no-img
نوین اطلس

درمان بی میلی در مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

درمان بی میلی در مردان
zip
بهمن ۲۱, ۱۳۹۶

درمان بی میلی در مردان


این مطلب در مورد موضوعات درمان گیاهی بی میلی مردان، درمان دارویی بی میلی مردان، درمان سردمزاجی مردان، درمان گیاهی بی میلی زنان، معنی بی میلی، درمان بی میلی زنان، بی علاقگی به همسر، درمان سردمزاجی زنان نوشته شده است.

درمان گیاهی بی میلی مردان

دارچین
دارچین پوست درختی بسیار معطر است. دارچین را از زمان‌های قدیم به عنوان دارو و غذا استفاده می‌کردند و در حال حاضر از پرمصرف‌ترین ادویه‌های معطر جهان است. خواص مهم دارچین شامل آثار ضددرد، ضدمیکروب، ضدتهوع، ضداسهال، ضدهیستامین، کاهش‌دهنده پرفشاری خون، کاهش‌دهنده چربی خون، محرک و مقوی معده و چند اثر ارزنده دیگر است. یکی از خواص دارچین به دلیل طبیعت گرم آن، افزایش‌دهنده قوای جنسی است. دارچین به صورت پودر می‌تواند به اشکال مختلف مصرف شود. مقدار مصرف معمولی و بدون ضرر آن تا ۴ گرم در روز است و بهتر است در ۲ یا ۳ نوبت مصرف شود. مصرف مقدار زیاد آن باعث بی‌خوابی و حرکت تند قلب می‌شود. پودر دارچین را باید در ظروف شیشه‌ای رنگی یا فلزی نگهداری کرد و در آن‌ها را محکم بست تا رایحه آن از بین نرود. همچنین باید آن را از محل گرم و نور آفتاب حفظ کرد چون باعث کاهش و تخریب رایحه آن شده و از آثار آن کاسته می‌شود.

درمان دارویی بی میلی مردان

مارچوبه ، گیاه خوشمزه سرشار از ویتامین هایی است که نقش کلیدی در ساخت هورمونها دارند.

موز ، میوه شامل آنزیمی برای تقویت میل جنسی در مردان است علاوه بر این درد مفاصل رانیز کاهش میدهد.

انجیر میوه دلپذیر به دلیل برخورداری از مقادیر بالای اسیدهای امینه میل جنسی شما را شعله ور میکند.مملو از اسیدهای آمینه است. در طب سنتی از این ماده به عنوان تقویت کننده قوای جنسی نام برده شده است.

درمان سردمزاجی مردان

بذرها: بذر شلغم، بذر کلم، بزر گیاه گزنه، بذر لوبیا گرگى، بذر ترتیزک آبى، بذر هویج، بذر مارچوبه، بذر ترب، بذر یونجه، بذر خربزه، بذر کرفس، بذر شنبلیله، بذر کتان، بذر شاهی.

حبوبات: نخود، لوبیا، باقلا و دانه های نفاخ و دارای غذائیت زیاد.

میوه‌ها: نارگیل، انگور شیرین، مویز، کشمش، انجیر، انار شیرین، گلابی، خربزه شیرین، خرما. برای افراد گرم مزاج هندوانه، خیار و شفتالو مفید است.

درمان گیاهی بی میلی زنان

سبزیجات: پیاز، شاهى، نعناع، مارچوبه، هویج، تره، شلغم، ترب، کلم، کرفس، خارخسک برای درمان سرد مزاجی مفید هستند.

مغزها: بادام، گردو، پسته، فندق.

ادویه‌ها: زعفران، کنجد، عسل، شکر سرخ، سیر، شقاقل و مرباى شقاقل، جوز هندى، خولنجان، زرمباد، سورنجان، زنجبیل، مرباى زنجبیل، دارچین، فلفل، داروفلفل، آقرقرها، بوزیدان، سیاهدانه، کندر، جین‏سینگ، تودرى سرخ و سفید، انیسون، قسط شیرین، زنیان، مرباى آمله، انقوزه، بهمن سرخ و سفید، دانه‏ هاى داخل میوه‏ کاج، فلفل سفید، فلفل سیاه، فلفل دراز، هل بوا.

معنی بی میلی

گرایش نداشتن . عدم تمایل . عدم رغبت

درمان بی میلی زنان

شناسایی دقیق مسئله، تفکیک علل از یکدیگر، بهبود روابط و عواطف، برنامه‌های آموزشی مهارت‌های جنسی و ارتباطی و استراتژی‌های حل مساله برای رفع مشکلات اقدام می‌شود. چنانچه مشکلات نتیجه تعارضات زناشویی باشد، از زوج‌درمانی و یاخانواده‌درمانی نیز استفاده می‌شود

بی علاقگی به همسر

ریشه های بی علاقگی به همسر

وجود مشکلات روان‌شناختی مانند اضطراب، به‌خصوص افسردگی هم به دلیل بروز این اختلال و هم مصرف داروهای ضدافسردگی (به‌خصوص فلوکستین)

از طرفی نوع نگرش فرد نسبت به عملکردش نیز باعث کاهش میل جنسی او می‌شود مثلا مردانی که تصور می‌کنند در هرشرایطی باید آمادگی لازم برای برقراری رابطه زناشویی داشته باشند، وقتی در عمل با شکست مواجه می‌شوند ممکن است نسبت به توانمندی خود شک کنند و عزت‌نفس جنسی‌شان کاهش یابد و دیگر میلی به داشتن رابطه نداشته باشند.

وجود مشکلات جنسی

اختلال‌های تیروییدی و تومورهای غده هیپوفیز، ممکن است باعث کاهش میل جنسی شود.

درمان سردمزاجی زنان

سنجد

یکی از گیاهان دارویی که می تواند به پیشگیری و درمان یکی از رایج ترین اختلالات زندگی زناشویی غلبه کند، مصرف دمنوش تهیه شده از سنجد یا جوشانده سنجد در درمان برخی از اختلال های جنسی به ویژه در زنان موثر است. اثرگذاری سنجد بر درمان اختلال جنسی زنان و حتی اضطرابی که آنها ممکن است حین رابطه زناشویی تجربه کنند تا حدی است که تحقیقات زیادی در این باره انجام شده و تاثیر گل گیاه سنجد و میوه آن و میزان اثرگذاری سنجد را بررسی کرده اند و کپسول هایی به صورت صنعتی در داروخانه های برخی از کشورهای اروپایی به مردم عرضه می شود.

 

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

درمان گیاهی سرد مزاجی مردان

دلیل فاصله گرفتن مردان

وقتی مرد فاصله میگیرد

بی میلی مرد به زن

سرد شدن مرد

علت سرد شدن پسرها

عقب نشینی مردان در رابطه

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

معنی بی میلی چیست ؟ درمان سردمزاجی مردان و درمان دارویی بی میلی مردان از جمله  درمان گیاهی بی میلی مردان امکان پذیر است؟ درمان بی میلی زنان و درمان سردمزاجی زنان به روش درمان گیاهی بی میلی زنان ممکن است؟ دلایل بی علاقگی به همسر چه می تواند باشد؟



موضوعات :
درمان و بهبود

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.