و  قانون جذب در ۲۱ روز بوده و طرح الهی ازدواج و  قانون جذب معشوق و قانون جذب در روابط عشقی به شما در جذب فرد مورد نظرتان کمک می کند.



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.