no-img
نوین اطلس

نامه معذرت خواهی از همسر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نامه معذرت خواهی از همسر
امتیاز 3.86 ( 7 رای )
zip
تیر ۸, ۱۴۰۰

نامه معذرت خواهی از همسر


برای معذرت خواهی از همسر خود می توانید از نامه های عاشقانه استفاده کنید.
نوین اطلس دات کام در این مطلب چند نوع نامه برای آشتی با همسر به شما معرفی کرده است. نامه ای به همسر برای معذرت خواهی و نامه به همسر مهربانم از جمله این نامه ها می باشد.
همچنین اگر از همسر خود دلخور هستید می توانید یک نامه گلایه از همسر بنویسید و دلخوری های خود را در آن بیان کنید. نامه دلتنگی برای همسر نیز همانطور که از اسمش پیداست برای اظهار دلتنگی نوشته می شود. برای معذرت خواهی و رفع کدورت ها نامه عذرخواهی عاشقانه معرفی شده است و نامه به شوهر و نامه عاشقانه برای نامزدم نیز از راه های ابراز عشق می باشد.

نامه ای به همسر برای معذرت خواهی

نوین اطلس دات کام این نامه برای آشتی با همسر که بسیار محبت آمیز و عاشقانه می باشد را برای شما گردآوری کرده است. بهتر است چنین نامه هایی را زیبا بنویسید و در پاکت های زیبا قرار دهید. مطمئن باشید اگر همسر شما فردی مهربان است با این نامه خیلی زود شما را خواهد بخشید.

می خواهم باشم! برای چشمانت! که ستاره شب های تاریک من است!

برای شنیدن خنده هایت، برای تصور آینده های هنوز نیامده!

آینده هایی که هرگز نخواهند آمد و فقط در تصور ما شیرین است!

چه فرق می کند؟ چه واقعی چه تصور!

خنده های توست که دلهره های همیشه ام را می رباید!

می رباید و از همه حس ها آنچه به من برمی گردانی شادی و آرامش است…بخند!

به خاطر کودکانی که امشب در هر جایی از دنیا متولد شده اند.

تو که می خندی، زمین آبستن کودکانی از جنس لبخند می شود!

کودک که باشی به خاطر کودکان که بخندی

به کودک بودن هاشان که می خندی زیبا می شوی .

بعد بشین در گوشه ای خلوت از تنهایی هایت شعرهایم را بخوان و باورم کن.

مرا و عشقم را! آنوقت ایمان دارم که از این بیشتر شاعر می شوی!

کودکی اگر که کرده باشی

اگر که چهار دست و پا در آفتاب روی خاک های حیاط رفته باشی!!!!! و

به ریش دنیا خندیده باشی! و رفته باشی،

به اینهمه قصاوت که خندیده باشی

آنوقت حتما شاعر می شوی!کودکی اگر که کرده باشی…
می خواهم بمانم ! ماندنم گران اگر که تمام شود حتی!

دارم کودکی هایم را به یاد می آورم!

تو که می خندی جهان به زیبایی لبخند حقیقی کودکیهایم می شود…
کودکی نکرده ام، سالهاست. حالا که می توانی،

حالا که فقط تو می توانی بخندانیم، بخند که دارم باز میگردم به کودکی…
به روزهای خنده های واقعی، به روزهای مهربانیهای بی مهابا،

به آن روزهایی که هنوز جدایی را نمی دانستم که چیست…

چه اهمیت دارد که کودکی کرده باشم یا نه، چه اهمیت دارد؟

تو که باشی تو که می خندی دوباره کودک می شوم… .

بخند…با من …برای من…همین!

هنوز دوستت دارم و هنوز همین برای ادامه حیاتم کفایت می کند…

نامه گله کردن از همسر

پس از آنکه یک نمونه نامه برای آشتی با همسر ارائه کردیم، حال می خواهیم به نامه گله کردن از همسر بپردازیم.
در زندگی زناشویی، دلخوری‌ها، رنجش‌ها، شکایت‌ها و مشاجره‌ها فراوان است. اگر چنین نباشد، باید نگران بود زیرا به یقین رابطه زوج‌ به سردی گراییده و حتما به هم بی‌اعتنا یا دست‌کم، بی‌تفاوت شده‌اند.
آن ها از هم رنجش دارند، به زندگی یکنواخت خود ادامه می‌دهند اما اگر بخواهند به بهبود روابطشان کمک کنند، باید نحوه بهتر گفت‌وگو کردن را بیاموزند زیرا زندگی مشترک ادامه دارد. در غیر این صورت، ناگزیر برای شناخت طرف مقابل و خواسته‌های او به حدس و گمان متوسل می‌شوند. مشخص است این شناخت نمی‌تواند درونی و عمیق باشد. رنجش‌ها مزید بر علت می‌شود و کار به گوشه و کنایه می‌کشد، به این ترتیب روزبه‌روز رابطه زن و مرد وخیم‌تر خواهد شد. در این صورت برای گلایه از همسر و اینکه حرف دلتان را بزنید می توانید برای او یک نامه بنویسید. در زیر یک نمونه از این نامه های گلایه آمیز آورده شده است. این نامه فقط یک مثال است.

همیشه یک تنه به قاضی رفتن خیلی راحت بوده.!
مدت ها بود که دلم میخواست باهات رو در رو حرف بزنم. با تویی که پای حرفش که میشد خودت رو خیلی فداکار و همسر دوست میدونستی ومن و یک مرد بی رحم کم توجه؟!!! در حالیکه من همون مرد همیشگی بودم! همون مردی که سالهای اول زندگیت بامن احساس خوشبختی میکردی! دنبال توجیه نمیگردم.برای مقصر وانمود کردن این و اون هم شاید کمی دیر باشه! ولی حالا که لب به گلایه وا کردی و همینطوری پشت سرهم بریدی و دوختی و تن من و خانوادم کردی حیفم اومد دفاع نکنم. اره.!!من یک خاینم یک مرد عوضی!! ولی بی انصافیه که همه ی خوبیهامو فراموش کنی! بزار باهم به عقب برگردیم خیلی عقب تر..!!!! درست به سیزده سال پیش که پسر اولمون به دنیا اومد وتو تمام دنیات شد مهر مادری..! هرشب خسته از تموم دنیا میومدم خونه تا مثل قبل با نگاه مهربونت نوازشم کنی و برام دلبری کنی ولی تو تا کنارم مینشستی میپرسیدی شام و بیارم؟؟؟ میگفتم حالا زوده تا تو یکم بیشتر کنارم بنشینی اما در عوض تو میرفتی وپسرتو در اغوش میکشیدی و خودتو مشغول اون میکردی! هر وقت هم که تو رختخواب میومدم سروقتت با التماس میگفتی وای نمیشه فردا الان خیلی خسته ام.!! در حالیکه من بوی تنتم برام اکتفا میکرد.!

اوایل حاملگیت سر شکم دومت بود که یه روز تو همون زمونا یکی اومد شرکتمون واسه مصاحبه! با اینکه خیلی ساله گذشته همه چیزش خوب یادمه. چون اینقدر شیک و زیبا و وبه روز بود که نمیتونستم نگاش نکنم. با اینکه عین هرلحظه نگاهی که بهش مینداختم صدتافحش میدادم به خودم وبه چشمام که ای لعنت به تو رامین تو زن داری..ولی بخود خدا قسم محو زیبا ییش نبودم محو صحبتهاش شدم که میگفت دوتا بچه داره و با وجود اونها دنبال کار میگرده چون مطلقست..و من در تمام این مدت با حیرت از خودم میپرسیدم که چطور این زن باوجوددوتابچه اینقدر شکمش تخته؟! یا چرا اینقدر ناخنهاش قشنگه؟؟ مگه لباس بچه نمیشوره.؟ ناخنهاش تن بچشو زخم نمیکنه؟ پس چرا اینقدر خوشبوست؟کی وقت کرده موهاشو به این قشنگی آرایش کنه؟برای یک لحظه ازش متنفر شدم! گفتم ناهید من با هزار تا بدبختی ازصبح تا شب زحمت میکشه.خونه رو مثل دسته گل نگه میداره. نمیزاره اب تو دل بچم تکون بخوره و امثال این زن میان و با ترگل ورگل کردن خودشون عقل و هوش و از سر مردایی مثل من میبرن.! از لجم بهش گفتم شرایطتون رو نمیتونیم قبول کنیم وکاری هم به التماسش نداشتم.! ولی از یه طرف دیگه ازش خوشم اومد که خودشو با دوتا بچه فراموش نکرده و آنروز به خودم گفتم شاید من برات کم گذاشتم و باید بهت وقت بیشتری بدم تا به خودت برسی. اره من خودمو مقصر میدونستم چون فکر میکردم سکوت تو نشونه ی رضایتته! شاید بهتر بود کمکت میکردم تا برای خودت هم وقت بگذاری.

بخاطر همین وقتی برگشتم واست یه پیراهن خشگل خریدم و از لوازم ارایشی فروشی که اخرین خریدمون ازش،همون واسه خرید ازدواجمون بود واست کرم پودر و چندتا رژ لب ویه سری خرت وپرت دیگه که همشم برندهای معروف بود خریدم و به خانومه گفتم کادوش کن! خانوم فروشنده با لحن معنی داری ازم پرسید تولدشونه یا سالگرد ازدواجتون؟ گفتم هیچ کدومشون! برای تشکر از خوبیهاشه! واون یک دفعه با چشمانی پراز حسرت بهم زل زد وگفت خوش بحال همسرتون.! چه مرد قدرشناسی دارن! و من خوشحال از تعریف اون خانوم با شوق وشعف راهی خونه شدم .کلیدم رو در اوردم ولی سریع پشیمون شدم.گفتم نه تمام قشنگیش به اینه که خود ناهید بیاد در و باز کنه غافلگیر شه
چندبار زنگ زدم .اما کسی درو باز نکرد..!! مطمین بودم تو این ساعت خونه ای.! چون زنی نبودی که در زمان برگشتنم جایی بری..!صدای گریه بچه میومد!!نگرانت شدم با هول و ولا گشتم دنبال کلیدم که یهو در وا کردی با موهای ژولیده وخیس و لباسی که یک طرفش بالا بود بخاطر شیر دادن به بچه! لبخند زدم..ولی تو انگار هیچی رو ندیدی!نه گلهای توی دستمو نه بسته ی کادو پیچ شده رو! فقط با غر غر گفتی مگه تو کلید نداری؟ تازه داشتم میخوابوندمش از صدای زنگت بیدارشد! ! و بی توجه به من رفتی و اونو بقل گرفتی و خودتو با بی حالی و کلافگی انداختی رومبل! اولش
حسابی خورد تو ذوقم ولی بعد دلم واست سوخت.میدونستم چقدر پسرمون بد قلق ولجباز بود و مدام بهت میچسبید.کادوها رو گذاشتم رومیز و بچه رو ازت گرفتم گفتم بدش من حسابی خستت کرد این بچه..بعد کنارت نشستم و گل واز رو میز برداشت
م مقابلت گرفتم ..با تعجب پرسیدی این چیه؟ به چه مناسبت؟ با تمام وجودم بهت گفتم دوست داشتن مناسبت نمیخواد.خوشحال شدی! از نگاهت فهمیدم.خط نگاهت و دنبال کردم که گره خورد به بسته ی کادو پیچ شده ی روی میز.پرسیدی ایناهم برای منه؟؟ برق چشمهات نشون میداد که خیلی غافلگیرشدی.گفتم اره.عین بچه ها خم شدی بسرعت بازشون کردی وهی تکرار میکردی وای من اصلا ازت توقع نداشتم.

نامه ابراز دلتنگی برای همسر

اگر همسر شما به هر دلیلی از شما دور است می توانید برای ابراز دلتنگی خود یک نامه ی دلتنگی برای او بنویسید و برای او بفرستید. در این صورت بی قراری  او نیز نسبت به شما بیشتر می شود و این می تواند یکی از راهکارهای افزایش عشق بین شما باشد. novinatlas.com متن زیر را برای نوشتن نامه ی دلتنگی به شما پیشنهاد می دهد. این نامه برای آشتی با همسر نیز می تواند به کار رود.

سلام ستاره صبح امیدم

چشمانم مشتاقانه گرد آن ماه تابناک بی قرارم می گردد

و

دستانم صورت آن زیبایی را نوازش میکند که بوسه های گرمش لبان خسته ام را

جانی دوباره می بخشد

همراه همیشگی ام

امروز من در راه رسیدن به توام

مشتاق و بی قرار

و

ای کاش

لحظات به ثانیه هایی تبدیل می شد

و تنم گرمای محبت تو را زودتر درک میکرد

پیمان عزیز من

دلم برای در آغوش گرفتنت لک زده

برای گرمای دستان تو

برای نوازش های مهربانانه تو

همسر عزیزم

در پس این هراس و دلتنگی

اشتیاق موج می زند

اشتیاق رسیدن به تو

اشتیاق محو شدن در تو

در نگاهت

در صدایت

در تمام زیبایی درونت

نامه عذرخواهی عاشقانه برای نامزد

دوران نامزدی در عین حال که دوران شیرینی بوده ممکن است با دعواهایی شما را آزرده خاطر کند. البته این دعواها طبیعی است و شما یکدیگر را نمی شناسید و تا زمانی که شناخت کافی پیدا می کنید احتمالا این دعواها اتفاق می افتد. اما برای رفع کدورت ها می توانید از نامه ی عاشقانه برای نامزد خود استفاده کنید. نامه ی زیر یک نامه ی عذرخواهی عاشقانه برای معذرت خواهی از نامزد می باشد.

مرا ببخش

مرا ببخش اگرچه هنوز گنهکارم

مرا ببخش به پاکی درونت

به صفای وجدانت

به مهر آتشینت

به سال های جوانی که به ظلم از بین رفت

این متن برای آشتی با همسر را می توانید به صورت پیامک برای وی ارسال کنید یا با خطی زیبا در قالب نامه بنویسید و به او بدهید.

نامه به شوهر و ابراز عشق به او

گاهی اوقات لازم است با راه های مختلف عشق را به شوهر ابراز کنید. زیرا همسران نیاز دارند احساس عشق و ابراز علاقه را از زبان یکدیگر بشنوند. یکی از راه هایی که برای ابراز عشق نوین اطلس دات کام به شما پیشنهاد می کند استفاده از نامه های عاشقانه و محبت آمیز است. در ادامه یک نمونه از این نامه ها را برای شما قرار دادیم. می توانید با توجه به احساسات خود در آن تغییراتی ایجاد کنید و حرف دلتان را بزنید.

برای تویی که قلبت پـاک است…

برای تو می نویسم…

برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست…

برای تویی که قلبم منزلگه عـــشـــق توست…

برای تویی که احساسم از آن وجود نازنین توست…

برای تویی که تمام هستی ام در عشق تو غرق شد…

برای تویی که چشمانم همیشه به راه تو دوخته است…

برای تویی که مرا مجذوب قلب ناز و احساس پاک خود کردی…

برای تویی که وجودم را محو وجود نازنین خود کردی…

برای تویی که هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است …

برای تویی که سـکوتـت سخت ترین شکنجه من است….

برای تویی که در عشق ، قـلبت چه بی باک است…

برای تویی که عـشقت معنای بودنم است…

برای تویی که غمهایت معنای سوختنم است…

برای تویی که آرزوهایت آرزویم است……….

دوستت دارم تا ……..! نه…!

دیگر برای دوست داشتن هایم تایی وجود ندارد

بی حد و مرز دوستت دارم

مطالب مرتبط:

نامه معذرت خواهی

روش معذرت خواهی

شکست عشقی در مردان و زنان

پروفایل معذرت خواهی از عشقت

جملات تاکیدی برای جذب همسر

چگونه همسرم را خوشحال کنم

نکات روانشناسی همسرداری

عذرخواهی کردن از عشق

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.