no-img
نوین اطلس

پولدار شدن در کمترین زمان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

پولدار شدن در کمترین زمان
zip
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷

پولدار شدن در کمترین زمان


این مطلب در مورد موضوعات پولدار شدن در منزل، راه های پولدار شدن در خانه، راههای پولدار شدن با سرمایه کم، راه های پولدار شدن از طریق اینترنت، بهترین شغل برای پولدار شدن، بهترین کشور برای پولدار شدن، راه های پولدار شدن بدون سرمایه، هنر پولدار شدن نوشته شده است.

 

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

راه های پول درآوردن از اینترنت

پولدار شدن در کمترین زمان

پولدار شدن از طریق اینترنت 

 

پولدار شدن در منزل

این فداکاری را داشته باشید که یک کسب و کار راه اندازی و به مردم خدمت کنید

مردم باید اخلاق کاری داشته باشند و به مردم خدمت کنند. اگر به مردم خدمت نمی کنید، پس منبع درآمدی ندارید. دو راه برای خلق ثروت وجود دارد: بازی مجموع غیر صفر که در آن شما محصول یا خدمت یا ایده ای ارائه می دهید که برای آن به شما پول می پردازند. این معامله ای است که باعث ایجاد ثروت می شود. راه دیگر خرید سهام است که آینده آن یک بازی مجموع صفر است. با این تاکتیک، چیزی به اقتصاد اضافه نمی کنید، بلکه زندگی شما وابسته به از دست دادن پول از سوی دیگران است.

این کار برای هر کسی جواب نمی دهد. ما نیاز به درصد قابل ملاحظه ای از افراد داریم که برای افراد دیگر تولید می کنند و چرخه اقتصاد را می چرخانند. یک اقتصاد خوب از طریق افرادی کار می کند که ارزش اخلاقی دارند و به افراد کمک می کنند.

تنها کافی نیست که کسب و کاری را راه اندازی کنیم زیرا برای خلق ثروت، آن کسب و کار باید کارآمد بوده و سوددهی داشته باشد. در تجارت اگر سود نکنید، ثروتی وجود نخواهد داشت. این تجارت باید به خوبی مدیریت شود. شما باید بخشی از آن سود را پس انداز کنید و صرف موارد مصرفی نکنید تا آن پول برای تان کار کند. اگر به خرید چیزهایی ادامه دهید که ارزش شان کمتر می شوند، هرگز پیش نخواهید رفت.

برای پس انداز خود ارزش قائل شوید

اگر هیچ وقت پس انداز نکنید، همه عمر مجبور خواهید بود که کار کنید. اگر پس انداز کردن را آغاز کنید، پول تان برای تان کار خواهد کرد. افرادی که برای دیگران کار می کنند و هرگز پس انداز نمی کنند، بیشترین مالیات را می پردازند و همیشه بی پول هستند.

افرادی که پس انداز را آغاز می کنند، به سطح متوسط ارتقا می یابند. افرادی که پس انداز می کنند و می دانند که آن را چگونه سرمایه گذاری کنند و ثروت بسازند. از پول افراد دیگر استفاده می کنند تا پول بیشتری کسب کنند و کمترین مالیات را بپردازند.

راه های پولدار شدن در خانه

من عقیده دارم که اگر به درستی پول خود را مدیریت کنید، پول بیشتری به دست خواهید آورد که مدیریت کنید. کلید این کار، ارزش قائل شدن برای پول است. وقتی پس انداز کردن را آغاز می کنید، شروع به رشد خواهید کرد. در فواصل زمانی مشخص کمی توقف کنید و کاری را که انجام می دهید بنویسید. ببینید چقدر زمان صرف می کنید و زمانی که اختصاص می دهید، هر ساعت و هر دقیقه، چقدر بازدهی دارد.

اگر می بینید که ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰ یا ۵۰ درصد از آن را نمی توانید تحت کنترل درآورید، کسی را استخدام کنید که کارهایی را با اولویت پایین که باری روی شانه تان هستند و باعث می شوند تصویرتان از خودتان کوچکتر شود، حذف کند و وقت تان را آزاد کند تا به کارهایی برسید که برای تان الهام بخش هستند و در آنها مهارت و تسلط بیشتری دارید و باعث درآمد بیشتر در مدت زمان کمتری می شوند.

هر بار که این کار را انجام می دهید، پس انداز خود را افزایش می دهید. اگر هر دوره زمانی پس انداز خود را افزایش دهید، وقتی این تمرین را انجام می دهید، اگر کمتر از یک درصد نباشد یا ترجیحا ۱۰ درصد باشد، مقداری که پس انداز می کنید در مدت دو سال حداقل به دو برابر می رسد. وقتی به دلیل پس اندازهای تان، تقاضای بزرگتری از خود دارید، منابع بزرگتری را به سمت خود جلب می کنید.

راههای پولدار شدن با سرمایه کم

حفظ پولی که پس انداز کرده اید اهمیت دارد. وارن بافت، آهن ربای بزرگ تجارت این گفته را همیشه تکرار می کند: «قانون شماره ۱ در مورد پول این است که هرگز آن را از دست ندهید. قانون شماره ۲: قانون شماره ۱ را فراموش نکن.» یک سرمایه گذار کسی است که محاسبات کافی انجام داده تا بداند که این کار به نفع اوست. آنها فرض نمی کنند، اطمینان حاصل می کنند که اعداد به نفع آنان فعالیت می کنند. آنها صبورند، منتظر سرمایه گذاری درست می مانند و احساسی و هیجانی عمل نمی کنند.

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

ریسک پذیر شوید و در بورس سرمایه گذاری کنید.
درست است که بازار بورس اوراق بهادار ایران بسیار نوسان دارد و خیلی ها در این بازار ضرر کرده اند. اما یادتان باشد آنهایی که سود سرشاری نصیب شان شده هرگز نیامده اند برای شما از میزان سودشان تعریف کنند! اگر در دوره های آموزش سرمایه گذاری و آشنایی با بازار اوراق بهادار و سهام ثبت نام کنید در مدت کوتاهی اطلاعات کاملی به دست می آورید و می توانید با همراهی یک مشاور مالی یا یک کارگزار خوب هرچقدر که در توان تان است در بازار سرمایه کنید و به طور آنلاین خودتان وضعیت پولتان را رصد کنید

ویدیوهای آموزشی از هر مهارتی که دارید تهیه کنید و مدرس آنلاین شوید
دوستی دارم که نقاش است. اما بیشتر از آنکه نقاشی را بلد باشد پول درآوردن و پولدار شدن در ایران را بلد است! شیوه کار ساده است. کافی است یک مهارت قابل آموزش به دیگران بلد باشید.سپس یک جای ثابت داشته باشید و با یک گوشی موبایل یا دوربین خوب از آموزش آن مهارت و فن فیلم بگیرید. فیلم های دنباله دار و کوتاه اما اثرگذار و کاربردی تهیه کنید. مدتی هم برایش در فضای مجازی بازاریابی کنید. در کانال ها و گروه های مختلف تلگرامی، اینستاگرام، صفحه فیسبوکتان و هرجایی که میشناسید درباره اش عکس ها و متن های هیجان انگیز بگذارید. می بینید که پس از مدتی مشتری خودش را پیدا میکند.

بهترین شغل برای پولدار شدن

۱.ساخت لوازم دست ساز
برای پول در آوردن اصلا لازم نیست کارخانه دار یا تاجر باشید بافتن یک بافت ساده، ساخت یک عروسک و طراحی روی پارچه ام می تواند در آمد زا باشد.

برای این کار لازم است ابتدا علایق خودتان را کشف کنید و با تلفیق آن با استعداد هایتان و استفاده اندکی از علم بازاریابی به در آمد زایی برسید.

۲.خرید کالاهای دست دوم
خرید کالاهای دست دوم و به اصطلاح بازیافتی کار پردرآمدی است اگر چشم تیز بینی داشته باشید و بتوانید با یک نگاه ارزش کالاها را تشخیص دهید.گاهی حتی لازم نیست پولی بپردازید خیلی از مردم برای خلاص شدن از کالاهای قدیمی خود حاضرند به شما پول هم بدهند!

۳.روش غیرقابل فروش ها
در نگاه اول تیتر عجیب و خنده داری است اما حقیقت این است که این روزها بشر گرفتار در عصر تکنولوژی و سرعت حاضر است برای خیلی از چیزهایی که پیشتر رایگان بود هزینه کند.محبت چیزی است که خیلی ها خریدارش اند این روزهاتنهایی دشواری این روزهای بشر معاصر است و خیلی ها برای رهایی از آن هزینه می کنند و برخی هم از این راه کسب درآمد میلیونی می کنند.

بهترین کشور برای پولدار شدن

۱) کانادا

کانادا به عنوان یک جامعه ثروتمند و صنعتی با تکنولوژی پیشرفته، از زمان جنگ جهانی دوم رشد قابل توجهی در بخش‌های تولید، معدن و خدمات داشته و از کشوری با اقتصاد به شدت روستایی به کشوری کاملا شهری و صنعتی تبدیل شده است. در نتیجه، بخش فعال صنعتی، زمینه‌ساز فرصت‌های کاری فراوان برای نیروی کار این کشور بوده است.

توافقنامه تجارت آزاد آمریکا-کانادا در سال ۱۹۸۹ و توافقنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی (نفتا)، به افزایش شدید روابط تجاری و اقتصادی کانادا با آمریکا منجر شده و دو کشور را به شرکای تجاری اصلی یکدیگر تبدیل کرده است.

کشور کانادا با داشتن منابع طبیعی عظیم، نیروی کار ماهر، ماشین‌آلات سرمایه ای مدرن، طی سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۷ (قبل از شروع بحران اقتصادی جهانی) از رشد اقتصادی ثابتی بهره برده است.

۲) نیوزیلند

دولت نیوزیلند در ۲۰ سال گذشته، این کشور را از یک اقتصاد کشاورزی محور کاملا وابسته که بریتانیا حق امتیاز بازارهای آن را در دست داشته، به اقتصادی صنعتی با بازار آزاد و قابل رقابت در سطح جهانی تبدیل کرده است. این رشد دینامیک، درآمدهای واقعی را افزایش داده و قابلیت‌های تکنولوژیک بخش صنعت را گسترش داده است. درآمد سرانه این کشور تا سال ۲۰۰۷ به مدت ۱۰ سال متوالی افزایش داشته است. با اینکه اقتصاد نیوزیلند در سال ۲۰۱۰ خود را از رکود اقتصادی نجات داد، اما بخش‌های کلیدی تجاری این کشور در برابر تقاضای ضعیف خارجی آسیب پذیرند. افزایش رشد بهره‌وری و توسعه زیرساخت‌ها، از برنامه‌های بلندمدت دولت نیوزیلند است.

۳) هنگ‌کنگ

هنگ‌کنگ اقتصادی با بازار آزاد دارد که به شدت وابسته به تجارت و سرمایه‌گذاری بین‌المللی است. اقتصاد آزاد هنگ‌کنگ این کشور را در معرض رکود اقتصاد جهانی قرار داده، اما افزایش تعامل با چین، از طریق تجارت، توریسم و روابط مالی، به این کشور کمک کرده بسیار زودتر از پیش‌بینی‌های گذشته، خود را از بحران بیرون بکشد.

هنگ‌کنگ منابع طبیعی محدودی دارد و مواد اولیه و مواد غذایی این کشور عمدتا وارداتی است. اما در نتیجه تسهیل محدودیت‌های مسافرتی چین، تعداد توریست‌های این کشور افزایش یافته و از ۵/۴ میلیون نفر در سال ۲۰۰۱ به ۵/۲۲ میلیون نفر در سال ۲۰۱۰ رسیده که این امر فرصت‌های کسب‌وکار خوبی برای مردم این کشور به وجود می‌آورد.

فعالیت‌های اقتصادی همچون ایجاد بورس مستقل از چین، به توسعه این کشور کمک قابل‌توجهی کرده است.

راه های پولدار شدن بدون سرمایه

آموخته های اشتباهتان را دور بریزید
چرا اکثر آدمهای بی اخلاق در سریال ها ثروتمند هستند و هر فردی که شرایط مالی ضعیف تری دارد، انسانی با اخلاق و خوب است؟!

بی اخلاقی ربطی به ثروت ندارد،بلکه یک ویژگی شخصیتی ناسالم است.چه کسی گفته پول چرک کف دست است؟!این باورها را تغییر دهید .لطفا از خودتان بپرسید و بنویسید وقتی می گویید چول چه به ذهنتان می آید؟نقشه ذهنی شما در رابطه با پول چیست؟آیا یکی از جمله های زیر به ذهنتان می رسد؟پول علف خرس است،پول جن و من بسم الله،پول زیر پای فیل،پول خوشبختی نمی آورد اینها…همه اشتباه است!دنیای بیرونی شما عوض نمیشود مگر اینکه افکارتان را تغییر دهید. هر لحظه از خودتان بپرسید به چه فکر می کنید؟اگر روی نداشته ها و ناراحتی هایتان تمرکز کنید که بیچاره می شوید!شما مختار هستید که ثروت را انتخاب کنید یا فقر را!هیچ اجباری هم برای ثروتمند زندگی کردن شما وجود ندارد!

به پول احترام بگذارید!
یاد بگیرید که به پول احترام بگذارید.اگر فکر می کنید شما سزاوار ثروت نیستید به این دلیل است که به جایگاه حال حاضرتان می نگرید.هیجان از یک فکر خوب سرچشمه می گیرد .اگر حس خوبی دارید یعنی به موضوعات هیجان انگیز فکر میکنید!هیجان سوخت و انرژی رفتار شماست.الگوهای رفتاری ذهن ما از کودکی در رابطه با ثروت یا رفتار دیگری شکل گرفته اند .این الگوها شامل خانواده ،جامعه ،رسانه ها ،مدارس ،جنسیت و …است.بدترین موضوع انشا در تمام دوران تحصیلی این موضوع است؛ علم بهتر است یا ثروت!چرا این دو را در مقابل هم قرار می دهید؟کدام ثروت پایدار و با ریشه ای بدون آگاهی و دانش کسب شده و کدام دانشی بدون کسب ثروت ارزشمند است؟کسی منکر ارزش علم نمی شود. در دین خودمان هم داریم که یک لحظه تفکر بهتر از ۷۰ سال عبادت است.

هنر پولدار شدن

 

۱- ذهن ثروتمد ، انسان پولدار! :

برایان تریسی یکی از مهمترین کارشناسان فعال در زمینه موفقیت و کسب و کار می گوید: شما در هر طبقه اجتماعی هستید و یا هر سطحی از درآمد را دارا هستید نتیجه چیزی جز آنکه اندیشه اید و خواسته اید نیست. بنابراین اگر می خواهید موفقیت مالی بالایی بدست آورید و پول بسیاری داشته باشید و اگر می خواهید شیوه و میزان کسب در آمد خود را متحول کنید باید از نظر ذهنی تغییر کنید.

شما نیازمند ذهنی ثروتمند هستید تا ثروت و پول را برای شما به ارمغان بیاورد. ذهن ثروتمند نقطه آغاز پولدار شدن شماست.

۲- کشف راه های کسب در آمد و پولدار شدن :

دومین مرحله ثروتمند شدن کشف نحوه پول درآوردن است. شما نمی توانید بدون پیدا کردن راه و شیوه درست پول دار شدن حرکتی انجام دهید و به موفقیت برسید. نقطه شروع را باید مشخص کنید و سپس راه را بشناسید تا به مقصد نهایی یعنی کسب ثروت برسید.

باید عمیقا درک کنید و بدانید که چه میخواهید . بدانید در چه زمینه ای میخواهید به استقلال مالی و کسب درآمد بالا دست پیدا کنید و چگونه رفتارهای خود را برای رسیدن به این هدف تنظیم کنید.

در هر زمینه ای قوانین ثابتی برای کسب ثروت و پولدار شدن وجود دارد. شما تنها باید این قوانین را آموخته و بکار ببندید.

۳- برنامه ریزی:

پس از آنکه مشخص کردید از چه طریق میخواهید به ثروت برسید و راه های موفقیت در کسب و کار را آموختید باید برنامه ریزی کنید. با برنامه ریزی درست امکانات ، زمان و حرکت بعدی شما مشخص و هدایت شده خواهد بود و شما را در پیش برد اهدافتان یاری خواهند کرد ضمن اینکه با وجود برنامه ریزی بررسی میزان پیشرفت کار برای شما ساده تر و قابل پیگیری خواهد بود.

حتی اگر ذهن ثروتمند داشته باشید و راه های درست کسب و کار را هم بلد باشید بدون برنامه ریزی و مشخص کردن جدول زمانبندی به مقصد نهایی نخواهید رسید و هرگز ثروت رویایی خود را بدست نخواهید آورد.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.