no-img
نوین اطلس

پروفایل معذرت خواهی از عشقت


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

پروفایل معذرت خواهی از عشقت
امتیاز 4.33 ( 3 رای )
zip
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷

پروفایل معذرت خواهی از عشقت


در این مطلب نوین اطلس دات کام متن ها و پروفایل هایی برای معذرت خواهی از عشق به شما معرفی می کند. متن معذرت خواهی ادبی برای معذرت خواهی از همسر یکی از این متن ها می باشد. متن معذرت خواهی از دوست با پروفایل بخشش عشق و پروفایل معذرت خواهی از همسر که همان عکس معذرت خواهی از همسر می باشد نیز معرفی می شود. پروفایل عذرخواهی و عکس نوشته معذرت خواهی عاشقانه نیز از مطالبی است که در این نوشته مطالعه می کنید.

متن عذر خواهی ادبی از دوست

یکی از متن های عذرخواهی ادبی که نوین اطلس دات کام برای معذرت خواهی از هر کسی به شما معرفی می کند متن زیر می باشد. می توانید این متن را به صورت عکس نوشته روی پروفایل خود بگذارید یا آن را برای طرف مقابل بفرستید. این متن می تواند یک متن مناسب برای معذرت خواهی از دوست نیز باشد.

دلتنگ تو امروز شدم تا فردا…
فردا شد و باز هم تو گفتی فردا…
امروز دلم مانده و یه دنیا حرف…
یک هیچ به نفع دل تو تا فردا!!!

معذرت خواهی از همسر

برای معذرت خواهی از همسر ناراحتی خود را به او نشان دهید. به او نشان دهید چقدر دوری او برایتان غیر قابل تحمل است و نمی توانید این فاصله را بپذیرید. متن زیر می تواند چنین احساساتی را به همسرتان منتقل کند. novinatlas.com به شما توصیه می کند این متن را برای همسر خود بفرستید و از او بخواهید شما را ببخشد. به او بگویید خیلی زود اشتباهات خود را جبران خواهید کرد و برای درست شدن رابطه تان تلاش می کنید.

با تو از عشق میگفتم
از پشیمانی
و از اینکه فرصتی دوباره هست یا نه ؟!…
در جواب صدایی بی وقفه می گفت:
“دستگاه مشترک مورد نظر خاموش می باشد!!!”

پروفایل عاشقانه عذرخواهی از همسر و بخشش عشق

اگر در شرایطی هستید که بخشش عشق خود را طلب می کنید از عکس عاشقانه ی زیر روی پروفایل خود استفاده کنید. این عکس یک عذرخواهی عاشقانه می باشد که به کمک آن می توانید از همسر خود به خاطر اشتباهی کرده اید طلب بخشش کنید. در این عکس درخواست بخشش شده است که به کمک آن عشق شما متوجه می شود از خطاهایتان درس عبرت گرفته اید و پشیمان هستید. با استفاده از این عکس می توانید ناراحتی خود را نیز بروز دهید و نشان دهید دلتنگ او هستید.

 

مطالب مرتبط:

نامه معذرت خواهی از همسر

عکس معذرت خواهی از عشقم

دعای آشتی فوری با معشوق

ازدواج مجدد بعد از طلاق

پشیمانی مردان

چطور دوستی را به ازدواج برسانیم

فاصله گرفتن در رابطه

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

عکس نوشته برگشتن به رابطه قبلی



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.