no-img
نوین اطلس

چطور دوستی را به ازدواج برسانیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چطور دوستی را به ازدواج برسانیم
zip
تیر ۱۴, ۱۳۹۷

چطور دوستی را به ازدواج برسانیم


برای اینکه یک رابطه ی دوستی را به ازدواج برسانید باید مردان را راضی به ازدواج کنید تا از شما خواستگاری کنند. اما سوالی که پیش می آید این است: چگونه مردان را راضی به ازدواج کنیم؟. نوین اطلس دات کام در این مطلب به شما نشان می دهد چگونه  یک مرد را به ازدواج ترغیب کرده و آشنایی خود را به ازدواج ختم کنید. پس اگر می خواهید بدانید چگونه می توان یک مرد را برای ازدواج جذب کرد این مطلب را تا پایان دنبال کنید.

چگونه مردان را راضی به ازدواج کنیم؟

برخلاف اعتقادات رایج راضی کردن دختر یا پسر مورد علاقه ی ما به ازدواج هیچ ارتباطی با بحث کردن و استدلال آوردن ندارد. بسیاری از افراد تصور می کنند می توانند با گفتن چند جمله و یا با قهر کردن و اجبار طرف مقابل، شخص مورد نظرشان را متقاعد به ازدواج کنند که متاسفانه این روش ها نتیجه ی عکس می دهد.

در واقع برای متقاعد کردن و راضی کردن هر مردی به ازدواج باید روی رفتار و نحوه ی برخوردمان کار کنیم. قطعا پرسشی که اکنون برای شما ایجاد شده این است که رفتار و برخورد صحیح چیست؟ پاسخ بسیار ساده است رفتار هایی از خود نشان دهید که باعث بسته شدن پرونده ی شما نشود!!! همچنین باید کاری کنید مرد مورد نظرتان به شما احساس وابستگی کند و نتواند از شما جدا شود. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به:  چگونه مردان را به ازدواج متقاعد کنیم)

به طور کلی کارهایی که باعث از بین رفتن پرونده ی شما می شوند در واقع کارهایی هستند که جذابیت های شما را برای طرف مقابل از بین می برند. نباید اجازه دهید همه چیز در مورد شما آشکار باشد. نباید رفتارهایی بر خلاف معیارهای ناخودآگاه طرف مقابل نشان دهید و مهم تر از همه نباید کاری کنید مرد شما به این نتیجه برسد که قصد تغییر او را دارید.

جذب و ترغیب مرد به ازدواج

عوامل خاص و محدودی وجود دارند که باعث می شوند دیگران به شما وابسته شوند، عاشق شما شده و به شما به عنوان شریک زندگی شان فکر کنند. بی درنگ این جمله شما را در این فکر فرو می برد که چه اندازه لازم است ارزشمند و گرانقدر باشید تا چنین قدرتی را در زندگی عاشقانه، در ازدواج و حتی در محیط کار کسب کنید.

این یک قانون کلی است که در وابستگی کردن و جذب دیگران به ازدواج تاثیر بسزایی دارد. این قانون برای هر شخصی به کار می رود و در هر زمانی می تواند اجرا شود. اما به یاد داشته باشید که از آن سوء استفاده نکنید و فقط با هدف ازدواج از آن استفاده کنید.

اگر در تلاش برای جذب همسر مناسب هستید و می خواهید مرد مورد نظرتان را به ازدواج ترغیب کنید نوین اطلس دات کام توصیه می کند ابتدا باید درک کنید که خواسته های شما باید نمای کاملی از شخصیت شما باشد.

پس برای انتخاب همسر مناسب و جذب و ترغیب هر مردی به ازدواج با شما لازم است درک کاملی از شخصیت خود به دست آورید. البته به یاد داشته باشید که ظاهرسازی برای پذیرفته شدن توسط دیگران تهدیدی برای پایداری روابط شما محسوب می شود پس از آن دوری کنید. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به:  جذب مرد مناسب برای ازدواج)

چگونه آشناییمان را به ازدواج ختم کنیم

ممکن است ابتدا با خود فکر کنید با همه ی این توضیحات خیلی سخت است آشنایی را به ازدواج ختم کرد و حتی در بعتضی موارد ممکن است محال به نظر برسد. اما novinatlas.com دریافته است رابطه ی دوستی را می توان به ازدواج ختم کرد زیرا…

برای عاشق کردن یک فرد لازم است بدانید که چه امتیازاتی برای شریک زندگی اش در نظر گرفته است. تنها راهی که می تواند در به دست آوردن این اطلاعات به شما کمک کند ایجاد رابطه ی دوستی با این فرد است. درواقع رابطه ی دوستی به شما این امکان را می دهد که درباره ی تجربیات گذشته ی طرف مقابلتان اطلاعات بیشتری به دست آورید و در نتیجه بر اساس این اطلاعات از معیارهای موجود در ضمیر ناخودآگاه او آگاه شوید.

همانطور که بارها اشاره کرده ام زمانی که بتوانید خود را با معیارهای موجود در ضمیر ناخودآگاه طرف مقابلتان مطابق نشان دهید به راحتی او را عاشق خود خواهید کرد. از آنجا که این معیارها و امتیازاتی که هر شخص برای شریک زندگی آینده اش در نظر می گیرد در طول زمان تغییر می کنند، اگر امتیازات خود را بر اساس آنچه در ذهن طرف مقابلتان می گذرد افزایش دهید دوستی شما به عشق و در نهایت به ازدواج تبدیل خواهد شد. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به:  تبدیل دوستی به عشق و ازدواج)

مطالب مرتبط:

ترغیب مرد به ازدواج

چگونه آشنایی را به ازدواج برسانیم

مشاور ازدواج تلگرام

ختم سوره مزمل برای ازدواج

چگونه با قانون جذب ازدواج کنیم

ازدواج عاشقانه یا عاقلانه

مرد متولد خرداد با چه زنی ازدواج کند

چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.