no-img
نوین اطلس

عشق+جدایی=حسرت


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

عشق+جدایی=حسرت
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
مهر ۱۶, ۱۳۹۷

عشق+جدایی=حسرت


ممکن است از خود بپرسید حسرت عاشقانه چیست؟ حسرت عاشقانه چگونه به وجود می آید؟

نوین اطلس معتقد است معادله ی عشق+جدایی=حسرت می تواند حسرت عاشقانه را به خوبی تعریف و توصیف کند. ترکیب عشق و جدایی چیزی جز حسرت برای شما باقی نخواهد گذاشت. جدایی اجباری از عشق می تواند کوله باری از حسرت را برای شما به جا گذارد و شما با دنیایی از غم و اندوه تنها خواهید ماند. همیشه رسیدن به عشق واقعی ممکن نیست، گاهی سهم شما از عشق واقعی چیزی به جز یک جدایی تلخ و اجباری نخواهد بود.

در این مطلب متن هایی عاشقانه و عکس پروفایل مربوط به جدایی تلخ از عشق را برای شما گردآوری کرده ایم. با پست کردن این عکس ها و متن ها در شبکه های اجتماعی تان می توانید حسرت و دلتنگی خود را به طرف مقابل نشان دهید.

جدایی اجباری از عشق

گاهی در مواجهه با مشکلی در رابطه احساس می‌کنید که باید هر طور شده از این رابطه بیرون بیایید و دوست دارید با تمام وجود فریاد بکشید و خود را رها کنید اما این لحظه‌های خشم و فشار بالاخره فروکش می‌کنند و شما می‌توانید به آهستگی اما مستمر مشکل رابطه را از میان بردارید.

فشارهای زیاد زندگی روزمره معمولا مانع از این می‌شود که آدم‌ها بتوانند وقت کافی برای حل مشکلات و بحران‌های رابطه بگذارند. این استرس و فشار می‌تواند به رابطه هجوم بیاورد، مشکلات را تشدید کند و حتی آن ها را بزرگتر از آنچه هستند نشان بدهد.‏ در چنین مواقعی جدایی اجباری از عشق ممکن است تنها انتخابی باشد که دارید.

بسیاری از مشکلات شما در رابطه مشکلاتی رایج و معمول هستند و بخشی از رابطه را شکل می‌دهند. اما برخی مشکلات آنقدر بزرگ و شاخه دار می شوند که حل کردن آن ها خیلی خیلی سخت و تقریبا محال خواهد بود. هنگام بروز این مشکلات تنها انتخاب جدایی اجباری از عشق بوده و با وجود اینکه انتخاب خیلی سختی است اما چاره ای نخواهید داشت. در این مرحله است که معنای معادله ی عشق+جدایی=حسرت را درک می کنید.

متن عاشقانه جدایی تلخ

در شرایط جدایی اجباری و تلخ از عشق با استفاده جملات غم انگیز و عبارات غمگین و زیبایی که در ادامه ملاحظه می فرمایید می توانید عشق و حسرت خود را نشان دهید. این جملات از بین متن های متعدد و مجموعه های مختلف گلچین و در این مطلب ارائه گردیده است که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان واقع گردد و از مطالعه این جملات عاشقانه و احساسی غم انگیز لذت ببرید.

تلخ میگذرد این روزها !
که قرار است از تو …
که آرام جانمی برای دلم یک رهگذر معمولی بسازم…!

##

مسافر بی بدرقه من
اینقدر بی صدا رفتی که از وداع جا ماندم ،
باز به غیرت چشمانم
که آبی پشت سرت ریختند

حسرت عشق

زمان می گذرد و در انتهای راه می فهمی چقدر حرف نگفته دردل باقی ماند. حرفهایی که می توانست راهی به سوی عشق باشد، حرفهای نا تمامی که در کوچه های بن بست زندگی اسیرند.

ناگهان لحظه غربت می رسد و تو در میابی که چقدر زود دیر شده..به تکاپو می افتی ….در غربت بیابان و در کوچ شبانه پرستوها در لحظه وصال موج و ساحل دنبال عشق می گردی..

دیر شده خیلی دیر..

هر روز دوست داشتن را به فردا می انداختی و حالا می بینی دیگر فردایی وجود ندارد..سالها چشمت را به رویش بسته بودی و نمی دانستی..و یا شاید نمی فهمیدی امروز حقیقت را باور می کنی…. اما افسوس که زودتر از آنچه فکر می کردی دیر شده.. و این توصیف حسرت عشق است..

رسیدن به عشق واقعی

لازمه داشتن یک رابطه عاشقانه سالم و در پی آن ازدواجی موفق، شناخت عشق واقعی و تلاش جهت تحقق آن است. در ادامه مطلب با ویژگی های عشق واقعی بیشتر آشنا خواهید شد.

اگر خوب دقت کنید، ازدواج های موفق را همه جا می بینید. ازدواج هایی هست که سی، چهل یا بیشتر دوام داشته است. داستانهای زیادی هم از کسانی شنیده اید که آنها عشق واقعی را پیدا نکرده اند بلکه عشق واقعی آنها را پیدا کرده است.

برای پیدا کردن یک فرد مناسب، خودتان باید فرد مناسب باشید

برای ایجاد یک عشق واقعی باید ابتدا زندگی تان را ساخته و کارهای ناتمام تان را به پایان برسانید. قبل از اینکه بخواهید وارد رابطه جدیدی شوید باید دلیل شکست در رابطه قبلی را فهمیده و مراقب باشید، آنها را تکرار نکنید.

برای اینکه فرد مناسب باشید و عشق واقعی تان را بیابید، باید مرزهای تان را بشناسید.

خطوط قرمز خود را از قبل تعیین کنید. مثلا در مورد مواردی همچون نداشتن صداقت، عدم وجود وضعیت مالی خوب، فقدان ثبات شغلی و یا اعتیاد به الکل و یا مواد مخدر باید تکلیف تان مشخص باشد که آیا در صورت بروز هر یک از این موارد، در رابطه خواهید ماند یا خیر.

عشق واقعی، ارتباط سالمی برقرار می کند

در یک عشق واقعی، عاشق و معشوق به جای انتقاد و توهین، توجه بیش از حد به جزئیات و یا تهمت زدن، از جملاتی مانند “من احساس می کنم”، “من فکر می کنم” و یا “به نظر من” استفاده می کنند.

عکس پروفایل جدایی از عشق

                 

 

مطالب مرتبط:

عذرخواهی کردن از عشق

چیکار کنم عشقم دوباره برگرده

کنار آمدن با جدایی

آیا عشق واقعی وجود دارد

جدایی از عشق

عشق های نوجوانی

جدایی عاشقانه



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.