no-img
نوین اطلس

چگونه همسرم را خوشحال کنم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه همسرم را خوشحال کنم
امتیاز 3.00 ( 1 رای )
zip
دی ۲۳, ۱۳۹۶

چگونه همسرم را خوشحال کنم


این مقاله در مورد چگونه زنم را خوشحال کنم، چگونه شوهر خود را سورپرایز کنیم، راههای شاد کردن شوهر، چگونه نامزد خود را سورپرایز کنیم، چگونه عشقم را سورپرایز کنم، چگونه زن خود را سورپرایز کنیم، راه های خوشحال کردن زن، چگونه دوست دختر خود را شاد کنیم می باشد.

چگونه زنم را خوشحال کنم

این دستورات مختص به زوج خاصی نیست ؛ نکات مطرح شده در ذیل، موارد مهمی هستند که تعداد بسیار زیادی از همسران از شوهرانشان می‌خواهند.توجه کنید اینها خواسته‌های آنهاست نه نیاز روحی شان . از لحاظ فردی هرکسی مسئول نیاز‌های عاطفی خویش است و باید آنها را پر کند.

خوشحالی

ما معتقدیم ۴ نیاز روحی اساسی وجود دارد

** نیاز به دوست داشتن ودوست داشته شدن

** نیاز به تعلق داشتن

** نیاز به داشتن تصور ذهنی خوب از خود

** نیاز به آزادى

با اجرای روش های زیر می توانید همسر خود را شاد کنید و به خواسته هایش جامع عمل بپوشانید:

هر روز به او بگویید که دوستش دارید

هر کسی دوست دارد تایید شود و بداند که اطرافیان او را دوست دارند .بهترین راه برای تایید همسرتان – که برایش بسیار مهم است -این است که خیلی ساده هر روز به او بگویید دوستش دارید . گاهی دستانش را بفشارید و این جمله را زمانی که شما را بدرقه میکند بگویید.

درک کردن و بخشش داشتن

روزهایی هست که همسرتان اشتباهاتی انجام دهد و یا کمتر به شما رسیدگی کند . همیشه به خاطر داشته باشید که هیچ کس کامل نیست . در این مواقع خواسته همسرتان این است که او را درک کنید و او خود را سزاوار بخشش شما می‌داند بدانید که هیچ رابطه ای بدون بخشش دوام ندارد.

-وقتی از شما خطایی سر می زند اظهار تاسف کنید. وقتی هم که تقصیر از شما نیست باز هم اظهار تاسف کنید!

وقتی اوضاع قمر در عقرب است، لبخند را فراموش نکنید. اگر بخندید دنیا هم با شما می خندد و اگر گریه کنید یقین بدانید که دنیا شما را تنها خواهد گذاشت

گفتگو کنید

نگذارید کار به جایی برسد که هیچ حرفی با همسرتان نداشته باشید درباره بچه‌ها کارتان و حتی آب و هوا با هم صحبت کنید. چرا که گفتگو نکردن اولین جرقه‌های یک رابطه سرد است.

نکات مهم :

* هرگز با همسرتان نجنگید، چون امکان ندارد در جنگ برنده شوید. در عوض از قلم برای نوشتن آن چه در ذهن دارید استفاده کنید. بعد آن را به همراه شاخه ای گل تحویل او بدهید.

* هر روز از همسر خود سوال کنید که چه کاری می توانید برایش انجام دهید.

بیشتر بگویید بله به جای نه

عادت به منفی نگری و مخلفت شما را از عزیزانتان دور میکند . سعی کنید دربرابر بعضی خواسته‌ها نه نگویید .با گفتن همین کلمه ساده بله همسرتان را متعجب و خوشحال کنید.

خوب گوش دهید

همسرتان را با این مهارت میتوانید عاشق تر کنید . همسر شما فقط گوش‌های شما را برای شنیدن نمیخواهد بلکه باید با قلبتان به او گوش دهید و او را بفهمید .

*وقتی اوضاع قمر در عقرب است، لبخند را فراموش نکنید. اگر بخندید دنیا هم با شما می خندد و اگر گریه کنید یقین بدانید که دنیا شما را تنها خواهد گذاشت.

وقتی برای همسر و فرزندانتان اختصاص دهید

این زمان به دست شما محقق می‌شود و باید کیفیت با هم بودن را بالا ببرید یعنی تمام طرح‌ها و برنامه‌های آن روز را به میل آنها هماهنگ کنید . فقط خالی کردن برنامه روزانه برای با هم بودن کافی نیست بلکه باید برای این زمان برنامه ریزی کنید و به خود ثابت کنید که برای عزیزترین‌های زندگی تان عشق و احترام قائلید.

چگونه شوهر خود را سورپرایز کنیم

۱- یک نامه عاشقانه شروع کنید. به یاد بیاورید اولین روزهایی را که چقدر مشتاقانه منتظر بودید تا پیامی یا یادداشتی از یکدیگر دریافت کنید. باز هم این کار را انجام دهید و به تمام دلایلی که همسرتان را بهترین همسر می دانید، فکر کنید. همسر شما از اینکه فکر کند او هم شما را خوشحال می کند، شاد خواهدشد.

۲- فعالانه به همسرتان گوش دهید. وقتی همسر شما در مورد کار، دوستان، سیاست، ورزش یا خاطره ای صحبت می کند یا عقیده یا فکرش را می گوید، به او توجه کنید. این کار نشان می دهد شما به مسائل، نگرانی ها، علایق و عقاید او احترام می گذارید و هیچ چیز بیش از این او را راضی و شاد نمی کند.

۳- غذای مورد علاقه همسرتان را درست کنید. بعد از یک روز معمولی که همسرتان از سر کار برگشت، او را با غذای مورد علاقه اش متعجب کنید. او خوشحال می شود که شما بهترین غذا را برایش درست کرده و وقت خود را به درست کردن آن اختصاص داده اید.

۴- گاهی نیز بگذارید کنترل تلویزیون دست همسرتان باشد. درست است که دوست دارید همسرتان بیشتر وقتش را با شما بگذراند، اما اجازه دهید مسابقات ورزشی مهم را که خیلی دوست دارد تماشا کند.

۵- وقتی با همسرتان صحبت می کنید، اطمینان حاصل کنید که تماس چشمی دارید. این کار موجب اطمینان خاطر او از توجه و احترام شما می شود و به هر مردی قدرت می بخشد.

۶- برای سفر کوتاه برنامه ریزی کنید. برای سفری عاشقانه به مقصدی که همسرتان عاشق دیدن آن است، برنامه ریزی کنید.

راههای شاد کردن شوهر

• غذای مورد علاقه شوهرتان را بپزید
بیشتر آقایان به غذای خود اهمیت زیادی می دهند. در صد بالایی از دعوای بسیار ساده اما ماندگار زن و شوهر سر غذایی است که یا به درستی پخت نشده و یا به موقع آماده نبوده و این اتفاق به راحتی توانسته باعث ایجاد مشکلات و دعواهای زیادی شود. اما اگر شما گاهی اختصاصی و برای شخص همسرتان غذایی خوشمزه و مورد علاقه او با تمام مخلفاتش را آماده کنید باعث خوشحالی او شده اید.

• دائم کنارش نباشید
در مسیر سر کار تا خانه دائم به این موضوع فکر می کرده که هر چه زودتر به خانه برسد و برنامه مورد علاقه خود را از تلویزیون ببیند اما شما با این انتظار که باید بنشیند و با شما گفتگو کند و دائم به شما توجه نشان دهد نقشه های او را نقش بر آب کرده و اسباب ناراحتی اش را فراهم کرده اید. اما اگر به جای این انتظار ساعتی او را در خلوتش خودش تنها گذاشته تا او هم به علایقش برسد نه تنها احترام خود را حفظ کرده بلکه باعث شدید او به برنامه دلخواهش رسیده و از لحاظ روانی آرامش پیدا کند.

با این جمله که “عزیزم! تا شما توی این یک ساعت تلویزیون نگاه می کنی منم به کارهام می رسم تا بعدش مفصل با هم صحبت کنیم و شام بخوریم” او را خوشحال کرده و خیالش را آسوده کرده اید که هم شما را دلخور نکرده و هم به برنامه مورد علاقه اش رسیده است.

• خانواده اش را در شادی هایتان شریک کنید
اگر برای همسرتان قصد گرفتن جشن تولد دارید خانواده اش را هم در این شادی شریک کنید. جلوی او از پدر و مادرش تشکر کنید که چنین پسری را با ویژگی های بی نظیر تربیت کرده اند. این کار هم باعث شادی مضاعف همسرتان شده و هم محبت خانواده اش به شما جلب گردیده است.
همسرتان هرگز این محبت و برنامه ای که تربیت داده اید را فراموش نکرده و اگر به زبان هم نیاورد در دل، شما و شعور و مهربانیتان را ستایش خواهد کرد.

چگونه نامزد خود را سورپرایز کنیم

یک شب رمانتیک در خانه بدون بچه ها
اگر بچه دارید،ترتیبی بدهید که بچه ها یک شب در خانه ی والدینتان یا با پرستار بچه بمانند تا شما و شوهرتان بتوانید یک شب رمانتیک و آرام را در کنار هم بگذرانید.فضای خانه را راحت و رمانتیک کنید.یک موسیقی آرام که مورد علاقه شوهرتان است را برای پخش بگذارید.غذای مورد علاقه اش را از رستوران سفارش دهید، و نوشیدنی و فیلم مورد علاقه اش را از قبل تهیه کنید.بعد از مدتی، لباس خوابی را که شوهرتان بیشتر دوست دارد بپوشید.این یک ایده ساده و تقریبا ارزان و بسیار رمانتیک است.

خرید وسایل الکترونیکی
بیشتر مردها همواره تمایل به داشتن وسایل مختلف الکترونیکی دارند.برای مثال، موبایل جدید،یک mp3 پلیر،هدست یا در حد توانتان تلویزیون جدید و وسایلی از این قبیل که از قبل جملاتی از شوهرتان درباره داشتن آن شنیده اید.بهترین روش برای سورپرایز کردن شوهرتان با این وسایل اینگونه است که وسیله موردنظر را در جای مرتبط و یا معمول بگذارید و چیزی بروز ندهید تا خودش متوجه وسیله شود و از خوشحال شدن او لذت ببرید.

چگونه عشقم را سورپرایز کنم

ایده۱ اگر همسر شما قصد دارد برای چند روز به جای دوری برود به او بگویید که برایش نگران هستید و با این کار یک محافظ برای او فراهم کنید. سپس به او یک خرس کوچولوی پشمالو بدهید.
ایده ۲ یک بسته از ستاره های شب نما بخرید و آن ها را روی سقف بالای تخت خواب طوری بجسبانید وقتی چراغ خاموش بشوند پیغام شما آشکار خواهد شد.
ایده ۳ در مناسبتی خاص برای همسر خود یازده شاخه گل رز قرمز و یک رز مصنوعی بخرید. رز مصنوعی را در وسط گلهای رز طبیعی جای دهدی به آن کارت تبریک وصل کنید که روی آن نوشته شده باشد: تا زمانی که اخرین رز پژمرده شود دوستت خواهم داشت.
ایده ۴ یک دومین به نام همسرتان ثبت کنید مثلا: www.rebeeka.com صفحه اصلی دومین را طوری طراحی کنید که در آن یک شعر رمانتیک و یک شاخه گل رز باشد. وقتی او با اینترنت کار می کند به طور اتفاقی از او بپرسید آیا جستجو کرده که دومیتی به نامش به ثبت رسیده است یا نه؟ از او بخواهید تا اسمش را در قسمت آدرس تایپ کند.
ایده ۵ برای همسر خود یک آینه با دسته استیل که در قاب آن محل الصاق کارت باشد بخرید و به او هدیه بدهید.روی کارت بنویسید: شما در این آینه تصویر زیباترین زن دنیا را خواهید دید.
ایده ۶ برای همسرتان به محل کارش گل بفرستید او نه تنها از گل ها لذت خواهد برد بلکه وقتی از طرف همکارانش به خاطر این عمل شما مورد توجه قرار بگیرد لذت او دو چندان خواهد شد.
ایده ۷ کتابی را که همسرتان در حال خواندن آن است بردارید و در بخشهای از کتاب که هنوز نخوانده است با یک مداد ریز بعضی از حروف را خط بزنید و یا های لایت کنید. به طوری که وقتی حروف کنار هم قرار بگیرد یک جمله عاشقانه به دست آید. به عنوان مثال حروف مشخص شده در همین متن پیغم رمزی زیر را می سازند. دوستت دارم حروف های مشخص شده کنجکاوی همسر شما را بر خواهد انگیخت و با کمی دقت جمله شما را خواهد خواند. وقت بگذارید تا چنین پیغامی را رمز گزاری کنید.

چگونه زن خود را سورپرایز کنیم

سوالی که یک مرد خوب می پرسد این است که: چگونه زن خود را شاد کنیم ؟ خوب برای شاد کردن همسرتان راههای زیادی وجود دارد که در زیر به چند راهکار اشاده می کنیم . و امیدواریم که خانواده شاد و خوشبختی را برای خود ایجاد کنید .

۱ – یکی از رموز همسرداری موفق هر روز از همسر خود سوال کنید که چه کاری می توانید برایش انجام دهید.

۲ – وقتی از شما خطایی سر می زند اظهار تاسف کنید. وقتی هم که تقصیر از شما نیست باز هم اظهار تاسف کنید!

۳ – وقتی اوضاع قمر در عقرب است، لبخند را فراموش نکنید. اگر بخندید دنیا هم با شما می خندد و اگر گریه کنید یقین بدانید که دنیا شما را تنها خواهد گذاشت.

۴ – از تلاش های همسرتان تشکر کنید و ببینید این تشکر تا چه حد موثر واقع می شود.

۵ – به این فکر کنید که همسر شما زن خیلی خوبی است، مادری بسیار خوب، عروسی بهتر از دیگر عروس ها و اگر به این طرز فکر ادامه دهید، او همین طور خواهد شد.

۶ – خسیس نباشید و در ستایش همسر خود دست و دلباز باشید. اما به یاد داشته باشید که در هیچ موردی مبالغه نکنید. باید همسرتان استحقاق تعریف و تمجیدی را که شما می کنید، داشته باشد وگرنه ممکن است نتیجه خوبی ندهد.

۷ – همسر خود را تشویق کنید و کمک کنید تا استعدادهای پنهانی او شکوفا شود.

راه های خوشحال کردن زن

۱. صداقت – ولی نه بیش از حد نیاز!
زن ها نمی خواهند که همسرشان در مورد مسائل مهم به آنها دروغ بگوید. آنها می خواهند بخش مهمی از زندگی همسرشان، حتی مهمترین بخش آن باشند. یک زن می خواهد بداند در زندگی همسرش چه می گذرد و می خواهد که مرد زندگی اش به او اعتماد داشته باشد. برای یک زن آنها یک روح در دو بدن هستند، زندگی او و مرد زندگی اش یکی است. او می خواهد مرد زندگی اش طوری عمل کند که مجبور نباشد به خاطر کارهایی که کرده به او دروغ بگوید، اگر غیر از این باشد نشان دهنده این است که خطایی صورت گرفته است که باید پنهان شود.

اما او همیشه و تحت هر شرایطی لازم نیست حقیقت را بشنود. گاهی لازم است در مورد چیزهای سطحی و بی اهمیتی مثل اینکه رنگ جدید مویش چقدر به او آمده، و اینکه اضافه وزنش زیاد به چشم نمی آید یا اینکه موهای کوتاهش قشنگترش کرده اند به او دروغ بگویید. همه ما گاهی زشت می شویم، ولی دلمان نمی خاهد کسی این مسئله را به رویمان بیاورد.

۲. درک – او دوست ندارد مجبور باشد همه چیز را خودش برایتان توضیح دهد.
او می خواهد که او را به طور کامل بشناسید. چرا؟ زیرا تنها آن موقع است که او را به خاطر خودش دوست خواهید داشت. همه ما گاهی نیاز به تایید این موضوع داریم که ارزش دوست داشته شدن را داریم. خود واقعی ما، نه آن کسی که دیگران فکر می کنند هستیم. حتی اگر به این تایید نیازی نداشته باشید نیز، از آن خوشحال خواهید شد.

این که کسی را داشته باشید که شما را درک کند به این معنا است که کسی را دارید که شما را همان طور که هستید می شناسد و در نتیجه سوء تفاهم و عدم درک متقابل به وجود نمی آیند. زمانی که طرفین همدیگر را می شناسند و درک می کنند به بخشی از وجود یکدیگر تبدیل می شوند.

۳. توجه – او می خواهد بداند که برای شما اهمیت دارد.
این که کسی برای شما اهمیت قائل شود بدین معنا است که شما در زندگی تنها نیستید. بیشتر مردم مجبور هستند خودشان به خودشان توجه کنند و حقیقت این است که این اصلا کار ساده ای نیست. ما همیشه توانایی و آمادگی ذهنی لازم برای توجه به خودمان را نداریم. گاهی چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ روانی توانایی اینکه همیشه از خودمان مراقبت کنیم را نداریم و این دقیقا همان زمانی است که بیشترین نیاز را به توجه داریم.

او انتظار دارد زمانی که به شما نیاز دارد در کنارش باشید و در به دوش کشیدن بار مشکلاتش شریک شوید. شاید به نظر شما خودخواهانه بیاید، ولی او می خواهد شما زندگی اش را کمی آسانتر کنید. ولی خوب این را هم در نظر داشته باشید که او نیز در مقابل، زمانی که هیچ کس دیگری کنارتان نخواهد بود شما را تنها نخواهد گذاشت و در کنارتان باقی خواهد ماند. این معامله ای عادلانه است، نیست؟

چگونه دوست دختر خود را شاد کنیم

شاید شما پسر خوبی باشید که نامزدتون از ایجاد رابطه با شما راضیه، ولی یک نکات ساده ای هست که با رعایت اونها می تونید نامزد خودتون رو دیونه خودتون کنید !

یادتون باشه که یک دنیا تفاوت بین خوب بودن با عالی بودن هست. میتونید انتخاب کنید که دوست دختر شما ( که در آینده میشه نامزد شما)پیش بقیه دوستاش بگه که دوست پسرش بد نیست یا دوست پسرش فوق العادس ؟

این نکات ریز و کوچیک اینهاست:

-هنگام سلام و خداحافظی کردن بوسمون کنید.

هیچ چیزی مثل بوس هنگام بیرون رفتن از خونه و هنگام برگشتن به خونه، ما خانوم ها رو خوشحال نمیکنه.

در واقع این بوسه های کوچک، حرف های خیلی عاشقانه و عمیقی رو به ما میگه که در خاطر ما میمونه.

اگر شما از اون دسته مردهایی هستید که خجالت میکشید کلمه ((دوست دارم )) رو به زبون بیارید، این تکنیک بوس کردن میتونه تا حدودی جای کم حرفی شما رو بگیره.

-محکم بغلمون کنید.

ما دخترها عاشق این هستیم که مرد زندگیمون ما رو محکم بغل کنه و اون وقت تو گوشمون آروم بگه: ((دوستت دارم عشق من)).

چندبار اینکار رو بکنید تا برق عشق رو تو چشم دختری که بغل کردید ببینید.

-کارهای کوچیک برامون انجام بدید.

همه ی شما مردها اینو حتما میدونید که ما دختر ها از گل خریدن شما خیلی خوشحال میشیم.حالا باید بهتون بگم که با کارهای خیلی کوچیک هم می تونید دل ما دختر ها رو شاد کنید. با کارهاتون به ما نشون بدید که ما برای شما مهم هستیم و شما به ما توجه می کنید؛ همین و بس.

مثلاً کافیه که یک تیکه کاغذ بردارید، یک قلب خوشگل توش بکشید(حتی اگر بلد نباشید قلب خوشگل هم بکشید، باز ازتون قبول می کنیم !) و داخل اون قلب یک دوست دارم بنویسید. اون تیکه کاغذ رو تو کیف مون جا سازی کنید تا بعداً خودمون پیداش کنیم.

باور کنید اگر تو اون لحظه که اون رو پیدا می کنید بگید بمیر، میمیریم براتون.

اگر تو دوتا اتاق جدا از هم هستیم و هر کدوم داریم کار های جداگانه انجام میدیم، هر از گاهی بیخبر بیاید یه بوس از پیشونی ما بکنید و برید.

-به چیزهای کوچیکی ما انجام میدیم توجه کنید و از ما تعریف کنید.

بعضی خانم ها سعی می کنند با تغییرات کوچیکی در ظاهرشون، مردشون رو خوشحال کنند. شما مردها هم می تونید با گفتن چندتا کلمه ساده مثل(( امروز خیلی خوشگل شدی)) دل مارو کلی شاد کنید و به ما انگیزه بدید تا بیشتر خودمون رو برای شما محیا کنیم.البته بعضی از ما غیر از تغییر ظاهرمون، کارهای دیگه ای هم انجام میدیم که شما که با توجه به اون کار ها هم، می تونید نظر ما رو جلب کنید.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

مطالب مرتبط:

راهکار زندگی با مردی که دست بزن دارد

مهارت های همسرداری



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.