no-img
نوین اطلس

دعا برای عاشق کردن پسر از راه دور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای عاشق کردن پسر از راه دور
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

دعا برای عاشق کردن پسر از راه دور


این مطلب از نوین اطلس پیرامون موضوعات دعا نویسی برای جذب پسر می باشد. طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور یکی از موضوعات این مطلب است که به شما کمک می کند هر مردی را در عشق خود گرفتار سازید. موضوعات طلسم جذب پسر، دعای جذب پسر مورد علاقه و دعا برای جذب پسر برای ازدواج در این مطلب از نوین اطلس دات کام باعث می شود بتوانید پسر مورد علاقه ی خود را برای ازدواج کنید. هم چنین دعا جهت دلتنگ شدن فرد از راه دور باعث ایجاد دلتنگی فرد نسبت به شما می شود. با دعا برای جلب محبت شدید از راه دور نیز می توانید محبت فرد را نسبت به خود جلب کنید، حتی اگر از شما دور باشد.

دعا نویسی برای جذب پسر

دختری که می خواهد پسری را جذب کند سوره مبارکه طه را در کاغذ بدون خط بنویسد و در آب پاک حل کند . قدری از آب بنوشد و همچنین صورت خود را با آب بشوید. این دعای مجرب مخصوص خواهران است.

این دعا نویسی کمک می کند جذب پسر مورد علاقه بسیار آسان و نیک شود. هنگامی که این دستورالعمل را انجام می دهید وضو داشته باشید و اسم پسر مورد نظرتان باید بر زبانتان جاری باشد. برای امر حلال نیت کنید.

طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور

در بسیاری از موارد دیده شده مردی از شما دور است و شما می خواید او را عاشق خود کنید. novinatlas.com در این باره تحقیق کرده و متوجه شده است اگر دعای زیر را ۴۰ روز بخوانید در روز ۴۰ ام شکم یک فرد گرسنه یا یتیمی را سیر کنید می بینید که این مرد عاشق شما می شود.

اللهم انى اسا لک یا الله یا واحد یا احد یا فرد یا وتر یا صمد (یا) من ملات ارکانه السموات ئ الارض اسالک ان تسخر قلب فلان ابن فلانه کما سخرت الحیه لموسى علیه السلام و اسالک ان تسخر قلب ابن فلان کما سخرت لسلیمان جنوده من الجن و الانس و الطیر و الوحش و هم یوزعون (و) اءسئلک ان تلین قلب فلان کما لینات الحدید لداود علیه السلام ، اءسئلک اءن تذلل قلبه کما ذللت نور القمر لنور الشمس یا الله هو عبدک ابن اءمتک . اءنا عبدک ابن اءمتک خذلى بقدمیه و من ناصیته فسخره لى حتى تقضى حاجتى بهذا و ما ارید انک على کل شى ء قدیر ان الذین امنوا و عملوا الصالحات سیجعل لهم الرحمن ودا

چگونه پسری را جذب و به خود طلسم کنید

برای اینکه پسری را به خود جذب کرده و کار کنید طلسم شما شود روز جمعه ۱۳ عدد سنگریزه بیاورید. این دعا را ۱۳ مرتبه به هر سنگی بخوانید و یک یک در آتش اندازید:

تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد.

دعا جهت دلتنگ شدن فرد از راه دور

نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند اگر می خواهید فردی را از راه دور دلتنگ خود کنید و به دوری تان پایان دهید اسم فرد را در کاغذی بنویسید و دعای زیر را به سنگی بخوانید. سنگ را بین کاغذ بگذارید و در خاک دفن کنید. خیلی زود می بینید که فرد از شدت دلتنگی با شما تماس می گیرد.

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

دعای جذب پسر مورد علاقه

یکی از راهکارهای عاشق کردن پسر از راه دور دعای جذب پسر مورد علاقه تان است. این دعا به تحقیق نوین اطلس بسیار مجرب بوده و به شما کمک می کند پسر مورد علاقه تان را جذب کنید. این دعا را با زعفران به همراه اسم شخص روی کاغذ بنویسید و در آب بیندازید، بعد از آن با آب صورت خود را بشورید.

«اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم»

دعا برای جذب پسر برای ازدواج

اگر می خواهید پسر مورد علاقه ی خود را به ازدواج جذب کنید نوین اطلس دعای زیر را به شما پیشنهاد می کند. این دعا را روی یک تکه پارچه بنوسید و هر بار که طرف مقابل را می بینید پارچه را به بازوی خود و جایی که او نبیند ببندید.

«اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ»

دعا برای جلب محبت شدید از راه دور

برای جلب محبت معشوق حتی از راه دور دعای زیر بسیار آسان اما عملی است. نوین اطلس تحقیق کرده و متوجه شده است این دعا باعث می شود معشوق شما چنان در محبتتان غرق شود که نتواند یک لحظه از شما دور بماند. لطفا این دعا را فقط در امر حلال استفاده کنید. برای استجابت دعا می بایست هر شب قبل از خواب آن را به کف دستان خود بخوانید و به نیت شخص مورد نظر دستانتان را روی صورت خود بکشید.

اللهم یا حنان یا منان صلی على محمد وآل محمد وتحنن علی ومن علی بإمرأه مؤمنه (رجل مؤمن) تحفظنی وأحفظها إنک إذا تحننت ومننت على أحد رحمته یا رؤف یا رحیم.

سخن پایانی

به یاد داشته باشید اگر می خواهید در هر کاری به خصوص زندگی عاشقانه خود موفق شوید باید دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید”.

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

چگونه با دعا پسری را به خود جذب کنید

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.