no-img
نوین اطلس

دعا برای عاشق کردن پسر از راه دور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای عاشق کردن پسر از راه دور
zip
مرداد ۱, ۱۳۹۷

دعا برای عاشق کردن پسر از راه دور


برای عاشق کردن پسر از راه دور نوین اطلس دات کام دعاهای زیر را به شما پیشنهاد می دهد. اگر هدف شما از عاشق کردن پسر ازدواج باشد دعا برای جذب پسر برای ازدواج کمک زیادی می کند به آن برسید. طلسم جذب پسر به همراه دعا برای جلب محبت شدید از راه دور با افزایش مهر و محبت پسر نسبت به شما او را به سمتتان می کشاند. طلسم احضار عشق از راه دور عشقتان را به شما برمی گرداند. دعا جهت دلتنگ شدن فرد از راه دور و دعای جذب پسر مورد علاقه با دلتنگ کردن پسر مورد علاقه او را به شما جذب می کند.

دعا و طلسم برای جذب پسر برای ازدواج

برای جذب پسر برای ازدواج نوین اطلس دات کام دعای زیر را به شما پیشنهاد می کند که بسیار مجرب است. این دعا را هر روز به مقداری برگ گل بخوانید و برگ گل را در آب بریزید و آب را در خانه قرار دهید تا بوی عطر گل فضای خانه را پر کنید:

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً صَالِحَهً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَی أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا أَسْأَلُکَ وَ لَا أَجِدُ إِلَّا مَا قَسَمْتَ لِی.

همچنین اگر روزی ۳ بار دعای زیر را در حالت سجده و ۳ بار در حالت تشهد بخوانید چنان پسر را جذب شما می کند که گویی طلسم شده است و هیچ وقت از شما جدا نخواهد شد:

فَمَنْ فَعَلَ ذَلِکَ أَعْطَاهُ اللَّهُ مَا سَأَلَ ثُمَّ إِذَا زُفَّتْ إِلَیْهِ وَ دَخَلَتْ عَلَیْهِ فَلْیُصَلِّ رَکْعَتَیْنِ ثُمَّ لْیَمْسَحْ یَدَهُ عَلَی نَاصِیَتِهَا وَ لْیَقُلِ:اللَّهُمَّ بَارِکْ لِی فِی أَهْلِی وَ بَارِکْ لَهَا فِیَّ وَ مَا جَمَعْتَ بَیْنَنَا فَاجْمَعْ بَیْنَنَا فِی خَیْرٍ وَ یُمْنٍ وَ بَرَکَهٍ وَ إِنْ جَعَلْتَهَا فُرْقَهً فَاجْعَلْهَا فُرْقَهً إِلَی خَیْر

دعا برای جلب محبت شدید از راه دور

جلب محبت یک راهکار بسیار تضمینی برای عاشق کردن و ازدواج است. اگر می خواهید محبت فردی را نسبت به خود افزایش دهید دعا برای جلب محبت شدید از راه دور را که دعای زیر می باشد روزی ۱۱ مرتبه به آب بخوانید و مقداری از آن را بخورید و مقداری دیگر را به صورت خود بزنید.

بسم الله الرحمن الرحیم الم نشرح لک صدرک یا مجید ووضعنا عنک وزرک یا مجید الذی انقض ظهرک یا قدیر یسرا امری و رفعنا لک ذکرک یا رافع الق محبتی فی قلب ( اسم طرف و اسم مادرش مثل زهرا بنت فاطمه) فان مع العسر یسرا یا مجید ان مع العسر یسرا یا میسر و یسر اموری فاذا فرغت فانصب یا مجید و الی ربک فارغب فقال انی اجبت حب الخیر اللهم اقض حوائجی

طلسم احضار عشق از راه دور

اگر عشقتان شما را ترک کرده یا از شما دور شده است و می خواهید او را به سمت خود بکشانید طلسم احضار عشق از راه دور راهکار شما خواهد بود. این دعا را به چیزی شیرین مانند قند یا نبات بخوانید و با ذکر نام معشوق آن را بخورید. روزی یک بار انجام شود. مرجب است.

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

دعا جهت دلتنگ شدن فرد از راه دور

جهت دلتنگ شدن فرد بسیار نافع و مجرب است که نیت نمایید و با وضو و با ایمان و خلوص قلبی و خضوع در مقابل پروردگار دو رکعت نماز حاجت به جای آورید و سپس دعای شریف:

(اللهم إنی أسئلک باسمک العظیم الأعظم الأجل الأکرم المخزون المکنون النور الحق البرهان المبین الذی هو نور مع نور و نور من نور و نور فی نور و نور فی کل نور و نور فوق کل نور و نور تضیئ به کل ظلمه ویکسر به کل شده وکل شیطان مرید وکل جبار عنید لاتقر به أرض ولایقوم به سماء ویأمن به کل خائف ویبطل به سحر کل ساحر وبغی کل باغ وحسد کل حاسد ویتصد لعظمه البر والبحر ویستقل به الفلک حین یتکلم به الملک فلایکون للموج علیه سبیل وهو اسمک الأعظم الأعظم الأجل الأجل النور الأکبر الذی سمیت به نفسک واستویت به علی عرشک وأتوجه إلیک بمحمد وأهل بیته وأسئل بک وبهم أن تصلی علی محمد وآل محمد ومحمد أن تفعل بی کذا و کذا)

را هر روز قرائت نمایید و این عمل را تا حاجت روایی ترک نکنید ان شاءالله حاجت روا گردد و این دستورالعمل از مفاتیح الجنان مرحوم عباس قمی نقل شده است.

در ضمن به یاد داشته باشید که بجای کذا و کذا حاجت بخواهد.

دعای جذب پسر مورد علاقه

برای جذب پسر مورد علاقه novinatlas.com پیشنهاد می کند ابتدا به حضرت امام موسی بن جعفر علیه السلام متوسل شوید و سپس ٧ عدد سکه پول فراهم نمایید و زیر سر و یا بالشت بیمار قرار دهید و و سپس با ایمان و بسیار دعای شریفه زیر را قرائت نمایید و سکه ها را به سادات از نسب امام حسن مجتبی علیه السلام هدیه دهید:

[اللهم انی اسالک بحق ولیک موسی بن جعفر (علیهم السلام) الا عافیتنی فی جوارحی ما ظهر منها و مابطن، و رفعت عنی جمیع الالام و الاسقام یا جواد یا کریم یا رحیم و یا ارحم الراحمین

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعا برای جلب محبت شدید از راه دور

دعایی برای رسیدن به مراد

طلسم احضار معشوق

راه های جذب پسر مورد علاقه

جذب پسر از راه غیر مستقیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.