no-img
نوین اطلس

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم؟


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم؟
امتیاز 4.50 ( 6 رای )
zip
آبان ۶, ۱۳۹۹

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم؟


چگونه دیگران را عاشق خود کنیم؟

چگونه محبت دیگران را به خود جلب کنیم؟

چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنیم؟

این ها سوالات رایجی هستند که ذهن اکثر افراد را به خود مشغول کرده است. ذات انسان نیاز به دوست داشته شدن و عشق دارد. به همین دلیل همیشه به دنبال یافتن راه هایی می باشد تا بتواند در نظر دیگران فردی محبوب و جذاب باشد.

در این مطلب از نوین اطلس می خواهیم به این سوال مهم پاسخ دهیم که چگونه دیگران را عاشق خود کنیم.

در واقع به بررسی مواردی خواهیم پرداخت که شاید به نظر ساده اما در در حقیقت بسیار کاربردی می باشند و به ما یاد می دهند چگونه بر اساس روانشناسی عشق برای دیگران جذاب باشیم.

راه کارهای عاشق کردن دیگران بر اساس روانشناسی عشق

اگر شما نیز به دنبال این هستید که چگونه دیگران را عاشق خود کنید و یا محبت افراد را به خود جلب کنید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

خونگرم باشید

برای اینکه محبت دیگران را به خود جلب کنید خونگرم باشید. اگر بتوانید تصویر انسانی خونگرم و صمیمی را از خود به نمایش بگذارید که رفتاری دوستانه و غیررقابتی دارد، دیگران احساس می‌کنند که می‌توانند به شما اعتماد کنند. در نتیجه دوستان زیادی خواهید داشت و جذابیتتان بالاتر می رود.

خونگرم باشید

به ظاهرتان اهمیت دهید

افرادی که ظاهر خوبی دارند، از درون نیز احساس بهتری خواهند داشت. در حقیقت افراد با جذابیت های ظاهری، باور دارند که به طبقه ی اجتماعی بالاتری تعلق دارند و این احساس به جذابیت واقعی و موقعیت اجتماعی فعلی آن ها مرتبط نیست. پس سعی کنید همیشه با ظاهری آراسته و مرتب حاضر شوید. به نظافت دندان های خود اهمیت دهید. از تمیزی لباس ها و کفش هایتان غافل نشوید. اگر به خودتان اهمیت دهید و روش عشق ورزی به خود را بدانید، دیگران نیز عاشق شما می شوند و اینگونه می توانید دیگران را طلسم خود کنید.

تناسب اندام داشته باشید

اگر به دنبال این هستید که چگونه دیگران را عاشق خود کنید، پس به تناسب اندام خود اهمیت دهید. در ورزش کردن تنبلی نکنید. ورزش نه تنها باعث ایجاد تناسب اندام در شما می شود بلکه روحیه ای شاد نیز به شما تقدیم می کند. بر اساس روانشناسی عشق افراد ورزشکار در نظر دیگران، افرادی قوی و سالم هستند که از جذابیت بالاتری برخوردار هستند.

تناسب اندام

با اعتماد به نفس رفتار کنید

هر چه شما اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید جذاب تر هستید، انسان ها هم جذب افراد با اعتماد به نفس می شوند پس یکی از معیار های مهم در عاشق کردن دیگران، اعتماد به نفس است. حالات خود را جلوی آینه تمرین کنید. سعی کنید از مدل حرف زدن تا مدل راه رفتن تان همچون انسان با اعتماد به نفس باشد تا بتوانید یه پسر (دختر) را دیوانه خود کنید.

بانمک باشید

یکی دیگر از راه کارهای مناسب برای اینکه بدانیم چگونه دیگران را عاشق خود کنیم (بر اساس روانشناسی عشق)، بامزه بودن است. اگر در جمع بانمک باشید، شما فرد شجاعی معرفی خواهید شد. اما توجه داشته باشید که مردان زنانی را ترجیح می‌دهند که به جوک‌ های آن ها می‌خندند و خودشان خیلی مزه نمی‌ریزند. در واقع به طور کلی مردان، زنانی را که از آن ها بامزه ‌تر هستند دوست ندارند. اما زن ‌ها مردان بامزه را جذاب می‌دانند. بنابراین اگر مرد هستید، زن ها را بخندانید و اگر زن هستید و می‌خواهید برای یک مرد جذاب باشید، کسی را پیدا کنید که شما را واقعا می‌خنداند.

لبخند صمیمی بر لب داشته باشید

بسیاری تحقیقات بوده است که نشان داده چطور حس و حال روحی ما، چه منفی و چه مثبت، بروی افراد دیگر نیز تاثیر می‌گذارد. بنابراین منطقی است که وقتی یک لبخند صادقانه بروی صورت کسی می‌درخشد، خوشحالی او به مخاطبانش نیز سرایت بکند.

اگر که رویکرد مثبت شما به زندگی باعث روشن شدن روز فرد دیگری شود، می‌توانید مطمئن باشید که او به این خاطر شما را دوست خواهد داشت و در نتیجه داشتن لبخندی زیبا و تفکری و مثبت از دیگر راه کارها برای پاسخ به سوال چگونه دیگران را عاشق خود کنیم می باشد.

لبخند داشته باشید

مورد اعتماد باشید

پژوهشگران در دو مطالعه مجزا به این نتیجه رسیدند که انسان‌ها برای قابل اعتماد و قابل اطمینان بودن در روابطشان اهمیت بالایی قائل هستند. اهمیت این ویژگی‌ها در زمانی که همکار و دوست ایده‌آلمان را تصور می‌کنیم، پررنگ‌تر می‌شود. قابل اعتماد بودن از مولفه‌های متعددی مانند صداقت، قابل اطمینان بودن و وفاداری تشکیل می‌شود. هر کدام از این مولفه‌ها برای موفقیت رابطه و اینکه محبت دیگران را به خود جلب کنیم مهم هستند. اما وجود صداقت و قابل اطمینان بودن بیش از خصوصیات دیگر برای ایجاد یک دوستی پایدار ضروری است.

جسورانه رفتار کنید

قبل از اینکه دنبال پاسخ سوال چگونه دیگران را عاشق خود کنیم باشید، بدانید که هم زنان و هم مردان افراد شجاع را دوست دارند. زنان مردانی را که شجاع و اهل خطر کردن هستند دوست دارند و مردان نیز زنانی را که در بیان احساسات‌شان رک و شجاع هستند دوست دارند. چنین به نظر می‌رسد که زنان دوست دارند احساس کنند یک مرد شجاع مجذوب آن ها شده است تا اینکه کسی باشد که اعتماد به نفس بالایی ندارد. چرا که احساس می‌کنند چنین مردی بهتر می‌تواند از آن ها مراقبت کند.

حامی باشید

بر اساس روانشناسی رابطه عاشقانه حمایت شدن از سمت کسی که با او در رابطه هستیم یا می خواهیم یک رابطه را با او شروع کنید باعث دوام رابطه می شود، احساس حمایت یکی از مهم ترین خواسته های ناخودآگاه بشر است. پس اگر سعی کنیم در موفقیت ها و شکست ها، حامی فرد مقابل باشیم اینگونه می توان دیگران را طلسم خود کرد و باعث ایجاد وابستگی در آن ها شویم.

همانطور که ملاحظه کردید در این مطلب به ارائه نکاتی در پاسخ به سوال چگونه دیگران را عاشق خود کنیم (بر اساس روانشناسی عشق) پرداختیم. رعایت این موارد به شما کمک می کند در نظر دیگران فردی جذاب باشید و به گونه ای به دنبال شما باشند که گویی دیگران را طلسم خود کرده اید.

مطالب مرتبط:

قانون جذب عشق

دعا برای اعتماد به نفس

نشانه های پسر عاشق در فضای مجازی

چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم 

تعبیر خواب عروسی رفتن

چرا عاشق می شویم بر اساس روانشناسی عشق



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *