no-img
نوین اطلس

خیانت زن به شوهر – چگونه با خیانت زن مواجه شویم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

خیانت زن به شوهر – چگونه با خیانت زن مواجه شویم
امتیاز 1.50 ( 2 رای )
zip
فروردین ۲۷, ۱۳۹۸

خیانت زن به شوهر – چگونه با خیانت زن مواجه شویم


در این مطلب می خواهیم در مورد خیانت زن به شوهر صحبت کنیم.

در مقاله ی قبلی در مورد اینکه خیانت چرا و چگونه اتفاق می افتد به طور کامل توضیح دادم.

همچنین به این موضوع اشاره کردم چرا باید جلوی خیانت را گرفت و چگونه می توان این کار را انجام داد. (نگاه کنید به خیانت چگونه اتفاق می افتد و چرا باید جلوی آن را گرفت)

خیانت زن به شوهر یکی از رویداد هایی است که ممکن است در زندگی زناشویی تجربه شود.

همانطور که در مقاله ی قبلی هم گفتم باور غلطی بین مردم رایج شده است که فقط مردان خیانت می کنند یا آمار خیانت مردان نسبت به زنان بیشتر است. درواقع اصلا نمی توان در این مورد به طور قطعی و با اطمینان کامل نظر داد.

اکنون سوال اینجاست که چگونه با خیانت زن مواجه شویم؟

مهم ترین دلایل خیانت زن به شوهر

برای اینکه با خیانت زن مواجه شویم لازم است بدانیم اصلا زن ها برای چه خیانت می کنند؟

خارج از دلایل کلی و اصلی خیانت می توان گفت هم مردها و هم زن ها دلایل به خصوص خودشان را برای خیانت کردن دارند. در بیشتر مواقع دلایل خیانت مردان را می توان در پر کردن خلا نیازهای جنسی، تنوع طلبی یا اعتیاد عاطفی جستجو کرد. (نگاه کنید به آیا خیانت مردان متاهل بیماری است؟)

اما در مورد زن ها می توان گفت خیانت به شوهر دلایل کاملا متفاوتی دارد. درواقع دلایل خیانت زن خیلی گسترده و در بحث روانشناسی بسیار تخصصی هستند اما ما در این بخش به برخی از مهم ترین و رایج ترین آن ها اشاره خواهیم کرد:

  1. درگیری بیش از حد مرد و عدم توجه به همسر خود

یکی از مهم ترین و شایع ترین دلایل خیانت زن به شوهر احساس تنهایی است. مردانی که بیش از حد درگیر کار هستند و به همسر خود و نیازهایش توجه نمی کنند باعث می شوند همسرشان احساس تنهایی کند. زن ها به توجه و محبت همسرشان نیاز دارند ِ این امر در مردها هم وجود دارد اما روحیه ی زن با مرد خیلی تفاوت دارد و ممکن است قدرت تحمل کمتری داشته باشد.

البته متوجه هستم که درگیری های کاری مرد نمی تواند توجیه خوبی برای خیانت زن باشد اما ما اینجا در مورد توجیه پذیر بودن یا نبودن دلایل صحبت نمی کنیم. ما اینجا تنها قصد داریم چشم شما را روی اصلی ترین دلایل خیانت به شوهر باز کنیم.

  1. بی احترامی و توهین مرد به زن

مهم ترین چیزی که زن ها بعد از توجه و محبت از رابطه می خواهند احترام است. یکی از مهم ترین دلایل خیانت به شوهر بی احترامی و توهین از طرف مرد است. اگر مردی که با همسرش مانند یک برده رفتار کند ، به او توهین کرده و او را از رسیدن به خواسته هایش محروم کند در نهایت شاهد خیانت همسر خود خواهد بود.

  1. انتظارات غیر واقع بینانه

متاسفانه از معایب تکنولوژی ، شبکه های اجتماعی و فیلم های غربی می توان به بالا بردن توقعات و شکل گیری انتظارات غیر واقع بینانه اشاره کرد.

از رایج ترین دلایل خیانت به شوهر انتظاراتی است که فقط در فیلم ها می توان از پس آن برآمد. بعضی از خانم ها قبل از ازدواج رویاپردازی های زیادی برای زندگی مشترک خود می کنند که خیلی از آن ها در زندگی واقعی غیر ممکن خواهد بود.

هیچ زندگی مشترکی بدون مشکل و تنش نخواهد بود. زندگی مشترک مسئولیت های سنگینی دارد و باید فراز و نشیب های زیادی را تحمل کنید. این ماهیت زندگی مشترک است و تصور نکنید شما می توانید از این قاعده مستثنی باشید. برای جلوگیری از خیانت به شوهر در جلسه های مشاوره قبل از ازدواج باید حتما در مورد این موارد به طور کامل صحبت شود.

  1. بی وفایی مرد

در آخر نیز در مورد دلایل خیانت زن به شوهر می توان به بی فایی و خیانت مرد اشاره کرد. خیلی از خانم ها وقتی متوجه خیانت شوهر خود می شوند به خاطر لجبازی و انتقام خیانت شوهرشان تن به خیانت می دهند. (نگاه کنید به مردان خیانتکار چگونه رفتار می کنند)

البته باید متذکر شوم این احمقانه ترین دلیل برای خیانت است و بی وفایی مرد را با راه های خیلی بهتری می توان پاسخ داد.

بهترین انتقام از خیانت مرد به زن این است که او را از کارش پشیمان کرده و کاری کنید از شما معذرت خواهی کند. (نگاه کنید به چگونه خیانت مرد به پشیمانی می رسد) این کار آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. می توانید با یادگیری تکنیک هایی ساده باعث شوید شوهرتان به خاطر خیانتی که به شما کرده است پشیمان شود و از شما بخواهد او را ببخشید. (نگاه کنید به چه زمانی خیانت به همسر را باید بخشید)

اگر از این تکنیک ها آگاهی نداشته باشید تنها راهی که به ذهنتان می رسد پاسخ دادن خیانت شوهرتان با خیانت است. فراموش نکنید خیانت به شوهر برای انتقام از خیانتی که او به شما کرده است تنها باعث می شود دستتان از همه جا کوتاه باشد و زمانی که می خواهید از خیانت او شکایت کنید او نیز می توانید شما را با خیانتی که کرده اید محکوم کند.

وقتی زن از خیانت به شوهر خود پشیمان نیست!

این در صورتی که همسر شما به خاطر خیانتش ابراز پشیمانی کند و از شما بخواهد او را ببخشید. اما اگر زن از خیانتی که کرده پشیمان نبود باید چه کرد؟

در چنین شرایطی اگر واقعا همسر خود را دوست دارید و می خواهید به زندگی با او ادامه دهید باید به کمک تکنیک هایی که در قسمت قبل اشاره کردم او را به سمت خود بکشانید و کاری کنید خودش پشیمان شود و از شما عذرخواهی کند. درواقع این تکنیک ها فقط مخصوص خانم ها نیز و آقایان نیز می توانند از چنین تکنیک هایی بهره ببرند.

همچنین این تکنیک ها می توانند خیانت همسر شما را به عشقی قوی تر از تبدیل کنند. (نگاه کنید به تبدیل خیانت همسر به عشق)

مطالب مرتبط:

بازگشت به زندگی بعد از خیانت زن

ابطال سحر جدایی زن و شوهر

عاشق کردن زنان

درمان اختلافات زناشویی

تعبیر خواب زن متاهلی که عروس شده است



موضوعات :
خیانت
برچسب‌ها :
,

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.