no-img
نوین اطلس

چرا سایت همسریابی دو همدم وجود ندارد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چرا سایت همسریابی دو همدم وجود ندارد
امتیاز 2.00 ( 1 رای )
zip
فروردین ۱۹, ۱۳۹۸

چرا سایت همسریابی دو همدم وجود ندارد


امروزه که موضوع وبسایت های همسریابی بسیار داغ بوده و بین همه ی اقشار جامعه رواج پیدا کرده است رقابت شدید بین این وبسایت ها به چشم می خورد. تمامی وبسایت هایی که در این زمینه راه اندازی شده اند تلاش می کنند با ارائه ی خدمات مختلف خودشان را بین کاربران محبوب کرده و کاربران بیشتری برای عضویت و فعالیت جمع کنند. یکی از این وبسایت ها که اگر طرفدار سایت های همسریابی باشید نامش خیلی به گوشتان خورده است سایت همسریابی دو همدم می باشد.

سایت همسریابی دو همدم یکی از پر طرفدار ترین وبسایت های همسریابی به شمار می آمد، کاربران خیلی زیادی داشت و افراد زیادی در آن فعالیت می کردند. درواقع سایت همسریابی دو همدم در ین وبسایت های همسریابی از رتبه ی بالایی نیز برخوردار بود و وقتی عباراتی مانند همسریابی یا سایت همسریابی را در گوگل و موتورهای جستجو سرچ می کردید جزو اولین وبسایت هایی بود که به عنوان نتیجه نمایش داده می شد.

اما اکنون اگر سایت همسریابی دو همدم را جستجو کنید وبسایت اصلی در بین نتایجی که می آید نیست. سوال اینجاست که چرا سایت همسریابی دو همدم وجود ندارد؟

سایت همسریابی دو همدم

همانطور که ممکن است بدانید صدور مجوز برای تایید صلاحیت و اجازه ی فعالیت وبسایت هایی که در محور همسریابی کار می کنند تنها از سوی وزارت ورزش و جوانان ممکن خواهد بود. به دلیل سوء استفاده هایی که در سایت های همسریابی صورت می گرفت و شکایات متعددی که از این سایت های به پلیس فتا می شد فعالیت تمامی سایت های همسریابی از جمله سایت همسریابی دوهمدم به اجبار متوقف شد.

چرا سایت همسریابی دو همدم وجود ندارد؟ درواقع تمامی سایت های همسریابی شامل سایت همسریابی دو همدم که یکی از فعال ترین سایت های همسریابی به شمار می رفت و هزازان نفر عضو فعال داشت به بن بست دولت برخوردند. مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان از جدید ترین آیین نامه دولت با عنوان اعتبار بخشی و ساماندهی مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم بنیان خانواده خبر داد که بر اساس آن دولت از این پس تنها به مراکز مشاوره ازدواج مجوز رسمی برای فعالیت در حوزه ی همسریابی و تشکیل خاتواده می دهد و دیگر مجوزی تحت عنوان مراکز همسریابی اینترنتی وجود ندارد و همه ی سایت هایی که در زمینه ی همسریابی مشغول به فعالیت هستند غیر قانونی بوده و دقیقا مانند سایت همسریابی دو همدم با آن ها برخورد جدی می شود و وبسایت نیز مسدود خواهد شد.

مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان به گفته ی قرار نیست در این فرآیند جدید به سایت‌ های همسریابی مجوز داده شود و تنها قرار است به مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم بنیان خانواده مجوز ارائه شود و پس از بررسی، سایت‌هایی که از نظر قانونی مشکلی ندارند می‌ توانند در سایه و تحت نظارت مراکز مشاوره ازدواج فعالیت داشته باشند و مسئولیت حقوقی این سایت‌ها با مسئولین مراکز مشاوره خواهد بود و از ین پس دیگر سایت مستقل همسریابی مانند سایت همسریابی دوهمدم و سایر وبسایت های همسریابی دیگر به طور رسمی و قانونی نخواهیم داشت.

مطالب مرتبط:

جستجوی سایت همسریابی دوهمدم

به سمت همسریابی موقت نروید

روش های همسریابی از طریق اینترنت

همسریابی چیست و چرا سایت همسریابی قابل اطمینان نیست

بهترین سایت همسریابی

همسریابی رایگان

ربات همسریابی رایگان

سایت همسریابی موقت کاملا رایگان



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.