no-img
نوین اطلس

همسریابی چیست و چرا سایت همسریابی قابل اطمینان نیست


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

همسریابی چیست و چرا سایت همسریابی قابل اطمینان نیست
zip
فروردین ۱۹, ۱۳۹۸

همسریابی چیست و چرا سایت همسریابی قابل اطمینان نیست


اولین سوالی که در عنوان مطلب نیز مطرح شده این است که اصلا همسریابی چیست؟

همسریابی یعنی همسان گزینی. یعنی شما از لحاظ روحی و جسمی به فردی نیاز دارید که در کنارتان باشد و نیازهایتان را برطرف کند. این فرد همسر شما خواهد بود. همسریابی یعنی تلاش برای پیدا کردن فردی که معیارهایتان را داشته باشد و بتوانید با او خانواده تشکیل دهید.

سایت همسریابی چیست؟ سایت همسریابی وبسایتی است که افراد در آن مشخصات خود را ثبت می کنند و بر اساس معیارهایشان به دنبال فردی در بین کاربران دیگر می گردند یا منتظر می مانند کاربر دیگری به آن ها پیام دهد تا با او قرار بگذارند و در نهایت ازدواج کنند.

اکنون بپردازیم به سوال اصلی: همسریابی چیست و چرا سایت همسریابی قابل اطمینان نیست؟

برای پاسخ به این سوال در مورد همسریابی و سایت همسریابی بیشتر توضیح خواهیم داد.

همسریابی

راه های مختلفی جهت آشنایی برای ازدواج وجود دارد. قبلا پسر و دختر از طریق دوست، فامیل، همسایه و آشناها همدیگر را می شناختند و مراحل بعد از شناخت را برای ازدواج طی می کردند. امروزه بنا به هر دلیلی این راه ها برای شناخت و آشنا شدن دختر و پسر بسیار کمرنگ تر شده و جای خود را به همسریابی اینترنتی داده است.

به طور کلی اینترنت نمی تواند بستر مناسبی برای شناخت و آشنایی جهت همسریابی باشد. پس همسریابی اینترنتی راهی قابل اطمینان برای ازدواج و پیدا کردن شریک زندگی نخواهد بود. دلیل این عدم اطمینان سوء استفاده هایی است که از طریق اینترنت به خصوص از دختران می شود. درواقع اینترنت راهی برای سوء استفاده کننده ها باز کرده است تا به اسم همسریابی و به بهانه ی ازدواج دختران را پای قرار ملاقات بکشانند و با آن ها طرح دوستی و روابط نامشروع بریزند.

البته همسریابی در اینترنت اگر با اطلاع کامل خانواده باشد مانع چنین سوء استفاده هایی خواهد شد اما به طور کلی راه را برای روابط پنهانی باز می کند و توصیه نمی شود.

سایت همسریابی

بستر اصلی همسریابی اینترنتی، سایت همسریابی است. همانطور که پیشتر اشاره کردم سایت همسریابی یک وبسایت یا وبلاگی است که افراد در آن مشخصات خود را ثبت می کنند و در بین کاربران به دنبال فردی مطابق با معیارهای ذهنی شان می گردند. سایت همسریابی امروزه به شکل گسترده ای بین مردم محبوب شده است و دختران و پسران زیادی، حتی زنان و مردانی با سن بالا، مطلقه یا حتی متاهل ها برای همسریابی ثبت نام می کنند و با افراد دیگر قرار ملاقات می گذارند.

اما چرا سایت همسریابی قابل اطمینان نیست؟

تقریبا ۹۹ درصد سایت های همسریابی قابل اطمینان نیستند. دلایل زیادی برای اینکه نباید به هر نوع سایت همسریابی اطمینان کنید وجود دارد که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره می کتیم:

  1. بیشتر وبسایت های همسریابی هزینه های گزافی برای عضویت و فعالیت در آن ها دریافت می کنند و درواقع هیچ خدمات مفیدی در ازای مبلغ دریافتی ارائه نخواهند داد و تنها به فکر سود و منفعت خودشان هستند.
  2. افرادی که در سایت همسریابی ثبت نام می کنند در اغلب موارد اطلاعات غلطی از خود می دهند و هیچ یک از خصوصیاتی که در پروفابل کاربری شان می بینید درست نیست و صحت ندارد.
  3. بیشتر افراد به بهانه ی همسریابی و به قصد دوستی و روابط نامشروع در این سایت ها افراد دیگر را فریب می دهند.
  4. سوء استفاده از عکس های شخصی، شماره تلفن و ایمیل و اطلاعات شخصی دیگر در سایت همسریابی موضوع تازه ای نیست.
  5. بیشتر افرادی که واقعا به قصد ازدواج برای همسریابی وارد سایت  می شوند افرادی هستند که توانایی برقراری ارتباط اجتماعی ندارند و نمی توانند به طور مستقیم با کسی رو به رو شوند، به همین دلیل راه اینترنتی را که راهی غیر مستقیم است انتخاب می کنند.
  6. گروه دیگری از کاربران سایت همسریابی انگیزه های سالمی ندارند و برای تجربه های متعدد و تنوع طلبی وارد این وبسایت ها می شوند.

اکنون به طور کامل می دانید همسریابی چیست و چرا سایت همسریابی قابل اطمینان نیست. خودتان انتخاب کنید؛ آیا هنوز هم می خواهید در این سایت ها عضویت داشته باشید؟

مطالب مرتبط:

جستجوی سایت همسریابی دوهمدم

چرا سایت همسریابی دو همدم وجود ندارد

به سمت همسریابی موقت نروید

روش های همسریابی از طریق اینترنت

بهترین سایت همسریابی

همسریابی رایگان

ربات همسریابی رایگان

سایت همسریابی موقت کاملا رایگان



موضوعات :
ازدواج
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.