no-img
نوین اطلس

نشانه های مرد هوسباز


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نشانه های مرد هوسباز
امتیاز 1.00 ( 2 رای )
zip
مهر ۱۱, ۱۳۹۷

نشانه های مرد هوسباز


یکی از عوامل مهم هوسبازی مردان کمرنگ شدن عشق در جامعه است، هرگاه عشق در روابط زناشویی جامعه کمرنگ شود، نارضایتی هایی در این روابط به وجود می آید، بنابراین هوسبازی در مردان شکل می گیرد.

نوین اطلس در این مطلب نشانه ها و خصوصیات مردان هوس باز را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید با دنبال کردن آن ها هوسبازی همسر خود را تشخیص دهید و راه چاره ای برای آن پیدا کنید. البته بهتر است قبل از اینکه کار به اینجاها بکشد از این قضیه پیشگیری کنید.

در این مطلب به شما نشان می دهیم مردان هوسباز هنگامی که خیانت می کنند چه احساسی دارند و باید با آن ها چگونه رفتار کنیم. هم چنین عوامل بیماری تنوع طلبی را معرفی می کنیم و در کنار همه ی این ها نشانه های مردان وفادار را شرح می دهیم تا بتوانید این دو دسته از مردان را با هم مقایسه کنید و با تشخیص عشق از هوس به نتیجه بهتری برسید.

خصوصیات مردان هوس باز

مردهای هوسباز مردانی هستند که برای به دست آوردن رابطه‌ جنسی از روش‌های بسیار هوشمندانه  استفاده می‌کنند؛ تاحدی که پی بردن به قصد واقعی آن ها برای خانم‌ها سخت می‌شود. برخی از خصوصیات بارز مردان هوسباز به شرح زیر است:

یک مرد هوسباز شما را با دوستان و خانواده خود آشنا نمی‌ کند

مردها درمورد دختری که به مادرشان معرفی می‌کنند بسیار دقیق هستند. معمولا فقط دختری را به خانواده خود معرفی می‌کنند که رابطه جدی با او داشته باشند. اگر می‌بینید که شما را خارج از برنامه‌هایی که با خانواده یا دوستانش دارد نگه می‌دارد، مراقب باشید. همچنین یادتان باشد اگر در یکی دو مورد از این برنامه‌ها شما را ببرد، ممکن است خیلی از موقعیت‌های او با زنان دیگر را خراب کنید.

از خصوصیات یک مرد هوسباز این است که وقتی که باید با هم بیرون باشید، در خانه هستید

اگر دوست دارید برای تفریح به بیرون بروید ولی او مدام اصرار دارد که شما را به خانه اش ببرد، مطمئن باشید او مرد هوسبازی است که شما را فقط برای رابطه‌ جنسی می خواهد. اصرار داشتن برای رفتن به سفرهای دو نفره نیز میتواند نشانه ای از آن باشد.

مرد هوسباز شما را تحت فشار می‌ گذارد

این قدیمی‌ترین تکنیک آن هاست. اگر قبل از ازدواج، شما را مجبور به آن می‌کند، قطعا باید بدانید این مسئله برایش خیلی مهم‌تر از شناختن شما و ایجاد یک رابطه جدی است.

مردان خیانتکار چه احساسی دارند

شاید باورتان نشود اما در روانشناسی مردان خیانتکار مشخص شده است که خیانت مرد به زن همیشه بخاطر روابط جنسی نیست. تقریبا نیمی از مردان خیانتکار علت خیانت را بی توجهی همسرانشان ذکر کردند، و تنها درصد کمی از آن ها دلیل آن را رابطه ی جنسی به شخصی دیگر می دانستند.

  • احساس می کند دیگر مثل قبل به او اهمیت نمی دهید

روزمرگی می تواند باعث شود به آسانی فراموش کنید که همسرتان چقدر برایتان اهمیت داشته است. نگذارید این اتفاق بیفتد. «در ابتدای زندگی مشترکمان همیشه به احساسات همدیگر توجه می کردیم. می دانستم این صمیمیت به طول نمی انجامد، اما چند سالی نگذشت که حس کردم دیگر برای او اهمیت چندانی ندارم، یعنی شاید اولویت دهُم او نیز به حساب نمی آمدم. دلیل خیانت او بیش از آنکه جاذبه ی جنسی به فردی دیگر باشد، اهمیت داشتن برای موجودی دیگر بود.»

  • احساس می کند به اندازه کافی قدر او را نمی دانید.

حتی اگر رابطه جنسی خوبی دارید، تحسین کردن همسر می تواند رابطه تان را عمیق تر کند. بدانید چگونه او را عاشق خود کنید. سعی کنید هر روز حداقل یک بار از همسر خود تعریف کنید، این رفتار باعث می شود به همسرتان یادآوری شود که هنوز هم برای او اهمیت دارید.

با مرد هوسباز چگونه رفتار کنیم

خیلی فرقی نمی کند اسمش را چه بگذاریم، «خیانت»، «بی وفایی»، «کم مهری» یا «ظلم» اسمش هرچه باشد. پیامد ها و آسیب هایش یکی است. آسیبی به بزرگی کشتن یک زندگی. همان زندگی مشترکی که روزگاری نه چندان دور باامید به وفاداری و با آرزوی داشتن روزهایی شاد آغاز شد. متوجه می شوید که همسرتان خیانتکار و بی وفا است، این امر شما را واقعا ناراحت کرده و ضربه سختی به شما وارد می سازد. تصور می کردید که ازدواج سبب می شود تا همسرتان دیگر هیچ گاه به خود اجازه بد عهدی و خیانت ندهد، اما کارها مطابق میل شما پیـش نرفـت. هنوز هم زمانیکه یاد کارهایی که او انجام داده است، می افتید، احساس ناراحتی میکنید. چگونـه می تـوانید آزار و اذیت ها را به دست فراموشی سپرده، همسر بی وفای خود را ببخشید و زندگی مشترک خود را از خطر نابودی نجات دهید؟خیانت همسر

بعد از خیانت همسر چه کنیم؟
برای برخورد مناسب به نسبت دشواری مسئله به زمان بیشتری نیاز دارید.مراحلی که برایتان خواهیم گفت شما را در این مسیر هدایت می کنند.

۱- خودتان را وادار کنید تا غذاهای سالم مصرف کنید، طبق برنامه پیش بروید، به اندازه کافی استراحت کنید، هر روز ورزش کنید، به اندازه کافی آب بنوشید و تفریح داشته باشید. ایجاد تعادل، بهترین راه حل، برای مبارزه با آسیبی است که به شما وارد شده است.

۲- باید قبول کنید که احساس خشم، عصبانیت، شک و تردید، شکه شدن، آشفتگی، ترس، درد و رنج، افسردگی، و پریشانی برای فردی که شاهد خیانت همسرش بوده کاملا نرمال است.

۳- این مشکل باعث به وجود آمدن برخی مشکلات فیزیکی در فرد می شود از قبیل:حالت تهوع و استفراغ، اسهال، مشکلات مربوط به خواب (بی خوابی و یا پر خوابی)، لرزش، اختلال حواس، کم غذایی و کم اشتهایی. سعی کنید در این حال بیش از پیش از خود مراقبت کنید.

۴- نباید عکس العمل آنی از خود نشان دهید و یکمرتبه به دلیل بدعهدی همسرتان تصمیم بگیرید که از او جدا شوید. شما نیازمند کمی زمان هستید تا مسایل دیگر را نیز زیر و رو کنید. نباید به طور خاص تمام توجه خود را به خیانتی که از او سر زده معطوف نکنید.

۵- خندیدن کاملا طبیعی و نشان دهنده سلامت فرد است. فیلم یا سریال های تلویزیونی خنده دار تماشا کنید و مقداری از وقت خود را با افرادی صرف کنید که خنده بر روی لب های شما می اورند. زندگی بدون اینکه توجهی به قلب های شکسته و خیانت های همسران داشته باشد، همچنان در حال پیش رفتن است.

بیماری تنوع طلبی

تحقیقات نشان داده است چشم چرانی، تماشای فیلم های محرک جنسی، دیدن تصاویر شهوت انگیز، مشاهده فیلم های مبتذل، پوشش و آرایش نامناسب و تحریک کننده در جامعه، دیدن روابط جنسی وحشیانه، غیربهداشتی و خلاف واقع که اجرای آن خارج از توانایی زوجین و به نوعی ناتوان کننده است.

و همچنین مشاهده سریال های خیانت آمیز برخی شبکه های خارجی که سبب کاهش و کمرنگی قبح و زشتی روابط نامشروع می شود،

از مهم ترین عواملی است که بر تنوع طلبی جنسی زنان و مردان جامعه ما دامن زده و در پی آن انتظارات جنسی زوج ها را از یکدیگر بالا برده و رسیدن به لذت و ارضای طبیعی جنسی را با مشکل مواجه کرده و در نهایت با سرد شدن رابطه عاشقانه و خیانت سپس طلاق از پیامدهای منفی آن است.

نشانه مردان وفادار

اکنون که نشانه ها و خصوصیات مردان هوسباز را می شناسید و می دانید چگونه باید با آن ها برخورد کرد خالی از لطف نیست که با نشانه های مردان وفادار نیز آشنا شوید. مردی که واقعا همسرش را دوست داشته باشد، بدون هیچ شکی وفادار خواهد ماند اما از آنجا که خانم ها روحیه حساسی دارند، گاهی به همسرشان شک می کنند. اگر شما هم دوست دارید بدانید که آیا همسرتان به شما وفادار است یا خیر، به دنبال نشانه هایی که در اینجا برایتان آورده ایم در رفتار همسرتان بگردید تا مطمئن شوید که انتخاب شما اشتباه نبوده است.

نشانه های مرد وفادار:

او سپاسگزار شماست

اگر همسرتان شکرگزار شما باشد، نشان دهنده آن است که او از رابطه عاطفی خود رضایت و اعتماد به نفس کافی را دارد. اگر او نسبت به جایگاه شما و خودش در این رابطه احساس خوبی نداشته باشد، هیچگاه از شما بابت حضوری که در این رابطه دارید، تشکر نخواهد کرد و این نشانه ای از عشقی است که نسبت به شما دارد.

او صادق است

اگر همسرتان فرد صادقی است که تمام حرف هایش را با شما در میان می گذارد، از اعتماد خود به او شک نکنید. اعتماد و معاشرت اساس و بنیان روابط سالم و پایدار است.

راز نگفته ای میان شما وجود ندارد

مشکلات کوچک اگر حل نشوند، به مرور زمان تبدیل به مشکلات بزرگ تر و پیچیده تری خواهند شد. در واقع، رازهایی که زوجین از هم پنهان می کنند، می تواند یکی از همین دلایل باشد. زمانی که همسرتان با شما سر مسائلی چون پول، بدهی یا حتی مشکلاتی که با پدر و مادرش دارد صحبت می کند، در واقع به شما نشان می دهد که نه تنها دوست تان دارد بلکه در مورد مسائلی که ممکن است شما را ناراحت و عصبانی کند نیز سخن می گوید. بنابراین مطمئن باشید که او هیچ چیز را از شما پنهان نخواهد کرد.

مطالب مرتبط:

تشخیص عشق از هوس

چرا مردها تنوع طلبند؟

انتخاب مرد مناسب برای ازدواج

دلایل خیانت مردان

راه های شناخت مردان قبل از ازدواج

دعا برای سر به راه شدن شوهر



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.