no-img
نوین اطلس

دعا برای جذب مرد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای جذب مرد
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

دعا برای جذب مرد


در این مطلب از نوین اطلس در تلاش هستیم به شما کمک کنیم مرد یا پسر مورد علاقه تان را جذب کنید. یکی از راهکارهای ما دعا نویسی برای جذب پسر است. طلسم جذب پسر یکی از چندین دعا برای جذب پسر برای ازدواج می باشد. همچنین نوین اطلس دات کام دعا برای جذب پسر مورد علاقه را معرفی می کند تا بتوانید عشقتان را در کنار خود داشته باشید. با بهره گیری از دعای عاشق کردن مرد از راه دور موفق به جلب محبت پسران می شوید و آن ها را عاشق خود می کنید.  دعا برای عاشق کردن پسر از راه دور نیز باعث می شود هر پسری شما را دوست داشته باشد. با دعای جذب پسر از راه دور هم می توانید هر پسری را حتی اگر از شما دور باشد به خود جذب کنید.

دعا نویسی برای جذب پسر

نوین اطلس دات کام دعا نویسی را به عنوان یکی از راه های کاربردی جذب پسر مورد علاقه تان معرفی می کند. یکی از دعاهایی که می توان برای جذب مرد و پسر به کار گرفت دعای زیر می باشد. این دعا در کمترن زمان شما را به پسر مورد علاقه تان می رساند. این دعا را بر ۴ سنگ ریزه بخوانید و در ۴ گوشه ی خانه ی خود قرار دهید و ببینید که خیلی زود مورد اجابت قرار می گیرد. دعا به شرح زیر است:

وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّهً مِنِّی وَلِتُصْنَعَ عَلَى عَیْنِی إِذْ تَمْشِی أُخْتُکَ فَتَقُولُ هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلَى مَنْ یَکْفُلُهُ فَرَجَعْنَاکَ إِلَى أُمِّکَ کَیْ تَقَرَّ عَیْنُهَا وَلَا تَحْزَنَ وَقَتَلْتَ نَفْسًا فَنَجَّیْنَاکَ مِنَ الْغَمِّ وَفَتَنَّاکَ فُتُونًا

طلسم جذب پسر مورد علاقه 

در این بخش novinatlas.com قصد دارد با معرفی یکی از دعاهای قرآنی به شما کمک می کند پسر مورد علاقه ی خود را به گونه ای جذب کنید که طلسم شما شود. برای جذب پسر مورد علاقه ی خود این دعا را به خاطر بسپارید و هر بار که پسر مورد علاقه تان را می بینید وضو داشته باشید و با وضو این دعا را بخوانید و به سمت او فوت کنید.

زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاءِ وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنْطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّهِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَالْأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَاللَّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الْمَآبِ

دعا برای جذب پسر برای ازدواج

بسیاری از شما ممکن است بخواهید با پسری ازدواج کنید اما از طرف او تمایلی به ازدواج نبینید. نوین اطلس دات کام به شما پیشنهاد می کند اگر می خواهید پسر مورد علاقه ی خود را برای ازدواج کنید دعای قرآنی زیر را روی دو خوراکی بخوانید و یکی از آن ها را خودتان بخورید و دیگری را به خود پسر مورد نظرتان بدهید:

قَدْ شَغَفَهَا حُبًّا إِنَّا لَنَرَاهَا فِی ضَلَالٍ مُبِینٍ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّهٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّهٍ عَلَى الْکَافِرِینَ

دعایی که پسر مورد نظرتان را جذب می کند

دعایی که در این بخش معرفی می کنم به شما کمک می کند پسر مورد نظرتان را به خود جذب کنید. به تحقیق نوین اطلس دات کام باید این دعا را هر روز هنگام اذان ظهر ۱۳ مرتبه بخوانید و هر بار قبل از تلاوت دعا اسم پسر مورد نظرتان را با نیت برای جذب او به زبان بیاورید. در امر حلال استفاده کنید.

تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد.

دعای عاشق کردن مرد از راه دور

برای جلب محبت شدید و عاشق کردن یک مرد از راه دور دستورالعمل ذیل را که بسیار در کتب معتبر و منابع بسیار مورد توجه واقع گشته است را با نیت و با ایمانی خالصانه و همراه با خضوع به درگاه پروردگار انجام دهد . بدین ترتیب که ابتدا وضو ساخته و پس از نماز صبح دعای شریف و عظیم الشأن ذیل را به تعداد ٧ مرتبه قرائت نماید. بدوک شک اگر چنین کند محبت مرد جلب شده و عاشق او می شود:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا ﴿۱﴾ یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا ﴿۲﴾ وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا ﴿۳﴾ وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا ﴿۴﴾ وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا ﴿۵﴾وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا ﴿۶﴾

جلب محبت پسران

یکی از راهکارهای جلب محبت پسران بهره بردن از دعا و آیات قرآنی است. نوین اطلس دات کام تلاش کرده است بهترین دعاها را برای جلب محبت پسران برای شما گردآوری کند. یکی از این دعاها آیه ی زیر است. اگر می خواهید محبت پسر مورد علاقه ی تان را جلب کنید کافی است هر روز این دعا را ۴۰ بار روی بخوانید و بعد از آن غسل کنید و از خدا بخواهید پسر مورد علاقه تان در محبت شما غرق شود.

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً صَالِحَهً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَی أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا أَسْأَلُکَ وَ لَا أَجِدُ إِلَّا مَا قَسَمْتَ لِی.

چگونه پسری را از راه دور عاشق کنیم

اگر پسری از شما دور است و می خواهید با عاشق کردن او به این دوری پایان دهید اسم پسر را با گچ روی یک قسمت از مسیری که از آن رد می شود بنویسید و دعا را به آن بخوانید. خیلی زود می بینید که این پسر بدون اینکه با او مستقیم ارتباط برقرار کنید عاشق شما خواهد شد.

بسم الله الرحمن الرحیم الم نشرح لک صدرک یا مجید ووضعنا عنک وزرک یا مجید الذی انقض ظهرک یا قدیر یسرا امری و رفعنا لک ذکرک یا رافع الق محبتی فی قلب ( اسم طرف و اسم مادرش) فان مع العسر یسرا یا مجید ان مع العسر یسرا یا میسر و یسر  اموری فاذا فرغت فانصب یا مجید و الی ربک فارغب فقال انی اجبت حب الخیر اللهم اقض حوائجی

دعا برای اینکه پسری را از راه دور به سمت خود بکشانید

آیه ی قرآنی زیر را هر روز قبل و بعد از هر نماز خود با نیت خالص بخوانید. این دعا باعث می شود هر پسری حتی اگر از شما دور باشد به عشق شما گرفتار شده و به سمت شما  کشیده شود. این دعا سریع الاجابه است و خیلی زود می توانید نتیجه ی آن را ببینید.

فَمَنْ فَعَلَ ذَلِکَ أَعْطَاهُ اللَّهُ مَا سَأَلَ ثُمَّ إِذَا زُفَّتْ إِلَیْهِ وَ دَخَلَتْ عَلَیْهِ فَلْیُصَلِّ رَکْعَتَیْنِ ثُمَّ لْیَمْسَحْ یَدَهُ عَلَی نَاصِیَتِهَا وَ لْیَقُلِ:اللَّهُمَّ بَارِکْ لِی فِی أَهْلِی وَ بَارِکْ لَهَا فِیَّ وَ مَا جَمَعْتَ بَیْنَنَا فَاجْمَعْ بَیْنَنَا فِی خَیْرٍ وَ یُمْنٍ وَ بَرَکَهٍ وَ إِنْ جَعَلْتَهَا فُرْقَهً فَاجْعَلْهَا فُرْقَهً إِلَی خَیْر

سخن پایانی

به یاد داشته باشید اگر می خواهید در هر کاری به خصوص زندگی عاشقانه خود موفق شوید باید دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

چگونه با دعا پسری را به خود جذب کنید

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.