no-img
نوین اطلس

آنچه مردان در روابط زناشویی دوست دارند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

آنچه مردان در روابط زناشویی دوست دارند
امتیاز 3.33 ( 3 رای )
zip
مهر ۹, ۱۳۹۷

آنچه مردان در روابط زناشویی دوست دارند


در رابطه ی زناشویی اصول مهمی است که باید زوجین رعایت کنند و به خصوص زنان باید بدانند مردان چه دوست دارند زیرا استرس و فشارهای عصبی مردان بسیار زیاد است.

خانم ها معمولا می گویند می دارند که رفتار آقایون آن ها را گیج می کند و به درستی نمی توانند تشخیص دهند که مردها از آن ها چه انتظاراتی دارند. آن ها از اینکه نمی توانند مردها را راضی نگه دارند ناراحت هستند.

به همین منظور نوین اطلس در این مطلب انتظارات مردان از روابط زناشویی را برای شما مشخص می کند. آنچه مردان در روابط زناشویی دوست دارند شامل جملاتی است که مردان را تحریک می کند، اندامی است که از آن لذت می برند و … که ما در این مطلب به همین دو مورد می پردازیم. هم چنین روش هایی برای دلبری کردن از همسر و شیفته کردن مردان به شما معرفی می کنیم. (همچنین نگاه کنید به علت سرد شدن زنان در روابط زناشویی)

انتظار مردان از زنان در روابط زناشویی

طبق نظر مردان، خانم ها هم اشتباهاتی در روابط زناشویی انجام می دهند.  مردان در رختخواب از مسائلی بدشان می آید ومتنفرند و این موارد به شرح زیر است. این موارد را بدانید و با اجتناب از آن ها انتظارات مرد خود را از روابط زناشویی برآورده کنید.

  • هنگام ارتباط و رابطه جنسی و زناشویی بیش از حد حرف نزنید و همچنین نخندید، این دو عامل می‌تواند باعث از دست رفتن تحریک جنسی و زناشویی و جنسی مردان شود.
  • زن‌هایی که بیش از حد به هنگام معاشقه صحبت می‌کنند و همچنین شوهرشان را سرد می‌کنند.
  • مردها آن پیش فرض را دارند که هنگامی که شما صحبت می‌کنید، انتظار دارید پاسخی نیز دریافت نمایید. هنگامی که مردی تحت فشار باشد، احساس می‌کند کنترلش می‌کنند، به همین دلیل مرد عصبانی شده و همچنین نسبت به شما سرد خواهند شد.
  • هنگامی که مدام در رختخواب حرف می‌زنید، ذهن شوهرتان شروع به کار می‌کند تا گفته‌هایتان را درک کند و همچنین بفهمد. هرچه بیشتر حرف می‌زنید، ذهنش را بیشتر درگیر می‌کنید و همچنین باعث می شود که دیگر نتواند لذت را احساس کند.

جملاتی که مردان را تحریک میکند

اگر می خواهید مردتان را تحریک کنید در تختخواب هیچ بحثی را به میان نکشید. همچنین برای حرف زدن برنامه بریزید. گفتن کلماتی که مردان را تحریک می کند به شما کمک می کند رابطه ی خوبی را تجربه کنید:

دوست دارم، عاشقت هستم، خیلی خوش شانسم که تو رو پیدا کردم، تو بهترین دوست من هستی، تو تنها زن، مرد این دنیا هستی که می‌خوام با او باشم، هیچ زن، مرد دیگه‌ای مثل تو نیست، نمی‌دونم بدون تو چه کار کنم، نمی‌تونم زندگی‌ام رو بدون تو تصور کنم، تو تحقق رویاها و اجابت دعاهای من هستی، تو واقعا برام جذاب هستی، تورو می‌خوام، هیکل و اندامت برام خیلی خواستنی و مطلوبه، نمی‌تونم تو رو ندیده بگیرم یا به تو نزدیک نشم، دوست دارم بیشتر با تو باشم، دلم برات تنگ شده بیا همدیگر رو در آغوش بگیریم.(همچنین نگاه کنید به جملاتی که دل مردان را آب می کند)

مردان از چه اندامی لذت میبرند

آیا مردها زنان چاق را دوست دارند؟

گاهی اوقات می‌شنوید که مردها زنان چاق را دوست دارند. این مزخرف است. علاوه بر مزخرف بودن یک دروغ است. فقط به این دلیل که می بینید مردی با یک زن چاق است به این معنی نیست که اولویت او زنان چاق هستند. دلیل آن فقط این است که در آن زمان انتخاب دیگری نداشته است! همین.

اندام مناسب برای دختران ایرانی

ممکن است مردها در خفا به داشتن رابطه‌ عاشقانه با یک زن چاق فکر کنند اما هیچوقت در چشم عموم با او ظاهر نمی‌شوند. بااینکه ممکن است با یک زن چاق که البته مزایای دیگری دارد بمانند اما دوست داشتند که آن زن خوش‌فرم می بود. اگر همه شرایط یکسان باشد، همه مردان زن خوش‌فرم را انتخاب خواهند کرد.

آیا مردها زنان لاغر را دوست دارند؟

نه واقعاً اینطور نیست. اکثر مردها هیچ تمایلی به مانکن‌های بسیار لاغر نشان نمی‌دهند. درواقع، این اندام‌ها کمی ترسناک هستند و اصلاً سالم به نظر نمی‌رسند.
اما، در فرهنگ امروز کشور ما لاغر بودن به یک هدف مهم بین زن‌ها تبدیل شده است. زنان بسیاری هر روز در تلاشند که برای تحت‌تاثیر قرار دادن زنان دیگر خود را لاغر کنند. اما این کار اصلاً سالم نیست. باید سعی کنید که متناسب بمانید.مردها واقعاً چه دوست دارند؟

اگر واقعیت این بود که مردها زنان ریزه‌ میزه را دوست دارند مطمئن باشید که به شما می‌گفتم. اما خوشبختانه اینطور نیست. ممکن است استخوان ‌بندی بدنتان بزرگ یا ریز باشد. اصلاً مهم نیست چون در هر دو صورت می‌توانید برای مردان جذاب باشید.
شکل برای مردان بسیار مهم‌تر از سایز است!

دلبری کردن برای شوهر

روش ها و نکات دلبری کردن خانم ها از آقایان
دلبری کردن زن از مرد همیشه باعث محکم تر شدن رابطه شده است. خانم ها باید این روش ها را در زندگی بلد باشند و به کار گیرند. لازم است خانم‌ها برای دلبری از مردان و به دست آوردن قلبشان نکاتی را بدانند و در روابطشان برخی مسایل را رعایت کنند. قبل از هر چیر خوب است که از خواسته‌ها و تمایلات مردانه آگاه شده

و بدانید که مردان و زنان خواسته‌ها و ویژگی‌های متفاوتی دارند. بنابراین شاید آنچه که یک زن در رابطه می‌پسندد لزوما مورد پسند یک مرد نباشد. تمرکز روی رفتارهایی که مردان دوست دارند به شما کمک می‌کند تا در نظر آن مرد مهربان‌تر، زیباتر و خوب‌تر جلوه کنید و از نامزدتان یا مردی که عاشقش هستید، عشق بیشتری بگیرید. به نکات رفتاری و کارهای ساده‌ای که در ادامه می‌آید به دقت توجه کنید.(همچنین نگاه کنید به توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند)

  • برای دلبری از مردان بازیگوش و شوخ طبع باشید

علم روانشناسی به افرادی که در آستانه ازدواج قرار دارند و تمایل دارند که مورد پسند و علاقه نامزد خود قرار بگیرند توصیه می‌کند که سعی کنند بیشتر بازیگوش، شاد و شوخ باشند تا اینکه جدی و باهوش و نکته سنج به نظر برسند. بر اساس جدیدترین پژوهش‌ها زنان شاد، بازیگوش و شوخ طبع بیشتر مورد علاقه نامزدهای خود قرار می‌گیرند

  • به مردان بیش از آنچه آنها به شما توجه می‌کنند، توجه نکنید

برای اینکه بتوانید عشق و محبت یک مرد را برای همیشه برای خود داشته باشید مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید. بسیاری از زنان تصور می‌کنند برای دلبری از مردان باید هر چه بیشتر به یک مرد توجه کنند و نیازهای کوچک و بزرگ او را برآورده کنند اما مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می‌دهند از شما دریافت کنند، دلزده می‌شوند.

شیفته کردن مردان

برای حفظ زندگی زناشوئی باید هر لحظه تلاش کرد، اینکه بگوییم از ما گذشته و این رفتارها متعلق به جوانهاست حرف غلطی است. در این قسمت از روابط زناشوئی در دوا درمون قصد داریم با آموزش عشوه و ناز کردن خانم ها برای شیفته کردن مردهایشان با شما همراه باشیم. امیدواریم این مطالب برای شما خانمها مفید واقع شود!

روش حرف زدن
با شوهرتون رسمی و اداری گفتگو نکنید . همش وقتی هدف عشوه گری دارید ، گونه حرف زدن تون باید کـــش دار باشه . حرف های عاشقانه ، درخواست ها ، خواهش ها و غیره رو باید کش دار بگید.
مثلا :
علــــــــــــــــی ! منو نیگــــــاه!
حالت بدنتان هم مهمه ! همش سرتان به سمت چپ یا راست باید خم باشه . اگه هدف تحریک جنسی ندارید ، با موهایتان بازی کنید .

حالت ایستادن
شما هر حالتی به غیر از حالت رسمی و خشک ( نظامی ) بایستید جنبه ی ناز و عشوه پیدا می کنه ! اگه پوشاک برانگیزاننده پوشیده باشید درجه ی عشوه گری بالا میره . اگه از دست ها کمک بگیرید به نقطه ی جوش نزدیک میشید . مثلا روی پای راست تکیه کنید . دست راست رو هم روی کمر ( محل کمربند ) بذارید . گردن رو کمی کج کنید . با گوشه ی چشم همسرتون رو نگاه کنید .. با دست دیگه با لب ها یا موها یا لباستون بازی کنید.

خانم باشید
در زندگی زناشوئی، خودتان را از هر چه خاله زنک بازی و جی جی باجی شدن با فامیل شوهرتان، دور کنید. اینطور نیست حتما باید با خواهر شوهرتان رفیق شوید و با دخترخاله اش به سینما بروید. البته طوری هم نباشید که پشت سرتان بگویند خیال کرده از آسمان افتاده. یک چیزی بینابین. نه آنقدر صمیمی که داخل سر و کله همدیگر بزنید نه آنقدر خشک و وزین که همانند تندیس یک گوشه بنشینید و حرف نزنید.

مطالب مرتبط:

رفتارهایی که مردان دوست دارند

نکات زندگی زناشویی

چگونه از همسر دلبری کنیم

شوهرداری در اسلام

توقعات مرد از همسرش



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.