no-img
نوین اطلس

متولدین اسفند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

متولدین اسفند
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
مهر ۳, ۱۳۹۷

متولدین اسفند


احتمالا شما هم از آن دسته افرادی هستید که حداقل یک بار در زندگی می خواستید اطلاعاتی درباره خصوصیات اخلاقی مشترکتان با افرادی که در ماه تولد شما به دنیا آمده اند به دست آورید و خود را با آن ها مقایسه کنید و طالعتان را بدانید.

نوین اطلس دات کام دریافته است دانستن خصوصیات اخلاقی و روحی متناسب با ماه تولد یا درواقع همان شخصیت شناسی بر اساس ماه تولد برای افراد جالب و هیجان انگیز است. افراد زیادی از این اطلاعات برای جذب فرد مورد علاقه شان استفاده می کنند یا بر اساس فال و طالع بینی عشق و ازدواج دیگران و خودشان را پیش بینی خواهند کرد. این مطلب چنین اطلاعاتی را در مورد متولدین اسفند در اختیار شما می گذارد.

شخصیت شناسی متولدین اسفند

متولدین اسفند معمولا آرام صحبت می کنند و رفتار متنی دارند . آن ها سعی می کنند کاری به کار کسی نداشته باشند. البته متولد اسفند شنونده ی خیلی خوبی است و برای درد و دل کردن می توانید همه جوره روی او حساب باز کنید.

شخصیت متولد اسفند به این صورت است که بعد از مدتی کار طولانی به استراحت نیاز دارد. او باید سفر کند , درکنار آبشار دراز بکشد و در داخل جنگل پیاده روی کند، و این کارها را باید به تنهایی انجام دهد تا بتواند دوباره بشاش و سرحال به کارهایش رسیدگی کند.

شخصیت شناسی نشان می دهد حسادت در ذهن و دل متولدین اسفند نه تنها جایگاهی ندارد بلکه آن ها از حسادت متنفر هستند و در هر موقعیتی رفتاری طبیعی و ملایم از خود نشان می دهند. هم چنین او بسیار تاثیر پذیر است.

راه های جذب متولدین اسفند

متولد اسفند عاشق زیبایی است و بی اراده به سوی آن جذب می گردد. شما می توانید خیلی ساده این موضوع را امتحان کنید. در یک میهمانی او را زیر نظر بگیرید، چشمان او مستقیما به زیباترین لباس ها، چهره ها، زیور آلات و … جذب می شود. پس با اندکی سعی و دقت در ظاهر خود می توانید تمام فکر و حواس او را به خود جلب و جذب کنید.

برای جذب مرد اسفندی باید بدانید او مردی است که غرور و خودخواهی های خودش را داشته و توقع دارد طرف مقابلش در همه ی شرایط این روحیات او را در نظر بگیرد و بسیار با ملاحظه رفتار کند. از سوی دیگر در مقابل یک متولد اسفند شما باید سخت مراقب حس حسادت خود باشید زیرا او از حسادت متنفر است و اگر متوجه شود شما حسود هستید هیچ وقت به شما جذب نمی شود.

عشق متولدین اسفند ماه

حال به یک مطلب دیگر می رسیم و آن مسئله عواطف و احساسات و عشق متولد اسفند است. متولد اسفند هر عیب و کم و کسری که داشته باشد، از نظر امور عشقی بی نظیر است. عشق و احساست جزیی از وجود این فرد است. تا جایی که می خواهم بگویم بدون آن زندگی برایش نه تنها مفهوم خود را از دست می دهد، بلکه واقعا غیر ممکن می گردد. روزی که خورشید عشق در قلب یک متولد اسفند طلوع می کند،‌ دنیا شاهد تولد یک نقاش بی نظیر، یک شاعر بی همتا و بالاخره یک هنرمند عالی قدر می گردد.

از نظر عاشقانه و عاطفی متولد اسفند نیازمند آن است که دائما او را نسبت به عشق و علائق خود مطمئن کنید و لااقل در هفته دو سه بار به او بگویید که خیلی دستش دارید. ضمنا فراموش نکنید که تخیلات و اندیشه های طلایی و دوردست او را به باد تمسخر نگیرید، بلکه سعی کنید که این تخیلات به مرز عملی بودن، عملی شدن نزدیک تر شوند.

ازدواج متولدین اسفند

متولد اسفند ماه به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منقی کامل یا مثبت کامل است. اگر می خواهید با یک اسفندی ازدواج کنید، مواظب باشید که: از او زیاد انتقاد نکنید، از کم کاری و خونسردی او نرنجید، حتما هفتهای دو سه بار به او بگویید که دوستش دارید. اگر متولد اسفندی بر سر راه شما قرار دارد و این احتمال است که روزی هر دو دارای یک نام خانوادگی بشوید، سخت مراقب باشید زیرا در صورت وقوع یک چنین رویدادی برای شما حد وسط وجود نخواهد داشت یا آینده ای بسیار درخشان خواهید داشت و یا به کلی آن را در هم خواهید ریخت.

قبل از آنکه تصمیم نهایی خود را برای ازدواج با اسفندی ها اتخاذ کنید، بهتر است اطمینان پیدا کنید که او قادر به درک و بهره برداری از موقعیت های مناسب زندگی خود می باشد یا نه؟ اگر او را قادر به انجام یک چنین کاری دیدید، می توانید مطمئن باشید که به قول معروف نانتان در روغن خواهد بود و شما یکی از خوشبخت ترین افراد روزگار خواهید شد،‌ زیرا همسری نصیب شما می شود که از ثروت و شهرت چیزی کسر نخواهد داشت اما اگر مشاهده کردید که او از زمره کسانی است که موقعیت های عالی را با بی اعتنایی از دست می دهد و در حدی نامتعارف پیرو ضرب المثل «سیلی نقد بهتر از حلوای نسیه است» می باشد و حالت تنبلی و رخوت او را از تعقیب کارهای جدی باز می دارد. به هر حال شما لبه پرتگاه بسیار ژرفی قرار گرفته اید.

فال متولدین اسفند

فال اسفند می گوید متولدین این ماه در مراودات خیلی خوب عمل می کنند. آن ها دوباره اعتماد به نفس را که مدت طولانی در جستجویش بودند به دست می آورند و در طول تابستان از آن بهره مند می شوند، مجردها عیناً به حرکات عاشقانه ترغیب می شوند. آن ها برای جنس مخالف مثل یک آهنربا هستند پس
نگران برداشت قدم اول نباشند . افرادی که قبلاً در این مراودت بوده اند، شروع سال برایشان سخت تر است ولی بعداً بر همه مشکلات مراوده ای غلبه می کنند، تقویت می شوند و هماهنگی بازخواهد گشت.

طبق فال و طالع بینی خانواده اسفندی ها به ویژه در بهار زمانی که با مشکلات مواجه می شوند، در کنار آن ها هستند. از لحاظ آرامش، آن ها نسبت به نزدیکترین افراد به خودتان احساس واقعاً خوبی دارند . آنها اکنون فقط می توانند اسفندی ها را تشویق کنند.

مطالب مرتبط:

زن متولد اسفند با چه ماهی ازدواج کند؟

زنان متولد اسفند

مرد متولد اسفند

مرد متولد اسفند چه زنی را دوست دارد و با او ازدواج می کند

خصوصیات متولدین اسفند

پروفایل تبریک تولد همسر + عشق

پروفایل تولدم مبارک + عکس نوشته تبریک تولد خودم



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.