no-img
نوین اطلس

دعای جذب پسر مورد علاقه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای جذب پسر مورد علاقه
امتیاز 4.00 ( 2 رای )
zip
مرداد ۳, ۱۳۹۷

دعای جذب پسر مورد علاقه


برای جذب و عاشق کردن هر پسری می توانید از دعا کمک بگیرید. به همین دلیل نوین اطلس دات کام این مطلب را برای جذب پسر مورد علاقه تهیه کرده است. طلسم جذب پسر دعایی است که با آن هر پسری را جذب و مطیع خود می کنید. دعا نویسی برای جذب پسر نیز از جمله دعاهای نوشتنی برای جذب پسر مورد علاقه می باشد. دعای جذب پسر از راه دور باعث می شود بدون در نظر گرفتن فاصله ای که بین شما قرار دارد جلب محبت پسران را تجربه کنید.

دعای جذب خواستگار برای دخترهای دم بخت معرفی شده است. دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور نیز بدون هیچ برقراری ارتباطی پسر را عاشق شما می کند. دعای سریع الاجابه برای ازدواج با شخص مورد نظر به همراه دعا برای جلب محبت شدید از راه دور با افزایش مهر و محبت بین شما و فرد مورد نظر کمک می کند خیلی زود با او ازدواج کنید.

آیه برای جذب پسر

برای جذب پسر آیه ی زیر را قرائت نمایید و به آبی بدمید و سپس بنوشید و کمی را به صورت خود بپاشید و دومرتبه آن را با گلاب و زعفران نوشته و یکی را با خود و دیگری را در منزل پنهان سازید .

اللَّهُمَّ إِنِّی أَطَعْتُکَ فِی أَحَبِّ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ التَّوْحِیدُ وَ لَمْ أَعْصِکَ فِی أَبْغَضِ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ الْکُفْرُ فَاغْفِرْ لِی مَا بَیْنَهُمَا یَا مَنْ إِلَیْهِ مَفَرِّی آمِنِّی مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَیْکَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الْکَثِیرَ مِنْ مَعَاصِیکَ وَ اقْبَلْ مِنِّی الْیَسِیرَ مِنْ طَاعَتِکَ یَا عُدَّتِی دُونَ الْعُدَدِ وَ یَا رَجَائِی وَ الْمُعْتَمَدَ وَ یَا کَهْفِی وَ السَّنَدَ وَ یَا وَاحِدُ یَا أَحَدُ یَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ یُوْلَدْ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُوا أَحَدٌ،

نماز برای جذب مرد یا پسر از راه دور 

برای جذب مرد یا پسر از راه دور به مدت یک هفته هر روز پس از نماز صبح نماز هفت بانو را بخوانید .به یاد داشته باشید که نماز هفت بانو باید توسط مادر آن دختر خوانده شود به نیت فرزندش. به یاد داشته باشید که دو رکعت نماز به نیت هر کدام از این عزیزان یا بانوی بزرگوار دیگری خوانده شود که جمعا می شود ۱۴ رکعت و به روح ملکوتی آنها هدیه فرستد:

حضرت خدیجه (س)وحضرت فاطمه (س) و حضرت مریم (س) و حضرت زینب (س) و حضرت نرجس خاتون مادر امام زمان عج و حضرت ام البنین مادر قمر بنی هاشم (ع) و فاطمه بنت اسد مادر حضرت علی (ع)

افزایش محبت پسران

با نام خدا و ایمان به او و رسول گرامیش حضرت محمد ص افزایش محبت پسران را نیت کرده سپس در ایام سعد و روزی که قمر در عقرب نباشد غسل آنروز کنید و دعای زیر را ۱۷ مرتبه بخوانید. سپس نذری کرده و نذر خود را ادا کنید.

أَسْأَلُکَ بِحَقِّ مَنِ اصْطَفَیْتَهُمْ مِنْ خَلْقِکَ وَ لَمْ تَجْعَلْ فِی خَلْقِکَ مِثْلَهُمْ أَحَدا أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ تَفْعَلَ بِی مَا أَنْتَ أَهْلُهُ اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِالْوَحْدَانِیَّهِ الْکُبْرَى وَ الْمُحَمَّدِیَّهِ الْبَیْضَاءِ وَ الْعَلَوِیَّهِ الْعُلْیَا وَ بِجَمِیعِ مَا احْتَجَجْتَ بِهِ عَلَى عِبَادِکَ وَ بِالاسْمِ الَّذِی حَجَبْتَهُ عَنْ خَلْقِکَ فَلَمْ یَخْرُجْ مِنْکَ إِلا إِلَیْکَ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ أَمْرِی فَرَجا وَ مَخْرَجا وَ ارْزُقْنِی مِنْ حَیْثُ أَحْتَسِبُ وَ مِنْ حَیْثُ لا أَحْتَسِبُ إِنَّکَ تَرْزُقُ مَنْ تَشَاءُ بِغَیْرِ حِسَابٍ

دعای بخت  گشایی و جذب خواستگار

برای بخت گشایی و جذب خواستگار ذکر شریف (یا آخر) را به تعداد یکصد و ده مرتبه پس ازهر نماز قرائت کنید. سپس ۳ بار در سجده و ۳ بار در قنوت دعای زیر را بخوانید.  مجرب و موثر است.

بسم الله الرحمن الرحیم سَخِّر لی فلانه بنت فلانه یا فلان بن فلان الحمد لله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها الرحمن الرحیم یا ودود سخرلی فلان بن فلان یا ملک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها ایاک نعبد و ایاک نستعین یا وَدود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان غیر مغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لا الضّالین امین  یا ودود سخر لی فلان بن فلان

دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور

novinatlas.com پیشنهاد می کند برای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور سوره فلق را در یک کاغذ ۱۰ مرتبه و سوره الناس را در یک کاغذ ۱۰ مرتبه و سوره الکافرون را ۱۰ مرتبه و سوره طه را ۱۴ مرتبه نوشته و در منزل خویش قرار دهید و ضمنا همه آن ها با گلاب و زعفران نوشته شود و سپس سوره اخلاص را ۱۰۰مرتبه قرائت کرده و به خود و خانه بدمید.(همچنین نگاه کنید به دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه)

دعای سریع الاجابه برای ازدواج با معشوق 

برای ازدواج با معشوق بانام خدای رحمن و رحیم نیت کرده و غسل کنید و قبل از نماز صبح ۲۳۲ مرتبه این آیه را بخوانید. نوین اطلس دات کام دریافته که این دعا به شدت سریع الاجابه است.

{وَ إِذا طَلَّقْتُمُ النِّساءَ فَبَلَغْنَ أَجَلَهُنَّ فَلا تَعْضُلُوهُنَّ أَنْ یَنْکِحْنَ أَزْواجَهُنَّ إِذا تَراضَوْا بَیْنَهُمْ بِالْمَعْرُوفِ ذلِکَ یُوعَظُ بِهِ مَنْ کانَ مِنْکُمْ یُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَ الْیَوْمِ الْآخِرِ ذلِکُمْ أَزْکى‏ لَکُمْ وَ أَطْهَرُ وَ اللَّهُ یَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُون}َ

دعا برای جلب محبت شدید از راه دور

برای جلب محبت شدید از راه دور آیات ۴۸ و ۴۹ سوره مبارکه صافات به تعداد هزار مرتبه در یک جلسه بخوانید . موجبات تسریع در امر ازدواج با افزایش مهر و محبت خواهد بود. مجرب و موثر است :

وَعِندَهُمْ قَاصِرَاتُ الطَّرْفِ عِینٌ (۴۸) کَأَنَّهُنَّ بَیْضٌ مَّکْنُونٌ (۴۹)

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

جلب محبت پسران

دعا برای جذب پسر برای ازدواج

دعای جذب پسر از راه دور

جذب کردن پسر

راه های جذب پسران در دانشگاه

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.