no-img
نوین اطلس

دعایی برای رسیدن به معشوق در علوم غریبه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعایی برای رسیدن به معشوق در علوم غریبه
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
تیر ۲۶, ۱۳۹۷

دعایی برای رسیدن به معشوق در علوم غریبه


در این مطلب نوین اطلس دات کام دعاهایی را که برای رسیدن به معشوق در علوم غریبه آمده گردآوری کرده است. برای معشوقی که از شما دور است دعایی برای رسیدن به معشوق از راه دور معرفی شده است. دعایی با عنوان ذکر الحلیم برای رسیدن به معشوق وجود دارد که بسیار مجرب است. جادو برای رسیدن به معشوق یک دعای بسیارقوی برای رسیدن به معشوق بوده و در کنار دعای قرآنی برای رسیدن به معشوق کاربرد فراوان دارد. در آخر نیز دعای مجرب برای ازدواج با معشوق به شما معرفی می شود که کمک می کند به راحتی ازدواج کنید دعایی برای رسیدن به مراد که شما را به حاجت خود می رساند.

دعایی برای رسیدن به معشوق از راه دور

برای رسیدن به معشوق از راه دور نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند دعای زیر را هر روز به تعداد ۱۰۱ مرتبه به مقداری مخلوط آب و گلاب بخوانید و آن را با دست خیلی کم به چند جای خانه بپاشید.

وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُیِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الأَرْضُ أَوْ کُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَى بَل لِّلّهِ الأَمْرُ جَمِیعًا برحمتک یا ارحم الرحمین

ذکر الحلیم برای رسیدن به عشق

برای رسیدن به عشق روز پنج شنبه بعد از نماز صبح ابتدا ۱۴ صلوات بفرستید، سپس ۱۰۰۰ مرتبه اسم اعظم «الحلیم» را تکرار کنید . بعد از آن دوباره ۱۴ صلوات بفرستید. سپس چشمان خود را ببندید و معشوق را از خدا طلب کنید.

سپس به سجده بروید و آیه ی زیر را تلاوت کنید.

صَعِقًا فَلَمَّا أَفَاقَ قَالَ سُبْحَانَکَ تُبْتُ إِلَیْکَ وَأَنَاْ أَوَّلُ الْمُؤْمِنِینَ مَرَجَ الْبَحْرَیْنِ یَلْتَقِیَانِ بَیْنَهُمَا بَرْزَخٌ لَّا یَبْغِیَانِ فَأَوْحَیْنَا إِلَى مُوسَى أَنِ اضْرِب بِّعَصَاکَ الْبَحْرَ فَانفَلَقَ فَکَانَ کُلُّ فِرْقٍ کَالطَّوْدِ الْعَظِیم وَهُوَ الَّذِی مَرَجَ الْبَحْرَیْنِ هَذَا عَذْبٌ فُرَاتٌ وَهَذَا مِلْحٌ أُجَاجٌ وَجَعَلَ بَیْنَهُمَا بَرْزَخًا وَحِجْرًا  َّحْجُورًا وَعَنَتِ الْوُجُوهُ لِلْحَیِّ الْقَیُّومِ وَقَدْ خَابَ مَنْ حَمَلَ ظُلْمً وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لَا یَحْتَسِبُ وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرًا

دعایی که برای رسیدن به معشوق جادو می کند

اگر می خواهید به معشوق خود برسید novinatlas.com دعای زیر را پیشنهاد می دهد که برای رسیدن به معشوق جادو می کند. این دعا را صبح چهارشنبه به مقداری عرق بیدمشک بخوانید و از آن بخورید. هر چهارشنبه به نیت رسیدن به معشوق از راه دور این کار را انجام دهید. این دعا به طرز معجزه آسایی جادو می کند.

ویَسْأَلُونَکَ عَنِ الْجِبَالِ فَقُلْ یَنسِفُهَا رَبِّی نَسْفًا فَیَذَرُهَا قَاعًا صَفْصَفًا لَا تَرَى فِیهَا عِوَجًا وَلَا أَمْتًا یُسَبِّحُونَ اللَّیْلَ وَالنَّهَارَ لَا یَفْتُرُونَ وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاء وَرَحْمَهٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَارًا وَلَمَّا جَاء مُوسَى لِمِیقَاتِنَا وَکَلَّمَهُ رَبُّهُ قَالَ رَبِّ أَرِنِی أَنظُرْ إِلَیْکَ قَالَ لَن تَرَانِی وَلَکِنِ انظُرْ إِلَى الْجَبَلِ فَإِنِ اسْتَقَرَّ مَکَانَهُ فَسَوْفَ تَرَانِی فَلَمَّا تَجَلَّى رَبُّهُ لِلْجَبَلِ جَعَلَهُ دَکًّا

آیه ی قرآنی برای رسیدن به معشوق

در روایات آمده است آیه ی قرآنی زیر برای رسیدن به معشوق بسیار مجرب است. این دعا را روزی یک بار هنگام نماز ظهر قنوت بخوانید. سپس بعد از نماز به سجده بروید و ۳ باردعا را تکرار کنید.

الْأَشْیآءِ اِلَیْکَ وَهُوَ التَّوْحیدُ، وَلَمْ اَعْصِکَ فی‏ اَبْغَضِ الْأَشْیآءِ اِلَیْکَ وَهُوَ  الْکُفْرُ، فَاغْفِرْ لی‏ ما بَیْنَهُما یا مَنْ اِلَیْهِ مَفَرّی‏ آمِنّی‏ مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ

روایتی مجرب برای ازدواج با معشوق

از امام سجاد (ع) روایت شده است: اگر کسی بخواهد با معشوق خود ازدواج کند دعای زیر را در شب ۱۵ ماه زمانی که ماه کامل است به مقداری آب در ظرف مسی بخواند. سپس آب را کمی به صورت خود بزند و کمی از آن بخورد. با نیت پاک این دستور را انجام دهید.

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم اِلهی بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ اَنتَ المَحمُودُ وَ بِحَقِّ عَلیٍّ وَ اَنتَ العالی وَ بِحَقِّ فاطِمَهَ وَ اَنتَ فاطِرُ السَّمواتِ و الأرضِ وَ بِحَقِّ الحَسَنِ وَ اَنتَ المُحسِنُ وَ بِحَقِّ الحُسَینِ وَ اَنتَ قَدیمُ الأِحسانِ اِلهی بِاخُصِّ صِفاتِک وَ بِعِزِّ جَلالِک وَ بِأعظَمِ اَسمائِک وَ بِعِصمَهِ اَنبیائِک وَ بِنورِ اَولیائِک وَ بِدَمِ شُهَدائِک وَ بِمُناجاتِ فُقَرائِک وَ بِدُعاءِ صُلَحائِک اَسئَلُکَ زِیادَهً فِی العِلمِ وَ صِحَّهً فِی الجِسمِ وَ بَرَکَهً فِی الرِزقِ وَ طولآ فِی العُمرِ وَ تَوبَهً قَبلَ المَوتِ وَ راحَهً عِندَ المَوتِ وَ مَغفِرَهً بَعدَ المَوتِ وَ  نَجاهً مِنَ النّارِ وَ دُخُولآ فِی الجَنََّهِ وَ عافیَهً فِی الدُّنیا وُ الاخِرَهِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ.

دعایی برای رسیدن به مراد

اگر می خواهید به حاجت و مراد خود برسید دعای زیر برای رسیدن به مراد یک دعای بسیار قوی و مجرب است. این دعا را روزی ۱۰۰۰ بار با نیت رسیدن به حاجت و با وضو بخوانید. قبل از نیمه شب انجام دهید.

اَستَغفِرُاللهُ الذی لا اله الا هوَ الحَیُّ القَیُّوم الرَّحمنُ الرحیم ذوالجلالِ و الاِکرام وَ اَتوبُ اِلیه و اَسئَلُهُ اَن یُصَلِیَ عَلی محمد و ال محمد و اَن یَتوبَ عَلَیََّ توبَهَ عَبدٍ ذلیلٍ خاضعٍ خاشعٍ فقیرٍ مسکینٍ مستکینٍ لایَملِکُ لِنَفسِهِ نَفعاً و لاضَراً و لا مَوتاً و لا حیوهً و لانُشوراً

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعایی برای رسیدن به معشوق از راه دور

دعا برای رسیدن به فرد مورد علاقه

دعا برای عزیز شدن نزد معشوق

رسیدن به عشق با قانون جذب

جملات تاکیدی برای رسیدن به عشق

دعایی که معجزه می کند برای ازدواج

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

جستجوی سایت همسریابی دوهمدم

بهترین سایت همسریابی

همسریابی رایگان

ربات همسریابی رایگان

سایت همسریابی موقت کاملا رایگان

همسریابی رایگان بدون ثبت نام



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.