no-img
نوین اطلس

چگونه نسبت به مردان بی تفاوت باشیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه نسبت به مردان بی تفاوت باشیم
امتیاز 3.00 ( 2 رای )
zip
فروردین ۱۵, ۱۳۹۷

چگونه نسبت به مردان بی تفاوت باشیم


این مطلب در مورد موضوعات به چالش کشیدن مردان، چگونگی به چالش کشیدن مردان، مرد بی تفاوت، چرا مردها بی احساس میشوند، نحوه برخورد با مرد بی توجه، ۱۰ نقص زنانه که مردان دوست دارند، چرا مردها سرد میشوند، بی توجهی زن به مرد نوشته شده است.

به چالش کشیدن مردان

هرگز به مردان بیش از آنچه آنها به شما توجه می کنند، توجه نکنید
برای اینکه بتوانید عشق و محبت یک مرد را برای همیشه برای خود داشته باشید مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید. بسیاری از زنان تصور می کنند هر چه بیشتر به یک مرد توجه کنند و نیازهای کوچک و بزرگ او را برآورده کنند، بیشتر در دل او جای خواهند داشت.

از آنجا که این کار را بیشتر جامعه زنان در دنیا انجام می دهند، زنان تصور می کنند این مسیر درست است و تخت‌گاز به سمت انتهایی که نمی دانند چیست می تازند. اما هر چه بیشتر در عمق این روش می روند، بیشتر آسیب‌پذیر می شوند و کمتر عشق دریافت می کنند.

مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می دهند از شما دریافت کنند، دلزده می شوند. خاموش می شوند و ممکن است روش رفتاری خود را تغییر دهند. هنگامی که یک مرد دایما با حجم زیادی توجه، نگرانی، کادو، علاقه، قربان‌صدقه، آماده بودن غذا و تمیز بودن خانه و …. مواجه می شود احساسش به شما عوض خواهد شد.

او شما را همچون مادری می بیند که دایما مراقب فرزند خود است تا چیزی کم نداشته باشد. این همه توجه و زحمتی که شما می کشید هرگز به چشمش نخواهد آمد و نمی تواند برای آنها به شما عشق بیشتری بدهد.

برخلاف تصور زنان، توجهات بیش از اندازه نه تنها باعث افزایش علاقه مردان به زنان نمی شود که درست برعکس، احساسات عاشقانه آنها را از بین می برد.

مردها به واسطه قوی تر دانستن خود بیشتر دوست دارند دهنده باشند تا گیرنده. آنها می خواهند آنها باشند که نیازهای زن را تامین می کنند. وقتی زن همه کار را انجام دهد، مردها نقش خود را بسیار کمرنگ می بینند و تصور می کنند آن جذبه مردانه را ندارند و این باعث می شود تا زنی که این حس را در آنها به وجود آورده است را دوست نداشته باشند.

چگونگی به چالش کشیدن مردان

قبل از جذب یک مرد، شما باید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید
به خودتان بگویید چه شخص بسیار عالی هستید! به خودتان بهترین ویژگی ها و مهارت های خود را یاد آوری کنید و افتخار کنید که چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند. یک برخی از نقاط قوت خود را به عنوان یک شخص برجسته کنید تا احساس کنید که شما ارزش توجه یک مرد را دارد.

همیشه نگرش مثبت را حفظ کنید! ذهن خود را به آن تنظیم کنید

به خاطر داشته باشید که. اگرچه همه ما کامل و بی نقص نیستیم،اما قبل از صرف یک شب،خودتان را درآینه نگاه کنید و بهترین ویژگی های خود را به خاطر بسپارید، اون ممکن است که لبخند تان،یا دندان های زیبایتان و یا پاهای کشیده ی شما باشد. اگر شما بر جنبه های مثبت ظاهر خود تمرکز کنید، مردان هم آنها را خواهند دید. خودتان باشید و نترسیداز نشاندادن لبخند کج خودتان یا پاهای کوتاهتان! هرگز از خودت شرمنده نشو!

با افراد جدیدی آشنا شوید. تعامل با افراد جدید می تواند ترسناک باشد. یک مرد بیشتر به سمت زنی کشیده میشود که دوستان زیادی و تعامل اجتماعی خوبی دارد تا کسی که دچار غم و اندوه ست و همیشه به سمت تنهایی می رود.

مرد بی تفاوت

با مرد بی تفاوت چه باید کرد؟
برای باز شدن چشمان همسرتان که می‌پندارید به یک مرد بی تفاوت تبدیل شده است، بخواهید تصور کند یکی از فرزندانتان یا حیوان خانگی‌اتان که خیلی هم دوستش دارید، رفته زیر ماشین و در حالی که از او خون می‌رود گوشه‌ای افتاده است. آیا در چنین موقعیتی شوهرتان می‌گوید من هرگز اعتقادی به دکتر و بیمارستان و این حرف‌ها ندارم و حوصله هم ندارم کاری بکنم؟ آیا همسرتان او را همانجا تنها خواهد گذاشت تا از شدت خونریزی بمیرد؟ یا سعی می‌کند از کسی کمک بگیرد؟ پاسخ این پرسش واضح و روشن است. شکی نیست که شوهرتان در چنین موقعیتی هرچه سریعتر پسرتان یا سگتان را به بیمارستان خواهد رساند و عاجزانه از گروه پزشکی تقاضا خواهد کرد عزیزش را نجات دهند.

رابطه و ازدواج شما نیز همینطور روی زمین افتاده و رو به مرگ است. چنانچه کمک نگیرید خواهد مرد. یک بار دیگر از او بخواهید تلاش کند و با هر روشی از گفتگوهای دونفره و خواندن کتاب گرفته تا رفتن به پیش مشاور و روانشناس و گرفتن کمک حرفه‌ای به رابطه‌اتان جان دوباره ببخشید. اما چنانچه همسرتان سرباز زد و با لجبازی تمام به حرف خودش چسبید، بدانید وقت آن رسیده که این رابطه یا ازدواج را ترک گویید چرا که شما نیز به لحاظ روحی و عاطفی رو به مرگ هستید و باید خودتان را نیز نجات دهید.

چرا مردها بی احساس میشوند

اغلب مردهایی که در معرض استرس شدید قرار دارند در خود فرو‌می‌روند، سکوت می‌کنند و بی‌احساس می‌شوند ‌تا مسئله خود را به شکلی حل کنند.

از آن جایی که طبیعت اصلی مرد ، مردانه و مذکر است، برای مبارزه با ‌استرس به این نیاز دارد که خود را از معرکه عقب بکشد و مدتی را به تنهایی بگذراند.

‌این رفتار قدرت مردانه او را تشدید و تقویت می‌کند. بنابراین ‌زمان مناسبی برای رسیدگی به واکنش‌های عاطفی و احساسی نیست. اغلب مردها در برخورد با استرس ابتدا با ‌احساسات خود قطع رابطه می‌کنند تا بتوانند به طور عینی و منطقی با مسئله پیش آمده برخورد کنند. ‌

زن‌‌ها از این رفتار مردها به هراس می‌افتند زیرا اگر قرار باشد زنی با احساسات خود قطع ارتباط کند باید به ‌قدری ناراحت باشد که بخواهد کسی را رد کند، اما این موضوع در مورد مردها صدق نمی‌کند در حالی‌که مردها ‌خود به خود در واکنش به استرس با احساسات خود قطع رابطه می‌کنند.

‌مرد توانایی آن را دارد که در لحظه‌ای در خود فرو برود و سکوت اختیار کند به همین شکل می‌تواند در لحظه‌ای ‌از این حال خارج شود. وقتی مردها متعادل‌تر می‌شوند برای آنها صحبت درباره اینکه از چه موضوعی ‌ناراحت بـودنـد، سـاده‌تر می‌شود. ‌

وقتی مرد از دنیای سکوت و تنهایی بازمی‌گردد ممکن است حرفی برای گفتن نداشته باشد زیرا ممکن است به این ‌نتیجه رسیده باشد که دلیل و موضوعی برای ناراحت شدن وجود ندارد.در اغلب موارد وقتی مرد از سکوت و‌انزوا خارج می‌شود و می‌گوید که همه چیز خوب و عالی است، بهتر است همسرش به این گفته او اطمینان کند و در ‌شرایط آرام قرار بگیرد.

نحوه برخورد با مرد بی توجه

قدم اول:

به نامزد یا همسرتان توضیح دهید که تصویر ذهنی تان از همسر و رابطه ایده آل چیست. در این رابطه دقیق باشید و با روشنی و وضوح کامل صحبت کنید و بپرسید که آیا خود او فکر می کند، همسر ایده آلی است؟

قدم دوم:

از نامــزد یا همسرتان بخواهیــــد خواسته ها و ایده آل های خود را از یک رابطه ایده آل برایتان توضیح دهد. مراقب باشید از جانب او صحبت نکنید و بگذارید که خودش نقطه نظراتش را توضیح دهد.

قدم سوم:

درباره اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می دهد، بیندیشید و به رفتارش دقت کنید تا ببینید که آیا فقط صحبت می کند یا براستی نیز ویژگی هایی که شما به دنبالش هستید را از خود نشان می دهد؟

نکته مهم: تنها به یک شرط می توان به مردی کمک کرد تا از لحاظ احساسی بازتر شود که او نیز مایل باشد به خودش کمک کند. البته که عشق شما می تواند روی زندگی یک مرد تاثیر بگذارد.

۱۰ نقص زنانه که مردان دوست دارند

۱- بوی خوش زن! من در مورد عطر سیصد هزار تومانی شما صحبت نمی کنم بلکه بویی شیرین، واقعی و اصیل که از یک خانم برمی خیزد؛ مردان این بو را دوست دارند.

۲- موهای خیس: ممکن است موهای خیس برای شما کلافه کننده باشد چون به هرجایی می چسبد. اما برای مردان نشان دهنده یک چهره جذاب و تحریک کننده است.

۳- زمانی که پیراهن مردانه همسرتان را به تن می کنید.
اوکی، مسئله ای نیست اما فقط آن را از ما ندزدید و برای خودتان نکنید. ما آنها را به دلایل خاصی خریده ایم و چون شما لباس دیگری ندارید که در خانه بپوشید، دلیل نمی شود پیراهنی که ما برای مهمانی های رسمی خریده ایم به تن کنید. اگر این روال عادی و تکرار شود ، دیگر کسی برای خودش خرید نمی کند!

۴- کک و مک: این کک و مک ها خیلی دوست داشتنی و بامزه هستند پس دیگر سعی نکنید که آنها را با خروارها کرم پودر بپوشانید.

۵- زمانی که سرتان را روی گردن مان می گذارید و نفس می کشید:
از بعضی ها شنیده ام که این کار را ناراحت کننده می دانند و نمی توانند به خواب بروند اما اغلب مردان زمانیکه شما سرتان را روی شانه یا گردن شان می گذارید احساس صمیمیت و نزدیکی و مالکیت می کنند.

۶- در آغوش گرفتن: ما در آغوش گرفتن را دوست داریم.نمی گوییم که آن را بیشتر از رابطه زناشویی دوست داریم ، اما این کار را هم دوست داریم.

۷- هر کاری که با تخت خوابتان انجام می دهید دوست داریم:
آنچه که من به عنوان یک مرد در تمام سالهای عمرم فهمیده ام، تخت خواب شامل پتو، روانداز هایی که پتو را می پوشاند، بعضی ملحفه ها و بالش می شود. اما نه. تخت خواب دختران و خانمها فرق می کند. به نظر می رسد تخت خواب آنها از ۹ لایه اضافی و ۳-۴ تا بالش برای راحتی تشکیل شده است تا آنها احساس راحتی کنند.

بخوانید : باردار نیستید اما جواب تست بارداری مثبت است!
۸- با خنده صحبت کردن: زمانیکه من می خندم و حرف می زنم شاید جالب توجه نباشد اما خنده خانم ها گرم و مطبوع است مانند رقصیدن درمیان باد وما این خنده ها را دوست داریم.

۹- زمانیکه ما را چک می کنید: بعضی خانم ها این کار را انجام می دهند و این بعضی اوقات جذاب و قابل توجه به نظر می رسد، اما اگر این کار برای طولانی مدت و همیشگی انجام شود، زجر آور و خسته کننده می شود.

۱۰- گاز گرفتن لب پایینی: اگر در حال صحبت کردن در مورد چیزی هستید و ناگهان چیزی می گویید که نباید می گفتید ، لب تان را گاز می گیرید، مردان این حالت خانم ها را خیلی دوست دارند.

چرا مردها سرد میشوند

مریخی‌‌ها یا همان آقایان هم از اینکه وقت‌شان را با همسرشان بگذرانند لذت می‌برند اما نکته مهم در آقایان این است که اگر دائما با همسرشان باشند، نیاز به صمیمیت در آنها برطرف نمی‌شود. آقایان بیشتر از اینکه روی ارتباطات تمرکز کنند، روی عملکرد و رفتار تاکید داشته و در این رابطه بیشتر تلاش می‌کنند. خانم‌ها تمایل و علاقه شدید دارند که ارتباطات خود با شوهرشان را مورد تجزیه و تحلیل دقیق قرار بدهند و تمام وقتی را که با او سپری می‌کنند صرف بالا و پایین کردن این جزئیات ارتباطی ‌کنند‌ اما آقایان برای آنکه مطمئن شوند همه چیز خوب پیش می‌رود لازم نمی‌دانند دوباره تمام کلمات و عبارات رد و بدل شده را مرور کنند یا تمام جزئیات را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهند. در عوض آقایان روی وظایف و کارهای بعدی که باید انجام دهند تمرکز می‌کنند. به عبارت دیگر آقایان بیشتر سعی می‌کنند کاری انجام دهند که کلیت رابطه زناشویی را بهتر کند و در کل شادی و آرامش را برای همسرشان به همراه داشته باشد.

نکته : خانم مایل است به همسرش کمک کند تا او احساس بهتری پیدا کند و فکر می‌کند اگر شوهرش در این مورد صحبت کند، تسکین پیدا می‌کند. اینجاست که زوج‌های جوان باید نکته اساسی در این زمینه را بدانند؛ روش برخورد زنان و مردان با مشکلات کاملا متفاوت است

وقتی سیارات به‌ هم برخورد می‌کنند!

وقتی آقا روی موضوعی کار می‌کند که نتیجه آن ایجاد رضایت و خوشحالی در همسرش است، هر عاملی که نگذارد او به هدفش برسد، برایش یک مانع محسوب می‌شود. گاهی وقت‌ها خانم برای برقراری ارتباط تلاش می‌کند، این خود، برای آقا یک مانع و عامل حواس‌پرتی محسوب می‌شود. وقتی خانم می‌گوید که شاد نیست، آقا سعی می‌کند مشکل او را حل کند تا خانم دوباره احساس شادی کند. این در حالی است که اکثر مواقع خانم نمی‌خواهد کسی مشکل او را حل کند بلکه فقط می‌خواهد یک گوش شنوا پیدا شود تا با او همدردی کند. وقتی در این شرایط خانم از ارائه راه‌حل توسط آقا ناراحت می‌شود، آقا هم حس می‌کند همسرش به او و اقداماتش اعتماد ندارد. حتی به این باور می‌رسد که پیشنهادات و راهکارهایش برای شاد کردن خانم کافی نبوده است. گاهی خانم از یک روز کاری بسیار بد شاکی است اما همسرش فکر می‌کند مسئول ناراحتی خانم است، چون نتوانسته حال او را بهترکند و شادی را به او برگرداند. وقتی بار‌ها و بار‌ها این اتفاق تکرار شود، آقا به این نتیجه می‌رسد که خواسته‌های خانم ورای توان اوست و هیچ‌وقت نمی‌تواند شوهر خوبی برایش باشد و همین موضوع باعث دلسردی مرد می‌شود. وقتی مرد‌ها حس کنند دیگر مورد اعتماد نیستند، ناراحت شده و بهم می‌ریزند. (نگاه کنید به چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم)

بی توجهی زن به مرد

دلایل بی توجهی زن به مرد:

۱- انتقام‌جویی
گاهی بی‌وفایی یک زن از حس انتقام جویی او ناشی می‌شود. گاهی زنان برخلاف میل باطنی خود به شوهر خود خیانت می‌کنند تا به او بفهمانند حس مورد خیانت قرار گرفتن چقدر دردناک است و جالب اینکه در خیلی موارد این حربه پاسخ می دهد.
محققی در این زمینه می گوید: «مردها به اندازه زنان احساساتی نیستند، بنابراین در اکثر موارد درد و رنج ناشی از خیانت همسر را درک نمی کنند، مگر اینکه خودشان طعم آن را چشیده باشند. زنان با این کار می خواهند شرایطی برابر با شوهر خود داشته باشند چون احساس می‌کنند آنچه تا به حال به آن پایبند بوده‌اند دیگر ارزش و اعتباری ندارد!»

۲- بی‌تفاوتی همسر
گاهی بی وفایی زنان از احساس نادیده گرفته شدن یا بی تفاوتی همسر نسبت به مسائل و مشکلات ناشی می شود. یک کارشناسی در این زمینه می‌گوید: «اکثر زنان در ابتدا سعی می کنند به همسرانشان بفهمانند که مشکلی وجود دارد و چیزی آنها را ناراحت کرده است اما اگر شوهر متوجه اشارات غیرمستقیم نشود، به همسر خود بی اعتنایی کند یا گلایه های او را جدی نگیرد، زن به خیانت روی می آورد چون احساس می کند راه دیگری نمانده است.»

۳- احساس ناامنی و خلأ عاطفی
زنان نیاز دارند که دوست داشته شوند و مورد تحسین قرار گیرند. کارشناسان خانواده در این زمینه می‌گویند: «خیانت معمولا زمانی اتفاق می افتد که زنی احساس کند آنطور که باید و شاید مورد علاقه و توجه همسرش قرار نمی گیرد و همسرش قدر او را نمی داند. معمولا زنان به سمت مردان دیگر جذب می شوند چون از زبان آنها تعریف ها و تحسین‌هایی می شنوند که از زبان شوهر خود نمی‌شنوند. زنان دوست دارند همیشه به چشم همسرشان خاص و فوق‌العاده باشند. این یک باور جدی است!»

۴- بازگشت به گذشته
بازگشت به روابط قبلی راهی آسان برای یافتن کسی است که بتواند کمبودهای زندگی زنان را برای مدت کوتاهی جبران کند. البته این راه حل بسیار مقطعی است و نمی‌تواند تاثیر ماندگاری داشته باشد. آنچه زنان می‌خواهند شخص قبلی نیست بلکه احساساتی است که در رابطه قبلی تجربه کرده‌اند یا دیدی است که در آن زمان نسبت به خود داشته‌اند. بازگشت به روابط گذشته باعث می‌شود زنان احساس جوانی، سرزندگی و جذابیت کنند.

۵- رابطه یکنواخت
اکثر زوج‌هایی که برای مدت طولانی با هم زندگی کرده‌اند کم کم احساس می کنند آن حرارت و عشق روزهای اول را ندارند. کارشناسی می‌گفت: «روزهای اول یک رابطه، زمانی هستند که احساس می‌کنید انتخاب شده‌اید و مورد توجه و علاقه هستید اما در مورد روابط طولانی قضیه کاملا متفاوت است چون دیگر هورمون هایی که در اوایل رابطه با دیدن طرف مقابل در بدنتان ترشح می شد کمتر شده اند.»
آمارها نشان می‌دهد زوج‌هایی که همیشه رابطه‌ای آرام و بدون تنش دارند، بیشتر در معرض خطر خیانت و بی‌وفایی هستند.

بیشتر بدانید:

جذب مردان و ایجاد وابستگی

جملات مورد علاقه مردان

چگونگی به چالش کشیدن مردان

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

چگونه توجه شوهرم را جلب کنم

راز و رمزهای دلتنگ کردن مردان



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.