no-img
نوین اطلس

چطور بعد از دعوا آشتی کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چطور بعد از دعوا آشتی کنیم
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
آبان ۳, ۱۳۹۷

چطور بعد از دعوا آشتی کنیم


دعوا همیشه در زندگی مشترک هست و وسط دعوا هم حلوا قسط نمی کنند! بعد از دعوا و بعد از کمی مرور کردن حرف هایی که وسط این جنجال ها بین تان رد و بدل شده است به فکر آشتی می افتید و با خود می اندیشید که با وجود آن حرف ها چگونه می توانم با نامزد یا همسر خود آشتی کنم؟ بعد از دعوا باید چه کنیم؟

در این شرایط مخصوصا اگر شوهر بسیار کینه ای باشد راه آشتی بسیار سخت است. می توانید از اس ام اس های آشتی یا کادو هایی خوب برای آشتی استفاده کنید. نوین اطلس در این مطلب بهترین کادو ها و بهترین اس ام اس ها را به شما معرفی کند.

بعد از دعوا چه کنیم

همه در روابط خود مشکل و دعوا دارند، مهم این است که چطور با این مشکلات برخورد کنید. دعواها می‌تواند استرس و نگرانی زیادی ایجاد کند اما اجازه می‌دهد چیزهای جدیدی درمورد همسرمان متوجه شویم.

وقتی می خواهید مشکلات روابط و دعواها را حل و فصل کنید، باید اول علت دعوا را پیدا کنید. وقتی احساس کردید که اوضاع آرام‌تر است باید ریشه این دعوا را پیدا کنید. آیا این همان مشکل قبلی است یا مشکلی جدید است؟ اگر شما در همان مسیر هستید اما نمی‌توانید همسرتان را راضی کنید روش خود را عوض کند، هیچ انتخاب دیگری ندارید مگر اینکه او را همانطور که هست بپذیرید.

جدا از حرف زدن درمورد موضوع، پذیرفتن همسر همانطور که هست، باعث می شود از دعواهای بیشتر ممانعت شود. می‌دانم که کنترل کردن احساسات کار سختی است اما سعی کنید حرفی نزنید یا چیزی نگویید که بعدها پشیمان شوید. فقط به این دلیل که عصبانی هستید به این معنی نیست که عشقتان به همسر کمتر شده است. بدون داد و فریاد کردن سر همدیگر درمورد موضوعات مختلف با هم حرف بزنید. درصورت امکان آرامش خودتان را حفظ کنید و همیشه یادتان باشد که احترام در رابطه اهمیت زیادی دارد.

برخورد با شوهر کینه ای

در مقابل شوهری که کینه‌ی شما را به‌دل گرفته است، چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

۱. عذرخواهی کنید

اگر واقعا کار اشتباهی کرده‌اید، مسئولیت آن را به‌عهده بگیرید: اعتراف کنید اشتباه کرده‌اید، و برای جبران آن هر کاری می‌توانید، بکنید.

۲. از او بپرسید برای اینکه ناراحتی اش از بین برود چه کاری از دستتان برمی آید

گاهی اوقات نیت خوب شما به‌همراه عذرخواهی، کافی خواهد بود، اما خودتان را آماده کنید، ممکن است شوهرتان حتی پس از عذرخواهی شما، از اشتباه‌تان چشم‌ پوشی نکرده و راهی برای بدترکردن اوضاع پیدا کند.

۳. بپذیرید اگرچه کار اشتباهی کرده‌اید، احتمالا اوضاع آن‌قدر که فرد کینه‌ ای وانمود می‌کند، بد و وخیم نیست

این چیزی نیست که بخواهید به شوهرتان بگویید، اما حداقل می‌تواند به شما کمک کند دیدگاه واقع‌بینانه‌تری درباره‌ی رفتارتان داشته باشید.

۴. بهتر است به‌یاد داشته باشید کینه‌ ای شدن آن فرد، احتمالا دلایل بسیاری دارد

شاید پدر یا مادرش دائما از او انتقاد می‌کرده‌اند و او همچنان سعی دارد در برابر آن درد از خودش محافظت کند. شاید هم خواهر یا برادر کوچک‌ترش هیچ‌گاه سرزنش نمی‌شده‌اند، درحالی‌که او همیشه به‌خاطر هرگونه سرپیچی از قوانین خانواده، مجازات می‌شده است. حتی بدتر از همه، شاید او را به‌یاد خواهر یا برادر کوچک‌ترش می‌اندازید و به همین خاطر، شما را مجازات می‌کند.(همچنین نگاه کنید به مراحل آشتی با مردی که قهر کرده)

اس ام اس آشتی با همسر

ارسال اس ام اس آشتی و منت کشی می تواند بهانه جالبی برای آغاز دوستی و آشتی کنون باشد. وجود کدورت و قهر همیشه عذاب آور و ناراحت کننده است و مطمئنا همه به دنبال روشی برای آشتی نمودن هستیم، ارسال اس ام اس های آشتی می توانند بهترین ایده در این زمینه باشند و با استفاده از آنها علاقه و محبت خود را به همسر بیان نماییم.

اس ام اس آشتی کنون:

با من که شکسته ام کمی راه بیا …
بالی بگشا گاه و بی گاه بیا …
آزرده مشو بیا گناه از من بود …
گفتم که مقصرم تو کوتاه بیا …

*******

بوسه ام را می گذارم پشت در / قهرکردی , قهرکردم , سر به سر

تو بیا , در را تماما باز کن / هر چه میخواهی برایم ناز کن

من غرورم را شکستم , داشتی ؟ / آمدم , حالا تو با من آشتی ؟

*******

همیشه رفتن بهترین نیست

گاهی میان رفتن وماندن هیچ فرقی نیست

چه قهر باشیم چه آشتی

اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند . . .

آشتی با نامزد

عذر خواهی و آشتی با نامزد همسر مانند هر کار دیگری، چم و خم های مخصوص به خود را دارد:

نترسید و مشکل ترین کلمه را به زبان بیاورید

یک عذر خواهی واقعی می تواند یکی از دشوارترین پیشنهاداتی باشد که ما ارائه می دهیم. بر خلاف تصور عموم همه افراد قادر به زبان آوردن این کلمه بوده و تا به حال هیچ کس بعد از گفتن آن غش نکرده است.

جمله ای دلپذیر به او بگویید

گاهی اوقات فراموش کردن حرفهای آزار دهنده کسی که دوستش دارید مشکل به نظر می رسد اما اگر چیزی قابل تعریف را با آن بیآموزید روبه رو شدن با مسائل بسیار آسان تر خواهد شد.

بگویید که دوستش دارید

هنگامی که میخواهید به حالت آشتی و صلح برگردید به همسرتان بگویید که دوستش دارید. اطمینان دادن در مورد این موضوع که احساس شما نسبت به همسرتان هیچ گاه و تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهد کرد,بسیار خوب است.(همچنین نگاه کنید به چگونه قهر را تمام کنیم)

بهترین کادو برای آشتی

یکی از بهترین راه ها برای آشتی کردن با خانم ها کادو خریدن است و یکی از بهترین کادوهایی که می توانید به یک خانم بدهید طلاست. اگر برای خرید هدیه تردید دارید و نمی دانید چطور می توانید خانم ها را خوشحال کنید، باید گفت که اکثر خانم ها از طلا خوششان می آید. طلا همیشه یک انتخاب مطمئن است و در واقع بهترین راه حل برای آقایانی که به بن بست رسیده اند و وقت زیادی هم برای خرید هدیه ندارند طلاست.

یک نکته خیلی مهم این است که با توجه به سلیقه و علاقه طرف مقابل برایش هدیه بخرید. مثلا قبل از خرید طلا برای همسرتان، به زیورآلاتی که استفاده می کنند خوب دقت کنید و به این سوال ها جواب دهید؛

طلای سفید دارند یا طلای زرد؟ اکثرا چه طرحی دارند؟ نگین های زیادی دارند یا کم؟ اگر از سنگ در آن ها استفاده شده است چه نوع سنگی است؟ با پاسخ به این سوال ها شما ایده اولیه برای خرید را دارید. سپس می توانید از میان دستبند، گردنبند، گوشواره و انگشتر و غیره، هدیه را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط:

راه های کاهش دعوا

درمان اختلافات زناشویی

دعای آشتی فوری با معشوق

معذرت خواهی از معشوق

چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم

عشقم قهر کرده چیکار کنم

راه های آشتی با دوست صمیمی



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.