no-img
نوین اطلس

درمان گیاهی سرد مزاجی مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

درمان گیاهی سرد مزاجی مردان
zip
بهمن ۱۵, ۱۳۹۶

درمان گیاهی سرد مزاجی مردان


این مطلب در مورد موضوعات با مرد سرد مزاج چه کنم؟، درمان گرم مزاجی مردان، علائم سرد مزاجی، خصوصیات مردان سرد مزاج، درمان بی میلی در مردان، مرد سرد زن گرم، درمان قطعی سرد مزاجی، درمان گیاهی سردی نوشته شده است.

با مرد سرد مزاج چه کنم؟

یکی از بزرگترین اشتباه ها در مسائل جنسی مقایسه است. هیچ فرمول و قاعده فراگیری در این زمینه وجود ندارد. هر زن و شوهری باید به فرمول خودشان برسند. پس اینکه فکر کنید فلان دوستان و فلان آشنایان آن طوری هستند و ما نیستیم، پس ما غیر طبیعی هستیم، کلا نتیجه گیری نادرستی است.

مشخصا در مورد تعداد نزدیکی در هفته هم هیچ استانداردی وجود ندارد. یک زوج ممکن است هفته ای ۷ بار رابطه زناشویی داشته باشند و برای آنها طبیعی باشد و یک زوج دیگر ممکن است یک بار و آن هم طبیعی باشد.

البته یک اصل را باید در نظر داشته باشید: وقتی کیفیت رابطه خوب نیست، کمیت آن هم به تدریج افت می کند. اگر هر کدام از زوچین به هر دلیلی از کیفیت رابطه راضی نباشند، کم کم میل جنسی آنها به همسرشان کم می شود. اینحا باید از مشاور کمک گرفت.

درمان گرم مزاجی مردان

سورنجان، زنجبیل، مرباى زنجبیل، دارچین، فلفل، داروفلفل، آقرقرها، بوزیدان، سیاهدانه، کندر، جین‏سینگ، تودرى سرخ و سفید، انیسون، قسط شیرین، زنیان، مرباى آمله، انقوزه، بهمن سرخ و سفید، دانه‏ هاى داخل میوه‏ کاج، فلفل سفید، فلفل سیاه، فلفل دراز، هل بوا.داروهاى فوق را می توان به‏ طور جداگانه یا چند عدد از آن‏ها را انتخاب کرده و به صورت کفلمه یا با نبات یا با عسل مخلوط کرده و هر روز میل شود.

علائم سرد مزاجی

برای شناسایی مزاج و طبع هر فرد لازم است ویژگی ها و خصوصیات جسمانی وی مورد بررسی قرار گیرد. این شیوه یکی از ساده ترین راه ها برای شناسایی طبع و مزاج هر فرد است که اگر چه روشی ساده به نظر می رسد اما در عین حال دقت و هوشیاری زیادی برای شناسایی مزاج و کیفیت آن لازم است به گونه ای که در بسیاری از موارد پیچیدگی هایی برای شناسایی طبع اتفاق می افتد که شاید تشخیص مزاج برای فرد عادی ممکن نباشد.

خصوصیات مردان سرد مزاج

علایم مردان سرد مزاج

میل جنسی رابطه مستقیم با سن انسان‌ها دارد و این میل در هر ۲ جنس با افزایش سن کاهش می‌یابد ولی شدت کاهش متفاوت است. اگرتناسب نسبی در نیازها و تمایلات جنسی هر دو نفر وجود داشته باشد مشکلی نیست مشکل وقتی است که یکی از طرفین هر روز تمایل به برقراری رابطه زناشویی داشته باشد و دیگری هر ماه! اینجاست که موضوع سردمزاجی یا همان کاهش میل جنسی مطرح می‌شود.

انواع سرد مزاجی

سردمزاجی ۲ نوع است؛ اولیه که از همان روزهای نخستین بعد از ازدواج، مرد مایل به برقراری روابط زناشویی با فاصله زیاد است و سردمزاجی ثانویه. در این نوع مرد از ابتدا چنین مشکلی نداشته و بعدها دچار کاهش میلجنسی شده است.

کاهش میل جنسی ممکن است خفیف، متوسط یا شدید باشد. در نوع شدید ممکن است مرد ماه‌ها یا اصلا تمایلی به برقراری رابطه زناشویی نداشته باشد. سردمزاجی در آقایان خیلی زودتر آشکار می‌شود، در حالی که در زنان به‌خصوص در مراحل خفیف معمولا پنهان باقی می‌ماند.

درمان بی میلی در مردان

تشخیص علت به وجود آمدن بی میلی جنسی با پزشک طب سنتی است، چنانچه بی میلی ناشی از سردمزاجی باشد، استفاده از غذاهایی که طبع گرم دارند مفید خواهد بود. برای مثال استفاده از مغز فندق، پسته، گردو، بادام، چلغوزه (تخم صنوبر) و میوه هایی مثل موز، آناناس، انگور و انجیر می تواند در رفع بی میلی جنسی مفید باشد.

مصرف سبزی هایی چون تره، پیاز و شاهی به این دسته از افراد توصیه می شود. استفاده از گوشت گوسفند، میگو، زنجبیل، مربای شقاقل، شلغم، هویج زرد ایرانی (زردک)، نخود و لوبیا (به ویژه نخود) برای رفع بی میلی ناشی از سردی مزاج توصیه می شود. خوردن تخم مرغ عسلی به صورتی که سفیده آن کاملا پخته و زرده به حالت نیم بند باشد نیز برای این مشکل مفید است.

مرد سرد زن گرم

● درباره خواسته های خود با هم گفت و گو کنید

شما باید بتوانید درباره مسائل جنسی به راحتی با هم صحبت کنید. اغلب زوج ها در بیان مناسب خواسته های جنسی خود مشکل دارند. آنان به طور معمول درباره این موضوع چیزی نمی گویند یا به شیوه منفی آن را بیان می کنند که خود راه گفت و گو را می بندد. برای مثال، فرض بگیرید شما دوست دارید همسرتان محبت بیشتری به شما بکند. شما می گویید:” تو هرگز به اندازه کافی به من محبت نمیکنی.” به نظر سوزان تانسند ،که مدیر مرکز بهبود روابط زوج ها در یکی از شهرهای امریکا است، در این عبارت خواستن مطرح نشده است بلکه نوعی انتقاد به عمل آمده است. به نظر او بهتر است خواسته خود را این گونه مطرح کنیم:” من فکر می کنم پیش از این که این رابطه بهتر است زمان بیشتری را به محبت به هم اختصاص دهیم.”

بنابراین باید تفاوت انتقاد و خواستن را به روشنی درک کنیم و به جای استفاده از جملات انتقادی از عبارت هایی مانند” به نظر من به جای … بهتر است …” یا ” من ترجیح می دهم …” را به کار ببریم. تانسند ،که کارگاهی را با نام” گرم گرم با تنها همسر خود” برگزار کرده است، می گوید:” شاید باور کردنی نباشد اما وقتی شرکت کنندگان این کارگاه از عبارت” به نظر من به جای … بهتر است …” استفاده کردند، رشد چشمگیری در گفت و گو های جنسی آنان به وجود آمد.

وقتی شما خواسته جنسی خود را به شیوه مثبت مطرح می کنید، همسر شما با تکرار عبارت شما و حتی بدون تغییری در آن، کار شما را تایید می کند. اگر چنین نشد، عبارت خود را آن قدر تصحیح کنید تا او چنین کاری بکند.سپس شما از همسر خود به خاطر گوش دادن به خواسته هایتان تشکر می کنید و از اومی بپرسید که آیا دوست دارد در جهت دستیابی به خواسته شما تغییراتی در رفتار خود به وجود آورد. پاسخ او بسته به برخی شرایط و نحوه برخورد شما ممکن است ” بله” یا ” خیر” باشد.

با استفاده از این شیوه ،که از آن با عنوان ” بازتاب آینه ای” یاد می شود، ممکن است همیشه به خواسته خود نرسید، اما اگر بیاموزید که چه گونه عبارت های انتقادی خود را به عبارت های خواهشی تبدیل کنید، یعنی به جای این که همسرتان را متهم کنید خواسته خود را با او در میان بگزارید، و به بازخورد همسرتان توجه کنید، یعنی عبارت خود را با توجه به پاسخ اوتصحیح کنید، شانس بیشتری برای دست یافتن به خواسته خود دارید. این شیوه برخورد باعث می شود صمیمیت شما عمق بیشتری پیدا کند و اغلب این صمیمیت است که میل جنسی را تقویت می کند.

● قرار داد جنسی بنویسید و از آن پیروی کنید

شما و همسرتان گفت و گو های مثبتی درباره خواسته های جنسی خود دارید و خود را نسبت به خواسته های یکدیگر متعهد می دانید. اکنون زمان آن رسیده است که بر اساس پیشنهاد دکتر لانا هوستین، متخصص امور جنسی و نویسنده کتاب How to Have Magnificent ### ( چه گونه روابط جنسی خود را تقویت کنیم) ، قراردادی در این زمینه داشته باشید.

دکتر هوستین معتقد است مشکل اغلب زوج ها بیان مثبت خواسته ها نیست. به نظر او خستگی کار روزانه حتی قویترین میل های جنسی را هم دفن می کند. او از بسیاری از زوج هایی که برای مشاوره به او مراجعه می کنند، می خواهد: ” برای به دست آوردن ثروت جنسی با هم معامله کنید.” خواسته های جنسی خود را روی کاغذ بنویسید. برای مثال، شما تصمیم می گیرید که در ماه آینده یکی از شما آغاز کننده این تعامل باشد. کسی که به عنوان آغاز کننده انتخاب می شود باید خواسته های طرف مقابل را برآورده کند.

برای این که قرار داد نتیجه بخش باشد، در ابتدا خواسته های کمتری مطرح کنید. به نظر هوستین این کار مانند ورزش است. در ورزش از سطح فعالیت پایین شروع می کنیم تا به سطح بالاتری برسیم. در ابتدا ممکن است همیشه به ورزش کردن علاقه نداشته باشیم ، اما وقتی به این کار ادامه بدهیم، به تدریج از آن خوشمان می آید. ” در ابتدا ممکن است چندان احساس خوشی از آن نداشته باشیم، اما پس از این که وارد معامله شدیم، از این که چنین معامله پر سودی را انجام می دهیم خوشحالیم و اغلب از آرامش حاصل از آن لذت می بریم.”

پس از یک ماه درباره نتیجه قرارداد با هم صحبت کنید؛ این که، کدام تجربه ها لذت بخش تر بودند، کدام کارها بهتر جواب دادند و کدام کارها نتیجه ای نداشتند. سپس می توانید نسبت به توسعه بخشیدن توافق های اولیه یا اصلاح آنها تصمیم بگیرید. البته شاید لازم باشد برای کسی که به بندهایی از قرار داد عمل نکرده است، پنالتی هم در نظر بگیرید!

درمان قطعی سرد مزاجی

۱. اگر مشکلات و اختلافات رابطه زناشویی علت سرد مزاجی زن باشد آن را می توان از طریق مشاوره دادن به طرفین برای همیشه ریشه کن نمود.

۲. روان درمانی برای از بین بردن ترس های پنهان از رابطه جنسی که ممکن است در وجود زن باشد.مانند ترس از رابطه جنسی دردناک یا ترس از باردار شدن و غیره

۳. رژیم غذایی غنی از : مقدار زیادی آووکادو ، صدف خوراکی ، تخم مرغ ، روغن زیتون ،روغن کنجد ، سویا ، دانه کدو تنبل ، جوانه ها ، آجیل ، شکلات، ویتامین E ، و زینک ( روی ) می تواند کمک زیادی به درمان سرد مزاجی جنسی در زنان بکند.

۴. گیاهانی مانند جیسینگ سیبری ( کمک کننده به تعادل غدد درون ریز در زنان ) ، دامانیا ، پیاز کوهی ، سیب زمینی وحشی ، ریشه زنجبیل برای درمان سرد مزاجی جنسی در زنان بسیار موثر می باشند.زنجبیل یک داروی مقوی غرایز جنسی است که می تواند میل جنسی را افزایش دهد.شنبلیله نیز یکی از داروهای مقوی غرایز جنسی است و به راحتی در دسترس است.داروهای پیازی مانند پیازچه یا پیاز کوهی سرشار از مواد معدنی محرک تولید هورمون های جنسی و در نتیجه بهبود میل جنسی می باشند.مارچوبه نیز برای درمان سرد مزاجی بسیار موثر است.

۵. تمرینات ورزشی منظم و یوگا می تواند به افزایش سلامت جنسی در زنان کمک کند.

درمان گیاهی سردی

بذرها: بذر شلغم، بذر کلم، بذر گیاه گزنه، بذر لوبیا گرگی، بذر ترتیزک آبی، بذر هویج، بذر مارچوبه، بذر ترب، بذر یونجه، بذر خربزه، بذر کرفس، بذر شنبلیله، بذر کتان، بذر شاهی.

حبوبات: نخود، لوبیا، باقلا و دانه های نفاخ و دارای غذائیت زیاد.

میوه‌ها: نارگیل، انگور شیرین، مویز، کشمش، انجیر، انار شیرین، گلابی، خربزه شیرین، خرما. برای افراد گرم مزاج هندوانه، خیار و شفتالو مفید است.

سبزیجات: پیاز، شاهی، نعناع، مارچوبه، هویج، تره، شلغم، ترب، کلم، کرفس، خارخاسک

مغزها: بادام، گردو، پسته، فندق.

ادویه‌ها: زعفران، کنجد، عسل، شکر سرخ، سیر، شقاقل و مربای شقاقل، جوز هندی، خولنجان، زرمباد، سورنجان، زنجبیل، مربای زنجبیل، دارچین، فلفل، داروفلفل، آقرقرها، بوزیدان، سیاهدانه، کندر، جینسینگ، تودری سرخ و سفید، انیسون، قسط شیرین، زنیان، مربای آمله، انقوزه، بهمن سرخ و سفید، دانه‌های داخل میوه کاج، فلفل سفید، فلفل سیاه، فلفل دراز، هل بوا.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

علت کم شدن علاقه به همسر

علت فاصله گرفتن مرد از زن

دلیل فاصله گرفتن مردان

وقتی مرد فاصله میگیرد

سرد شدن مرد

علت تنفر مرد از همسرش

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

با مرد سرد مزاج چه کنم؟. برای درمان گرم مزاجی مردان و شناخت علائم سرد مزاجی می توانید در مورد  خصوصیات مردان سرد مزاج مطالعه کنید. برای درمان بی میلی در مردان و حل مشکل مرد سرد زن گرم و درمان قطعی سرد مزاجی می توانید از درمان گیاهی سردی استفاده کنید.



موضوعات :
درمان و بهبود

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.