no-img
نوین اطلس

دعا برای جذب پسر برای ازدواج


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای جذب پسر برای ازدواج
امتیاز 3.80 ( 5 رای )
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

دعا برای جذب پسر برای ازدواج


این مطلب در مورد موضوعاتی همچون طلسم جذب پسر برای جذب پسر مورد نظر و طلسم کردن او نوشته شده است. همچنین در این مطلب از نوین اطلس جلب محبت پسران با استفاده از دعا را خواهیم داشت. دعای جذب پسر مورد علاقه به شما کمک می کند پسری را که دوستش دارید جذب کنید.

دعای جذب پسر از راه دور برای جذب پسری که از شما دور است و به او دسترسی ندارید کاربرد دارد. دعا برای جذب مرد و دعای سریع الاجابه برای ازدواج با شخص مورد نظر برای جذب مردی مناسب و ازدواج با او گردآوری شده است. برای دخترانی که خواستگار ندارند دعای جذب خواستگار پیشنهاد می شود. با دعای عاشق کردن مرد از راه دور می توانید هر مردی را در دام عشق خود گرفتار کنید.

طلسم جذب پسر

برای جذب هر پسری به شکلی که طلسم شما شده و هیچ وقت از شما جدا نشود هر روز صبح و ظهر و شب این دعا را به آبی بخوانید و با آن آب وضو بگیرید. در حین این کار نیت کنید و از خدا بخواهید این پسر را عاشق شما کند تا به شما پیشنهاد ازدواج دهد. این دعا را تنها برای جذب پسر برای ازدواج و امر حلال به کار ببرید.

اللهم انى اسا لک یا الله یا واحد یا احد یا فرد یا وتر یا صمد (یا) من ملات ارکانه السموات ئ الارض اسالک ان تسخر قلب فلان ابن فلانه کما سخرت الحیه لموسى علیه السلام و اسالک ان تسخر قلب ابن فلان کما سخرت لسلیمان جنوده من الجن و الانس و الطیر و الوحش و هم یوزعون (و) اءسئلک ان تلین قلب فلان کما لینات الحدید لداود علیه السلام.

جلب محبت پسران

اگر می خواهید پسری از شما خواستگاری کند باید کاری کنید مهر و محبت او نسبت به شما افزایش دهد. برای افزایش مهر و محبت novinatlas.com  دعای زیر را پیشنهاد می دهد. این دعا برای جلب محبت پسران بسیار کاربردی است. دعا به این شکل است که باید نذر کنید. ۹۰ روز این دعا را روی کاغذ بنویسید و کاغذ را زیر درخت کاجی دفن کنید. بعد از ۹۰ روز نذر خود را ادا کنید. توجه کنید که باید با نیت دعا را بنویسید.

إِنَّ اللّهَ کَانَ عَلِیماً خَبِیراً یَسْأَلُونَکَ عَنِ الأَنفَالِ قُلِ الأَنفَالُ لِلّهِ وَالرَّسُولِ فَاتَّقُواْ اللّهَ وَأَصْلِحُواْ ذَاتَ بِیْنِکُمْ وَأَطِیعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ رَبَّنَا وَأَدْخِلْهُمْ جَنَّاتِ عَدْنٍ الَّتِی وَعَدتَّهُم وَمَن صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ وذریتهم إِنَّکَ أَنتَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ اللهم بحق هذه الآیات الشریفه اعطف قلب فلانه بنت فلانه على فلان بن فلانه بالمحبه الدائمه و الألفه والعطف والحنان فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم ولا حول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم وصلى الله على سیدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم

دعای جذب پسر مورد علاقه از راه دور

برای جذب پسر مورد علاقه تان نوین اطلس تحقیق کرده و دریافته است اگر هر روز قبل و بعد از نماز صبح این دعا را یک دور تسبیح بخوانید محبت پسر مورد علاقه تان نسبت به شما افزایش می یابد و خواهید دید که او در کنار شما خواهد بود.

بسم الله الرحمن الرحیم وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبّاً لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفاً أَوْ إِثْماً فَأَصْلَحَ بَیْنَهُمْ فَلاَ إِثْمَ عَلَیْهِ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ . وَإِنِ امْرَأَهٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزاً أَوْ إِعْرَاضاً فَلاَ جُنَاْحَ عَلَیْهِمَا أَن یُصْلِحَا بَیْنَهُمَا صُلْحاً وَالصُّلْحُ خَیْرٌ وَأُحْضِرَتِ الأَنفُسُ الشُّحَّ وَإِن تُحْسِنُواْ وَتَتَّقُواْ فَإِنَّ اللّهَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیراً. وَإِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَیْنِهِمَا فَابْعَثُواْ حَکَماً مِّنْ أَهْلِهِ وَحَکَماً مِّنْ أَهْلِهَا إِن یُرِیدَا إِصْلاَحاً یُوَفِّقِ اللّهُ بَیْنَهُمَا.

دعا برای جذب مرد

اگر می خواهید مرد مناسبی را جذب و با او ازدواج کنید نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند یک نهال در باغچه ای بکارید و دعای زیر را روی کاغذی بنویسید و در کنار این نهال دفن کنید. برای تسریع در عمل جذب مرد و استجابت دعا می توانید تا ۴۰ روز عمل نوشتن را انجام دهید.

اللهم وفر حظی من خیرٍ تُنـزِّله أو إحسانٍ تتفضل به أو بِرٍّ تُنشِرُهُ أو رزق تبسطه أو ذنب تغفره أو خطأ تستره . یا إلهی یا من بیده ناصیتی یا علیماً بضری ومسکنتی یا خبیراً بفقری وفاقتی أسألک بحقک وقدسک وأعظم أسمائک وصفاتک أن تجعل أوقاتی فی اللیل والنهار بذکرک معموره وبخدمتک موصوله وأعمالی عندک مقبوله . استغفر الله العظیم الذی لا إله إلا هو الحی القیوم وأتوب إلیه استغفاراً یزید فی کل طرفه عین وتحریک نفس مائه ألف ضعف یدوم مع دوام الله ویبقى مع بقاء الله الذی لا فناء ولازوال ولا انتقال لملکه أبد الآبدین ودهر الداهرین سرمداً من سرمدک استجب یا الله یا أرحم الراحمین.

دعای سریع الاجابه برای ازدواج با شخص مورد نظر

اگر شخص مورد نظری دارید و فکر می کنید ازدواج با او شما را خوشبخت می کند با استفاده از دعای زیر می توانید کاری کنید به خواستگاری شما بیاید. این دعا علاوه بر ازدواج با شخص مورد نظرتان در جذب هر خواستگار دیگری نیز کاربرد دارد. برای ازدواج با پسر مورد علاقه باید این دعای سریع الاجابه را هر شب هنگام نیمه شب در حالت سجده و با وضو ۷ بار بخوانید.

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

دعای جذب خواستگار و عاشق کردن مرد از راه دور

دختری که خواستگار ندارد یا مشکل ازدواج دارد و ازدواجش سرنمیگیرد (به هر نحو که باشد) برای جذب خواستگار سوره مبارکه طه را در کاغذ بدون خط بنویسد و در آب پاک حل کند . قدری از آب بنوشد و همچنین صورت خود را با آب بشوید. ازدواجش بسیار آسان و نیک خواهد شد.

گاهی مردی که می خواهید عاشق شما شود از شما دور  بوده و به هیچ طریق نمی توانید با او ارتباط برقرار کنید. برای این موضوع نیز نوین اطلس دات کام راهکاری دارد. برای عاشق کردن مرد از راه دور و ازدواج با او کافی است دعای زیر را روی یک تکه کاغذ بنویسید و هر شب کاغذ را در دست بگیرید و دستانتان را بالا ببرید و دعا را به همراه اسم مرد و اسم مادرش تلاوت کنید. بسیار مجرب است.

«اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ»

سخن پایانی

به یاد داشته باشید اگر می خواهید در هر کاری به خصوص زندگی عاشقانه خود موفق شوید باید دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید. به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعا برای جذب مرد

جذب مرد مناسب برای ازدواج

دعا برای عاشق کردن پسر از راه دور

راههای جذب مردان مغرور

دعای جذب پسر مورد علاقه

دعا برای عاشق کردن پسر از راه دور

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.