no-img
نوین اطلس

چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم
امتیاز 4.67 ( 3 رای )
zip
اسفند ۵, ۱۳۹۸

چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم


چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم عنوانی است که برای مطلب امروز نوین اطلس در نظر گرفته ایم.
عموما دخترها روحیه ای به نسبت حساس تر نسبت به پسران دارند. همین مسئله موجب رنجش زودترشان می شود و ممکن است با بروز اختلافاتی قهر کنند. اگر شما پسری هستید که با دختر خانمی وارد رابطه ای عاشقانه شده اید باید نحوه رفتار با او را بیاموزید و بدانید چگونه صحبت کنید.
مسلما با معشوق خود نمی توانید همچون دوستان پسرتان حرف بزنید و شوخی کنید چرا که او کلا مدل رفتاری و تیپ شخصیتی متفاوتی دارد. که اگر به خوبی آن ها را درک نکنید باعث می شوید از شما دلخور شود و حال به دنبال این هستید که چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم.
قبل از آنکه به سراغ ادامه مطلب برویم بهتر است این را نیز ذکر کنیم که منظور از واژه دوست دختر در مقاله چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم روابطی است که پسر با دختر برای ازدواج آشنا می شود و با اطلاع خانواده ها به صورت نامزد هستند و با هم رفت و آمد دارند تا بهتر هم را بشناسند. نوین اطلس به هیچ عنوان روابط دوستانه زودگذر و به سبک غربی را تایید نمی کند. این مقاله برای افرادی مناسب است که با دختری به عنوان نامزدشان و با قصد ازدواج رابطه آشنایی برقرار کرده اند.

در این مطلب ابتدا به موضوع با عنوان عشقم قهر کرده خواهیم پرداخت سپس به سراغ موضوع اصلی یعنی چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم می رویم و بعد از آن راهکار اتمام قهر و راه های آشتی با دست صمیمی را نیز بررسی می کنیم.

عشقم قهر کرده

عشقم قهر کرده چیکار کنم! حتما شما نیز تا کنون این عبارت را بر زبان آورده اید. چرا که هر دو فردی که عاشق هم هستند و رابطه ای عاطفی برقرار می کنند هرقدر هم به یکدیگر علاقه داشته باشند در نهایت اختلاف نظراتی دارند که می تواند منجر به بحث و دعوا و در نهایت قهر کردن شود. نکته مهم این است که بدانیم چگونه قهر را تمام کنیم و چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم تا به درمان دلسردی دست یابیم.

چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم

عذر خواهی کنید: اولین قدم در این باره که چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم این است که عذرخواهی کنید و در آن جدی و مصمم باشید. با یک عذرخواهی از دوست دختر و از ته دل تدارکات آشتی را بچینید. خیلی سادس و فقط این جمله را بگویید : ” من واقعا متاسفم واسه کاری که انجام دادم و اشتباه کردم. ” اگر اینکار را انجام ندهید نباید انتظار داشته باشید یک دختر شما را ببخشد و حتما برای شروع جمله متاسفم را بگویید.

اشتباهتان را قبول کنید: اعتراف کنید که اشتباه کردید. تا زمانی که قیول نکردید که اشتباه کردید نمی توانید به جلو پیش بروید. برای مثال می توانید بگویید : ” قبل از اینکه کار اشتباه را می کردم باید با تو مشورت می کردم و حسابی گند زدم “.

قول دهید که اشتباه را تکرار نمی کنید: برای گرم کردن رابطه سرد شده قسم بخورید دیگه اشتباه را دوباره مرتکب نمی شوید. با قدرت و صدای بدون لرز قسم بخورید دیگه این اشتباه را نمی کنید و قول دهید تا آخرش دیگر اذیتش نمی کنید.

به حرف هایش گوش دهید: مرحله بعدی در پاسخ به سوال چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم اینست که به صحبت های او گوش دهید و از آن طرف داستان نیز آگاه شوید تا دلیل سرد شدن یهویی رابطه را بدانید. هنگام صحبت کردن حالت دفاعی نگیرید به خود و بابت هر صحبتی که اون می کند شروع به جنگ و دعوا کنید. آرام بشنید و به صحبت های شخصی که با شما قهر کرده گوش کنید. در صحبت های او صد در صد چیزهایی هست که می تواند به شما کمک کند قهرش را پایان دهد. اگر می بینید که او صحبت نمی کند از یک دوست یا آشنا بخواهید پا در میانی کند و مشکل را از او بپرسد.

به خواسته اش احترام بگذارید: از او سوال کنید که آیا می خواهد تنها باشد برای یه مدت کوتاه یا نمی خواهد. بعضی ها وقتی یک الی دو روز از آن ها دور باشید کامل می تواند فکر کند و شما را ببخشد.(نگاه کنید به بهترین راه برای برگرداندن عشقم)

هدیه بخرید: موردی که در مسئله چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم اهمیت دارد این است که برای او یک کادو بخرید تا حس کند، او برای شما مهم است. گل، شکلات یا یک هدیه کوچک می تواند کمک بسزایی در آشتی کردن او دارد. می توانید از او بخواهید که با شما به یک رستوران بیاید و یا دوتایی به سینما بروید و فیلم مورد علاقه او را ببینید.

نشان دهید تغییر کرده اید: همانطور که برای بهبود رابطه‌تان تلاش می‌کنید، هر کاری می‌توانید انجام دهید تا به دوست دخترتان نشان بدهید که تغییر کرده‌اید و به یار عاشق‌تر، بهتر و بالغ‌تری تبدیل شده‌اید. برای اثبات این موضوع که به کاهش دعوا کمک می کند، می‌توانید هر موقع که به شما نیاز داشت، به دادش برسید. اگر به او ثابت کنید که به یک دوست پسر از خود گذشته تبدیل شده‌اید، او دوباره مانند گذشته، حتی بیشتر به سمتتان جذب خواهد شد. هرچند آشتی کردن و رفع کدورت زمان می‌برد، اما اگر این دختر همانی است که عاشقانه دوستش دارید و می‌خواهید تا پایان عمر خوشبختی را در کنارش تجربه کنید، این صبر و تلاش ارزشش را دارد.

علاقه خود را نشان دهید: دعوا و اختلاف نظر نباید مانعی برای نشان دادن عشق و علاقه باشد. خشم و غضب آتشین باعث می‌شود که دوست دخترتان از یاد ببرد که چقدر دوستتان دارد، بنابراین نباید به خشم اجازه بدهید که عشقتان را سرکوب کند. درست است که باید به دوست دخترتان زمان بدهید و مدتی از او فاصله بگیرید تا آرام شود، اما در عین حال باید به او بفهمانید که برای آشتی کردن آماده هستید. به این ترتیب دوست دخترتان هم سریعتر بر خودش مسلط می‌شود و متوجه می‌شود که بدون شما نمی‌تواند زندگی کند. یک کارت عاشقانه برایش بفرستید و تمام خصوصیاتی را که در وجودش می‌پرستید و کارهایی را که برایتان انجام داده و بابت آن‌ها قدردانش هستید، در آن بنویسید علاوه بر آن از جملاتی برای بدست آوردن دل دختر استفاده کنید تا متوجه شود که لطف‌های بی‌دریغ او را حق مسلم خودتان فرض نمی‌کنید. بگذارید عشقتان بفهمد که بابت داشتن او خدا را شاکر هستید. اجازه ندهید که غرور بیجای مردانه عشقتان را به نابودی بکشاند. (همچنین نگاه کنید به مراحل آشتی با مردی که قهر کرده)

چگونه قهر را تمام کنیم

در پاسخ به اینکه چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم و چگونه قهر را تمام کنیم باید بگوییم بهتر است به دنبال بهبود روابط خود باشید. داشتن ارتباطات مناسب برای برقراری آرامشی دوباره، بسیار حیاتی و مهم است، اغلب دعواهایی که مرتب تکرار می‌شوند، فقط به این دلیل است که یکی از عشاق یا هر دوی آن ها، احساس می‌کنند طرف مقابل حرف هایش را نمی‌شنود و یا به آن اعتنا نمی‌کند، تکنیک‌های زیر ضمن اینکه، شانس مورد توجه قرار گرفتن شما را توسط همسرتان، افزایش می‌دهند، به شما نیز کمک می‌کنند به عشقتان نشان دهید؛ به او توجه دارید و به حرف‌هایش اهمیت می‌دهید.
مهمترین بخش برای داشتن ارتباطی خوب و مناسب این است که به حرف‌های دوست دختر خود بدون حدس و گمان و قضاوت، گوش دهید. سۆالاتی بپرسید برای این که مطمئن شوید، منظور حرف‌های وی را به درستی فهمیده‌اید.(همچنین نگاه کنید به چطور بعد از دعوا آشتی کنیم)
شاید ذکر این راهکار در حین دعوا عجیب به نظر برسد، اما شوخی کردن و لبخند زدن راهکار بسیار نیرومندی جهت توقف و پرت شدن مسیر دعوا است.
خود را به جای دوست دخترتان قرار دهید؛ حدس بزنید که او چه احساسی دارد و بگذارید او بفهمد که شما به او توجه دارید، مثلاً بگویید «می دانم که الان چقدر ناراحت هستی؟» در این صورت به راحتی می توانید قهر را تمام کنید.

راه های آشتی با دوست صمیمی

در این قسمت از مطلب چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم می خواهیم راه های آشتی با دوست صمیم را مطرح کنیم.
برای آشتی با دوست صمیمی و برخورد مناسب برای ترمیم رابطه در مرحله اول ابتدا لازم است آرامش خود را بازیابید و به طرف مقابل نیز کمی فضا دهید تا عصبانیتش فروکش کند و به آرامش نسبی برسد. کدورت‌های گذشته‌ها را فراموش کنید و بر ساختن دوباره رابطه دوستی تان تمرکز نمایید. در مرحله دوم فارغ از اینکه تقصیر با چه کسی بوده برای آشتی پیش قدم شوید و درمورد موضوع مورد اختلاف با هم صحبت کنید. به صحبت های طرف مقابل خوب گوش دهید و سهم خود را در دعوا بپذیرید و اگر اشتباهی انجام داده اید صراحتا عذرخواهی کنید.
در مرحله آخر برای راه های آشتی با دوست صمیمی اگر بتوانید دل دوستتان را مجددا بدست آورید، رابطه‌تان را یک قدم به جلو پیش برده اید. برای اینکه او را تحت تاثیر قرار دهید عملا نشان بدهید او را دوست دارید، می‌توانید به او یک هدیه بدهید، او را غافلگیر کنید یا یکی از خواسته هایش را برآورده کنید.

در پایان نیز لازم است مجددا یادآوری کنیم که به هیچ عنوان رابطه های دوستی زودگذر از نظر نوین اطلس تایید نمی شوند. منظور از واژه ی دوست دختر نیز در تمام این مقاله نامزد و دختر خانمی است که شما قصد ازدواج با وی را دارید و رابطه تان کاملا با آگاهی خانواده ها می باشد.

مطالب مرتبط:

بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده

علل سرد شدن زنان در رابطه زناشویی

چیکار کنم عشقم دوباره برگرده

چطور دوستی را به ازدواج برسانیم

چگونه یک رابطه تمام شده را برگردانیم

سرد شدن رابطه دوستی

راه های آشتی با دوست صمیمی



برچسب‌ها :
,

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *