no-img
نوین اطلس

روش پول درآوردن در خانه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

روش پول درآوردن در خانه
zip
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۷

روش پول درآوردن در خانه


موضوعات: راه های جالب پول درآوردن، راههای پول درآوردن بدون سرمایه، راه های پول درآوردن از اینترنت، راه های پول درآوردن با کامپیوتر، پول درآوردن راحت، راه های پول درآوردن برای نوجوانان.

 

برای آموزش جامع کسب درآمد اینترنتی به لینک زیر مراجعه کنید:

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

 

راه های جالب پول درآوردن

کرایه دادن پیشانی، یا جای دیگری از سطح بدن برای تبلیغات بازرگانی: ۷۷۷ دلار. شرکت هواپیمایی نیوزلند سی نفر را استخدام کرد که سرشان را از ته تراشیدند و روی سرشان این عبارت را خال‌کوبی کردند: «می‌خواهید هوایی عوض کنید؟ به نیوزلند سفر کنید.»

موش آزمایشگاهی شدن برای آزمایش داروها: ۷۵۰۰ دلار. بسته به وسعت آزمایش یا میزان اختلالی که در بدن ایجاد می‌کند قیمت ممکن است بالاتر یا پایین‌تر باشد.

ایستادن در صف در طول شب در کاخ کنگره برای نگه داشتن نوبت لابی‌گری که می‌خواهد در یک جلسه‌ کنگره شرکت کند: ساعتی ۱۵ تا ۲۰ دلار. لابی‌گر می‌تواند به شرکت‌هایی مراجعه کند که افراد بی‌خانمان و افراد دیگر را برای ایستادن در صف استخدام می‌کنند.

اگر اضافه وزن دارید، چهار ماهه شش کیلو و نیم وزن کم کنید: ۳۷۸ دلار. شرکت‌های بهداشتی و بیمه برای کاهش وزن افراد و دیگر رفتارهای سالم به آنها مشوق‌های مالی می‌دهند.

بیمه‌ عمر شخص بیمار یا پیری را بخرید، تا زمانی که زنده است اقساطش را بپردازید، بعد که از دنیا رفت مبلغ بیمه را دریافت کنید: تا میلیون‌ها دلار، برحسب قرارداد بیمه. این نوع شرط‌بندی روی عمر دیگران یک صنعت ۳۰ میلیارد دلاری شده است. هر چه بیمه‌گذار زودتر بمیرد، سرمایه‌گذار بیشتر می‌برد.

او می گوید امروزه تقریبا هر چیزی خرید و فروش می شود:

سلول زندانی بهتر: شبی ۸۲ دلار. در سانتاآنای کالیفرنیا و چند شهر دیگر، زندانی‌های بی‌آزار می‌توانند تسهیلات بیشتری بخرند، مثلا سلول تمیز و ساکتی دور از سلول‌های دیگر.

راههای پول درآوردن بدون سرمایه

۱ – مهمترین کار را باید در اولین قدم انجام دهید! قبل از هر چیزی باید کالا یا خدمات با کیفیتی ارائه کنید که تعداد زیادی از مردم به آن نیاز داشته باشند. نجاری، آشپزی، نوشتن، فروشندگی، تدریس، مکانیکی، درمان گیاهی، ماساژ، مربیگری، آرایشگری و هر کار یا هنری که دارید می تواند منبع بزرگی از ثروت آینده شما باشد شاید اکنون ۷۰ درصد از مهارت لازم را کسب کرده باشید! همین امروز روی ۳۰ درصد بقیه کار کنید! وقتی ۹۰ درصد مهارت یا کیفیت مورد نظر را کسب کردید شروع به باز کردن درهای ثروت خواهید کرد.

۲ – دیگران را در اولویت قرار دهید! باید سعی کنید احتیاجات و نیاز های دیگران را برآورده کنید، به دیگران کمک کنید تا رویاهایشان به حقیقت بپوندد، و در این فرایند خود به خود خواسته و رویاهای شما به حقیقت خواهد پیوست!

۳ – شما باید حداقل یک کالا یا خدمات داشته باشید! برای اینکه پول بسیاری به جیب بزنید باید چیزی ارائه کنید که مخصوص شما باشد. کاری که فقط شما می توانید انجام دهید. باید کنترل انحصاری بر حداقل یک کالا یا خدمات داشته باشید. این باید چیزی باشد که کس دیگری نتواند آنرا در جای دیگر پیدا کند و باید افراد زیادی به آن نیاز داشته باشند!

۴- پول است که پول می آورد! برای اینکه پول دربیاورید باید پول خرج کنید (برای تبلیغات، بازاریابی، توسعه کار، مکان مناسب و… باید هزینه کنید.) تا پول بدست آورید! بدون سرمایه گذاری در کسب و کار خود نمی توانید درآمد بالایی داشته باشید. اگر بذر کافی نکارید محصول کافی هم نخواهید داشت.

۵- بر سودآوری برای مشتری تمرکز کنید! مشتریان شما اهمیت نمی دهند که کسب و کار شما چقدر بزرگ باشد یا اینکه شما چقدر فوق العاده هستید. آنها فقط می خواهند بدانند که این محصول چقدر می تواند به آنها کمک کند! چگونه نیاز های آنها را برآورده می کند، باعث شادی آنها می شود، آنها را ثروتمندتر می کند و… آنها آنچه را که می فروشید می خرند البته به شرطی که احساس کنند در صورت خرید از شما منفعت بیشتری نصیب آنها می شود.

۶- چیزهایی را رایگان عرضه کنید! وقتی که کالا یا خدماتی را به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار می دهید پولی بدست نمی آورید، اما هنوز کالا یا خدمات رایگان بهترین نوع تبلیغات است. اگر بتوانید نمونه های رایگان، اطلاعات رایگان، کاتالوگ های رایگان و… در اختیار مشتریان خود قرار دهید مردم برای گرفتن کالا و خدمات رایگان به سمت شما می آیند. و اینجا هنر شماست که بتوانید کالا یا خدماتی هم به مشتریان خود بفروشید. اگر کالای مناسب و با کیفیتی داشته باشید اگر به نیاز های آنها توجه کرده باشید و به بهترین نحو با آنها برخورد کنید آنها را تحت تاثیر قرار خواهید داد و ارتباط قوی تری با شما برقرار خواهند کرد، اما قبل از هر چیزی باید آنها را ترغیب کنید از فروشگاه شما بازدید کنند.

راه های پول درآوردن از اینترنت

اینترنت برای کسانی پولساز است که روشهای حرفه ای استفاده از اینترنت را بلد هستند ومی توانند هدفمندانه و راحت در اینترنت کار کنند و اگر با چشم باز و با احتیاط وارد شوند و آموزشهای ابتدایی مخصوص کسب در آمد ازاینترنت را نیز بگذرانند پس از مدتی به در آمد خواهند رسید.
حتما سوال می کنید بهترین سایت برای کسب درآمد ازاینترنت کدام سایت است یا بهترین روشهای کسب درآمد ازاینترنت را از کجا یاد بگیریم؟

تمام سایتها و وبلاگهایی که ادعای آموزش روشهای کسب درآمد ازاینترنت را دارند رموز اصلی پولدار شدن ازاینترنت را به شما نخواهند گفت. بهترین راه این است که به جای، ساعتها و ماهها سرگردانی درسایتها و وبلاگها اقدام به خرید یک نرم افزار معتبر روشهای کسب در آمد از اینترنت به قیمت جزئی کنید تا در زمان کوتاه با روشهای سالم و معقول کسب در آمد ازاینترنت آشنا شوید. اگر خرید چنین نرم افزار یا کتابی هیج سودی دیگری هم نداشته باشد حد اقل از فریب خوردن شما توسط سایتهای تبلیغاتی جلوگیری می کند و به این حقیقت پی خواهید برد که آیا اصولا از اینترنت می توان کسب در آمد کرد یانه؟ و با چه روشهایی و برچه اصولی استوار است.

کسب درآمد از اینترنت را همیشه به عنوان یک کار آزاد ور کنار شغل اصلی خود درنظربگیرید و روزانه در حدود نیم ساعت وقت خودرا صرف این کار کنید اگر نتیجه گرفتید وقت بیشتری درنظربگیرید و ادامه بدهید و گرنه به هیج عنوان وقت خود ا صرف گشت و گذار دراینترنت نکنید و بی خیال شوید.

هیچ موقع چندین کتاب ونرم افزار روشهای کسب درآمد ازاینترنت را خریداری نکنید و مواظب باشید که فریب سایتها ووبلاگهایی مدعی کسب درآمد فوق العاده ازاینترنت را نخورید. بسیاری از کسانی که ادعا می کنند در فلان سایت ثبت نام نمایید و ماهانه چند صدهزار تومان با چند کلیک کسب درآمد داشته باشید!! در واقع فقط از همین ثبت نام شما ومعرفی شما به آن سایت، درصدی از درآمد شما به آنها تعلق می گیرد و شما زیرمجموعه آنها می شوید !

با اینترنت پول پارو کنید !

اگر روزی به دام اینگونه سایتها و وبلاگها افتادید به محض اینکه عضو شدید و دیدید درآمد خوبی ندارید، ادامه ندهید که این راه تا آخر همینگونه وسوسه برانگیز است. به صورت زنجیره ای به شما کوههای طلا وعده می دهند و شمارا به دنبال شان می کشانند اما هرچه پیشتر می روید و بیشتر کار می کنید این کوهها دورترمی شوند و هرگز به آنها نمی رسید.

دریک کلام،کسب درآمد ازاینترنت را با چشم باز و با روشهای معقول و منطقی و به تدریج شروع کنید.

راه های پول درآوردن با کامپیوتر

نویسنده فریلسنینگ (آزاد کار)

نویسنده آزاد کار یکی از محبوب ترین شیوه ها برای پول درآوردن اینترنتیه. بسیاری از فریلسنرهای موفق می تونن به طور متوسط ۵۰ سنت تا یک دلار به ازای هر کلمه دربیارن. برخی از اونها تا دوبرابر این مقدار درمیارن! البته، این درآمد توی شروع کار درنمیاد. شما باید پروفایل و رزومه خودتونو ایجاد کنین. اگه شما علاقه مند به نویسندگی هستین، من مطمئن هستم که شما اینو می دونین و اگه به نویسندگی علاقه ندارین، من حرکت توی این مسیر رو برای فقط یک ماه توصیه نمی کنم. این کار به هزینه و زمان زیادی نیاز داره، هر چند این می تونه بسیار سود آور باشه اگه اون چیزی باشه که شما دوست دارین.

با فرض اینکه اون چیزی هست که شما دوست دارین، اجازه بدین در مورد پول درآوردن با اون صحبت کنیم. قبل از اینکه شما تصمیم بگیرین که فعالیت خودتون رو توی تمام شرکت های فریلسنینگ شروع کنین، شما نیاز به یک وب سایت و یک وبلاگ (به نظر من یک ایده وبلاگ نویسی) دارین. یا شما فقط یک پروفایل (مشخصات) اینترنتی دارین. حتی ممکنه یک پروفایل لینکداین برای شروع کار داشته باشین. وقتی که شما آماده برای شروع هستین، در اینجا ۱۵۰ منبع به شما برای نویسندگی بهتر، سریع تر و متقاعد کننده کمک می کنن. در صورتی که این منابع ریسک آور باشن، فقط با ۵۰ منبع کار خودتونو شروع کنین. در حال حاضر آنچه برای شما از تمام چیزای مورد انتظار مهمتره یکی اینه که شما واقعا آماده به شروع پول درآوردن باشین، در اینجا ۱۰ وب سایت معرفی شده که شما می تونین با اونها شروع کنین:

۱- Listverse – Listverse ۱۰۰ دلار برای هر پست پذیرفته شده می پردازه. یک مقاله توی این سایت حتما باید با فهرست باشه و حداقل ۱۵۰۰ کلمه باشه و شما باید حداقل ۱۰ چیز رو در اون بگنجانین. مطلب دیگه اینه که، شما می تونین خلاقیت بسیاری رو با اون کسب کنین.

۲- TopTenz – TopTenz ۵۰ دلار برای هر پست پذیرفته شده می پردازه. باز هم، این مقاله باید توی قالب یک فهرست باشه و باید حداقل ۱۵۰۰ کلمه، با چند استثنا باشه. پست اونها اغلب شانس شما رو برای دریافت پذیرش نسبتا بالا میبره.

۳- A List Apart – A List Apart 200 دلار برای هر پست پذیرفته شده می پردازه. اونها ابتدا دارای فهرست نیستن، زیرا تمایل به انتشار مقالات کمتری دارن که به این معنی هست که شما شانس کمتری برای اخذ پذیرش مقاله دارین. دستورالعمل اونها شبیه سایته های ذکر شده هست که حداقل باید ۱۵۰۰ کلمه باشه.

۴- International Living– International Living 75 دلار برای هر پست پذیرفته شده می پردازه. اونها اغلب برای کسب تجربه های مسافرتی از کشورهای شما بازدید می کنن. برای این سایت، تجربه شما از توانایی نویسندگی شما مهمتره.

۵- FundsforWriters – FundsforWriters ۵۰ دلار برای هر پست پذیرفته شده می پردازه. اونها به دنبال مقالاتی در مورد نویسندگی هستن که بتونن با اونها پول دربیارن. اونها فقط مقالاتی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ کلمه را می پذیرن، اما می خوان شما این تعداد کلمه رو ایجاد کنین.

۶- Uxbooth – Uxbooth  ۱۰۰ دلار برای هر پست پذیرفته شده می پردازه. اونها تمایل دارن که چهار تا هشت هفته رو برای پذیرش و ارسال مقالات در نظر بگیرن، به طوری که یک سایت پول ساز سریع محسوب نمی شن. چون اونها دوتا سردبیر دارن که فقط مقالات با محتوای شگفت انگیز رو می پذیرن.

۷- iWriter – iWriter  تا ۱۵ دلار برای هر پست پذیرفته شده می پردازه. اونها ممکنه کوچک به نظر برسن، اما به سختی بسیاری از سایت های دیگه نیستن و به شما امکان میدن تا برداشت دقیقی از چیزی که می نویسین داشته باشین. شما می تونین مقالات زیاد یا کمی را اونطور که میخواین بنویسین.

۸- Textbroker – Textbroker تا پنج سنت در هر کلمه می پردازه، اگه شما یک نویسنده ۵ ستاره هستین. با ارسال یک مقاله کوتاه شروع کنین و به احتمال زیاد به عنوان یک نویسنده ۳ ستاره فعالیت خودتونو آغاز می کنین، اما می تونید شیوه خودتون رو با نویسندگی بیشتر و محتوای مهم مطالب ارتقا بدین.

۹- Matador Network– Matador Network تا ۶۰ دلار برای هر پست پذیرفته شده می پردازه، اما پرداخت استاندارد حدود ۲۰ تا ۲۵ دلاره. اونها واقعا روی تعداد حداقل کلمات تمرکز ندارن. اما تعداد حداکثر کلمات باید ۱۵۰۰ کلمه باشه.

۱۰- The Penny Hoarder– The Penny Hoarder تا ۸۰۰ دلار (به ندرت) می پردازه که وابسته به تعداد بازدیدهای شما از صفحات هست. پرداخت ها با ۱۰۰ دلار برای هر ۵۰۰۰۰ بازدید صفحه شروع میشه، به قدری که یک مقاله پرداختی تضمین شده نیست، اما به طور بالقوه می تونه بسیار پرارزش باشه.

هیچ شکی نیست که شما می تونین با نویسندگی آزاد پول دربیارین، اما این یک فرآینده. وقتی که شروع به ایجاد پروفایل و مهارت های نویسندگی خودتون می کنین، شما می تونین بطور جدی شروع به پول درآوردن کنین. اگه شما یک نویسنده با تجربه نیستین، انتظار میره که بخشی از زمانتون رو قبل از شروع به پول درآوردن اینترنتی به کسب تجربه اختصاص بدین.

پول درآوردن راحت

با ارزشترین دارایی شما، توانایی یادگیری شماست. به این سوال پاسخ دهید، پول از کجا می آید؟ اتفاقی که می افتد این است که شما از توانایی های خود (ذهنی، عاطفی یا فیزیکی) برای تولید پول استفاده می کنید و سپس، آن را برای دریافت نتایج کار شخص دیگری خرج می کنید، مثلا در فروشگاه مواد غذایی، اتومبیل یا لباس و … . اتفاقی که می افتد این است که ما از توانایی های خود برای بدست آوردن پول استفاده می کنیم و سپس از پول برای بدست آوردن نتایج توانایی های دیگران بهره می بریم.

پس اگر شما می خواهید، بیشتر خرج کنید، بایستی سریعتر توانایی های درآمدزای خود را ارتقاء و افزایش دهید و بایستی ارزش کار خود را بهبود بخشید. قانون این بود که هر چه کار باارزشتر انجام دهیم، پول بیشتری حاصل میشود. اما برای انجام کار باارزش باید، از باارزشترین دارایی خودمان استفاده کنیم. یعنی از توانایی ذهنیمان. هرچقدر کارمان بیشتر متکی به فکر و ذهن باشد، ارزشش بیشتر است. هرچقدر خلاقیت در کارمان بیشتر موج بزند، ارزش کارمان بیشتر است. پول درآوردن با این قانون بسیار شیرین و لذت و راحت است.

راه های پول درآوردن برای نوجوانان

اولین نکته برای پولدارشدن در جوانی استفاده از ارتباطات است.
از این توصیه برداشت اشتباه نکنید. حرف من این نیست که فقط با افراد پولدار معاشرت داشته باشید، بلکه شما باید ارتباطاتی تشکیل دهید از افرادی که مثل خودتان دنبال همین هدف هستند.

احتمال تحقق اهداف توسط جمعی از افرادی که هدف مشترک دارند بسیار بیشتر از انجام آن توسط یک فرد تنهاست.

راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارند. یکی از بارزترین آنها استفاده از شبکه های اجتماعی است؛ ولی شما باید این کار را در دنیای واقعی هم انجام دهید. هیچ پل ارتباطی را قطع نکنید و با همکلاسی هایتان در تماس باشید. همکاران قدیمی و کنونی، شرکای تجاری و … سعی کنید ارتباطی تخصصی و تقویت شده را با آنان برقرار کنید. حتی اگر یک ارتباط در آن زمان خاص به نظر بی ربط برسد، چه کسی می داند که در طول مسیر چه اتفاقی خواهد افتاد؟

دومین نکته برای پولدارشدن در جوانی اینست که باید با غریزه مصرف گرای خود بجنگید.
والدین ما در نوعی مصرف گرایی رشد کردند و به تدریج آن را پذیرفتند. نسل ما کمی متفاوت است. ما در جامعه ای که غرق در مصرف گرایی بود متولد شدیم و بخش بزرگی از نسل ما نیاموختند که چگونه با آن دست و پنجه نرم کنند.

آنها با تبلیغات رنگارنگ به هر سو کشیده می شوند و اگر با آخرین مدها هماهنگ نباشند، افسرده می شوند.

پولدارها چیزهایی می خرند که آنها را پولدارتر می کند اما افراد فقیر چیزهایی را می خرند که افراد پولدار را پولدارتر می کنند. همین برای درگیری با غریزه مصرف گرایی تان کافی است.

سومین نکته برای پولدارشدن در جوانی اینست که باید برای سرمایه گذاری پس انداز کنید.
خیلی وقت است که از دوران انباشتن پول، دلار روی دلار و نگهداری آنها در حساب پس انداز به منظور افزایش آن، گذشته است. حالا این کار، وقت بسیار زیادی طلب می کند و ممکن است مانع رشد کاری شما شود. ممکن است یافتن شغل برای جوانان ترسناک باشد اما کارهای بسیاری وجود دارند که شما می توانید در منزل انجام دهید که بتواند دستاویزی برای شروع کارتان باشد.

پس انداز برای سرمایه گذاری تنها چیزی است که معنی می دهد. شما باید با سرمایه گذاری در امور جدید، پول خود را برای پولسازی بیشتر به کار اندازید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.