no-img
نوین اطلس

ازدواج با عشق قدیمی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ازدواج با عشق قدیمی
امتیاز 2.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۹, ۱۳۹۷

ازدواج با عشق قدیمی


نوین اطلس دات کام در این مطلب در مورد برگشتن عشق قدیمی و ازدواج با عشق قدیمی صحبت می کند. همچنین به موضوع دیدن عشق قدیمی و تاثیر عشق قدیمی روی ازدواج شما با شخص دیگری می پردازیم و در مورد آن توضیحاتی ارائه می دهیم. در آخر نیز به شما نشان می دهیم عشق اول برای مردان چه معنایی دارد و آیا آن ها عشق اول خود را فراموش می کنند یا نه.

برگشتن عشق قدیمی و ازدواج با او

اولین چیزی که در مورد برگشتن عشق قدیمی خود بعد از جدایی باید بدانید این است: احتمالا این خواسته ی او تنها به دلیل تاثیر احساس باز پس گرفتن چیزی که از دست داده است می باشد. به عبارت دیگر این یک تصمیم احساسی است و نمی تواند یک تصمیم منطقی باشد. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به:  برگشتن عشق قدیمی)

پس اگر عشق قدیمی شما برگردد و بخواهد با شما ازدواج کند باید خیلی در مورد این موضوع فکر کنید. نوین اطلس دات کام به شما توصیه می کند قبل از هر تصمیمی برای ازدواج با عشق قدیمی باید مطمئن شوید تصمیم او برای ازدواج با شما یک تصمیم با فکر می باشد. اگر این این تصمیم برای ازدواج یک تصمیم منطقی نباشد ممکن است پایان رابطه ی شما به طلاق و جدایی برسد.

دیدن عشق قدیمی

هر فرد درصورتی که باورهای نادرست و محدود کننده ی خود را با اعتقادات و باورهای علمی و صحیح جایگزین کند با فراموش کردن عشق قدیمی خود و کنار آمدن با جدایی مشکلی نخواهد داشت. در وبسایت های مختلف مطالب بسیاری در مورد فراموش کردن عشق از دست رفته آمده است. در این وبسایت ها راه های فراموش کردن عشق و اقداماتی که باید انجام دهید توضیح داده شده است اما هیچ کدام چگونگی انجام آن ها را مشخص نکرده اند.

یکی از موانع بهبودی و فراموش کردن عشق قدیمی دیدن او می باشد. دیدن عشق قدیمی باعث می شود خاطرات شما در ذهنتان مرور شود و مرور خاطرات مانع بهبودی شما خواهند شد. پس قبل از اینکه این خاطرات از ذهن شما پاک شوند باید از دیدن عشق قدیمی خود تا جایی که می توانید خودداری کنید.  (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: فراموش کردن عشق قدیمی)

تاثیر عشق قدیمی روی ازدواج

عشق قدیمی می تواند روی ازدواج شما با فرد دیگری تاثیر بدی داشته باشد. پس باید او را فراموش کنید. به همین منظور سعی کنید با درد ناشی از جدایی کنار بیایید، طبیعی است که بعد از جدایی احساس خلأ و گیجی کنید اما باید مسئولیت تصمیم و اشتباه‌ خود را بپذیرید و امید داشته ‌باشید که تندرستی به زودی به شما بازخواهد گشت.

از طرف دیگر فراموش نکنید که شما در این ازدواج نهایت تلاش خود را کردید و تنها کسی نبوده‌اید که در این ازدواج مرتکب اشتباه شده‌است. البته حواستان باشد که مرحله انکار بعد از همه قطع رابطه‌ها حتما پیش می‌آید و تنها راه پذیرش موقعیت فعلی و استقامت روی تصمیمی است که گرفته‌اید.

عشق اول برای مردان

عشق اول برای مردان و زنان تبدیل به یک عشق افسانه ای شده است. اما novinatlas.com به شما توصیه می کند عشق اول را نیز می توانید مانند هر فرد دیگری به راحتی فراموش کنید. افسانه ای بودن عشق اول فقط یک باور محدود کننده است که باید قبل از هرچیز آن را در خود از بین ببرید.

پس از آن باید خاطرات قدیمی را از بین ببرید، فکر کردن و رویاپردازی در باره ی او را متوقف کنید و از گوش دادن به ترانه های غمگین خود داری کنید. این اقدامات امید را از بین برده و فراموش کردن عشقتان آسان تر و سریع تر خواهد بود.

فراموش نکنیدامید به بازگشت حتی به اندازه ی سر سوزنی باعث می شود جدایی را قبول نکنید. با از بین بردن امید ذهن شما برای پذیرفتن فرد دیگری در زندگی تان آماده می شود اما اگر امید را در دل خود زنده نگه دارید همیشه در انتظار بازگشت عشق اول خود خواهید بود. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به:  آیا عشق اول فراموش می شود)

 

تیم روانشناسی ما با بهره گیری از آخرین تکنیک های روانشناسی در زمینه بهبود روابط عاطفی و ایجاد عشق آماده کمک به شما می باشد. می توانید به صورت رایگان پرسش های خود را شماره ی زیر ارسال کنید تا مشاورین ما شما را راهنمایی کنند:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تماس ترجیحا از طریق تلگرام و واتس اپ

مطالب مرتبط:

دیدن عشق قدیمی

بازگشت عشق قدیمی

چگونه رابطه ی دوستی را به ازدواج برسانیم

دعا برای درست شدن ازدواج

شرایط ازدواج مجدد با همسر

طرح الهی ازدواج

عشق و ازدواج

چیکار کنم عشقم دوباره برگرده

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.