no-img
نوین اطلس

جدایی از عشق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جدایی از عشق
zip
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷

جدایی از عشق


عشق همیشه به سرانجام نمی رسد. بسیار اتفاق می افتد که عشق به جدایی منجر شود. معمولا جدایی از عشق تاثیرات هیجانی شدیدی را باعث می شود که چه بسا سال‌ها بر زندگی فرد سایه افکند.

متن کوتاه جدایی از عشق

نقل قول ها و جملات عاشقانه ی مربوط به شکست عشقی می توانند باورهای صحیح شما را تقویت کرده و به شما کمک کنند به راحتی با شکست عشقی کنار بیایید اما در عین حال چنین نقل قول هایی ممکن است باورهای نادرست شما را تقویت کرده و مانع عبور از شکست عشقی شوند:

همیشه از همان ابتدای آشناییمان در هراس چنین روزی بودم و کابوس خداحافظی

را میدیدم اکنون شد آنچه نباید میشد

خداحافظ دلیل بودنم خداحافظ . . .

###

فکر میکردم آنقدر از نگاهم بیزار شده ای که دور دور رفته ای…

اما دور شده بودی تا پا به پا شدنت را نبینم…و اشکهای

خداحافظی را !!

تصاویر جدایی از عشق

زیباترین عکس نوشته های عاشقانه و تیکه دار غمگین با متن های خاص و جدید دخترانه و پسرانه

        

عشق+جدایی=حسرت

عشق تجربه خوشایندی است که خیلی از انسا‌ن‌ها ممکن است این احساس را بیش از یک بار در طول زندگی خود تجربه ‌کنند. در خیلی از موارد عشق اول به ازدواج ختم نمی‌شود ولی فراموش نکردن آن عشق قدیمی می‌تواند روی روابط و انتخاب‌های بعدی فرد تاثیر بگذارد. زمانی که فردی در یک رابطه جدید قرار می‌گیرد مرور خاطرات عشق‌های گذشته امری خطرناک است و می‌تواند تاثیرات بدی روی رابطه جدید بگذارد.

مقایسه کردن و سرخوردگی
مقایسه کردن شاید مهمترین ابزار برای شما باشد که احساس ناکامی و حسرت را تقویت کند. بسیاری از افراد که عشق ناکام را تجربه کرده‌اند، بعد از ازدواج دائما به مقایسه محبوب سابق خود با همسر فعلی‌شان می پردازند و بر اساس جهت‌گیری ذهنی مبنی بر ضعیف‌تر بودن همسر فعلی شان، دچار حس سرخوردگی می‌شوند. اما این را باید بدانید هر فردی متفاوت است.
نامزد یا همسر فعلی خود را از هیچ لحاظ (شکل، قیافه، وزن، استعداد و غیره) با همسر یا نامزد قبلی مقایسه نکنید، چون هر چه این کار را بیشتر انجام بدهید، بیشتر احساس حسرت می‌کنید. واقعیت دیگر این است که به علت بالا بودن هیجانات در شما، احساستان به معشوق قبلی مانند یک بت ستودنی و بدونه نقص است، پس مقایسه شما شاید اساس واقعی نداشته باشد.

اس ام اس جدایی و خداحافظی

همیشه رفتن و وداع کردن لحظه تلخ رابطه های عاشقانه است رابطه هایی که زمانی لذت بخش ترین احساسات را در خود جای داده بود این وداع تلخ را فقط با جملات تلخ می توان توصیف کرد و آرام شد،در این بخش گلچینی از جدید ترین اس ام اس های عاشقانه خداحافظی را در اختیارتان قرار داده ایم که در ادامه می خوانید:

چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟
چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟
خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم
خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانی !!!
واپسین لحظه دیدار ، منو دست گریه نسپار ، توی تردید شب خدا نگهدار ، اگه خوابم اگه بیدار ، تو ی این فرصت تکرار ، بگو عاشقی برای آخرین بار

پیامک خداحافظی عاشقانه

اس ام اس عاشقانه غمگین خداحافظ برای همیشه. برترین و جدید ترین اس ام اس های عاشقانه غمگین را برای شما داریم که میتوانید با موضوع خداحافظی کردن آنها را بخوانید.

ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ
مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ
مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را
برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

##

خداحافظ ای ماه شبهای تارم
خداحافظ ای درد جانسوز جانم
خداحافظ ای عشق روزای خوبم
خداحافظ ای شور و شوق حضورم

مطالب مرتبط:

عشق+جدایی=حسرت

مشاوره شکست عشقی

عشقم ازدواج کرد

شعر غمگین جدایی

فراموش کردن عشق یک طرفه



موضوعات :
متفرقه

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.