no-img
نوین اطلس

متولدین آذر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

متولدین آذر
امتیاز 1.50 ( 2 رای )
zip
مهر ۳, ۱۳۹۷

متولدین آذر


نوع برخورد هر فردی با مشکلات و اطرافیانش چگونه است؟

منطقی و سرد یا خون گرم و احساسی؟  زود عصبی می شوند یا آرامش دارند؟ انرژی آن ها مثبت است یا منفی؟

این‌ها و مواردی از این قبیل شاید خصوصیات اخلاقی هر فردی را تشکیل دهد که از نگاه برخی افراد وابسته به خصوصیات ماهی است که در آن متولد شده اند.

تنها خصوصیات اخلاقی نیست، رازهای رفتاری، برخورد در عشق، نقطه ضعف ها و آینده ی شغلی نیز از نظر برخی افراد می تواند با فال و طالع بینی مشخص شود. نوین اطلس دات کام در این مطلب این اطلاعات را در مورد متولدین آذر در اختیار شما می گذارد.

رازهای متولدین آذر

متولد آذر ماه عاشق پیاده روی و پیک نیک است. باید به متولدین آذر آزادی کامل دهید و هرگز مانع پیشرفت و موفقیت‌ شان نشوید.آن ها از پیاده‌روی ‌های طولانی در کنار ساحل و مناطق خوش آب و هوا لذت می برند، همچنین آن ها از سفرهای کوتاه و پیک‌نیکی لذت میبرند و دوست دارند تعطیلات آخر هفته‌ شان را خارج از شهر سپری کنند.متولدین آذر از افراد سرزنده، پرتحرک، شاد و پرشور خوششان می‌آید و اگر در کنارشان حالت غمگین به خود بگیرید شما فاصله می گیرند.

متولدین آذر خیلی اهل شوخی و خنده و لطیفه گفتن هستند پس یکی از رازهای تسخیر قلب آن ها این است که شما هم این ویژگی‌ها را در خود تقویت نمایید .هرگز اشتباهات و خطاهایشان را به خودشان نگویید وگرنه به شدت آزرده خاطر و دلخور میشوند. متولدین از فضاهای کوچک سربسته بدشان می‌آید، همچنین هرگز آن ها را با عجله و شتاب زده وادار به انجام کاری نکنید، آن ها برای انجام هر کاری به زمان نیاز دارند و باید با آرامش خاطر کامل هر کاری را انجام دهند.

عشق آذر ماهی

یک آذرماهی ممکن است به سرعت عاشق شود به نظر می رسد در او صمیمیت جنسی قرار داده نشده است. البته متولدین آذر بعد از عاشق شدن و ازدواج به نیازهای جنسی شریک زندگی شان توجه می کنند و این رابطه ی عاطفی برای خود آن ها هم حائز اهمیت است اما روابط جنسی محرکی در روابط عاشقانه آن ها نیست.

متولدین آذر همیشه سعی می کنند عشق و رابطه ی عشقی را از هرگونه خطر و تهدیدی حفظ کرده و همیشه فضای شخصی برای رابطه ی عاشقانه ی خود تعیین می کنند. بنابراین در اولین شبی که با همسر آذر ماهی تان زیر یک سقف رفتید باید اول مطمئن شوید که به سطح مناسبی از راحتی با او برسید، هیچ چیز برای او سخت تر از این نیست که همسر آرزوهایش پیش از آماده شدن، او را تحت فشار قرار دهد.

نقطه ضعف متولدین آذر

نقطه ضعف متولدین آذر بی تفاوتی و پرمخاطره بودن است:

آذری ها دوست ندارند که اخبار ناراحت کننده، جزییات یک رابطه عاطفی یا دردودل های عاشقانه دیگران را بشنوند. به همین دلیل همراه خوبی برای نوشیدن یک فنجان قهوه نخواهند بود. آذری ها تن به احساسات خود نمی دهند و دوست دارند که به دنبال راهی برای پیشرفت و حرکت باشند. آنها عاشق مسافرت هستند اما دوست ندارند که خیلی در مورد آن برنامه ریزی کنند.

آذرماهی ها از یک جا نشستن و فکر کردن، بیزارند. آنچه برایشان اهمیت دارد تنها حرکت کردن به سمت جلوست که البته گاهی عواقبی را به دنبال دارد. پیشنهاد ما به شم آذری ها این است که به دلیل روحیه ماجراجویانه بالایی که دارید، قبل از جواب مثبت دادن به هر ماجراجویی، خوب خطرهای آن را در نظر بگیرید.

فال آذر ماهی ها

فال آذر ماه می گوید اوضاع از آن چیزی که شما انتظارش را داشته اید جدی تر خواهد بود. یک عشق قدیمی ممکن است با شما تماس گرفته و بخواهد که به دیدن او بروید. این شخص پیشنهاد یک شراکت کاری را با شما مطرح خواهد کرد که به نظر می رسد ارزش این که به طور جدی به آن فکر کنید را داشته باشد.

این روزها همه خیلی خودخواه تر از همیشه به نظر می رسند و شما احساس می کنید نگرانی ها و مسائلی که برای شما اهمیت دارند برای آنها هیچ ارزشی ندارند. خودتان را ناراحت نکنید شما خودتان برای خودتان کافی هستید.

شغل متولدین آذر

متولدین آذر معمولا هنرمند، بازیگر، ورزشکار و مجری هستند. آن ها خرید، خرج کردن پول و همچنین پول درآوردن را دوست دارند. آن ها عاشق سفر و اجتماعی بودن هستند. آن ها دوست ندارند ساکت باشند و کسی بهشان دستور دهد که چه کار کنند. آن ها دوست دارند جایگاه شغلی مهم داشته باشند و در معرض توجه باشند.

متولدین این ماه افرادی بسیار فردگرا هستند. آنها دوست دارند به سبک و مرام خود کار کنند و کسی در کار آنها دخالت نکند. به طور خلاصه بگویم، از رئیس و آقا بالا سر داشتن متنفرند. آنها می توانند موسسان شرکت، تاجران، مدیران، مشاوران خوبی باشند.

مطالب مرتبط:

زن متولد آذر چه مردی را دوست دارد و با او ازدواج می کند

خصوصیات متولدین آذر

مرد متولد آذر

مرد متولد آذر با چه ماهی ازدواج می کند

پروفایل تبریک تولد همسر + عشق

پروفایل تولدم مبارک + عکس نوشته تبریک تولد خودم



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.