no-img
نوین اطلس

جدایی عاشقانه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جدایی عاشقانه
امتیاز 3.50 ( 2 رای )
zip
مهر ۱۶, ۱۳۹۷

جدایی عاشقانه


وبسایت نوین اطلس این مطلب را به جدایی عاشقانه، تلخی ها و سختی های جدایی و شعر و متن های عاشقانه در این باره اختصاص داده است. دلیل تهیه ی چنین مطالبی این است که شما می توانید با استفاده از تصاویر جدایی از عشق یا متن، شعر و دلنوشته های مربوط به جدایی از عشق، پشیمانی، ناراحتی، دلتنگی بعد از جدایی و غم و اندوه و حسرتی که بعد از جدایی به دلتان افتاده است را به عشقتان یا هرکسی که با او و شما در ارتباط است نشان دهید.

گاهی رابطه هایی که تمام می شوند تنها نیاز دارند یکی از طرفین متوجه ناراحتی و پشیمانی طرف مقابل خود شود تا این جدایی پایان پذیرد. البته در مواردی لازم است که این جدایی عاشقانه را بپذیرید و رابطه را فراموش کنید. جدایی از عشق سخته اما وقتی فراموش کردن تنها راه باشد باید این مسیر را طی کنید.

جدایی از عشق سخته

بر اساس روانشناسی رابطه عاشقانه برقراری ارتباط عاطفی خیلی آسان است، اما بیرون آمدن از آن رابطه و درمان زخم های احساسی در آن خیلی سخت است. در واقع می‌توان گفت قطع رابطه کردن با کسی که عاشقش هستید به راستی یکی از کارهای دشوار و دردناک است. هر اندازه هم که جدایی شما درست ترین کار باشد، باز سخت است. شاید حتی بتوان گفت چنین کاری یعنی دل‌کندن از کسی که دوستش دارید سخت‌ترین کار دنیاست، اما کار نشد ندارد، اگر در چنین مرحله‌ای هستید شاید توصیه‌های ما به کارتان بیاید:

۱. همه چیز را به خاطر بیاورید

به همه چیز کامل فکر کنید البته نه خیلی با وسواس. اولین روزهای آشنایی و ازدواج‌تان را به یاد بیاورید و تمام ناآرامی‌ها و تنش‌هایی که برایتان به وجود می‌آورد را به خاطر بیاورید. سعی کنید بفهمید چرا شما دو نفر مجبور شدید که ازدواج‌تان را قطع کنید، علت‌ها را پیدا کرده، با خود فکر کنید درست است که با هم خاطرات خوش فراوانی داشتید اما در نهایت دیر یا زود این جدایی اتفاق می‌افتاد. وقتی روی دلایل جدایی تمرکز کنید می‌توانید اشتباه‌های خود و همسرتان را متوجه شوید تا در آینده و در رابطه‌های دیگر، چنین مشکلاتی پیش نیاید.

۲.وقتی تمام شد تمام شده

دائم به تصمیمی که گرفته‌اید فکر نکنید، اگر تصمیم به قطع این ازدواج یا نامزدی گرفته‌اید به یاد داشته ‌باشید که فکر کردن به خاطرات خوب می‌تواند تمام دلایل منطقی را از ذهن شما پاک کند و در نتیجه دوباره به همان رابطه مسموم بازگردید. خیلی طبیعی است که مغزتان شروع به خیالبافی کند و شما را قانع کند که این رابطه آنقدرها هم که فکر می‌کردید بد نبوده ‌است یا حتی خیالاتی به ذهن‌تان بیاید که زندگی بدون نامزد قبلی‌تان ممکن نخواهد بود اما باید به مغزتان فرمان توقف بدهید، حتی هستند کسانی که درصدد برمی‌آیند احساسات خود را با نامزدشان در میان بگذارند تا شاید او را تحت تاثیر قرار داده و مجبور به بازگشت کنند، اما این راهش نیست، موقعیت را بپذیرید و سعی کنید به سمت آینده حرکت کنید نه گذشته.

۳. به این مکان‌ها نروید

از تمام محیط‌هایی که ممکن است شما را به یاد نامزدتان بیندازند پرهیز کنید. حتی اگر دوستان مشترکی داشتید برای مدتی از آنها دوری کنید، به هیچ وجه به اعضای خانواده او نزدیک نشوید حتی سعی کنید با ایمیل یا تلفن هم با او تماس نگیرید و برایش پیامک نفرستید، به هیچ وجه به محیط‌هایی که احتمال حضور او وجود دارد، نروید. اگر او تلاش می‌کند که با شما صحبت کند قبل از صحبت با او به نتیجه این صحبت خوب فکر کنید. اگر برای برگرداندن کادوها یا امانت‌ها مجبورید همدیگر را ببینید در فضای کاملا رسمی و کوتاه همه چیز را تمام کنید. در این روزها باید بیش از هر زمان روی خودتان کار کنید.

متن عاشقانه جدایی تلخ

متن های عاشقانه می توانند جدایی تلخ شما را به خوبی توصیف می کنند. عشق و حسرت در کنار غم و اندوهی که در این متن ها به چشم می خورد احساسات واقعی شما را بعد از جدایی به خوبی ابراز خواهد کرد. مثلا یکی از این متن های عاشقانه که متن زیر می باشد به خوبی نشان می دهد شما بعد از جدایی گرمای وجودتان را از دست می دهید و آنقدر درمانده می شوید که حتی نمی توانید به زندگی خود ادامه دهید:(نگاه کنید به چگونه عشق را زنده نگه داریم)

وقتی دل ارزش خودش را از دست بدهد و چشم هایت دیگر اشکی برای ریختن نداشته باشد، وقتی دیگر قدرت فریاد زدن را هم نداشته باشی، وقتی دیگر هر چه دل تنگت خواسته باشد گفته باشی، وقتی دیگر دفتر و قلم هم تنهایت گذاشته باشند، وقتی از درون تمام وجودت یخ بزند، وقتی چشم از دنیا ببندی و آرزوی مرگ بکنی، وقتی احساس کنی تنهاترین هستی، چشمهایت را ببند و از ته دل بخند که با هر لبخند روحی خاموش جان میگیرد و درخت پیر جوان میشود.

دلنوشته جدایی اجباری

متن زیر یک دلنوشته در مورد جدایی اجباری در رابطه عاشقانه می باشد. چنین دلنوشته هایی می توانند احساسات بعد از جدایی را به خوبی برای هر فردی که این متن ها را می خواهند قابل تصور کنند:

امشب همه چیز رو به راه است همه چیز آرام…..آرام … باورت می شود ؟

دیگر یاد گرفته ام شبها بخوابم “ با یاد تو ” تو نگرانم نشو !

همه چیز را یاد گرفته ام ! راه رفتن در این دنیا را هم بدون تو یاد گرفته ام !

یاد گرفته ام که چگونه بی صدا بگریم !

یاد گرفته ام که هق هق گریه هایم را با بالشم ..بی صدا کنم ! تو نگرانم نشو !!

همه چیز را یاد گرفته ام !

یاد گرفته ام چگونه با تو باشم بی آنکه تو باشی !

یاد گرفته ام ….نفس بکشم بدون تو……و به یاد تو !

یاد گرفته ام که چگونه نبودنت را با رویای با تو بودن…

و جای خالی ات را با خاطرات با تو بودن پر کنم ! تو نگرانم نشو(نگاه کنید به حرف های عاشقانه برای جذب مردان)

شعرهای غمگین تنهایی

تنهایی یکی از احساسات انسانی است که می‌تواند در وجود او با حالات متناقض ظاهر شود. به گونه‌ای که این احساس هم می‌تواند باعث شادی و هم باعث غم شود. تنهایی اگر خودخواسته و از روی اختیار باشد، ممکن است به ندرت موجب شادی شود اما در بیشتر موارد ایجاد غم می‌نماید. تنهایی اگر از انزوا سرچشمه بگیرد و در روح لطیف شاعر رخنه کند، باعث سرودن اشعار زیبای غمگین خواهد شد.

اشعار غمگین تنهایی دل‌نوازی خاص خود را دارند و این غم می‌تواند روح خواننده را صیقل بدهد. در متن پیش رو اشعار سپید، ترانه‌ها، اشعار سنتی شامل رباعی، قطعه و تک‌بیت با موضوع تنهایی که درون‌مایه‌ای غمناک دارند، به انتخاب گروه فرهنگ و هنر ستاره گردآوری شده است. شما می‌توانید در این زمینه شعر کوتاه تنهایی را نیز بخوانید.

من اینجا

باز هم تنهاتر از همیشه

باز خاطراتت

به سمت تنهایی‌ام

هجوم می‌آورند

و باز خاطره های تنهایی‌ام

دیگر خاطره‌ها

به تکرار روزهایم عادت کرده‌اند

دیگر تمامی لحظات زندگیم را می‌شناسند

باز تنها شده‌ام

خاطراتت تمام می‌شوند

سکوت تلخی روزهای خسته‌ام را فرا می‌گیرند

باز تنها می‌شوم

اما نه شاید تنهاتر از همیشه

تصاویر جدایی از عشق

                                           

مطالب مرتبط:

متن های عاشقانه

مهمترین دلایل زنان برای ترک رابطه

سرد شدن عشق

عشق+جدایی=حسرت

مقابله با جدایی

جملات برگشتن عشق

شعر غمگین جدایی

تعبیر خواب مرده

پشیمانی پسران بعد از جدایی



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.