no-img
نوین اطلس

شخصیت شناسی با رنگ چشم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

شخصیت شناسی با رنگ چشم
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
آبان ۲۸, ۱۳۹۷

شخصیت شناسی با رنگ چشم


شخصیت شناسی از روی چشم به نظر یکی از صحیح‌ترین روش‌های شخصیت شناسی است چرا که چشمان ما هیچ وقت دروغ نمی‌گویند و گفته می شود چشمان پنجره‌ای رو به روح هستند. به همین منظور در این مطلب با عنوان شخصیت شناسی با رنگ چشم، شخصیت افراد را با توجه به رنگ چشم و نوع نگاه آن ها بررسی می کنیم و بنابر فراوانی بیشتر به چشم های مشکی و سبز می پردازیم. از آنجایی که رنگ پوست نیز ارتباط مستقیمی با رنگ چشم دارد شخصیت شناسی با رنگ پوست را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.(همچنین نگاه کنید به نحوه راه رفتن و شناخت شخصیت)

شخصیت شناسی از روی چشم

حالت چشمان افراد با یکدیگر متفاوت است و در واقع کلیدی برای شخصیت شناسی از روی چشم محسوب می‌شود. در این بخش حالت‌های مختلف چشم و شخصیت‌های متفاوت افراد براساس آن معرفی می‌شوند.

۱. افراد با چشمان بزرگ و نگاه کودکانه، افرادی پذیرنده هستند. در شخصیت شناسی از روی چشم، چشمان بزرگ همچنین بیانگر خلاقیت و احساسات تند و گرم است.

۲. افراد دارای چشمان کوچک و باریک بسیار دقیق و باهوش بوده و ترجیح می‌دهند تنها باشند.

۳. چشمان گرد در شخصیت شناسی از روی چشم، حاکی از افرادی خلاق و خیال پرداز است. آنان دمدمی مزاج و بداخلاق هستند.

۴. چشم بادامی‌ها نیز محتاط و مهربان هستند. این افراد زندگی متعادل داشته و مثبت اندیشند.

۵. همچنین چشمان نزدیک به یکدیگر نشان می‌دهد فرد مورد نظر فردی سنتی و مقاوم در برابر تغییرات است. این فرد در شخصیت شناسی از روی چشم، منضبط و دقیق است.

۶. افراد با چشمان دور از یکدیگر افرادی قابل انعطاف و بی پروا هستند.

۷. چشمان گود هم نمایانگر رمانتیک بودن و خوش‌بین بودن است.

۸. چشمان برجسته نشان می‌دهد فردی حساس، دوست‌داشتنی و دارای طبیعت نگران در مقابل شماست.

خصوصیات چشم سبز

داشتن چشم سبز درمیان افراد نادر است اما آنها دیگران را مثل آهنربا جذب می‌کنند. چشم‌های سبز اغوا کننده و گاهی هم هیپنوتیزم کننده هستند اما لازم به ذکر است که افرادی که چشم‌های سبز دارند گاها خائن هستند. شخصیت شناسی با رنگ چشم می گوید در زندگی حرفه‌ای و شخصی عموما این افراد مدیر هستند.

آنها مصمم هستند، ذهنی تیز و نافذ دارند و دارای استعداد و توانایی‌هایی هستند. آنها در روابط عاشقانه زیاد سازش‌کارنیستند. آنها از دیگران کنجکاوتر بوده و علایق بیشتری دارند. این افراد در شخصیت شناسی با رنگ چشم بیشتر به هنرهای کلاسیک علاقه مند هستند. چشم سبزها شنودگان و سخنوران خوبی نیز می‌باشند.

افراد چشم سبز قلق خودشان را دارند و به شدت به کسانی که موفق هستند احترام می گذارند. به دلیل ویژگی مدیر بودنشان به طور جسورانه و مشخصی رشد می‌کنند و تمام موانع بر سر راهشان را برمی‌دارند.

کسانی که چشم‌های سبز دارند بسیار زیبا هستند اما سردی درونشان را پنهان میکنند. این افراد گاهی اوقات به شدت خودخواه هستند. بر اساس کواکب و ستاره شناسی، افرادی که چشم سبز دارند از همه مهربان‌تر هستند و سبزی چشم این افراد ترکیبی از انرژی نپتون و زهره است.

رنگ چشم مشکی

ابتدا باید گفت که از لحاظ علمی چشم مشکی وجود ندارد و مشکی درواقع همان قهوه‌ای بسیار پررنگ است. داشتن چشم‌های مشکی نشانهٔ شور و علاقه است. در شخصیت شناسی با رنگ چشم، این افراد هیچگاه در هدفشان تسلیم نمی‌شوند. آنها بسیار مقاوم هستند، با مشکلات مواجه می‌شوند و بهترین تصمیم‌ها را می‌گیرند.

شور و هیجان در این افراد موج می‌زند و این قضیه انکار نشدنی است. آنها عاشق هستند. آنها خودشان و دیگران را یکسان دوست دارند. با وجود اینکه عزت نفس بالایی دارند، اما دیدگاه‌ها و نظرات دیگران را هم می‌شنوند و به آنها احترام می‌گذارند.

اگر آنها کسی را دوست داشته باشند سریع از خودشان بروز می‌دهند و همین مسئله هم باعث شده که آنها مستعد خیانت باشند. اما آنها اغلب از این کارشان پشیمان نیستند زیرا بنظرشان زندگی برای تجربه کسب کردن است.

هم مردان چشم سیاه و هم زنان چشم سیاه خیانت می‌کنند، هرچند در مورد مردان شایع تر است. دخترانی که چشم‌های مشکی دارند حاضرند برای عشق‌شان دنیا را زیر پا بگذارند. آنها خلاق، اهل دانش و باهوش هستند. علاقه، آنها به رهبری و فعال بودن در هر چیزی حد و مرز ندارد.

از نظر شخصیت شناسی با رنگ چشم، این افراد در خانه داری هم خوب عمل می‌کنند طوریکه فکر می‌کنی هیچ غذایی نیست که آنها نتوانند بپزند. آنها در جایی که به رسمیت شناخته نشوند کار نمی‌کنند. اگر رئیس آنها چون حالش خوش نیست کمی صدایش را برای آنها بالا ببرد، آنها سریعا از کار استعفا می‌دهند و پشیمان هم نمی‌شوند. افراد چشم سیاه به شدت خوش بین و قابل اعتماد هستند.(همچنین نگاه کنید به شخصیت شناسی با لباس)

شخصیت شناسی از روی نگاه

از روی طرز نگاه افراد و حرکات چشمشان نیز می توان به شخصیت افراد پی برد و آن ها را شخصیت شناسی کرد. برخی از حرکات مختلف چشم و تحلیل شخصیت بر اساس آن در ادامه گردآوری شده است:

مالش چشم: زمانی که فردی چشمش را با انگشت اشاره مالش می دهد نشانگر فریب و نیرنگ می باشد. از آنجایی که فرد میخواهد تماس دیداری را قطع کند بهانه ای بدست می آورد که به این طرف و آن طرف نگاه کند. این حرکت غیر ارادی یک افشاگر حسابی است که فرد دارد دروغ می گوید.

چشم برگرداندن: این معمولا یک علامت مسلم از نیرنگ، گناه و دروغگویی است.

چشمان بسته: هرگاه چشمان یک فرد برای لحظه ای طولانی تر از چشم بر هم زدن متعارف بسته و ابروها نیز برخاسته شود پیام چنین است: “به حرف زدن خود خاتمه بده.”

حرکت چشم به سمت بالا: این نشانه غضب و عصبانیت است.

نگاه مختصر به اطراف: این ژستی خجالت گونه و عشوه گرانه است. فرد جسورانه خیره میشود در حالیکه سرش را پایین انداخته و به سمت مخالف کج میکند. اشاره بر کمرویی بی باکانه دارد.

نگاه ممتد: این بی تردید یک نشانه تمایل به آشنایی بیشتر است. شخصی که تماس چشمی برقرار می کند، چشم برگردانده، سپس مجددا به چشمان شما نگاه می کند میگوید: “مایلم با شما بیشتر آشنا شوم”

نگاه خیره شدید: این نشانه خلق تهاجمی، سلطه جویانه و تهدید آمیز است.

چشمک: چشمک یک علامت غرض آلود است. نشانگر آن است که رمز و رازی میان فردی که چشمک میزند و فردی که به او چشمک زده می شود برقرار است.

شخصیت شناسی رنگ پوست

در شخصیت شناسی با رنگ پوست، پوست های نرم و لطیف و به رنگ سفید متعلق به اشخاص شهوت پرست و خوشگذران است. همچنین پوست های خشک و استخوانی و به رنگ زرد آدم عصبانی زود رنج و سودا مزاج را معرفی می کند.

پوست هایی که سخت و رنگ آن سبزه و یا قهوه ای است نشانگر جدیت و فعالیت و روح قوی است. پوست های سخت و محکم که نرم و سرخ رنگ است عاطفه و مهر و محبت را نشان می دهد. پوست هایی که ملایم و رنگ پریده هستند خیانت و نادرستی را نشان می دهند.

مطالب مرتبط:

شخصیت شناسی با چهره

شناخت رفتار انسان

تشخیص شخصیت از طریق اندام بدن

نظریه های شخصیت و انوع مختلف آن

شخصیت شناسی با کف دست



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.