no-img
نوین اطلس

تله پاتی با معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تله پاتی با معشوق
امتیاز 4.09 ( 11 رای )
zip
دی ۱۰, ۱۳۹۶

تله پاتی با معشوق


  • در این مقاله در مورد تله پاتی عشقی، چگونه تله پاتی کنیم؟ تله پاتی با عکس، تله پاتی یک طرفه، تله پاتی عاشقانه، تله پاتی جذب عشق، آموزش تله پاتی از راه دور، آموزش تله پاتی می باشد. دقت داشته باشید تله پاتی از لحاظ علمی و پژوهشی ثابت نشده است. مطلب زیر در مورد تله پاتی با معشوق برگرفته از مطالب و مقالات مختلفی است که در این زمینه نوشته شده و توسط سایت نوین اطلس نه رد و نه تایید می شود. اگر هدف شما بازگرداندن عشق در طرف مقابل و بهبود رابطه است به شما توصیه می کنیم این مطالب را حتما مطالعه کنید:
  • ۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته
  • بهترین راه برای برگرداندن عشق از راه دور

تله پاتی عشقی

تله پاتی عبارت است از انتقال افکار از شخصی به شخص دیگر، از فاصله دور و بدون ارتباط مستقیم که تله پاتی با معشوق نیز از همین دسته می باشد.

درباره ارتباط تله پاتی میان دو نفر، هزاران مورد ثبت شده وجود دارد. در تمام مواردی که در تجربه از تله پاتی استفاده شده است، وجود یک پیوند عاطفی قوی میان دو نفر به اثبات رسیده است. در اینباره تجربیات علمی بسیاری در سطح دانشگاه ها انجام شده است. این تحقیقات از اوایل دهه سوم قرن گذشته به صورت جدی تر انجام شد. دانشگاه دوک در آمریکا، دانشگاه آکسفورد در انگستان و گروه پوپوف، شامل دانشمندان رسمی دولت شوروی سابق، پیشگام انجام این تجربیات به شمار می روند. زمینه تجارب در دانشگاه دوک تا حدی پیشرفت داشته است که تمامی مسایل مربوط به کشف و شهود، مکاشفه، الهام، روشن بینی در تمام زمینه های زندگی و حتی کشف جرایم و تشخیص قاتل را فرا می گیرد.

چگونه تله پاتی کنیم؟ (آموزش تله پاتی)

برای شروع آموزش تله پاتی با معشوق ابتدا نکات زیر را رعایت کنید

۱.سکوت و کمی تاریکی برای این گونه تمرین ها لازم است

۲.تله پاتی با معشوق را زمانی انجام دهید که شخص گیرنده خواب است

۳.بین دو نفری که تله پاتی انجام می شود شخصی که تعمق و درون گرایی بیشتری دارد نقش گیرنده تله پاتی با معشوق و شخصی که فعالتر است نقش فرستنده را بر عهده گیرد

۴.فرستنده باید برای ارسال پیام چنان فکرش را روی فرمان متمرکز کند که گویی قصد دارد خود آن را در آن لحظه انجام دهد یعنی واقعا خیال کند که دارد آن را بطور واقعی انجام می دهد

۵.گیرنده باید هر فکری را از خود دور کند وخود را در بی فکری کامل قرار دهد و منتظر یک تحرک درونی بماند

۶.قبل از شروع وبعد از تمرینات کمی آب بنوشد تا مواد وافکار زاید از او دور شوند

تله پاتی با عکس

برای آموزش تله پاتی با عکس که خود بع تله پاتی با معشوق نیز کمک می کند، نیاز دارید یک عکس از فرد مورد نظر را در مقابل چشمان خود قرار دهید
چند دقیقه ای به آن نگاه کنید بعد چشمان خود را ببندید و آن را مجسم کنید میتوانید این کار را برای چند بار ادامه بدهید
تا موفق به تجسم آن تصویر در ذهن شوید تصور کنید شخصی که می خواهید بر او اثر گذارید در چند قدمی شما ست یا او را می توانید به وضوح ببینید
د رذهن خود خطوط چهره و خطوط بد ن یا نیم رخ او را مجسم کنید
برای تله پاتی با عکس بین ۱۰ تا ۱۵دقیقه جز به هیکل او به صورت زنده نیندیشید تجسم ذهنتان منحرف نشود
در این زمان برای کمک به حافظه در آموزش تله پاتی با عکس میتوانید از آن عکس استفاده کنید.
اکنون تصور کنید که فکر و احساس فرد مورد نظر ناگهان در تسخیر تصویر شما قرار گرفته شما را می بیند
به شما می اندیشد از دیدن تصویر شما نمیتواند دل بکند
از ملاحظه آن لذت می برد به این کار ادامه دهید به آرامی به انچه می کنید فکر کنید ما دام به خود تلقین کنید
من او را مجبور میکنم به من فکر کند کار دیگری نمی تواند بکند
این تصویر ذهن خود را به ذهن او تحمیل کنید دوستان تعجب نکنید این حال را مثل یک فیلم می بینید تصور کنید
از کنشهایی که شما به او داده اید به هیجان آمده حس کنید به سوی شما کشیده میشود و به خود تلقین کنید
(آرزو دارم او را ببینم و آنچه را در دل دارم به او بگویم ) آن قدر این تلقین را تکرار کنید که نتیجه بگیرید تا سر انجام تسلیم خواسته شما شود.

تله پاتی یک طرفه

برخی از اصول بنیادی تکنولوژی تله ‌پاتی از این قرار است:
تاثیر فاصله در تله پاتی: درهربرنامه تله‌ پاتیکی بین فرستنده و گیرنده ی پیام، فاصله‌ای وجود دارد که می‌تواند از چند سانتی‌متر تا چند هزار کیلومتر متفاوت باشد. افراد به همان میزان از ظرفیت و قابلیتی که در فواصل نزدیک کسب می‌کنند می‌توانند در فواصل طولانی هم دریافت داشته باشند. بنابراین میزان فاصله در نحوه و نتیجه‌ی ارتباط تله‌ پاتیکی کمترین تأثیری ندارد. پس تله پاتی از راه دور و نزدیک قابل انجام است.

تاثیر زمان در تله پاتی: زمان نیز از مؤلفه هایی است که در ارتباط تله ‌پاتیک تأثیرگذار است. مناسب‌ترین زمان برای ارتباطات فکری، ساعات آخر شب و صبح زود است. زمانی که ما بیدار و مشغول فعالیت هستیم، خودآگاه ما فعال است. برعکس هر زمان که ما دروضعیت سکوت و آرامش، چشمان‌مان را ببندیم، ناخودآگاه ما فعال می‌شود. در زمان آرامش، کانال‌هایی که برای فعالیت و کارآیی روحی لازم‌اند، رها و آزاد می‌شوند و انسان بهتر و بیشتر می‌تواند با ناخودآگاه خود رابطه برقرار کند.

انگیزه و علاقه در تله پاتی: در حالت کلی اگر ما عملی را انجام می‌دهیم به این دلیل است که به واسطه‌ی یک احساس یا انگیزه، برای انجام آن کار تشویق یا تحریک شده‌ایم. این انگیزه ممکن است یک ارزش روحی باشد. پیام تله ‌پاتیکی نیز بایستی آنچنان تأثیر داشته باشد که سوژه با شور و شوق درصدد انجام آن برآید و برای آن انگیزه‌ی قوی و روشنی وجود داشته باشد.

تجسم و تصور: انسان، تصاویر و به ویژه سمبل‌ها را بهتر، راحت‌تر و سریع‌تر از کلمات درک و فهم می‌کند. برای انتقال بهتر پیام‌های تله ‌پاتیک، به جای کلمات اغلب از تصویر استفاده می‌شود؛ مثلاً به جای کلمه‌ی سگ، سوژه در شرایطی تجسم می‌شود که سگی را در ذهنش مجسم می‌کند.

مشخصات فردی: در ارتباط تله‌ پاتیک، جنسیت از اهمیت زیادی برخوردار است. بهترین نتایج در شرایطی فراهم می‌شود که فرستنده‌ی پیام، مرد و هدف یا گیرنده یک زن باشد. در شرایط عکس نتیجه از آنچه گفته شد کمتر است. اما برخلاف تأثیر جنسیت، پژوهش‌های انجام شده نشان می‌دهد سن در قدرت و قابلیت تله پاتی تأثیر ندارد.

باور و اعتقاد: بهترین تله ‌پات ها کسانی هستند که به این استعداد و هنر آدمی اعتقاد بیشتری دارند. هر قدر فردی در این زمینه از ایمان و اعتقاد قوی‌تری بهره‌مند باشد به پیشرفت های بهتری نایل می‌شود

تله پاتی عاشقانه

تله پاتی رو میشه همون ارتباط روحی و اسم کلاسیکش گذاشت. اما اکثر کسانی که به این حرف قائلند بر این حرف هم مصمم هستند که باید بین دو نفر، یک شباهت روحی و دو مساوی بودن روح باشد. اما تله پاتی مقدماتی رو میشه گفت اولش با یک فکر در یک لحظه برای دو نفر و بالاترش صحبت دو نفر بدون رد و بدل شدن کلمات اشاره کرد. البته جدیدا تلپاتی رو در روابط عاشقانه استفاده میشه ولی عزیزان کارایی دیگه هم داره. اما دور از شوخی روانشناسی و حتی متقدمین و گذشتگان و حتی در دین اسلام تقویت روح و ارتباط روحی ممکن نیست مگر با پاک کردن آلودگی ها از روح. قبل از آموزش این علم باید به این نکته توجه داشته باشید که قدرت شما در تلقینات شما است. این که آموزش تله پاتی در این مطلب بصورت ۱۰۰% عملی است و بیشتر آنها تجربیات خودم می باشند. شاید برای شما پیش آمده باشد که به یکی از دوستان یا خویشاوندان خود که خیلی وقت است از آن خبر ندارید فکر کرده اید و در روز یا روز های بعد به عناوین مختلف با شما ارتباط برقرار می کند. بله مفهوم کلیدی تله پاتی ارتباط به و سیله ی فکر و ذهن است حال باید کاری انجام داد تا به صورت کاملا ارادی این عمل انتقال فکر را فرا بگیریم. در ابتدا با یک سری از تمرین های ساده و در عین حال کارآمد شروع می کنیم. قبل از آموزش تله پاتی باید به این نکته توجه داشته باشید که قدرت شما در تلقینات شما است.

تمرین های ساده برای آموزش تله پاتی

در ابتدا با یک سری از تمرین های ساده و در عین حال کارآمد شروع می کنیم که برای تله پاتی با معشوق نیز مفید می باشد. ۱- در اتاق نیمه تاریک در صبح زود بدن خود را در حالت ریلکس قرار دهید . ۲- به سوژه مورد نظر که می خواهید فکر خود را به آن انتقال دهید فکر کنید و صورت آن را در ذهن خود مجسم نمایید. ۳- آن فکر ی که می خواهید انتقال دهید طوری آن را آماده و محیا کنید که خودتان آماده به انجام آن هستید مثلا فکر این که به فلانی زنگ بزند، فکر کنید خودتان می خواهید به آن فرد زنگ بزنید آن فکر و تصمیم را آن قدر بپرورانید مثل آن که الا ن می خواهید انجام دهید. ۴- به وسیله تخیلات و تلقینات خود آن فکر را مانند اشعه ایی یا تیری به سمت فرد مورد نظر شلیک کنید و بعد از انجام این کار دیگر به آن فکر نکنید. ***در تله پاتی فاصله مد نظر نیست و هیچگونه تاثیری ندارد*** حال به اصل تله پاتی و انتقال ارادی فکر بین دو نفر می پردازیم برای این که تله پاتی بهتر انجام گیرد باید یار تمرینی احساساتی مشابه شما داشته باشد. و در ابتدای کار شما بر اساس اصول بدن انسانکه قسمت راست بدن انرژی مثب دارد و انتقال دهنده خوبی است و قسمت چپ بدن انرژی منفی دارد و گیرندگی بهتر دارد ،دست راست خود را بر روی دست چپ یا تمرینی خود گذاشته و از او بخواهید یک عدد از یک تا به شما بگوید و در این زمان شما در ذهنتان تصور کنید که آن چه عددی را باید بگوید و آن عدد را دائم در ذهن خود تکرار کنید ،این تمرین را آنقدر تکرار کنید تا به روزنه هایی از این علم دست پیدا کنید.

تله پاتی جذب عشق

در تله پاتی جذب عشق باید بگوییم وقتی افکارمان آزادانه به هر سمت و سویی کشیده می‌شود، می‌تواند بخشی از آینده‌مان را بسازد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به دوستی پیام می‌فرستید یا با وی تماس می‌گیرد و اولین جمله‌ای که از وی می‌شنوید، این است: «داشتم به تو فکر می‌کردم».

در این مواقع می‌گوییم دل به دل راه دارد و افراد با هم تله‌پاتی دارند.

آموزش تله پاتی از راه دور

مرحله ۱:

در مورد کاری که می خواهید انجام شود تصمیم گیری نمایید.

تلقینات را در چند کلمه مرتب نمایید.

و باز هم فکر کنید که آیا اینکار برای طرف مقابل مفید است؟

سپس به مرحله بعد آموزش تله پاتی بروید.

مرحله ۲:

در محل راحتی نشسته و چشمها را ببندید. بدن خود را ریلکس نمایید.

ریلکس، ریلکس، کاملا ریلکس.

حال شما باید تنفس آلفا را انجام دهید.

عمل دم را انجام داده و در ذهن از ۱ تا ۵ بشمرید.

نفس را نگه داشته و در ذهن از ۱ تا ۵ بشمرید.

عمل بازدم را انجام داده و در ذهن از ۱ تا ۵ بشمرید.

این کار را ۱۰ الی ۱۵ دفعه انجام دهید.

ذهن خود را ریلکس نمایید. حال شما در حالت آلفا هستید.

نکته: این مرحله باید حداقل ۵ دقیقه طول بکشد.

مرحله ۳:

چهره گیرنده را تصور نمایید. او را به روشنی در ذهن خود تجسم کنید. اگرتصویر واضح نشد نگران نباشید. تا حدی که می توانید تلاش نمایید.

مرحله ۴:

حال بصورت ذهنی با تصویر صحبت کنید. تلقینات را القا نمایید. این کار رابرای ۱۰ دقیقه انجام دهید.(اینکار فقط در مراحل ابتدایی انجام می شود. پس از اینکه در این کار خبره شدید نیازی به این همه زمان نمی باشد).

مرحله ۵: این مرحله پایانی است. فقط چشمان خود را گشوده و منتظر نتیجه باشید.

آموزش تله پاتی

برای آموزش تله پاتی با معشوق از یکی از دوستان خود بخواهید که روبروی شما بنشیند و یا بر روی زمین بخوابد سپس شما بالای سر او قرار بگیرید و دستهای خود را به فاصله اندکی از سر او ( ۲ تا ۳ سانتیمتری) قرار دهید. از او بخواهید چشمان خود را بسته و در حالتی آرام و ریلکس قرار بگیرد حالا با استفاده از نیروی ذهن خود شروع به دادن انرژی به دوست خود کنید در حین این کار بطور آهسته و عمیق تنفس کنید (تنفس عمیق باعث رسیدن اکسیژن اضافی به بدن شده وانرژی شما را افزایش می دهد)
برای انجام انرژی درمانی شما باید به صورت ذهنی تصور کنید که انرژی از دستان شما به سر و سپس از انجا به همه بدن فرد مورد نظرتان منتقل می شود (شکل و نوع انرژی مهم نیست همانطور که در تمرینات قبلی گفتم به هر شکل که راحت هستید می توانید انرژی را تصور کنید مثلا شبیه نور.گرما. آتش.مغناطیس و…)حالا به کمک نیروی فکر خود و قوه تصویر سازی ذهنی (قوه تخیل) انرژی را در تمام بدن او به حرکت در آورید. انرژی را از سر به گردن و سپس به دستها و سینه .شکم و پاهای او ببرید و تصور کنید این انرژی در تک تک سلولها نفوذ کرده وبه آنها سلامتی ونیرو میدهد. هر چه تصویر ذهنی شما قویتر و شفافتر باشد انرژی ارسالی شمااز قدرت و نیروی بیشتری برخوردار می شود. سعی کنید حتما در موقع تمرین از تصاویر ذهنی خوب و مثبت استفاده کنید
و تصاویر ذهنی منفی مانند بیماری و درد و… را بکار نبرید.
اِین تمرین زا آموزش تله پاتی را به مدت ۲۰-۳۰ دقیقه بطور مستمر انجام دهید و بعد از تمرین از دوست خود بخواهید حالت واحساس خود را برای شما بازگو کند (حالتهای مختلفی ممکن است برای اشخاص شکل بگیرد مانند سستی و رخوت. آرامش و یا حتی نا آرامی که بستگی به افراد وخود شخص انرژی دهنده ونوع انرژی دادن ((مثبت ومنفی)) دارد.)
بعضی افراد در دریافت انرزی نسبت به بقیه حساستر و بعضی دیگر بدین شکل نیستند. پس اگر در تمرینات خود شخصی را که به او انرژی دادید حالت خاصی را درک و احساس نکرد نگرانی به خود راه ندهید و تمرینات را بطور مستمر انجام دهید تا انرزی شما نیز قویتر و بیشتر شود
سعی کنید درهفته چندین بار این تمرین را با افراد مختلف انجام دهید.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

تله پاتی برای ازدواج

تله پاتی عشقی از راه دور

استراتژی nlp برای ایجاد عشق

تله پاتی عشقی

فال عشق واقعی طرف مقابل و تاثیرمنفی آن

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

ارسال سیگنال جذب از راه دور

تله پاتی عشق



موضوعات :
متفرقه

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.