no-img
نوین اطلس

دعا برای دور شدن دشمن بد طینت


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای دور شدن دشمن بد طینت
امتیاز 4.00 ( 5 رای )
zip
مهر ۹, ۱۳۹۷

دعا برای دور شدن دشمن بد طینت


دوستان و همنشینان بد و دشمنان بد طینت که به طور کلی به آن ها مردم فاسد گفته می شود همیشه وجود دارند و اطراف همه هستند. هر فرد مومنی باید برای در امان ماندن از شر دوستان بد و دشمنان بد طینت به خدا پناه ببرند که بهترین پناه برای هر فردی می باشد.

به همین منظور نوین اطلس دعاهایی برای دفع دشمن و حسود، رهایی از انسان های بد و جدایی از رفیق ناباب در این مطلب به شما معرفی می کند که می توانید با استفاده از آن ها دشمنان بد طینت را از خود دور کنید.

همچنین اگر شوهر یا خانواده ی شوهرتان با شما دشمنی می کنند و می توانید با دعا نزد آن ها عزیز شوید و به این دشمنی پایان دهید.

دعای دفع دشمن و حسود

برای دفع دشمن و حسود آیه ی زیر را ۱۰ بار بخوانید:

«اَلیَوم نَختِمُ عَلی اَفواهِهِم وَ تُکَلِمُنا اَیدیَهُم وَ تَشهَدُ اَرجُلَهُم بِما کانوا یَکسِبون»

سپس آیه کریمه زیر را ۱۰۰۰ با وضو مرتبه تلاوت کنید:
«الله لطیف بعباده یرزق من یشاء و هو القوی العزیز»

همچنین می توانید برای دور کردن شخص حسود و دشمن سوره کافرون را به نیت آن شخص ۱۶۱ بار بخوان تاثیر آن را ببینید

این اعمال را هر روز انجام دهید.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب دشمن)

دعا برای رهایی از انسان بد

این دعا در واقع درخواست فتح و گشایش حضرت لوط از جانب خدا و نیز نفرینی است خطاب به قوم بدکارش و انسان های بد که عمل آنان در صورت شیوع، زمین را فاسد می کرد و نسل بشر را نابود می نمود. به همین منظور این دعا برای رهایی از انسان های بد بسیار مجرب است.

برای نجات از مردم فاسد یا انسان های بد و ناباب دعایی را بخوانید که حضرت لوط را از دست قوم تبه کارش نجات داد:

«رَبِّ انْصُرْنی‏ عَلَی الْقَوْمِ الْمُفْسِدینَ»

(آیه ۳۰ سوره عنکبوت)

«پروردگارا! مرا در برابر این قوم تبهکار یاری فرما»

این دعا را هر روز تا جایی که می توانید بخوانید.

دعای جدایی از رفیق ناباب

از قرآن کریم این‌چنین استفاده می‌شود که گروهی از انسان‌ها در قیامت، به اندازه‌ای ناراحت و پشیمان هستند که پشت دست خود را می‌گزند و حسرت می‌خورند و می‌گویند: ای‌کاش ما رفیقانی انتخاب کرده بودیم که در مسیر قرآن و عترت گام بر می‌داشتند. ای‌کاش با جلسات مذهبی و با مسجد و علمای عامل دین انس می‌گرفتیم و به مجالس گناه راه نمی‌یافتیم. ای‌کاش دوست بد و گناه‌کار انتخاب نمی‌کردیم و ای‌کاش با کسانی‌که تابع شیطان هستند، رفت و آمد نکرده و تابع آنان و شیطان نمی‌شدیم:

وَ یَوْمَ یَعَضُّ الظَّالِمُ عَلی‏ یَدَیْهِ یَقُولُ یا لَیْتَنِی اتَّخَذْتُ مَعَ الرَّسُولِ سَبیلاً، یا وَیْلَتى‏ لَیْتَنی‏ لَمْ أَتَّخِذْ فُلاناً خَلیلاً، لَقَدْ أَضَلَّنی‏ عَنِ الذِّکْرِ بَعْدَ إِذْ جاءَنی‏ وَ کانَ الشَّیْطانُ لِلْإِنْسانِ خَذُولاً<

«لَعَلَّکَ فَقَدْتَنِی مِنْ مَجَالِسِ الْعُلَمَاءِ فَخَذَلْتَنِی أَوْ لَعَلَّکَ رَأَیْتَنِی فِی الْغَافِلِینَ فَمِنْ رَحْمَتِکَ آیَسْتَنِی أَوْ لَعَلَّکَ رَأَیْتَنِی آلَفُ مَجَالِسَ الْبَطَّالِینَ فَبَیْنِی وَ بَیْنَهُمْ خَلَّیْتَنِی»

دعا برای عزیز شدن پیش خانواده شوهر

برای عزیز شدن پیش خانواده ی شوهر باید در روز جمعه غسل کرده و سپس دو رکعت نماز حاجت به جا آورید و به نیت مطلوب صلوات بفرستید و شروع کنید به خواندن سورهء‌ توحیدتا هفت روز بخوانید روزی ۲۴۵ مرتبه پس از آن سوره را این گونه بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم قل هوالله احد یا جبرائیل الله الصمد یا میکائیل لم یلد و لم یولد یا اسرافیل ولم یکن له کفواَ احد یا دردائیل اَجیبونی وَ لَیِّن لی قلب فلان بن فلان وَ سَخِّرهُ بِحَقِّ کُن فَیَکون

ودر روز اخر ۲۴۸ بار بخوانید و اخری را هم به طریقهء مذکور که بشود ۲۴۹ که جمعاَ تمام ختم در کل روزها بشود ۱۷۲۵مرتبه به شکل متحیر کننده ای این سوره برایتان عمل می کند .

دعای عزیز شدن نزد شوهر

برای عزیز شدن نزد شوهر بدخو این دعا مجرب است:

اگر کسی را بدخوی باشد هر روز ۹۵ بار بخواند حق تعالی آن بدخویی برطرف گرداند

و اگر دوستی خواهند هر روز ۶۳ بار بخواند آنکس مطیع شود اگر پیش پادشاهان خواند هر روز ۱۱۱ بار بخواند تا ۱۶۱ روز مسخر می شود

و اگر هر روز ۲۵ بار بخواند خلق او را دوست دارند و اگر در کشت زراعت خواند بار بسیار آورد

یا حَلیمُ تَحَمَّلتَ بالحِلمِ و الحِلمُ فی حِلمِ حِلمِکَ یا حَلیمُ

مطالب مرتبط:

دعا برای عزیز شدن نزد شوهر

باطل کردن طلسم، سحر و جادو از راه دور

۸ دعای زبان بند

باطل کردن جادوی سیاه

دعای زبان بند در قرآن



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.