no-img
نوین اطلس

چگونه زنان زیبا عاشق می شوند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه زنان زیبا عاشق می شوند
zip
مرداد ۱, ۱۳۹۵

چگونه زنان زیبا عاشق می شوند


چگونه زنان زیبا را عاشق خود کنیم

هدف از نوشتن این مقاله جذب و علاقه مند کردن دیگران برای ازدواج و تشکیل خانواده است.

اغلب سوالاتی که از طرف مردان مطرح می شود در ارتباط با علاقه مند کردن زنان زیبا است. در واقع به دلیل همین زیبایی است که گاهی مردان از نزیک شدن به یک زن زیبا هراس دارند و همه چیز را با اشتباهات خود خراب می کنند.

به همین دلیل تصمیم گرفتم مقاله ای بنویسم و در مورد چگونگی علاقه مند کردن زنان زیبا صحبت کنم.

جذب کردن زنان زیبا

در مقالاتی که قبلا در مورد جذابیت و عشق نوشتم  توضیح داده ام که چگونه با برطرف کردن نیاز های روانشناختی دیگران می توانید هر شخصی را عاشق خود کنید. اجازه دهید یک مثال بزنم: اگر دختری از چهره ی خود راضی نباشد و خود را زیبا نداند تعریف کردن از چهره اش می تواند معجزه کند. زیرا تعریف از چهره ی یک دختر در چنین شرایطی یکی از نیازهای مهم وی را ارضاء می کند؛ با این شگرد می توانید به راحتی وی را به سمت خود جذب کنید.

البته جذابیت به این سادگی ها نیست اما این یک مثال است که معنی نیازهای برطرف نشده یا ارضاء نیازها را توضیح می دهد.

اکنون سوال اساسی این است که: نیاز های روانشناختی برطرف نشده ی یک زن  یا دختر زیبا که می خواهید به سمت خود جذب کنید چیست؟ درست است که در کتاب ” چگونه دیگران را عاشق خود کنیم” توضیح داده شده که هر شخصی نیاز های خاص خودش را دارد اما یک نیاز اصلی نیز وجود دارد که درمیان همه ی زن های زیبا مشترک است.

آنها می خواهند برای چیزی که هستند دیگران عاشقشان شوند نه به دلیل چهری ی آنان! خانم های زیبا می دانند که زیبا هستند و اغلب آنان از اینکه دیگران به دلیل زیبایی ظاهرشان به آن ها جذب می شوند متنفر هستند.

اگر یکی از آنها می توانست صادقانه حرف دلش را به شخصی که نزدیکش می شود بازگو کند چنین جمله ای را می گفت ” من هوش و ذکاوت هم دارم، چرا شخصیتم را کشف نمی کنی”

از این نیاز برطرف نشده استفاده کنید و زانان زیبا را جذب خود کنید.

بر اساس مطالبی که پیش از این بیان کردم می توانیم اینگونه نتیجه بگیریم که  نشان دادن علاقه به آنها به دلیل شخصیت شان و نه ظاهر آنان باعث می شود از رقبای خود جلو بیفتیم.

توجه کنید که تنها برطرف کردن یکی از این نیازها به سختی شخصی را عاشق شما می کند. تا زمانی که بیشتر این نیاز های ارضاء نشده را برطرف نکنید، نمی توانید شخص مور نظر خود را عاشق کنید.

به همین دلیل است که در کنار برطرف کردن آن نیاز مهم که در این مقاله در موردش حرف زدیم باید دیگر نیاز های وی را نیز برطرف کنید.

اغلب انسان ها به اشتباه تصور می کنند زنان زیبا به دلیل ظاهرشان آدم های برتری هستند. شاید در مورد ظاهرشان واقعا این چنین باشد اما آن زنان نیز مثل هر انسان دیگری از برخی ناامنی ها و نیاز های برطرف نشده رنج می برند که در انسان های معمولی وجود ندارد.

وقتی می خواهید زن زیبایی را به خود جذب کنید این سوالات را از خود بپرسید؟

چه وقتی احساس نا امنی و سستی می کند؟

آیا به تحسین نیاز دارد؟

آیا هویت زنانه ی خود را دوس دارد؟

آیا نقطه ی ضعفی دارد؟

این سوالات و بسیاری از سوالات دیگر می تواند دری باشد به سوی یافتن نیازهای برطرف نشده ی یک زن زیبا. با بدست آوردن این اطلاعات جذب کردن وی به شما کار بسیار ساده ای می شود.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

مطالب موجود در سایت نوین اطلس کاملا اختصاصی بوده و در هیچ سایت وبلاگ دیگری وجود ندارند. آخرین و جدید ترین مطالب روانشناسی را می توایند در صحفه ی اول (خانه) مشاهده کنید. همه مطالب این سایت بر اساس تحقیقات و پژوهش های نویسنده ی سایت صورت گرفته و کاملا در زندگی واقعی موثر می باشد. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین اطلس منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می کند دیگران را به خود علاقه مند و وابسته کنید و یا هزینه ی پرداختی را به شما باز می گرداند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین اطلس در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین اطلس

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه کسی را که دوست داریم جذب کنیم

چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند

چگونه یک فرد زشت می تواند یک فرد زیبا را عاشق خود کند

نقش زیبایی چهره در عاشق شدن

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy

 



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.