no-img
نوین اطلس

چگونه زن متولد بهمن را عاشق خود کنیم؟


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه زن متولد بهمن را عاشق خود کنیم؟
امتیاز 4.50 ( 4 رای )
zip
مهر ۱, ۱۳۹۷

چگونه زن متولد بهمن را عاشق خود کنیم؟


برای اینکه دل یک زن به خصوص زنان بهمن ماهی را به دست بیاورید و او را عاشق خود کنید باید مردی باشید که این زنان دوست دارند و همیشه می خواستند با چنین مردانی در ارتباط باشند. نوین اطلس دات کام در این مطلب علاوه بر خصوصیات مرد مورد علاقه ی زنان بهمنی خصوصیات کلی دخترهای بهمن ماهی را نیز در اختیار شما می گذارد تا با شناخت روحیات و نقطه ضعف هایشان بدانید باید با این زنان چه رفتاری کرد. همچنین به شما نشان می دهیم زنان متولد بهمن چه علایقی دارند و بهترین هدیه برای خوشحال کردنشان چیست. این مورد می توانید به شما کمک کند خیلی زود دخترهای بهمن را عاشق خود کنید.

چگونه دل زن متولد بهمن را به دست بیاوریم

زن متولد ماه بهمن در بین تمام ماه ها عاشق ترین است و اگر می خواهید دل او را به دست بیاورید باید به این احساس خیلی احترام بگذارید. زن بهمن ماهی در شرایط مناسب عاشق شهرت است و اگر بتوانید او را در اجتماعی محبوب کنید قلبش در دستانتان خواهد بود.

زن بهمن از نطر فکری و روحی معمولا ثابت قدم و با وقار است و همیشه می داند مقصود و هدفش چیست. در نتیجه هیچ وقت بی هدف و بدون برنامه ریزی قبلی به او نزدیک نشوید زیرا قطعا دست رد به سینه ی شما خواهد زد.

اگر چه او در مسائل عشقی به آسانی نوسان پیدا می کند، اما زنی با محبت است و علاقه خودش را نشان می دهد، البته او را به آسانی نمی توان به دست آورد. او هرگز خود را تسلم شما نمی کند پس برای به دست آورن دل او لازم است اظهار علاقه زیادی به او بکنید و ممکن است برای از بین بردن خودداری او مجبور شوید وقت زیادی صرف کنید.

اگر بتوانید توجه او را جلب کنید موجود خوشبختی هستید,.
بیش از هر چیز تحت تاثیر عقاید شما قرار می گیرد بشرط اینکه این عقاید مترقی و آرمانی باشد.

زن متولد بهمن چه مردی را دوست دارد

زن بهمن مردی را دوست دارد که از  جهت شخصیتی، هوش و درک کلی با او برابر باشد. مرد مورد علاقه ی زن متولد بهمن دوست داشتنی، اجتماعی، شوخ طبع، باهوش و جذاب است زیرا او این خصوصیات را دارد و می خواهد مشابه آن را در مرد زندگی اش ببیند.

اگر می خواهید مرد مورد علاقه ی زن بهمن باشید باید او شما را در جمع های مختلف ببیند و متوجه شود شما گوشه گیر و تنها نیستید. شما باید صفات خوب و مخصوص خود را داشته باشید تا زن بهمن شما را دوست داشته باشد.زن متولد بهمن با زمان حرکت می کند و اگر بخواهید از نظر هوش با او برابری کنید باید در جریان همه چیز باشید.

اگر می خواهید زن بهمن شما را دوست داشته باشد باید روراست، صمیمی و بی ریا باشید.جروبحث، پرخاش و اختلاف او را خیلی ناراحت می کند و نمی تواند چنین حال و هوایی را تحمل کند. او میل دارد رابطه اش با شما مبتنی بر برابری باشد نه اینکه او بر شما یا شما بر او مسلط باشید.

خصوصیات دختر بهمن ماهی

زن متولد بهمن به راحتی از خطای شما چشم پوشی می کند ‎.بسیار غافلگیر کننده ، سریع الانتقال، دارای حس پیش بینی ، کنجکاو ،‌ غیر قابل پیش بینی ، رفیق باز و کم علاقه به آداب و اصول سنتی زنا شویی از خصوصیات بارز زن متولد ماه بهمن است .

زن متولد بهمن بلد نیست که عشق خود را به شوهرش و فرزندانش حالی کند . اگر این احتمال وجود دارد که عاشق یک زن متولد بهمن شوید ، به خاطر بسپارید که او در امر عشق نیز مثل هر چیز دیگری مجموعه ای از تناقضات است و برای اینکه قلب شما شکسته نشود ، او را فرزند « قوس و قزح » یعنی رنگارنگ بدانید و در روابط عاشقانه بااو منتظر تداوم و ثبات نباشید .

بهترین هدیه برای زن متولد بهمن

زنان بهمن ماهی یاقوت ارغوانی دوست دارند و این یاقوت می تواند یکی از بهترین هدیه ها برای او باشد. ازدیگر هدایایی که متولدین این ماه دوست دارند هدایایی است که از آنها بتوانند در محیط کار استفاده کنند مانند: یک کیف چرمی یا لوازم الکتریکی

زنان بهمن ماهی از یادگیری علم و دانش لذت می برند و هدیه هایی در این مورد برایشان هیجان انگیز است مثل دفتر و … . گلی که می توانید به عنوان هدیه به متولدین بهمن ماه دهید گل بنفشه می باشد. همچنین زنان بهمن علاقه به موسیقی دارند مخصوصا موسیقی سنتی ،می توانید برای آنها وسایل موسیقی بخرید

رنگ مورد علاقه زن های بهمنی زرد و آبی فیروزه ای می باشد مثلا لباس آبی و زرد برای لباس هایی که می خواهید برای خانم ها بخرید. متولد بهمن به ورزش خیلی علاقه دارد و به سلامتیش اهمییت می دهد می توانید برای آنها لوازم ورزشی بخرید.

هدایایی مانند بلیط سفرهای دریایی و وسایل کامپیوتری به شدن زنان بهمن ماهی را ذوق زده می کند. از دیگر هدایی که می توانید به متولدین بهمن دهید جدول کلمات متقاطع، بخور خوشبو، وسایل اسکی و ست بازی کروکت است.

نقطه ضعف زن متولد بهمن

بزرگترین نقطه ضعف زن متولد بهمن بی ثباتی است. بهمنی ها هر لحظه مشغول یک کارند، نمی توانند یک جا بند شوند. به عنوان مثال ایده های زیادی برای شروع مکالمه دارند اما پس از دقایقی صحبت تمام آنها را نیمه تمام رها می کنند و به سراغ موضوع بعدی می روند. آنها کمک به دیگران را دوست دارند اما ناگهان در اواسط راهی که در پیش گرفته اند، جا می زنند، به این دلیل که به سادگی ذهن شان آشفته می شود و دچار گیجی می شوند.

اگر یک زن بهمنی هستید و گاهی از هدف تان متوقف شدید، نگران نشوید، طبیعی است اما یادتان باشد که تنها با سخت کوشی و پافشاری است که به اهداف متن خواهید رسید. هیچگاه مسیری که روزی آغاز کردید را فراموش نکنید.

مطالب مرتبط:

زنان متولد بهمن

فال تاروت عشق و احساس

خصوصیات متولدین بهمن

جملاتی برای بدست آوردن دل دختر

یه دختر خاص چگونه است؟

متولدین بهمن



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.