no-img
نوین اطلس

دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق از دست رفته از راه دور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق از دست رفته از راه دور
امتیاز 3.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷

دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق از دست رفته از راه دور


اگر معشوقتان شما را ترک کرده است برای بازگشت این معشوق از دست رفته نوین اطلس دات کام می تواند با دعاهای قرآنی به شما کمک کند. طلسم قوی برای برگرداندن معشوق برای برگرداندن شخصی که دوست دارید بسیار مجرب و موثر است. برای از بین رفتن کدورت های پیش آمده می توانید از دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق بهره ببرید.

در صورتی که عشقتان از شما دور شده است نیز نوین اطلس دعا برای برگشتن شخص مورد نظر از راه دور و دعا برای برگشتن شخصی که رفته را به شما پیشنهاد می کند. از دعاهای بسیار کاربردی و تضمینی دعا برای بازگشت معشوق از راه دور و دعای فوری برای برگرداندن معشوق می باشد. طلسم قوی برای بازگشت معشوق به رابطه باعث می شود عشقتان چنان طلسم شود که به رابطه برگردد و هیچ وقت از شما جدا نشود.

طلسم قوی برای برگرداندن عشق از دست رفته

 

دعا برای رفع کدورت و بازگشت عشق قبلی – برگرداندن عشق از دست رفته

اگر می خواهید نزاع و خصومت بین شما و عشق قبلی تان برطرف شود دعای ذیل را نوشته در زیر فرش وی بگذارید. این دعا برای برگرداندن عشق است :

طسوم طسوم سوم سوم علوم علوم کلوم کلوم حیوم حیوم قیوم قیوم قیوم دیوم سبحان من بذکره تطمئن القلوب اطمئن قلب ……….. (هر کدام که قهر کرده است اسم او و اسم مادرش را بنویسد) بمحبه ………. ( اسم دیگری را که طالب صلح است بنویسد) . اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (نام شخص طالب را ببرد) فی قلب (نام طرف قهر کرده را ببرد) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم .

دعا وطلسم برای برگرداندن شخص مورد نظر از راه دور

به نیت جلب محبوب و برگرداندن عشق از دست رفته هر روز ۱۰۰۰ مرتبه ذکر یا الله را را بگویید. این ذکر را ۱۰ روز ادامه دهید و در روز ۱۰ ام یا الله را با زعفران و با انگشت سبابه روی کاغذی بنویسید. پس از آن این کاغذ را به یکی از وسایل عشق  از دست رفته تان ببندید و برای بازگشت او نیت کنید. اگر به وسیله دسترسی ندارید روی یک کاغذ نام او را بنویسید.

همچنین به جهت مهر و محبت فوری و برگشتن عشق قبلی وقتی به وی نزدیک نیستید دعای زیر را به شمع بخوانید و با چکه های شمع روی کاغذی اسم شخص مورد نظرتان را بنویسید. سپس کاغذ را زیر درخت بیدی خاک کنید. به تحقیق نوین اطلس دات کام این دستور تضمینی می باشد.

وَتِلْکَ حُجَّتُنَا آتَیْنَاهَا إِبْرَاهِیمَ عَلَى قَوْمِهِ نَرْفَعُ دَرَجَاتٍ مَنْ نَشَاءُ إِنَّ رَبَّکَ حَکِیمٌ عَلِیمٌ

دعا برای وقتی شخصی شما را رها می کند

هر شب جمعه در نیمه شب دعای زیر را به گلاب بخوانید و با آن گلاب جلوی در خانه ی خود بپاشید. این دعا با این دستورالعمل برای برگشتن شخصی که رفته و شما را ترک است بسیار مجرب می باشد. سعی کنید این کار را با وضو و با نیت و اخلاص کامل انجام دهید.

وَوَهَبْنَا لَهُ إِسْحَاقَ وَیَعْقُوبَ کُلًّا هَدَیْنَا وَنُوحًا هَدَیْنَا مِنْ قَبْلُ وَمِنْ ذُرِّیَّتِهِ دَاوُودَ وَسُلَیْمَانَ وَأَیُّوبَ وَیُوسُفَ وَمُوسَى وَهَارُونَ وَکَذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ

برای بازگشت معشوقتان از راه دور آیه ی شریفه ی زیر را روی برگ کاغذی بنویسید، هر روز صبح بعد از طلوع آفتاب اسم شخص را به آب بخوانید و این کاغذ را در آن آب قرار دهید. ۴۰ روز این عمل را تکرار کنید تا بازگشت معشوقتان را به چشم ببینید.

أَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًاوَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًاوَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا

طلسم قوی و دعای فوری برای بازگشت معشوق به رابطه 

برای بازگشت معشوق به رابطه آمده که هر که آیه الکرسی را هفت روز نزد طلوع صبح قبل از آنکه به کسی حرف بزند رو به قبله یازده مرتبه بخواند و در مابین عینین ( یشفع عنده ) محبت محبت را قصد نماید آن شخص  در عشق او فرو رفته و دوباره به رابطه تان برمی گردد. این عمل بسیار قوی است و معشوق را به عشق شما طلسم خواهد کرد.

اگر بدنبال دعای فوری برای برگرداندن معشوق هستید آیات ۸۵ الی ۸۷ سوره انعام و بخشی از آیه ۸۸ سوره انعام را هر شب چهارده مرتبه بخوانید و برگرداندن معشوق خود را با نیت خالص از خدا بخواهید. گرداوری از novinatlas.com.

وَزَکَرِیَّا وَیَحْیَى وَعِیسَى وَإِلْیَاسَ کُلٌّ مِنَ الصَّالِحِینَ ﴿۸۵﴾ وَإِسْمَاعِیلَ وَالْیَسَعَ وَیُونُسَ وَلُوطًا وَکُلًّا فَضَّلْنَا عَلَى الْعَالَمِینَ ﴿۸۶﴾ وَمِنْ آبَائِهِمْ وَذُرِّیَّاتِهِمْ وَإِخْوَانِهِمْ وَاجْتَبَیْنَاهُمْ وَهَدَیْنَاهُمْ إِلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ ﴿۸۷﴾ ذَٰلِکَ هُدَى اللَّهِ یَهْدِی بِهِ مَن یَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ ۚ وَلَوْ أَشْرَکُوا لَحَبِطَ عَنْهُم مَّا کَانُوا یَعْمَلُونَ ﴿۸۸﴾

سخن پایانی

به یاد داشته باشید اگر می خواهید در هر کاری به خصوص زندگی عاشقانه خود موفق شوید باید دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید. به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعا برای بازگشت معشوق از راه دور

راه های برگرداندن معشوق

دعای احضار آنی معشوق

دعای جلب معشوق از راه دور

برگرداندن معشوق با قانون جذب

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.