no-img
نوین اطلس

ذکر الحلیم برای رسیدن به معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ذکر الحلیم برای رسیدن به معشوق
امتیاز 4.25 ( 12 رای )
zip
تیر ۲۶, ۱۳۹۷

ذکر الحلیم برای رسیدن به معشوق


نوین اطلس دات کام اذکاری مجرب برای رسیدن به معشوق برای شما گردآوری کرده است. جادو برای رسیدن به معشوق، ذکر رسیدن به معشوق، دعای ذکر الحلیم برای رسیدن به معشوق در علوم غریبه و دعایی برای رسیدن به معشوق از راه دور دعاهایی مجرب هستند که با کمک آن ها می توان به معشوق رسید. برای رسیدن به حاجت های قلبی خود دعایی برای رسیدن به مراد به شما پیشنهاد می شود. دعای ذکر الحلیم بسیار قوی برای رسیدن به معشوق کمک می کند با معشوق خود ازدواج کنید. برای به دست آوردن شخص مورد علاقه تان دعای رسیدن به شخص مورد علاقه و دعای مجرب برای ازدواج با معشوق را زیاد بخوانید.

جادو برای رسیدن به عشق

برای رسیدن به عشق لزوما به دعای ذکر الحلیم نیاز ندارید. دعای قرانی زیر به طرز معجزه آسایی جادو می کند. این دعا را هر روز به مقداری آب بخوانید و با آن آب وضو بگیرید و نماز بخوانید. این دعای ذکر الحلیم نیست

اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُکَ بِاسْمِکَ الْعَظیمِ الاَْعْظَمِ الاَْجَلِّ الاَْکْرَمِ الْمَخْزوُنِ الْمَکْنُونِ النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهانِ الْمُبینَ الَّذى هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ وَ نُورٌ مِنْ نُورٍ وَ نُورٌ فى نُورٍ وَ نُورٌ عَلى کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ فَوْقَ کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ تُضیئُ بِهِ کُلُّ ظُلْمَهٍ وَ یُکْسَرُ بِهِ کُلُّ شِدَّهٍ وَ کُلُّ شَیْطانٍ مَریدٍ وَ کُلُّ جَبارٍ عَنیدٍ لا تَقِرُّبِهِ اَرْضٌ وَلایَقُومُ بِهِ سَمآءٌ وَ یَاْمَنُ بِهِ کُلُّ خآئِفٍ وَ یَبْطُلُ بِهِ سِحْرُ کُلِّ ساحِرٍ وَ بَغْىُ کُلِّ باغٍ وَ حَسَدُ کُلِّ حاسِدٍ وَ یَتَصَدَّعُ لِعَظَمَتِهِ الْبَرُّ وَالْبَحْرُ وَ یَسْتَقِلُّ بِهِ الْفُلْکُ حینَ یَتَکَلَّمُ بِهِ الْمَلَکُ فَلا یَکُونُ لِلْمَوْجِ عَلَیْهِ سَبیلٌ وَ هُوَ اسْمُکَ الاَْعْظَمُ الاَعْظَمُ الاَجَلُّ الاَْجَلُّ النُّورُ الاَْکْبَرُ الَّذى سَمَّیْتَ بِهِ نَفْسَکَ وَاسْتَوَیْتَ بِهِ عَلى عَرْشِکَ وَ اَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ بِمُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَاَسْئَلُکَ بِکَ وَ بِهِمْ اَنْ تُصَلِّىَ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اَنْ تَفْعَلَ بى کَذا وَ کَذا به جاى کذا و کذا حاجت بخواهد.

ذکر رسیدن به معشوق

فرق نمی کند دعای ذکر الحلیم بخوانید یا ذکر زیرا را. به هر حال ذکر زیر برای رسیدن به معشوق از اذکار بسیار مجرب و موثر است. اگر می خواهید به معشوق خود برسید نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند این ذکر را روزی ۳۳ بار هنگام طلوع آفتاب بخوانید. هنگامی که ذکر را تلاوت می کنید وضو داشته باشید.

اَستَغفِرُاللهُ الذی لا اله الا هوَ الحَیُّ القَیُّوم الرَّحمنُ الرحیم ذوالجلالِ و الاِکرام وَ اَتوبُ اِلیه و اَسئَلُهُ اَن یُصَلِیَ عَلی محمد و ال محمد و اَن یَتوبَ عَلَیََّ توبَهَ عَبدٍ ذلیلٍ خاضعٍ خاشعٍ فقیرٍ مسکینٍ مستکینٍ لایَملِکُ لِنَفسِهِ نَفعاً و لاضَراً و لا مَوتاً و لا حیوهً و لانُشوراً

دعایی برای رسیدن به معشوق در علوم غریبه

در علوم غریبه آمده است دعای نادعلی برای رسیدن به معشوق بسیار مجرب و موثر است. این دعا را از ابتدای ماه قمری شروع کنید و تا انتهای ماه از روزی یک بار بخوانید و تا روزی ۱۵ بار ادامه دهید. سعی کنید این دعا را با وضو و به وقت اذان بخوانید. قبل و بعد از دعا ۱۰۰ صلوات بفرستید. مجرب است که بعد از خواندن دعا دو رکعت نماز حاجت به جای آورید.

سفره ی حضرت زینب برای رسیدن به مراد

برای رسیدن به حاجت و مراد خود می توانید سفره ی حضرت زینب بیندازید. به این ترتیب که پارچه ای از حریر سبز پهن کنید و مقداری شله زرد و مشکل گشا در وسط سفره قرار دهید تا دیگران از آن بخورند. تا زمانی که سفره پهن است خودتان و هرکسی که سر سفره است یک بار دعای توسل بخواند. تاثیر بسیار سریع دارد. این کار هم به اندازه دعای ذکرالحلیم مناسب است.

دعای بسیار قوی برای رسیدن به معشوق از راه دور 

دعای زیر برای یک دعای بسیار قوی برای رسیدن به معشوق و ازدواج با او حتی از راه دور می باشد. توجه داشته باشید این دعا را حتما باید برای امر حلال و محرم شدن به معشوق استفاده کنید. هر بار که معشوق را می بینید این دعا را ۷ بار بخوانید و هر بار به صورت و کل بدن او فوت کنید. بسیار مجرب است.

بسم الله الرحمن الرحیم قَالُوا نُرِیدُ أَنْ نَأْکُلَ مِنْهَا وَتَطْمَئِنَّ قُلُوبُنَا وَنَعْلَمَ أَنْ قَدْ صَدَقْتَنَا وَنَکُونَ عَلَیْهَا مِنَ الشَّاهِدِینَ باسم فلان بنت فلان علی حب و عشق فلان بن فلان الساعه الساعه الساعه

دعای رسیدن به شخص مورد علاقه

برای رسیدن به شخص مورد علاقه ی خود novinatlas.com ختم دعای زیر و نذر برنج را به شما پیشنهاد می کند. در روز ۲۱ ماه رمضان مقداری برنج به همراه خورشتی نذر کنید و دعای زیر را به آن بخوانید و شکم گرسنه ای را با آن سیر کنید. سعی کنید اگر می توانید هنگام پخت و پخش نذر روزه باشید.

«وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ»

دعای مجرب برای ازدواج با معشوق

یکی از دعاهای مجرب برای ازدواج با معشوق و برای جواب مثبت گرفتن در خواستگاری این است که سوره مبارکه طه را بنویسید و در پارچه سبز قرار دهید و با خود به همراه نگه دارید. حتما جواب خواستگاری مثبت خواهد بود و به حاجت خود می رسید. این دعا امتحان شده است و نوین اطلس دات کام آن را پیشنهاد می کند.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعایی برای رسیدن به معشوق در علوم غریبه

دعا برای بهم رسیدن دو نفر

دعا برای ازدواج با مرد مورد علاقه

قانون جذب در روابط عشقی

قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.