no-img
نوین اطلس

نشانه های دلتنگی مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نشانه های دلتنگی مردان
امتیاز 4.29 ( 7 رای )
zip
بهمن ۲۶, ۱۳۹۶

نشانه های دلتنگی مردان


در این مقاله می خواهیم بدانیم علائم دلتنگی در مردان مغرور چه می باشد و چگونه مردان را دلتنگ کنیم؟

این مطلب در مورد موضوعات نگاه عاشقانه مردان، عشق مردان چگونه است، روش ابراز علاقه مرد به زن، عشق یک مرد، نشانه های علاقه مرد به همسرش، سکوت مرد عاشق، نشانه عشق پسر به دختر، سکوت پسر نشانه چیست نوشته شده است.

نگاه عاشقانه مردان

اگر از خود می پرسید چگونه مردان را دلتنگ کنیم، قبل از آن بهتر است بدانید فرد مورد نظر عاشقتان است یا نه. به همین دلیل در اولین بخش راجع به نگاه عاشقانه مردان صحبت خواهیم کرد.

قبل از آنکه در مورد نشانه های دلتنگی مردان صحبت کنیم باید بدانید اگر زمانی که به شما نگاه می کند خیلی سریع شانه هایش را به سمت بالا جمع می کند و به سمت جلو می دهد. در این حالت احتمالا شما حرکتی انجام داده اید که او توجهش به سمت شما جلب شده است. وقتی مردی رفتارهای یک زن را تحسین می کند و او را مورد مناسبی برای ازدواج می داند کاملا ناخودآگاه شانه هایش را به سمت جلو می آورد و جمع می کند و این از علائم فیزیکی عشق مردان است.

این حرکت در مردان نشان دهنده محبت عمیقی است که در دل داشته و دوست دارند به نوعی آن را ابراز کنند، حتی در زندگی زناشویی هم وقتی مردی از همسرش حرکتی تحسین آمیز می بیند، ولی غرورش اجازه نمی دهد آن را ابراز کند شانه هایش را به سمت جلو جمع می کند (شبیه آغوش کشیدن)، در این مواقع می توانید برای خوشحال کردن همسرتان، شما هم به طور کلامی علاقه خود را به او نشان دهید و این مورد یکی از موارد مهم برای این است که بدانید چگونه مردان را دلتنگ کنیم تا در نبود شما جای خالی تان را حس کنند و نشانه های دلتنگی مردان را بروز دهند.

از دیگر نشانه های مرد عاشق این است که وقتی چشم در چشم می شوید او کمی سرش را به سمت راست یا چپ کج می کند. کج کردن سر یک حرکت کاملا ناخودآگاه در مردان است که وقتی نسبت به زنی احساس نزدیکی می کنند از خود نشان می دهند. این حرکت و ژست را زمانی مردها نشان می دهند که به زنی علاقه مند شده اند ولی خودشان این شجاعت را ندارند که جلو بروند و علاقه شان را ابراز کنند و از زن خواستگاری کنند. درواقع او با کج کردن سر به همراه نگاه عاشقانه، خود را آسیب پذیر نشان می دهد تا بتواند دردسترس تر باشد یا شاید می خواهد خود را مجذوب تر نشان دهد.

حرکات مرد عاشق

علاقه های شما برای او جالب است.
زمانی که همسرتان در مورد چیزهایی که دوست دارید از شما سوال می کند، یعنی به شما علاقمند است. او دوست دارد همه چیز را در مورد شما بداند و برای علایق شما ارزش قائل است و این از حرکات مرد عاشق می باشد.

به شما توجه می کند
هنگام قدم زدن در پارک یا مهمانی های خانوادگی، توجه او کاملا متوجه شماست. قبل از انجام هر کاری، نظر شما را می پرسد. اگر می خواهید بدانید چگونه مردان را دلتنگ کنید و نشانه های دلتنگی مردان اتفاق افتد، کافی است کمی از هم دور باشید. در این صورت دائما با شما تماس می گیرد و حال شما را جویا می شود.

بیشتر وقتش را در کنار شما می گذراند
اگر شوهرتان تمایل دارد بیشتر با شما باشد تا دوستانش، این از نشانه های مرد عاشق است. البته این مسئله به این معنا نیست که او باید دوستانش را به طور کلی رها کند، بلکه فقط دوست دارد بیشتر وقت خود را در کنار شما سپری کند. در واقع، اولویت های زندگی او نسبت به قبل تغییر کرده است.

هر کاری می کند که خوشحال شوید
برای او غیر ممکن وجود ندارد و تمام تلاشش این خواهد بود که هر آنچه را لازم است برای شما فراهم کند. ممکن است علاقه مندی های شما یکسان نباشد ولی سعی او این است که خودش را با شما هماهنگ کند. هیچ گاه به علایق شما توهین نمی کند. برای مثال، اگر فیلم سینمایی خاصی را دوست دارید و مدت ها چشم انتظار اکران شدنش بوده اید، به جای مخالفت با شما، با خرید دو بلیت سینما، شما را غافلگیر خواهد کرد.

روش ابراز علاقه مرد به زن

اگر با خود می گویید چگونه مردان را دلتنگ کنیم تا نشانه های دلتنگی مردان بروز کند، باید با روش ابراز علاقه مرد به زن و علائم فیزیکی عشق مردان آشنا باشید آنگاه با توجه به رفتارهایی که از او می بینید بهتر می توانید عکس العمل نشان دهید.

در ادامه به روش های ابراز علاقه مرد به زن اشاره خواهیم کرد:

۱. گاهی‌ اوقات ترجیح می‌‌دهند به جای استفاده از کلمات، کاری خوب یا مفید برای شما انجام دهند. به زبان آوردن “دوستت دارم” برای بسیاری از مردان مغرور مشکل است و در عوض سعی‌ می‌‌کنند هر نیازی که شما دارید برطرف کنند.

۲. وقتی‌ مردان قفل‌ها را باز کرده و درد دل می‌‌کنند، خاطراتی از کودکی یا راز‌هایی‌ از گذشته را تعریف می‌‌کنند، در واقع علاقه‌شان را به شما ابراز می‌‌کنند.

۳. مرد‌ها قبل از اینکه متعهد شوند، نیاز مبرمی به احساس امنیت دارند. برخلاف ظاهر محکم آن ها، ترس‌های بسیار عمیق تری از ضربه خوردن، آسیب دیدن و همچنین مسئولیت پذیری دارند. بنابراین اگر متعهد شده و صادق می‌‌مانند، به نحوی احساس عمیقشان ابراز شده است.

۴. “عاشقتم” معنای بسیار عمیقی برای مردان نیز دارد. در دنیای امروز که بدون فکر بیشتر افراد چه در دنیای مجازی و چه در روابط روزمره، به سادگی‌ از این کلمه جادویی استفاده می‌‌کنند؛ سخت است که قبول کنیم گفتن آن اتفاق بزرگیست. ولی‌ به هرحال در عموم شخصیت‌های جا افتاده، به زبان آوردن چنین احساسی‌، مفهومی‌ عمیق دارد.

۵. اگر القاب یا اسم‌های شیرین مستعاری به شما نسبت می‌‌دهد که تا به حال نشنیده اید؛ بهتر است بدانید که به نحوی علاقه ا‌ش را نشان می‌‌دهد.(همچنین نگاه کنید به راز و رمزهای دلتنگ کردن مردان)

نشانه های مرد عاشق

انجام این کار‌ها از سوی یک مرد، نشانه های مرد عاشق و صمیمت و عشق واقعی او به شما است که با اطلاعات درباره آن بهتر می توانید دریابید که با چه روشی به سوال چگونه مردان را دلتنگ کنیم، پاسخ دهید تا نشانه های دلتنگی مردان بروز کند:

هنگامی که از هم جدا می‌شوید با فرستادن پیام از رسیدن سالم شما به خانه مطمئن می‌شود، به ویژه اگر در شرایط آب و هوایی نامناسب از هم جدا شده باشید. شما را به همین حالتی که هستید دوست دارد و نمی‌خواهد شما نقش فرد دیگری را بازی کنید، او شما را با دیگران مقایسه نمی‌کند و برای او بهترین هستید.

برای بدست آوردن عشق و علاقه او لازم نیست لوازم گران قیمت، البسه، جواهرات و ماشین خریداری کنید تا به او نزدیک شوید و مورد تایید و تحسین او قرار بگیرید.

زمانی که در محل کارتان هستید برایتان گل می‌فرستد تا عشق و علاقه خود را به شما نشان دهد و به رقبای عشقی احتمالی نشان دهد که پیوند عاطفی عمیقی بین شما و او وجود دارد و درحال برنامه ریزی برای ازدواج و تشکیل خانواده هستید.

به شما انگیزه و اعتماد بنفس می‌دهد تا در کارهای خود موفق باشید، به حرف‌ها و مشکلات کاری شما گوش می‌کند و سعی می‌کند با راهنمایی‌های صحیح و دلسوزانه به شما برای رسیدن به موفقیت‌های بالاتر کمک کند.

در مورد او احساس شک و تردید و سوء ظن ندارید، زیرا به طور مرتب به شما اطمینان می‌دهد که تنها فرد مورد علاقه او هستید و برای ادامه زندگی شما را انتخاب کرده است.

زمانی که نزد وی هستید به شما نگاه می‌کند و از در کانون توجه و اهمیت او قرار دارید و افراد یا اتفاقات پیرامون باعث منحرف شدن ذهن او از شما نمی‌شود.

از نشانه ی مرد عاشق این است که ابزار عشق و علاقه به طور متعارف و عرف اجتماع به شما در جمع نمی‌ترسد و این موضوع را عمومی و علنی می‌کند. افرادی که وجود عشق و علاقه به فرد دیگر را پنهان می‌کنند یا فرد را به طور کامل انتخاب نکرده اند و هنوز به موارد دیگر فکر می‌کنند، یا قصد و نیت سوء دارند و باید به شدت مراقب این افراد بود.(همچنین نگاه کنید به بایدها و نبایدهای صحبت با مردان)

زمانی که با او صحبت می‌کنید و سوالی از او می‌پرسید سوالتان را پاسخ می‌دهد نه اینکه با سوالی جدید از شما بپرسد و به این ترتیب از پاسخ دادن به شما طفره برود.

او با افتخار شما را به اعضای خانواده به ویژه پدر و مادر و دوستانش معرفی می‌کند و از آشنا شدن با اقوام و دوستان شما خرسند است. مردی که عاشق شما باشد حتی اگر هم مشکلاتی بینتان پیش بیاید و از هم دور شوید باز هم احتمال بازگشت مرد به رابطه زیاد است چرا که با تمام وجود به شما علاقه دارد اما اینکه شما هم بدانید چگونه مردان را دلتنگ کنید در این زمینه بی اثر نخواهد بود.

فردی که تمایلی به دادن اطلاعات از خود به شما ندارد و نیز از آشنا کردن شما با والدین، دوستان و همکاران خود خودداری می‌کند فرد مناسبی برای سرمایه گذاری احساسی نیست، زیرا در عشق به شما صادق نیست و ممکن است نزدیک شدن او به شما به قصد کلاهبرداری باشد.

نشانه های علاقه مرد به همسرش

۱. منتظر تلفن شماست
یکی از ویژگی‌های مرد عاشق این است که در هر شرایطی دوست دارد وقت خودش را با شما سپری کند و اگر هم شما بدانید چگونه مردان را دلتنگ کنید حتی وقتی که پیش یکدیگر هم نیستید به فکر شماست و ترجیح می‌دهد با تلفن یا پیامک با شما در ارتباط باشد. هرچند که بیشتر آقایان زیاد از تلفن صحبت کردن خوش‌شان نمی‌آید اما اگر قرار باشد با همسری که دوستش دارند صحبت کنند چندان هم از این کار بدشان نخواهد آمد و حتی منتظر تماس شما می‌شوند و با این کار به شما نشان می‌دهند که دوست‌تان دارند و این خود از نشانه های دلتنگی مردان می باشد.

مردی باسلیقه و مغرور است. معمولا خیلی به سر و وضعش می‌رسد و نگران ظاهرش است. او یک مرد خوش‌لباس است که کیفیت و تجمل را دوست دارد. دوست دارد محل زندگی‌اش دنج و قشنگ و با امکانات رفاهی باشد. از تمجید و ستایش کردن خجالت نمی‌کشد و از این بابت بسیار راحت است. او دلش می‌خواهد متفاوت‌‌ترین، کم‌نظیرترین و تاثیربخش‌ترین چیزها را داشته باشد. سخاوتمند است و در مورد پول دست و دلباز است. او عاشق چیزهایی مثل گل، موسیقی ملایم، رستوران‌‌های دنج و مهمانی‌های مجلل است.

۲. سعی می‌کند آراسته باشد
وقتی قرار است شما را ببیند به خودش می‌رسد و دوست ندارد شما او را خسته و نامرتب ببینید همان‌‌طور که خودش هم دوست ندارد شما خسته و نامرتب باشید. مردی که سعی می‌کند در کنار شما بی‌عیب و نقص به نظر بیاید حتما شما را خیلی دوست دارد و برای شما ارزش قائل است و همیشه بهترین‌ها را برای‌تان فراهم خواهد کرد. چون آرامش و آسایش شما برایش مهم است به‌خصوص در مواقعی که قرار است به دیدار دوستان یا اقوامش بروید، او سعی می‌کند طوری لباس بپوشد که شما راضی باشید. این ها همه از نشانه‌های دوست داشتن به روش مردانه است.

او تقریبا همیشه هدفی دارد که برای نیل به آن سخت می‌کوشد. توقعش در عشق آن است که شما هر آنچه را در توان دارید انجام دهید و کمک کنید او به هدفش برسد. امنیت خاطر خیلی برایش اهمیت دارد. اگر می‌خواهید چنین مردی عقاید و خواسته‌های شما را مدنظر قرار دهد باید بیاموزید که در رابطه با او سیاستمدار باشید زیرا او به سیاست و تدبیر و کاردانی احترام می‌گذارد. آنچه دوست ندارد شورش و نافرمانی است. می‌تواند به طرزی خارق‌العاده حامی و پشتیبان شما باشد. جاه‌طلب است او سرسپرده شما نخواهد شد مگر آنکه بداند شما آماده‌اید سرسپرده او و اهدافش شوید.

۳. وقتی از سرکار به منزل برمی‌گردد
از نشانه‌های حمایت و دوست داشتن بعضی از مردها، این است که هنگامی که از محل کار به منزل برمی‌گردند سعی می‌کنند خستگی‌های محل کارشان را با خود به خانه نیاورند چون نمی‌خواهند محل آسایش خودشان را با درگیری‌های محل کاری‌شان خراب کنند. شاید به نظر شما بیاید که بهتر است در مورد مشکلات و جزئیات کار همسرتان اطلاع داشته باشید اما همیشه اینگونه نیست و گاهی پیش می‌آید که برخی از مردان ترجیح می‌دهند شما را درگیر حاشیه‌ها و دلمشغولی‌های کارشان نکنند و حتی بعضی از آنها برای اینکه کوچک‌ترین ناراحتی و نگرانی‌ای برای شما پیش نیاید نه‌تنها در مورد کار با شما صحبت نمی‌کنند بلکه با روی گشوده و حتی با خرید گل پیش شما می‌آیند بنابراین در این مورد بهتر است خیلی وسواس به خرج ندهید چون این هم یکی از نشانه‌های خوبی است که می‌توانید به آن دقت کنید و البته از آن لذت ببرید.

او در جهان عقیده‌ها به سر می‌برد و معمولا از احساساتی‌ شدن وحشت دارد. او اغلب احساساتش را به عنوان نوعی ضعف و چیزی که اسباب شرمندگی است تلقی می‌کند. مرد وفاداری است و از آنجا که در ابراز احساساتش ناشی و بدقلق است معمولا آنچه که می‌گوید از ته دل است حتی اگر یک بار هم در زندگی به شما گفته باشد که دوست‌تان دارد. همچنین او معتاد به حقیقت است و دروغگویی را دوست ندارد و شما می‌توانید بیشتر مواقع حرف او را باور کنید. او یک یار و معاشر جالب است و می‌داند که چگونه می‌تواند یک دوست خوب باشد. قادر به از خودگذشتگی است و همیشه نگران حال دیگران به خصوص افراد خانواده‌اش است. شنونده‌ای فوق‌العاده و مشاوری دقیق و منصف است.

سکوت مرد عاشق

ممکن است همسرتان در جمع های خانوادگی کم صحبت کند و یا بعد از برگشتن از محل کار توضیحی از کار روزانه و اتفاقاتی که افتاده ندهد و در مقابل سوال و اعتراض شما به اتاقی رفته، در را به روی خویش ببندد.

گاهی سکوت برای مردان لازم است و در این شرایط خانم ها نباید این عمل را دلیلی بر بی توجهی همسرشان نسبت به خود بدانند و این سکوت دلیل فاصله گرفتن مردان از عشق و محبت نمی باشد.

یک روانشناس و مشاور خانواده در گفتگویی اظهار کرد: بیشتر خانم ها از کم حرفی مردان گله مند بوده و ابراز نارضایتی می کنند اما باید در نظر داشت که این رفتار تا حدی در میان مردان طبیعی است و نباید آن را دلیلی بر اعتنایی و یا بی محبتی مردان نسبت به خود دانست.

وی تصریح کرد: گاهی خانم ها در زمان گفتن حرف هایی به همسر خود گرچه مهم هم باشد با سکوت و تردید او در پاسخ دادن مواجه شده و این رفتار را بی توجهی نسبت به خود می دانند ولی حقیقت این است که بعضی اوقات مردان نیاز به سکوت دارند.

مردان گاهی احتیاج دارند که روی مسائل مورد علاقه خود در سکوت تامل کنند زیرا فرآیند تفکر درونی در آن ها به گونه ای است که تا به نتیجه مطلوب دست نیافته اند با اطرافیان و حتی همسر خود صحبت نمی کنند.

نشانه عشق پسر به دختر

در این بخش از مطلب نشانه های دلتنگی مردان می خواهیم به علائم عشق پسر به دختر اشاره کنیم.

لبخند زدن

زمانی‌که نامزدتان به شما علاقه‌مند است، عمیق و صمیمی به شما لبخند می‌زند. اگر او لبخندی خشک و مصنوعی دارد انگار که آن لبخند به زور به او دیکته شده است. در این صورت بهتر است بدانید او از روی ادب کنار شماست و به محض اینکه فرصتی پیدا کند، شما را ترک خواهد کرد. در نتیجه باید تکنیک های لازم را جهت اینکه بدانید چگونه مردان را دلتنگ کنید، بلد باشید تا لبخند مصنوعی را به طبیعی تبدیل کنید. لبخند مصنوعی را می‌توانید از هماهنگ نبودن ابرو‌ها با گوشه‌های لب در خندیدن تشخیص دهید.

در خندیدن واقعی گوشه‌های لب بالا و ابرو‌ها کمی مچاله می‌شوند. افراد عاشق سعی می‌کنند جوری بخندند که لب‌شان به گوشه کشیده‌تر شده و دندان‌های آن ها همراه چشم‌های گرد شده دیده می‌شود. آن ها خندیدن را با چشم‌های‌شان هم اجرا می‌کنند و می‌توانید آثار خندیدن یک عاشق را در چشم‌های گرد شده او هم ببینید. وقتی در کنار شما همیشه لبخند داشته باشد پس در نبودتان نشانه های دلتنگی مرد در وی بروز خواهد کرد.
.
شخصیت
.
مردی که به نامزدش علاقه داشته باشد سعی می‌کند در مقابل او مانند یک جنتلمن رفتار کند. کمک می‌کند تا مانتو یا پالتویش را بپوشد، مراقب اوست و سعی می‌کند زندگی را برای او ساده‌تر کند. با این نشانه‌ها می‌توانید بفهمید که مادرش او را به خوبی تربیت کرده و این علامتی است برای اینکه بفهمید علاقه مرد به نامزدش چقدر واقعی است و فقط از روی ادب با خانم‌ها رفتار نمی‌کند. این نوع مردان همیشه در تمام موارد اولویت را با خانم ها می دانند و در موضوعات مهم در زندگی با آن ها مشورت می کنند.
.
مردانی که زبان عشق ندارند

بسیاری از مردان علاقه‌شان را پشت حرف‌های آزاردهنده و نیش‌دارشان پنهان می‌کنند. آنها ممکن است جوک یا حرف خنده‌داری بزنند یا نامزدشان را دست بیندازند اما این نوع مردان با کارهای‌شان در واقع به خانم‌ها نشان می‌دهند که عاشق‌شان هستند. ادبیات اغلب آقایان در این نوع خشونت کلامی خلاصه می‌شود و به مرور زمان هم خانم‌ها به این نوع ادبیات عادت می‌کنند.
.
زبان بدن افراد عاشق در اجتماع

افراد عاشق وقتی در مقابل معشوق قرار می‌گیرند بدن خود را به فرد مورد علاقه مایل کرده و سعی می‌کنند که همیشه رو به او قرار گیرند. در آقایان معمولا بدن به صورت یک حمایت کننده و در برگیرنده است و در خانم‌ها بدن کوچک و ضعیف‌تر نشان داده می‌شود تا حمایت مورد نیاز را از مرد دریافت کند. مرد‌ها غالبا دوست دارند نامزدشان در سمت چپ‌شان قرار گیرد و اندازه یک کف پا هم فاصله راه رفتن مرد از خانم بیشتر باشد.

موقع راه رفتن مرد با کج کردن سر به سمت نامزدش سعی در ارتباط چشمی با او دارد. بیشتر وقت‌ها افراد عاشق مات و خیره به یک نقطه نگاه کرده و از شنیدن صدای بیرون و خارجی اجتناب می‌کنند. سر فرد عاشق معمولا متمایل به یک طرف است و سعی می‌کند هنگام شنیدن هم لبخند کوچکی بر لب داشته باشد و با حرکات سر معشوق خود را همراهی می‌کند که این کار در خانم ها نیز به دلتنگ کردن مردان کمک خواهد کرد.
.
بازوها

زمانی‌که نامزدتان با دستانی باز به استقبال شما می‌آید، نشان‌دهنده علاقه به ایجاد صمیمیت و آشنایی بیشتر است اما اگر کسی بازوهایش بسته باشد به این معنی است که او علاقه ندارد شما به حریم شخصی‌اش وارد شوید. دست‌های عرق کرده و بازی کردن با وسایل دم‌دست خود یکی از نشانه‌های عاشق شدن مرد‌هاست.
.
شانه‌ها

از علائم فیزیکی عشق مردان این است که وقتی مردان در حال صحبت و گفت‌وگو با نامزد مورد علاقه‌شان هستند شانه‌های‌شان به‌طور غیر ارادی به سمت جلو خم می‌شود. این کار به خاطر بهتر گوش کردن به فرد مقابل انجام می‌شود. این حالت نشان‌دهنده این است که آن مرد می‌خواهد شما در مرکز توجهش باشید و تمام تمرکز و توجهش به شماست.
.

سکوت پسر نشانه چیست

در این بخش در پاسخ به اینکه چگونه مردان را دلتنگ کنیم تا نشانه های دلتنگی مردان را ببینیم، می خواهیم بدانیم خانم ها چه رفتاری داشته باشند؟

خانم ها باید اجازه این کار را به همسر خود بدهند که گاهی با خود خلوت کرده و به برخی مسائل بیندیشند.

برای اینکه بتوانید با این موضوع به راحتی کنار بیایید باید در گام اول تفاوت روانی مرد و زن را بپذیرید، مردان دوست ندارند مورد پرسش همسرشان قرار بگیرند از این رو منتظر باشید تا زمانی که او به میل خودش مطالبی از وقایع بیرون را برای شما بازگو کند.

هیچ گاه همسر خود را با شخص دیگری مقایسه نکنید و او را همان گونه که هست بپذیرید و با ایجاد فضایی سراسر محبت و آرامش، همسرتان را به گفتگو ترغیب کرده و از هر گونه سرزنش و تحقیر همسر خود بپرهیزید زیرا این کار موجب قطع ارتباط کلامی با شما می شود.

همواره همسرتان را تمجید و نکات مثبت اخلاقی اش را بر زبان بیاورید همچنین با رازداری درباره گفته هایش و گوش دادن به صحبت های او می توانید زمینه جلب اعتماد او را برای مشورت با خود فراهم کنید.

اگر به زبان انگلیسی آشنایی دارید می توانید با استفاده از لینک زیر مقاله انگلیسی در ارتباط با ایجاد دلتنگی در عشقتان را مطالعه کنید:

How to make your ex miss you during no contact

بیشتر بدانید:

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

۱۴ علامت دلتنگی مردان مغرور

دلتنگی بعد از جدایی

آیا مردان هم دلتنگ می شوند

عشق واقعی چیست؟

نحوه برخورد با مرد مورد علاقه

روانشناسی مردان عاشق

دعای بازگشت معشوق در سه روز

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

نگاه عاشقانه مردان

دختر مورد علاقه پسران

نشانه های مردی که زنش را دوست دارد

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

نگاه عاشقانه مردان به شما نشان می دهد عشق مردان چگونه است. روش ابراز علاقه مرد به زن  عشق یک مرد را نشان می دهد.نشانه های علاقه مرد به همسرش. سکوت مرد عاشق از نشانه ها ی نشانه عشق پسر به دختر می باشد. سکوت پسر نشانه چیست؟



درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.