no-img
نوین اطلس

ترمیم عشق شکست خورده


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ترمیم عشق شکست خورده
zip
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷

ترمیم عشق شکست خورده


اگر با یک عشق شکست خورده رو به رو هستید و به دنبال راه هایی برای ترمیم آن می گردید نوین اطلس دات کام روش هایی بسیار مفید برای ترمیم رابطه عاشقانه و ترمیم رابطه دوستی در این مطلب به شما ارائه می دهد. اگر می خواهید بدانید چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم باید برخورد مناسب برای ترمیم رابطه و برگرداندن مرد به رابطه را بیاموزید تا در احیا رابطه ی خود موفق عمل کنید. هم چنین اگر از خود می پرسید چگونه یک رابطه شکست خورده راترمیم کنیم و یا چگونه یک رابطه را دوباره بسازیم می توانید پاسخ خود را در این مطلب پیدا کنید.

ترمیم رابطه عاشقانه

وقتی از فردی که هنوز وارد تعهد و مسئولیت پذیری نشده است و همچنان پیرو تمایلات ضمیر ناخودآگاه خود می باشد می خواهیم که به پیش ما برگردد و توقع داریم تحت اراده ی خود بازگردد، درخواست نامربوطی داشته ایم زیرا دلیل از بین رفته رابطه ریشه در ضمیر ناخودآگاه شخص مورد نظر ما دارد و ربطی به اراده و خواست وی ندارد.

حتی اگر ده ها و صد ها دلیل نیز برای ما ارائه دهد باز هم این دلایل، دلایل خودآگاه هستن و ارتباطی با دلیل واقعی ندارد؛ دلیلی که ریشه در ضمیر ناخودآگاه او دارد. پس در این صورت ترمیم رابطه ی عاشقانه کمی مشکل ساز خواهد بود. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به ترمیم رابطه ی عاشقانه)

برخورد مناسب برای ترمیم رابطه دوستی

همه ما نقص هایی داریم گاهی معایب رفتاری و شخصیتی ما باعث از دست رفتن رابطه ما میشود و در بعضی مواقع ایرادات طرف مقابل باعث بروز اختلافاتی شده، ما هم توانایی کنترل و جلوگیری از شکست رابطه را نداریم. در این شرایط یا تسلیم میشویم یا با التماس کردن و اصرار سعی در ترمیم رابطه خود داریم.

یکی از برخوردهای مناسب برای ترمیم رابطه ی دوستی نشانه های عدم وابستگی می باشد. نوین اطلس دات کام پیشنهاد  می کند برای نشان دادن عدم وابستگی خود از اهرم بی تفاوتی استفاده کنید.

بی تفاوتی: برخلاف باورهای رایج وقتی فردی در مورد شما بدگویی می کند به این معنا نیست که دیگر شما را دوست ندارد بلکه به این معنا است که هنوز هم به شما فکر می کند. پس فکر نکنید با توهین و بدگویی می توانید نشان دهید دیگر علاقه ای به شخص مورد نظر خود ندارید در واقع هرچقدر بیشتر اینگونه رفتار را در خود نشان دهید بیشتر وابستگی خود را نشان داده اید و احتمال ترمیم رابطه و بازگشت عشق خود را کاهش داده اید. از سوی دیگر با بی تفاوت بودن می توانید عدم وابستگی و اشتیاق عاطفی خود را نشان دهید که باعث افزایش جذابیت و افزایش حس کنجکاوی در طرف مقابل می شود.

برخورد خوب اما با فاصله: وقتی فردی وابستگی نداشته باشد رفتار خوبی از خود نشان می دهد اما این رفتار با حفظ فاصله و رعایت حد و مرز ها می باشد. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به برخورد مناسب برای ترمیم رابطه

چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم

گاهی نمیتوان خشم را کنترل کرد گاهی طرف مقابل نیاز دارد کنارش باشیم، برای یک مسئله کوچک ولی خود ما در گیر یک مسئله دیگر هستیم و میگویم او من را درک نمی کند.

گاهی شوخی نابجا میکنیم. دروغ میگویم برای راحت کردن کار خود، شاید یک دروغه ساده باشد اما وقتی عشقمان بفهمد بابت این موضوع دلگیر خواهد شد. دوستش داریم اما در میان دوستانمان به اندازه کافی شخصیت اورا بالا نمیبریم یا حتی برعکس او را کوچک میکنیم به غرور او صدمه میزنیم نه از روی عمد ولی همان تاثیر را دارد.

لحضه ای که میتوانستیم کمی به خود زحمت بدهیم و یک مشکل را برای عشقمان حل کنیم، کوتاهی کردیم. شاید بارها اشتباهات خود را متوجه شدیم و بارها تصمیم گرفتیم دوباره شروع کنیم.

برگرداندن مرد به رابطه

دختر یا پسر وقتی رابطه عشقی خود را از دست میدهند سعی میکنند عشق قبلی خود را بازگرداندن، بدون توجه به نکات لازم برای برگرداندن مرد یا زن به رابطه ی تمام شده. این نکات چیست؟

شناخت دینامیک های مرد و زن و روابط عاشقانه

تحلیل و ریشه یابی مشکل قبل از آشتی کردن و برگرداندن رابطه عاشقانه

حل مشکلاتی که باعث جدایی و یا قهر کردن شما از عشقتان شده

شروع به تغییر خود برای اینکه عشقمان را وابسته کنیم

جلب اعتماد از دست رفته عشقمان

شناخت دلایل عقب نشینی مردان یا زنان

آشنایی با نیاز های ناخود آگاه همسر یا دوست خود

استفاده نکردن از راه های غلط برای آشتی کردن با مردان و یا زنان

تحلیل احساس عاشقانه خود برای مشخص شدن عشق یا وابستگی سطحی

آموزش رفتار صحیح با طرف مقابل مخصوصا افراد مغرور و خود شیفته

احیا رابطه

شاید وقتی دارید این مطلب را مطالعه میکنید در زندگی خود دچار یک شکست عشقی شدید، و بدنبال ترمیم رابطه از دست رفته و دوباره شروع کردن یک رابطه بهتر هستید.

میدانم احساس پشیمانی زیادی در وجود خود دارید، فکر میکنید مقصر کامل شما هستید که عشقتان قهر کرده و حاظر به آشتی کردن نیست، لحظات سختی را پشت سر میگذارید. شاید در شرایطی هستید که مدام با خود میگوید اگر او برگردد همه چیز را دوباره میسازم!

قبل از اینکه تمام تلاش خود را برای احیا رابطه بکنید چند نکته دیگر را که novinatlas.com  برای شما شرح می دهد به خاطر داشته باشید.

شکست در رابطه عاشقانه یک روزه و یک دفه نیست اکثر افراد فکر میکنند ارتباط آن ها بی دلیل و یک دفه از بین رفته است اما موضوع پیچیده تر است. برای درک بیشتر این موضوع مقاله دینامیک های مرد و زن و روابط عاشقانه را مطالعه کنید.

چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم و از نو بسازیم 

شما که بصورت غیر عمدی اشتباه کردید یا تلاش کافی برای مستحکم سازی رابطه دوستی یا ازدواج خود نکردید حالا با یک وضعیت ناراحت کننده وسخت رو برو هستید و احساس میکنید یک شکست عشقی بزرگ را تجربه کردید. تنها چیزی که ذهن شما را مشغول کرده است سوالی بی پاسخ هست که چگونه رابطه ی شکست خورده مان را ترمیم کنیم.

مطمعنا شما برای اینکه رابطه ی خود را از نو بسازید دست به یکسری کار ها خواهید زد که از نظر شما کاملا درست است. در واقع این اعمال کاملا غریزی است و هر شخصی ممکن است دچار اشتباه بشود. زیرا در شرایط روحی نامساعد برای برگرداندن عشق قبلی هر کاری از ما ساخته است اشتباهاتی که نه تنها باعث بازگشت به رابطه نمیشوند بلکه باعث شکست در ترمیم و برگرداندن رابطه از دست رفته خواهد شد. بیاید این اشتباهات را بشناسیم و جلوی آن را بگیریم.

مطالب مرتبط:

برخورد مناسب برای ترمیم رابطه

چرا احساس عشق از بین میرود

راههای جلب اعتماد

معذرت خواهی از عشق

دعای عشق دیوانه وار در مرد

فال برگشتن عشق

چیکار کنم عشقم دوباره برگرده



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.