no-img
نوین اطلس

معذرت خواهی از دوست دختر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

معذرت خواهی از دوست دختر
امتیاز 4.60 ( 5 رای )
zip
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷

معذرت خواهی از دوست دختر


یکی از راه های معذرت خواهی از عشق استفاده از نامه معذرت خواهی می باشد. نوبن اطلس دات کام برای معذرت خواهی از دوست دختر و حتی معذرت خواهی از همسر، متن ادبی معذرت خواهی یا شعر معذرت خواهی را به شما توصیه می کند. متن معذرت خواهی رسمی یکی دیگر از موضوعات این مطلب بوده و برای معذرت خواهی از رئیس یا استاد به دردتان می خورد. روش معذرت خواهی نیز اصولی دارد که آن ها را توضیح می دهیم. اگر نمی دانید در جواب معذرت خواهی چگونه رفتار کنید در این مطلب در مورد این موضوع نیز صحبت خواهیم کرد.

شعر عذرخواهی از عشق

اگر عشقتان با شما قهر کرده است باید با روشی خوب از او معذرت خواهی کنید. یکی از این روش ها استفاده از شعر معذرت خواهی می باشد. با این شعر ها می توانید ناراحتی را از دل عشقتان در بیاورید. یک نمونه از این شعر ها شعر زیر می باشد:

منو ببخش که نادیده گرفتم التماس اون نگاه نگرون رو

منو ببخش که گرفتم به جای دست عاشق تو دست عشق دیگرون رو

قهر مکن ای فرشته روی دلارا / ناز مکن ای بنفشه موی فریبا

طعنه و دشنام تلخ اینهمه شیرین / چهره پر از خشم و قهر اینهمه خوشگل

ناز تورا می‌کشم به دیده منت / سر به رهت مینهم به عجز و تمنا

نامه برای معذرت خواهی از همسر

برای معذرت خواهی از همسر می توانید از نامه ای استفاده کنید. نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند نامه ی معذرت خواهی از همسر را طوری بنویسید که در آن هم از شعر استفاده شود و هم از متن زیبا. در این نامه ابتدا پشیمانی خود را نشان دهید سپس با شعر و متن عاشقانه ابراز احساسات کنید و سپس بگویید که جبران خواهید کرد.

اگه راهم این روزا از تو یکم دوره ببخش / توی زندگی آدم یه وقتا مجبوره ببخش

به خاطر یافتن مقصر ، زندگی ات را تلخ و سیاه نکن.

بگذار آن چه در پایان یک عشق به جای می‌ماند

خاطرات خوش باشد با من آشتی کن تا جهان با من آشتی کند

متن ادبی معذرت خواهی از عشق یا دوست

برای معذرت خواهی از عشق یا دوست خود novinatlas.com توصیه می کند از متن های ادبی مربوط به معذرت خواهی استفاده کنید. یکی از متن های زیبا و تاثیرگذاری که به شما کمک می کند به شرح زیر است. می توانید این متن را با اظهار تاسف خود برای او بفرستید. می توانید در قالب نامه یا پیامک این کار را انجام دهید.

همیشه رفتن بهترین نیست

گاهی میان رفتن وماندن هیچ فرقی نیست

چه قهر باشیم چه آشتی

اصل درست این هست که عزیزان ما در منزل ی دل ما جای دارند

بهترین روش معذرت خواهی

روش های مختلفی برای معذرت خواهی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. استفاده از نامه، هدیه و گل برخی از این روش ها می باشد. اما باید بدانید در همه ی روش های معذرت خواهی باید چند نکته ی مهم را به خاطر داشته باشید. موارد زیر نکاتی هستند که در یک معذرت خواهی خوب باید رعایت شده باشند.(همجنین نگاه کنید به چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم)

١- بیان تأسف

٢- توضیح اینکه چطور اینگونه شد

٣- قبول مسئولیت

۴- بیان پشیمانى

۵- پیشنهادى براى جبران

۶- درخواست بخشش

در جواب معذرت خواهی چه بگوییم

شاید در ظاهر به نظر برسد که کسب مهارت در عذر خواهی یک مقوله دشوار است و بیشتر ما یا مهارت لازم در این زمینه را نداشته و توانایی اقرار به خطاهایمان را نداریم یا اینکه اعتماد به نفس لازم برای عذر خواهی را در خودمان پرورش نداده ایم و همواره سعی داریم که در برابر خطاها و اشتباهاتی که مرتکب می شویم بهانه تراشی کنیم. اما از طرف دیگر همان طور که عذر خواهی کردن نیازمند مهارت و اعتماد به نفس لازم است.

پذیرش عذر خواهی اطرافیان نیز توانایی و جرات خاصی می خواهد.  پس سعی کنید شجاعت و منش بخشیدن دیگران را داشته باشید و در جواب معذرت خواهی آن ها پاسخ هایی درست بدهید. کینه و تندی کردن تنها خود شما را اذیت می کند پس جواب معذرت خواهی دیگران را با مهربانی بدهید.

مطالب مرتبط:

نامه معذرت خواهی

روش معذرت خواهی

برگرداندن دختر به رابطه

طلسمی که هر دختری را عاشق شما می کند

راه های جلب توجه دختر

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.