no-img
نوین اطلس

جملاتی برای بدست آوردن دل دختر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جملاتی برای بدست آوردن دل دختر
امتیاز 3.33 ( 3 رای )
zip
بهمن ۳۰, ۱۳۹۶

جملاتی برای بدست آوردن دل دختر


این مطلب در مورد موضوعات راه های بدست آوردن دل دوست دختر، بدست آوردن دل دختر مغرور، چگونه دل یک دختر را ببریم، بدست آوردن دل پسر، از دل درآوردن، اس ام اس از دل در آوردن، متن عاشقانه دل بدست اوردن، جملات بدست آوردن دل معشوق نوشته شده است.

راه های بدست آوردن دل دوست دختر

۱- آن چیزی که دختران خواهان آن میباشند چیزی نیست جـز عـشق ورزی و رمانتیک بودن. اگر شما خواهان دختری هسـتـیـد، بـایـد نـیازهایش را نیز بر آورده سازید. برخی از مردان با شنیدن واژه رمانتیک وحشت زده می گـردنــد. اما نـــیازی نیست زیاد به مغز خود فشار وارد آورید و یا وقت وانــرژی فراوانی برای رمانتیک بودن صرف کنـید. اغلب اوقاترمـانـتـیـــک بودن به مفهوم این میباشد که توجهی که یک دختر خواهان آن میباشد به وی ارزانی دارید. وی تنها میخواهد مطمئن گردد که دختر شماره یک زندگی شما است و آنکه شیرین ترین، جذاب ترین، و شگفت انگیز ترین زن در قلب شما میباشد. اگر تنها قادر باشید راههایی برای تقویت پیوسته این باورها بیابید، نه تنها قادر به مجذوب ساختن دختر مورد علاقه خود خواهید بود، بلکه خواهید توانست آن دختر را برای همیشه در کنار خود حفظ کنید. اکنون واقعا رمانتیک بودن دشوار میباشد؟ خیر، تنها کاری که باید انجام دهید آن است که:

* از وی بپرسید که روز خود را چگونه گذرانیده است.

* برایش بادداشتی بگذارید و در آن بنویسید که وی در خاطر شما میباشد و در قلب شما جای دارد.

* هرگاه برای شما غذای خانگی تهیه کرد، به وی بگویید که چه سوپ خوشمزه ای شده و آنکه وی بهترین آشپز میباشد.

۲- به وی نشان دهید که اهمیت میدهید:

* و هر کاری را که در آن مهارت دارید را به وی آموزش دهید. خلاصه آنکه تنها راه حل را ارائه ندهید و به اندازه ای صبور باشید که راه حلها را برای وی توضیح و آموزش دهید. حتی اگر آموزش آنها دشوار باشد. اغلب مردان آنقدر بی حوصله و ناشکیبا هستند که حتی حاضر به نشان دادن چگونگی انجام عملی نمیباشند. بنابراین با متفاوت و استثنایی بودن قلب وی را فتح کنید.

۳- زنان عاشق مردانی هستند که همزمان هم به آنها وابستگی و هم استقلال فردی داشته باشند. همسرتان از اینکه شما در ضمن آنکه در دنیای خودتان زندگی نموده و استقلال خود را دارید، رابطه تان را نیز حفظ میکنید، مورد ستایش قرار میدهد. بنابراین شما برای مجذوب ساختن دختر رویاهایتان در هنگام گام نهادن در رابطه نباید استقلال فردی و هویت خود را از دست بدهید. علم و آگاهی قدرت محسوب میگردد؛ هر اندازه که شما در مورد طرز تفکر دختران و علل رفتار آنان آگاهی کسب کنید بیشتر در متقاعد ساختن و خوشبخت نمودن آنان موفق خواهید بود. نکته مهم آن که:

هر قدر شما عشقی را که یک دختر برای شما قائل است بیشتر ارج نهاده و محترم بشمارید، به همان اندازه آن دختر نیز خواسته های شما را بیشتر برآورده میسازد.

نکات فوق را با کمال صداقت اجرا کنید نه با دورنگی.

بدست آوردن دل دختر مغرور

با او صحبت کنید

او احتمالا همیشه از این موضوع که شما همدم خوبی نیستید شکایت می‌کند. با صحبت کردن به او نشان دهید که در اشتباه است. علل ایجاد سوء تفاهم را ردیابی کنید و آنها را رفع کنید. او را با طرز تفکر خود آگاه سازید. بر روی مشکلات گذشته کار کنید و آنها را برطرف نمایید. از او بخواهید که در مورد سایر خواسته‌هایش نیز با شما صحبت کند و با توجه کامل به آنها گوش دهید. با این کار به او ثابت می‌کنید که به اندازه کافی بالغ هستید که از پس رفع نیازهای او برایید.

از او بخواهید که در مورد سایر خواسته‌هایش نیز با شما صحبت کند و با توجه کامل به آنها گوش دهید. با این کار به او ثابت می‌کنید که به اندازه کافی بالغ هستید که از پس رفع نیازهای او برایید.
به بگویید که هنوز دوستش دارید

خانم‌ها همیشه منتظر شنیدن یک چنین کلماتی هستند و اگر آنرا در موقعیت مناسب مطرح کنید معمولا با روی باز مورد پذیرش واقع می‌شوید. باید توجه داشته باشید که این گونه حرف‌ها را به صورت آنی و بدون مقدمه چینی بیان نکنید. صبر کنید تا با او تنها شوید و بعد آن احساس سحرآمیز را منتقل کنید .شما باید حرف‌هایتان را از صمیم قلب برای او بازگو کنید.

در این صورت اثر بیشتری خواهد داشت.

بی ریا و صمیمی باشید

سعی نکنید که با تزور و ریا به درون قلب او نفوذ کنبد زیرا خانم هادر تشخیص دروغگویی تخصص ویژه ای دارند. پس بهتر است که صادق باشید. دلیل اشتباهات گذشته خود را برای او شرح دهید و به او بگویید که از آنها درس گرفته اید. به او بگویید که زندگی بدون وجود او برای شما سخت است.

یک هدیه یا گل برایش بخرید

سعی کنید هدیه ای زیبا که برای تهیه ی آن وقت صرف کرده اید ،یا دسته گلی زیبا که برایش خاطره انگیز باشد را به او بدهید. لازم نیست پول زیادی خرج کنید اما باید سلیقه صرف کرده و بیاد آورید چه چیزی او را شاد می کند.

در کنار تمام این کارها وقتی کدورت از دل خانم شما خارج شد بهتر است ، منطقی باهم صحبت کرده و از دیدگاه های هم بیشتر با خبر شوید.تا دوباره چنین حالتی پیش نیاید.

چگونه دل یک دختر را ببریم

ابراز عشق کنید

با همسرتان ارتباط صمیمی داشته باشید

به ویژگی های مثبت او توجه کنید

بی قید و شرط فقط به او توجه کنید

تعریف و تمجید را فراموش نکنید

بدست آوردن دل پسر

باورش کن

تاییدش کن

روی اعصابش راه نرو

احترام بگذار

اعتماد کن

از دل درآوردن

۱.لبخند بزنید(البته نه موذیانه و نه نگاه عاقل اندر سفیه)

۲.فراموش نکنید که نام هرکس برای او شیرین ترین و مهمترین واژه است. موقع اظهار تاسف و عذرخواهی به نام صدایش کنید.

۳.یاد بگیرید که گوش بدهید تا طرفتان را سر شوق آورید که از احساسش بگوید و ناراحتی که در او ایجاد کردید را شرح دهد. اینطوری عذر خواهی راحت تر می شود.

۴.صمیمانه و صادقانه اهمیتش را برای خودتان آشکار سازید تا بداند که چقدر برای شما ارزشمند است.

۵. خیلی ساده حرف بزنید و بگویید از گفته و کرده تان پشیمان هستید. از گفتن واژه “ببخشید” نترسید باور کنید که معجزه می کند.

اس ام اس از دل در آوردن

مهم نیست کی مقصر است

باور کن مهم این است که یادمان باشد عمرمان کوتاه است

در پایان زندگی خواهیم گفت: کاش فقط چند لحظه بیشتر فرصت داشتیم

تا خوب بهم نگاه کنیم و همه ناگفته های مهر آمیز یک عمر را در چند ثانیه بگوییم

پس نازنین بیا آشتی کنیم با مهر

متن عاشقانه دل بدست اوردن

خورشید را باور دارم

حتی اگر امروز درخشش را نبینم

عشق را باور دارم

حتی اگر ذره ای به چشم اید

او را باور دارم

حتی اگر همینک صدایش را نشنوم

جملات بدست آوردن دل معشوق

همیشه رفتن بهترین نیست

گاهی میان رفتن وماندن هیچ فرقی نیست

چه قهر باشیم چه آشتی

اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند . . .

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

راز جذب دختر

راه های جذب پسران مغرور

به دست آوردن دل دختر مورد علاقه

چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم

راه جذب دختر مورد علاقه

چگونه زن متولد بهمن را عاشق خود کنیم؟

چگونه دل یک دختر را ببریم

جلب اعتماد دختر

چگونه جذاب شویم برای دختر

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

راه های بدست آوردن دل دوست دختر چیست. بدست آوردن دل دختر مغرور چگونه امکان پذیر است؟ چگونه دل یک دختر را ببریم؟ آیا بدست آوردن دل پسر امکان پذیر است؟ برای از دل درآوردن چه کنیم؟  اس ام اس از دل در آوردن. متن عاشقانه دل بدست اوردن. جملات بدست آوردن دل معشوق



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.