no-img
نوین اطلس

ایده های پول درآوردن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ایده های پول درآوردن
zip
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۷

ایده های پول درآوردن


موضوعات: روش پول درآوردن در خانه، راههای پول درآوردن بدون سرمایه، پول درآوردن راحت، پول درآوردن سریع، راه های جالب پول درآوردن، راههای پول درآوردن در ایران.

برای آموزش جامع کسب درآمد اینترنتی به لینک زیر مراجعه کنید:

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

 

روش پول درآوردن در خانه

ضایعات را هم بفروشید!

دستگاه‌های قند خردکن به‌طور میانگین از یک‌تن قند ٨٨٠کیلوگرم قند خردشده به شما تحویل می‌دهند و بقیه این میزان به‌صورت خاک‌قند از دستگاه خارج می‌شود، البته خاک‌قند تولید شده را به راحتی می‌توانید به قنادی‌ها بفروشید.
در مورد میوه به‌طور میانگین هر ١٠کیلوگرم میوه، یک کیلوگرم چیپس میوه تولید می‌کند و سبزی پس از پاک‌شدن و گرفتن ساقه و گل‌ولای تقریبا به اندازه نصف حجم اولیه به شما محصول فرآوری شده می‌دهد، البته ضایعات میوه و سبزیجات نیز توسط دامداری‌ها و به‌عنوان خوراک دام خریداری می‌شوند. علاوه بر آنها کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولید کود ارگانیک، مشتریان این ضایعات به‌شمار می‌آیند.

اقتصادی، بسته‌بندی کنید

برای بسته‌بندی محصولات تولیدشده باید به فروشندگان مواد پلاستیکی مراجعه کنید. با ٢٠٠ تا ٢۵٠‌هزار تومان می‌توانید نایلون مورد نیاز برای بسته‌بندی حدود ١٠تن را خریداری کنید. بسته‌های شما می‌توانند یک تا ١٠ کیلوگرمی و حتی کمتر باشند. میزان حجم بسته‌بندی‌تان را باید به صورت اقتصادی برنامه‌ریزی کنید. برای شما دو مثال می‌آوریم.
در حال حاضر هر بسته ۴٠٠گرمی قند خردشده در سوپرمارکت‌ها تقریبا ٣٨٠٠تومان قیمت دارد. این قیمت برای بهترین کیفیت بسته‌بندی است اما اگر شما سود ١٠٠تومانی برای هر کیلوگرم قند برای خودتان در نظر بگیرید و تقریبا معادل این سود را به عامل توزیع یا سوپرمارکت‌ها بپردازید در نهایت قیمت یک بسته یک کیلوگرمی قند خردشده توسط شما حدود ٣١٠٠ تا ٣٢٠٠ تومان می‌شود.
با این حساب مشتریان زیادی ترجیح می‌دهند بیشتر از دو برابر بسته‌های ۴٠٠گرمی قند بخرند اما برای بسته‌بندی شیک‌تر آن همه پول ندهند. در مورد بسته‌بندی میوه‌های خشک، حجم بسته‌بندی کوچکتر اقتصادی‌تر به نظر می‌رسد. زیرا قیمت یک کیلوگرم میوه خشک به‌طور میانگین ۵٠-۶٠‌هزار تومان است. این قیمت می‌تواند محصولات شما را از سبد بسیاری از مشتریان خارج کند. پس بسته‌های کوچکتر و ارزان‌تر می‌تواند تعداد مشتریان زیادتری برایتان دست و پا کند.

سودتان را حساب کنید

در حال حاضر هر کیلوگرم قند در کارخانه بین ٢١٠٠ تا ٢۵٠٠تومان قیمت دارد. برای تهیه یک تن قند تقریبا به ٢‌میلیون و ۵٠٠‌هزار تومان نیاز دارید. اگر میزان ضایعات یک تن را از این مبلغ کم کنیم هر کیلوگرم قند خردشده برای خودتان حدود ٢٨۵٠تومان تمام می‌شود. با توجه به فضای رقابتی موجود در بازار ١٠٠تومان سود برای هر کیلوگرم قند خردشده، سود مناسبی برایتان به حساب می‌آید.
با این حساب اگر شما ۵ساعت در روز وقت بگذارید و یک‌تن قند را خرد و بسته‌بندی کنید سود هر ماه‌تان حدود ٢‌میلیون و ۶۵٠‌هزار تومان خواهد بود. در مورد چیپس میوه، اگر حداقل قیمت یک کیلوگرم سیب را ١۶٠٠ تومان در نظر بگیریم ١٠ کیلوگرم آن معادل ١۶‌هزار تومان هزینه دارد. به عبارت دیگر یک کیلوگرم چیپس میوه ١۶‌هزار تومان برای شما هزینه‌بردار است (به‌جز هزینه انرژی و حمل‌ونقل) قیمت عرضه یک کیلوگرم چیپس سیب ۵٠‌هزار تومان است. با این دسته از محاسبات میزان سود و حساب و کتاب‌هایتان را انجام دهید.

چگونه بفروشیم؟

قبل از این‌که به فکر فروش بیفتید به یک نکته مهم توجه کنید:
سعی کنید قبل از تولید، سفارش بگیرید. این نکته به‌ویژه برای تولیدکنندگان مواد فسادپذیرتر مثل سبزی خردشده یا چیپس میوه اهمیت بیشتری دارد و اما فروش… برای فروش چند راه‌حل دارید. مهم‌ترین گزینه، مذاکره با سوپرمارکت‌های محله‌تان است. گزینه بعدی فروش اینترنتی است. با ایجاد صفحات شخصی می‌توانید برای فروش محصولات‌تان تبلیغ کنید یا می‌توانید با نصب چند آگهی در خیابان محل زندگی‌تان کالاهای تولیدی‌تان را به‌صورت مستقیم عرضه کنید. در آگهی‌تان قیمت عرضه به صورت مستقیم را محور تبلیغ‌تان قرار دهید تا هم‌محله‌ای‌هایتان ترغیب شوند به جای خرید از واسطه‌ها به صورت مستقیم از شما خرید کنند.
گزینه بعدی مراجعه به مراکزی است که می‌دانید مصرف‌کننده عمده هستند مثلا برای قند، کافی‌شاپ‌ها، سفره‌سراها یا پاتوق‌های تفریحی که در محله‌تان وجود دارد و برای سبزی خرد‌شده، رستوران‌ها، غذاخوری‌ها، ساندویچی‌ها، مهدهای کودک و مدارسی که به بچه‌ها یک وعده غذا ارایه می‌دهند.

راههای پول درآوردن بدون سرمایه

۱ – ساخت لوازم دست ساز
برای پول در آوردن اصلا لازم نیست کارخانه دار یا تاجر باشید بافتن یک بافت ساده، ساخت یک عروسک و طراحی روی پارچه ام می تواند در آمد زا باشد.
برای این کار لازم است ابتدا علایق خودتان را کشف کنید و با تلفیق آن با استعداد هایتان و استفاده اندکی از علم بازاریابی به در آمد زایی برسید.

۲ – خرید کالاهای دست دوم
خرید کالاهای دست دوم و به اصطلاح بازیافتی کار پردرآمدی است اگر چشم تیز بینی داشته باشید و بتوانید با یک نگاه ارزش کالاها را تشخیص دهید.گاهی حتی لازم نیست پولی بپردازید خیلی از مردم برای خلاص شدن از کالاهای قدیمی خود حاضرند به شما پول هم بدهند!

۳ – فروش غیرقابل فروش ها
در نگاه اول تیتر عجیب و خنده داری است اما حقیقت این است که این روزها بشر گرفتار در عصر تکنولوژی و سرعت حاضر است برای خیلی از چیزهایی که پیشتر رایگان بود هزینه کند.محبت چیزی است که خیلی ها خریدارش اند این روزهاتنهایی دشواری این روزهای بشر معاصر است و خیلی ها برای رهایی از آن هزینه می کنند و برخی هم از این راه کسب درآمد می کنند.

پول درآوردن راحت

۱- برنامه ماهانه را به ۸۰-۲۰ آنالیز کنید

این روش را تیم فریس هنگامی که مدیر شرکت کوچک به نام brainquicken بود برای افزایش دادن فروش شرکت خود و از بین بردن زمان تلف شده استفاده کرد.

نکته روش ۸۰-۲۰ این است که کار های مهم و کار های که باید بیشتر به آن ها تمرکز کرد را جدا کنید و بشناسید. اول ۲۰ درصد فعالیت خود را که ۸۰ درصد از هدف و کار شما را تکمیل می کند را پیدا کرده و سپس ۲۰ درصد فعالیت هایتان را که ۸۰ در صد وقت شما را می گیرد را بیابید. در آخر کار هایی را که فقط وقت شما را می گیرد و به هدف تعیین شده شما را نزدیک نمی کند را می شناسید و می توانید آن ها را حذف کنید.

تیم می گوید: به راحتی یک فعال اقتصادی می تواند سرش شلوغ باشد ولی وقت نداشتن دلیل بر این نمی شود که طرف مشغول کار مفید است.

۲-لیست اولویت بندی هایتان را محدود نگه دارید

وقتی مسئول یک بیزینس کوچک هستید احساس می کنید لیست کار ها مهم تان بی نهایت است و هیچ وقت تمام نمی شود و همه کار هایتان به یک اندازه مهم است.

اما کریس لیکاتا رئیس مدیر شرکت مواد غذایی طبیعی بلیک گفته است که باید این واقعیت را پذیرفت که هیچ چیزی به عنوان لیست ۱۰ تا کار مهم وجود ندارد.

وی توصیه می کند که موسس شرکت لیست بسیار مختصر و کوتاه تهیه کنند و تیم کارمندان خود را به کار های بسیار مهم متمرکز کند.

۳- ایمیل های غیر ضروری را کنار بگذارید

برای موسسان شرکت های کوچک بسیار مهم است که از خبر های اطراف خود آگاه باشند و از کار شرکت های دیگر باخبر باشند. اما باید در نظر داشته باشند خبرها و ایمیل هایی که ارزششان از بقیه کم تر است را کنار بگذارند و وقتشان صرف این ها نکنند.

۴- جلسه ها را به نیم ساعت مختصر کنید

جف هایدن گفته است که حتی مهم ترین مسائل را در جلسه می توان در ۳۰ دقیقه و یا کم تر مطرح کرد.پس جلسات خود را در ۳۰ دقیقه مختصر کنید و وقت های اضافه را برای کار های دیگر بگذارید.

پول درآوردن سریع

۱- شغلی با حقوق خوب

این قدم منطقی ترین روش برای پولدار شدن است ولی کمی زمان خواهد برد اما با وجود همه اینها راه تضمین شده ای برای کسب درآمد بیشتر و بهتر است.

۲- پیشنهادی خوب برای پرداخت مالیات

شما از هر طریقی که پول در می آورید اولین قسمتی که در آن هزینه خواهید کرد، مالیات دادن به دولت است. باید تمام تلاش خود را بکنید که این کار را درست و به موقع انجام دهید. با استخدام یک حسابدار خوب، راه های قانونی پراخت کمتر مالیات را بیابید و در زمان مناسب آن را پرداخت کنید.

۳- ۲۰ درصد درآمدتان را پس انداز کنید

به محض اینکه حقوق خود را دریافت کردید، ۲۰ درصد آن را به حساب پس انداز خود منتقل کرده و به آن دست نزنید. شما باید حساب پس انداز و خرج های روزمره خود را از هم جدا کنید، چون هر پولی که در دسترس شما باشد محکوم به خرج شدن خواهد بود. پس تا حد امکان حساب پس اندازتان را دور از دسترس نگه دارید.

۴- سرمایه گذاری با حساب پس انداز

سعی کنید زمانی که مبلغ حساب پس انداز شما قابل توجه شد، با کمک آن در راه های مختلف سرمایه گذاری کنید و به مبلغ آن بیفزایید. از روش های مختلف برای افزودن به پول راکد استفاده کنید.

راه های جالب پول درآوردن

۱. عزادار حرفه‌ایراه پول درآوردن عجیب و غریب
این یک شغل واقعی است. به عزاداران حرفه‌ای پول داده می‌شود تا کاری کنند مردم باور کنند که شخص متوفی فرد بسیار مهمی بوده است. در واقع؛ یافتن ارجاعتی به عزاداران حرفه‌ای در انجیل محتمل و امکان‌پذیر است.

۲. فروش موی انسان
فروش موی انسان- بله، دقیقا همان چیزی که خواندید، آدم‌ها واقعا موی سر انسان را برای اکستنشن مو می‌فروشند. موی دست نخورده‌ی انسان(مویی که رنگ نشده باشد) ارزشمندترین نوع مو است. متاسفانه، این مسئله معمولا با فقر در ارتباط است.

۳. بازی کردن
از روزگار بازی قدیمی تتریس فاصله‌ی بسیار زیادی گرفته‌ایم. قبلا، بازی کردن فقط راهی بود برای سرگرم شدن و گذران اوقات فراغت. حالا بازیکن‌های حرفه‌ای وجود دارند، و همه‌ی ماجرا همین نیست، بازیکن‌های حرفه‌ای وجود دارند که میلیون‌ها دلار از این صنعت کسب درآمد کرده‌اند.

۴. تی‌شرت پوشیدن
ما هر روز این کار را انجام می‌دهیم، اما جیسون سادلر کسی بود که رویاهای بزرگی داشت، و تصمیم گرفت برای امرار معاش تی‌شرت بپوشد. او با شرکت‌ها تماس می‌گرفت تا تی‌شرت آنها را بپوشد و هرچند این ایده مزخرف به نظر برسد، اما کاملا موفقیت آمیز بود! جیسون خیلی زود مجبور شد کسی را استخدام کند تا به درخواست‌هایی که از کسب و کارش می‌شد رسیدگی کند.

۵. مسافر چپان(اوشیا)
در ژاپن، شهرهای بزرگ آنقدر مملو از جمعیت هستند که حتی به آدم‌ها پول داده می‌شود تا مسافران مترو را مثل کنسرو ماهی داخل قطارها بچپانند. اگر چندان از کنسرو شدن بدتان نیاید، اوشیاها برای هل دادن شما به درون قطار در ایستگاه‌های مترو حاضر به خدمت هستند.

راههای پول درآوردن در ایران

اول :شما نمی خواهید که پولدار شوید

ما پیوسته شاهد گسترش دو طبقه اجتماعی در جوامع مختلف هستیم:پولدارها و فقیرها. این ایده قدیمی که «اگر شما پیشرفت نکنید، مسلما ضعیف تر و فقیر تر می شوید» امروزه کاملا صدق می کند. اگر شما هر روز پیشرفت مالی نداشته باشید، شانس شما فراری می شود و بدین ترتیب فقیرتر می شوید.

بسیاری از مردم می گویند که پول برایشان مهم نیست شاید به این دلیل است که نمی خواهند به صورت تمام وقت در طول شبانه روز کار کنند زیرا اولویت های دیگری نیز دارند. به این اولویت ها باید احترام گذشت و ما هم معتقدیم که حفظ تعادل در زندگی خوب است.اما اگر می خواهید وضع مالی تان بهتر شود باید زمان بیشتری را به کار اختصاص دهید.

برای اینکه به صورت تمام وقت کار کنید باید به انجام کاری بپردازید که به آن علاقه دارید. سپس نوبت به خلاقیت می رسد، از خود ابتکار نشان داده و یک چیز جدید اختراع کنید! زمانی که شغلتان مورد علاقه شما نباشد به فکر موفقیت در آن کار نیستید. در واقع فقط منتظر رسیدن آخر هفته ها و یا پایان ساعات کاری روزانه هستید تا به خانه باز گردید.

پس تا دیر نشده شغلی مناسب بیابید که با علایق شما سازگار باشد. بدانید که بدست آوردن پول بیشتر به معنی دور شدن شما از علایقتان نیست. البته این مورد در کشور ما (ایران) چندان کاربرد ندارد زیرا معمولا شغل ها ما را انتخاب می کنند. اما همیشه استثنا هم وجود دارد، شاید شما یکی از آنها باشید!

دوم :شما نمی دانید که چگونه پولدار شوید

همواره این پرسش ها را در برابر خود قرار دهید:از کجا شروع کنم؟ چگونه پول بیشتری بدست بیاورم؟ چگونه درآمد ماهیانه ام را افزایش دهم؟ و … البته کار ساده ای نیست که بتوان راهی برای کسب پول بیشتر یافت، اما تفکری که باعث شکست بسیاری از مردم می شود، تکرار مستمر این جمله است:«نمی دانم چگونه پول بیشتر بدست آورم» این احساس را از خودتان دور کنید و به جای نمی دانم و نمی توانم، بگویید که «چگونه می شود پولدار شد؟» هیچ کسی در ابتدای کار نمی داند چگونه آن را انجام دهد! اما افراد ثروتمند بالاخره از یک جایی شروع کرده اند.

همچنین بخوانید : تمامی راه ها و مطالب مرتبط با موفقیت
با فکر و هدف شروع کنید. شما می دانید که باید درآمد خود را بیشتر کنید و به جستجو می پردازید. بهترین فاکتوری که دارید ذهن خلاق شماست. برای رسیدن به آرزوهایتان مطالعه کنید، با کارهای دیگران مقایسه کنید و در جستجوی راه حل ها باشید.

برای کشف راه حلها باید هزینه کرد و هرچه بیشتر زمان بگذارید ایده ها و راه حل های بیشتری در ذهن خود خواهید داشت. فقط باید شروع کنید.

سوم :فکر می کنید مشکل و ریسک پذیر است

بسیاری از مردم دلیل رویگردانی از کارهای سخت را ریسک پذیر بودن آن می دانند. هیچ کسی یک شبه پولدار نشده مگر نمونه های نادری که خوش شانس بوده اند! ثروت چیزی است که در طول زمان کسب می شود، معمولا در طول زمان می توان به ثروت هنگفتی رسید. ما باید از اشتباهات خود درس بگیریم و به عنوان تجربه در کارهای آینده خود از آن استفاده کنیم.

افراد معدودی در ابتدای امر به این صورت عمل می کنند اما با یادگیری از اشتباهات است که می توان به ثروت رسید. به یاد داشت باشید که ترس از سختی ها و ریسک پذیر بودن کار را کنار بگذارید. فرصت اشتباه کردن را از خود نگیرید! سکون شما را همیشه در همین حد نگاه می دارد.

چهارم :شما تنبل هستید

مسلما کاناپه جای خوب و امنی است. کسی برای شما زحمتی ایجاد نمی کند و شما می توانید پاهای خود را در آرامش دراز کنید.! اما تفاوت زیادی بین تنبلی و استراحت کردن است. ما به استراحت نیاز داریم تا خستگی خود را برطرف کنیم و آماده ی کار جدید شویم. اما تنبلی ما را به راه نادرست هدایت می کند. بهترین راه برای بلند شدن از روی کاناپه و انجام کارهای مفید این است که کار مناسبی بیابید و آماده کسب درآمد و پس انداز پول خود شوید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.