no-img
نوین اطلس

چگونه در منزل درآمدزایی کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه در منزل درآمدزایی کنیم
zip
فروردین ۲۹, ۱۳۹۷

چگونه در منزل درآمدزایی کنیم


این مطلب در مورد موضوعات کارهای هنری درآمدزا در منزل، کارآفرینی در خانه، راههای کسب درآمد در ایران، هنرهای دستی درآمدزا، کسب درآمد در منزل با کامپیوتر، بهترین شغل برای زنان خانه دار، اموزش کار در منزل برای خانم ها، ایده های جدید برای کار در منزل نوشته شده است.

 

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

چگونه کارآفرین باشیم

نکاتی برای پیدا کردن شغل مناسب

کسب درآمد از اینترنت به صورت رایگان 

 

کارهای هنری درآمدزا در منزل

۱. راه اندازی کانال تلگرام
این ایده این روزها یکی از ایده های پرطرفدار برای مشاغل خانگی با سرمایه اندک است. در واقع هیچ هزینه خاصی ندارد. تنها سرمایه شما ذوق، خلاقیت و ابتکارتان است. ابتدا باید موضوعی که مورد علاقه تان است و فکر می کنید به آن اشراف نیز دارید را انتخاب کنید. شروع کنید به تولید محتواهای مرتبط با این موضوع با عکسها و متنهای جذاب.

خب تا اینجای کار که خبری از درآمد نبود. درآمدزایی در منزل از آنجایی محقق می شود که پس از مدتی تعداد فالوورهایتان که زیاد شد می توانید با پذیرش تبلیغات برای خود درآمدزایی کنید. هر چه تعداد فالوورهایتان بیشتر باشد، درآمدتان نیز بیشتر می شود.

۲. مشاور عروس
بعضی از عروس خانم ها به دلایل مختلف مثل شاغل بودن و کمبود وقت، یا حتی بی سلیقگی!!!، ترجیح می دهند یک نفر که در این زمینه باتجربه و باسلیقه است برایشان تصمیم بگیرد. از لباس عروس و مدل آرایش گرفته تا سفره عقد.

اگر به این حوزه علاقه دارید، نخست باید اطلاعات خود را درمورد مد و طراحی لباس بالا ببرید. برندهای مشهور لباس عروس را دنبال کنید و مزونهای باکیفیت در شهر خود را پیدا کنید. می توانید به مرور با زیاد شدن تجربه و گسترش ارتباطاتتان کسب و کار خانگی خود را توسعه دهید و خدمات خود را در قالب بسته هایی، شامل لباس عروس، خنچه و …، با قیمت های مختلف عرضه کنید.

۳. پخت کیک و شیرینی
اگر همیشه برای پخت کیک و شیرینی و انجام تزئینات ذوق و شوق داشته اید، حالا وقتش رسیده از ذوق و شوقتان استفاده و اقدام به کسب درآمد در منزل کنید. باور کنید خیلی ها مثل من هستند که از استعداد و سلیقه در زمینه کیک و شیرینی هیچ بهره ای نبرده اند و محصولات خانگی را به محصولات صنعتی ترجیح می دهند. بنابراین از خدا می خواهند یک نفر را پیدا کنند تا در مناسبتهای گوناگون به او سفارش دهند.

کارآفرینی در خانه

تزئین کیک

به تازگی تزئین کیک نیز بازار خیلی گرمی پیدا کرده و تزئین کیک در انواع و اقسام اشکال عجیب و غریب متقاضی پیدا کرده است. با فوندانت چنان طرحهایی درست می کنند که کسی دلش نمی آید کیک را بخورد! از طرح کیف و کفش گرفته تا پیراهن مردانه! پیشنهاد من این است که با یک نفر که در زمینه پخت کیک و شیرینی تبحر دارد یک تیم دونفره تشکیل دهید. او کیک را می پزد و شما آن را بسته به مناسبتش تزئین می کنید: عروسی، تولد، دندونی، سیسمونی و انواع و اقسام مناسبتهای سنتی و من درآوردی (مثل گودبای پمپرز!!!).

هنرهای دستی

خانمهای خانه دار زیادی را می شناسم که به قول معروف از هر انگشتشان هزار هنر می ریزد. از قلاب بافی بگیر تا منجوق دوزی و شماره دوزی و بافتن لباس. با هر یک از این هنرها به تنهایی می توان یک کسب و کار خانگی درست و حسابی راه اندازی کرد.

راههای کسب درآمد در ایران

بیاموزید و آموزش دهید

اگر تخصص و سواد کافی برای انجام برخی از فعالیت‌های اقتصادی را ندارید، نگران نباشید. در نخستین قدم کمی درباره کارهایی که به تخصص کمتر و مکان محدودتر نیاز دارند، تحقیق کنید. در این تحقیق خود به مقوله سود و فروش خوب دقت کنید. قسمت کمی از سرمایه‌تان را صرف پرداخت هزینه‌های کلاس‌های تخصصی کنید و حرفه‌ای را بیاموزید. به‌طور مثال، طلا‌سازی‌ یاد بگیرید و بعد یک کارگاه طلاسازی بزنید یا مدتی در همین شغل کارکنید و بعد از چند سال که مهارت لازم را کسب کردید با سرمایه‌تان یک کارگاه راه بیندازید یا یک کلاس آموزشی. به هرحال می‌توانید دنبال هر هنری که دوست دارید بروید، بیاموزید و سپس با همین سرمایه یک دفتر کوچک اجاره کنید و هرچه مهارت کسب کرده‌اید را آموزش بدهید. این مطمئن‌ترین روش است و شما درصورت موفق نشدن، هیچ ضرری نکرده‌اید. البته یک راه ساده‌تر هم وجود دارد که سود خوبی دارد و با این سرمایه به راحتی می‌شود، راه انداخت. مهم‌ترین موضوع این است که بدانید چه راه‌هایی برای سودآوری شما وجود دارد و آن را راه بیندازید. برای قدم اول سری به خیابان انقلاب بزنید و دقت کنید که مغازه‌هایی که به تکثیر، چاپ، تایپ و… مشغول هستند و تعدادشان هم بالاست، همیشه شلوغ هستند. این کار سرمایه زیادی نمی‌خواهد و سود خوبی هم دارد. فقط کافی است اگر با کامپیوتر و برنامه آفیس و فتوشاپ آشنایی ندارید به یک دوره کلاس آفیس بروید. کارکردن با دستگاه کپی هم کار سختی نیست. شما می‌توانید روزانه بیش از ۱۰۰ هزار تومان درآمد داشته باشید، به‌خصوص اگر محل کارتان در مکان مناسبی مثلا نزدیک مدرسه یا دانشگاه باشد.

هنرهای دستی درآمدزا

تراش سنگ های قیمتی

گلیم و فرش دستباف

گل های مینیاتوری

عروسک دوزی

کسب درآمد در منزل با کامپیوتر

کسب درآمد اینترنتی با انجام کار تایپ
شرکت های بسیاری هستند که کارای تایپی زیادی دارن و برای این کار شخصی رو برای دور کاری استخدام میکنن. با یاد گرفتن تایپ ده انگشتی با سرعت بالا میتوانید در ساعات خالی روزتان کسب درآمد اینترنتی کنید. خوبی این روش این است که میتوانید از کوتاه ترین زمانی که در اختیار دارید برای کسب درآمد استفاده کنید. همین طور اگر با کامپیوتر زیاد کار میکنید یا شغل اولتان مربوط با کامپیوتر هست مطمئناً یاد گرفتن تایپ با سرعت بالا میتواند صرفه جویی بسیار زیادی در وقتتان کند! در این صورت شما با یاد گرفتن تایپ با سرعت بالا میتوانید با یک تیر دو نشان بزنید! سایت یوتایپ میتواند در یادگیری تایپ ده انگشتی فارسی و انگلیسی به شما بسیار کمک کند.

بهترین شغل برای زنان خانه دار

سفال و سرامیک و کاشی سنتی: سفال و سرامیک، کاشی هفت رنگ، معرق کاشی، نقاشی روی سفال، مهرسازی.

صنایع دستی دریایی: نقاشی روی صدف «صدف سازی – تراشی صدف» و …

صنایع دستی مستظرفه: مینیاتورسازی «نگارگری ایرانی»، نقاشی، تشعیر، تذهیب، طراحی، جلد سازی، صحافی سنتی.

بگینه : از مشاغل خانگی زنان میتوان نقاشی روی شیشه، ویترای را نام برد.

پیشه های سنتی وابسته به صنایع دستی: نخ ریسی سنتی، رنگرزی گیاهی.

صنایع دستی سنگی: تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی «گوهر تراشی».

اموزش کار در منزل برای خانم ها

راه اندازی مزون لباس خانگی
این کار در منزل برای چه کسانی عالی است:
این ایده برای عاشقان مد و لباس عالی است. درواقع این ایده را وقتی چند وقت پیش به دنبال لباس بودم و به این مزون های خانگی سر میزدم گرفتم. به نظر کار پررونق و خوبی است. شما یکسری لباس از برخی شهرها مثلا کیش و قشم و جلفا یا برخی کشورها مثل ترکیه و دبی و … تهیه می کنید و یکی از اتاق های منزل تان را دکوربندی و رگال کشی می کنید و تبدیل به مزون می کنید. حتم دارم شغل خانگی بسیار سودآوری است.

ساختن زیورآلات تزیینی
این کار در منزل برای چه کسانی عالی است:
ساختن این زیورآلات را می‌توانید با در نظر گرفتن میزان بودجه تانآغاز کنید. اگر اوضاع مالی خوبی داشتید از نقره و طلا شروع کنید وگرنه می توانید با هر نوع مواد اولیه ای از پارچه گرفته تا چرم و سرامیک و چوب انواع و اقسام زیورآلات را درست کنید و به فروش برسانید. خب البته سلیقه و نوآوری هم در این شغل حرف اول را می‌زند که اگر واقعا ایده ای به ذهن تان نمی‌رسد سریعا یک سر به اینترنت و فضای مجازی بزنید و هرآنچه را لازم بو فرابگیرید و پیاده سازی کنید.

ایده های جدید برای کار در منزل

طراحی گرافیکی و صفحه آرایی
این کار در منزل برای چه کسانی عالی است:
برای هر فردی که با نرم افزارهای گرافیکی آشنایی دارد، ذوق هنری و سلیقه گرافیکی دارد و عاشق تجربه کردن کارهای جدید است. این روزها همه به دنبال این هستند که برای خودشان کارت ویزیت خوشگل، تراکت تبلیغاتی، کتاب و مجله و هزار کار هنری و چشمگیر دیگر انجام دهند. خب شما مهارت‌های تصویرگری‌تان را با طراحی پوستر، تبلیغات، کارت ویزیت، و غیره به کار بگیرید. حتی اگر کار کردن با نرم افزارهای گرافیکی را هم بلد نیستید اشکالی ندارد یک دوره کوتاه مدت ثبت نام کنید و بعدش از هنر و مهارت و علاقه تان پول دربیاورید.

تایپ و ورود داده ها
این کار در منزل برای چه کسانی عالی است:
اگر اندکی حوصله و مهارت ورود اطلاعات به برنامه و تایپ کردن را داشته باشید این شغل هنوز می تواند برای شما پولساز باشد. درست است که در عصر حاضر همه سعی میکنند کارهای مربوط به تایپ و داده هایشان را خودشان انجام دهند اما هنوز هم سیل عظیمی از افراد هستند که فقط با قلم و کاغذ راحت هستند و به یک تایپیست یا کارشناس ورود داده نیاز دارند.

تایپ و ورود داده ها
این کار در منزل برای چه کسانی عالی است:
اگر اندکی حوصله و مهارت ورود اطلاعات به برنامه و تایپ کردن را داشته باشید این شغل هنوز می تواند برای شما پولساز باشد. درست است که در عصر حاضر همه سعی میکنند کارهای مربوط به تایپ و داده هایشان را خودشان انجام دهند اما هنوز هم سیل عظیمی از افراد هستند که فقط با قلم و کاغذ راحت هستند و به یک تایپیست یا کارشناس ورود داده نیاز دارند.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.