no-img
نوین اطلس

چگونه شوهرم را عاشق خود کنم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه شوهرم را عاشق خود کنم
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

چگونه شوهرم را عاشق خود کنم


اگر شما زنی هستید که هر بار از خود می پرسید چگونه شوهرم را عاشق خود کنم نوین اطلس دات کام این مطلب را برای شما تهیه کرده است. وقتی شوهر بی توجه، بی احساس و بی محبت نسبت به زن شود زن ها سوالاتی از قبیل چگونه شوهر را وابسته خود کنیم، چگونه شوهر را مطیع خود کنیم و چگونه مردی را اسیر خود کنیم از خود می پرسند.

البته شرایطی پیش می آید که ممکن است زن نیز بی عاطفه شود و مرد از خود بپرسد چگونه زن خود را عاشق خود کنیم. چگونه مرد را رام کنیم، چگونه شوهرم را جذب خانه کنم سوالاتی است که زن ها هنگام نافرمانی کردن شوهر و کمبود حضور او از خود می پرسند. همچنین اگر دغدغه ای با عنوان چگونه نامزد خود را خوشحال کنیم دارید در این نوشته در مورد این موضوع نیز مطالبی گردآوری کرده ایم.

چگونه شوهر را وابسته خود کنیم

اگر می خواهید بدانید چگونه شوهر را وابسته خود کنید نوین اطلس دات کام راهکارهای رفتاری زیر را به شما معرفی می کند. اگر رفتار شما با شوهرتان با شیوه های زیر فاصله ی زیادی دارد بهتر است عادت های رفتاری خود را به شیوه ای که در ادامه توضیح می دهیم تغییر دهید.

ترک عادت های قدیمی :

وقتی مردی شما را ترک می کند، یا در آستانه جدایی قرار دارد باید قبول کنید که شما کاری کرده اید که موجب دوری او شده است. شاید با خود بگویید من چیزی کم نگذاشته ام، اما این دیدگاه شما است. باید ببینید او چه دیده که عزم رفتن کرده است. اگر می خواهید مرد خود را بازگردانید و همان هیجان های روزها، ماه ها یا سال های اول زندگی دونفره خود را دوباره تجربه کنید، باید از عادت های قدیم خود دست بردارید.

ابتدا باید عادت های اشتباه خود را پیدا و درک کنید. یک سفر عمیق به درون خود داشته باشید و در مورد همه کارها، رفتارها و حرف های خود خوب فکر کنید. سپس با کمک مطالعه، مشاوره یا دوستان برای برطرف کردن عادت های بد تلاش کنید.

باید بتوانید دوباره اعتمادبه نفس خود را بیابید. باید خودتان، استعدادها و مهارت های خود را ببینید و باور کنید. وقتی به این مرحله رسیدید، از تفکرات بیهوده ای که چرا زنگ نمی زند یا پیامک نمی دهد دست خواهید کشید. با این روش یاد می گیرید زندگی خود را بر وجود او تعریف نکنید که اگر با شما خوب رفتار کرد، حالتان خوب باشد و اگر بی محلی کرد، افسرده و غمگین شوید! یاد خواهید گرفت شادی ها و غم های زندگی شما کاملا به خودتان بستگی دارد.

در این حالت همه روز و لحظه های خود را به او فکر نخواهید کرد. برای بیشتر بودن در کنار او برنامه ریزی نخواهید کرد. دیگر نگران حرف های خود نیستید که مبادا موجب رنجش او بشود. بیش از اندازه به او سرویس نمی دهید تا نظرش را جلب کنید.

رسیدن به این درجه از تعالی روح باعث می شود تا مردتان بیشتر به سمت شما کشش داشته باشید و آن وقت است که می فهمید باید در درون خود چیزهایی را تغییر می دادید، نه در او.

بروز احساسات به روش درست :

زن ها اصولا این هراس را دارند که آیا با نشان دادن احساسات واقعی خود، مرد او چه واکنشی از خود نشان خواهد داد؟ اما باید این را بدانید که مردها به طرز عجیب و غیرقابل تغییری عاشق احساسات ذاتی زنان هستند. یعنی احساسات واقعی زنان را بیش از هر مورد دیگری دوست دارند.

اینکه گاهی با بیان احساسات، مردها را از خود فراری می دهید، یک درام بیشتر نیست. از اینکه احساسات واقعی خود را نشان دهید هراسی نداشته باشید. اما این را هم در نظر داشته باشید که طوری رفتار نکنید که مورد قضاوت یا انتقاد قرار بگیرید. این را یاد بگیرید چطور احساسات را با او در میان بگذارید که درک منطبق داشته باشد.

باید این حس را در مرد پدید بیاورید که همیشه نیاز با شما بودن را در خود حس کند. راه قلب او را بیابید و وارد شوید و همان جا بمانید. لازم نیست کار خاصی انجام دهید. فقط خودتان باشید و به روشی صحیح احساسات و تفکرات درونی خود را برای او بیان کنید. بگذارید خودِ واقعی شما را ببینید. حس های زنانه و نیازها و حرف های زن همیشه – از اول دنیا – برای مردها جذابیت داشته است. راه درست مطرح کردن را بیابید و دل همسر، نامزد یا شریک عاطفی خود را ببرید.

فقط حرف نزنید :

به «خود»تان که در روزهای نخست همدیگر را ملاقات کردید، باز گردید. آیا در آن روزها مدام به او زنگ می زدید؟ آیا همه زندگی خود را بر اساس خواسته ها و توجهات او بنا کرده بودید؟ آیا خود و اعتماد به نفس خود را قربانی جلب توجه او می کردید؟

بدون شک هیچ کدام از این کارها را نمی کردید. هنگامی که برای نخستین بار او را ملاقات کردید، همه توجه شما بر خودسازی و ارتقا روح و ظاهرتان بوده است. در آن زمان دوست داشتید طوری باشید که او جذبتان شود. بیشتر به خود توجه می کردید. اکنون چرا این طور نیستید؟ دوباره به خود بازگردید. دوباره طوری رفتار کنید که گویا تازه با مرد خود آشنا شده اید و می خواهید زیرکانه و دوستانه، قلبش را تسخیر کنید. دوباره به خود، ظاهر و روح خود توجه کنید. آنها را ارتقا دهید.

چگونه شوهر را مطیع خود کنیم

مطیع کردن شوهری که اصلا به حرف شما گوش نمی دهد و این مسئله برایتان آزار دهنده شده است با گفتگو و درست صحبت کردن ممکن است. novinatlas.com پیشنهاد می کند بحث های خود را با شوهرتان با گفتگوی درست مدیریت کنید و بتوانید با حرف زدن به شیوه ای مناسب و برخوردی صحیح شوهر را مطیع خود کنید. برخی از شیوه های صحیح گفتگو به صورت زیر است:

در گفتگو پیش‌قدم شوید
اگر زن منتظر بماند تا همسرش آغازکننده گفتگو باشد ممکن است هرگز شانسى براى حرف ‏زدن بدست نیاورد؛ زیرا مردان، خودبه‌‏خود حرف زیادى براى گفتن ندارند. قوانین ناگفته مردان مى‏‌گوید: اگر حرفى براى گفتن دارى آن را بگو؛ آنها نمى‌‏دانند که باید منتظر بمانند تا از آنها سوال شود، اگر بخواهد حرف بزند، می زند.

لذا، وقتى زن مى‏‌خواهد صحبت کند یا براى نزدیک شدن به همسر احساس نیاز می‏کند، باید حرف بزند و انتظار نداشته باشد که مرد گفتگو را آغاز کند. براى آغاز گفتگو ابتدا زن باید احساساتش را در میان بگذارد حتى اگر شریکش حرف زیادى براى زدن نداشته باشد.

دلیلی برای حرف زدن با مریخی‌ها پیدا کنید
مرد براى گفتگو با زن مى‌‏تواند خیلى باز رفتار کند اما در ابتدا حرفى براى گفتن ندارد. چیزى که زنان درباره مریخى‌‏ها نمى‌دانند، این است که آنها باید دلیلى براى صحبت داشته باشند. آنها صرفا براى در میان گذاشتن احساساتشان صحبت نمى‌‏کنند. اگر زن کمى حرف بزند، مرد کم‌کم درباره ارتباطش با او صحبت می‏‌کند. مثلا اگر زن درباره بعضى از مشکلاتى که در طول روز داشته، صحبت کند، مرد نیز ممکن است در این باره گفتگو کند و بنابراین آنها مى‏‌توانند یکدیگر را درک کنند.

با زبان مخصوص یکدیگر صحبت کنید
درست است که زن و شوهر باید با هم حرف بزنند اما با زبان مخصوص یکدیگر. ما زن‌ها می‌توانیم با یکدیگر در یک ساعت راجع به ١٠ موضوع کاملاً نامربوط حرف بزنیم و لذت ببریم اما مردها این‌گونه نیستند. آن‌ها از این شاخه به آن شاخه پریدن و طول و تفسیر زیاد راجع به یک موضوع را دوست ندارند. باید طرز حرف زدنمان را تغییر دهیم تا همسرمان قدم قدم بیاموزد به احساسات ما گوش دهد.

چگونه مردی را اسیر خود کنیم

نوین اطلس دات کام دریافته است مرد ها به موارد ظاهری و آراستگی، خوش صحبتی و برخورد مناسب و استقبال گرم از طرف همسر خود اهمیت زیادی می دهند. اگر می خواهید مردی را اسیر خود کنید با توجه کردن به چنین مواردی می توانید خیلی زود به هدفتان برسید. مواردی که برای اسیر کردن یک مرد به خود باید در ذهن داشته باشید و به خاطر بسپارید به شرح زیر است:

خود را آراسته کنید
زنان همیشه بهترین لباسشان را در مهمانی‌ می پوشند تا به رخ سایرین بکشند ولی هیچ‌ گاه این کار را در مورد شوهرشان نمی‌کنند. شوهرتان نیز نیاز دارد که شما را درلباس شیک ببیند. ظاهر آراسته و پوشش زیبای شما همان چیزی است که پس از ورود شوهر به خانه جلب توجه می کند. شما می‌ توانید با پوشیدن لباس‌ های گوناگون و جذاب، نظر شوهرتان را نسبت به‌ خود جلب کنید.

از عطر استفاده کنید
عطر یکی از مهمترین عوامل تحریک مردان است. از لباس‌ ها، کفش‌ ها و آرایشی استفاده کنید که هم با سلیقه و شخصیت شما جور باشد هم همسرتان. اما بیش از اندازه آرایش نکنید. مردها صورت‌ طبیعی را بیشتر دوست دارند. کارهایی که در چند ماه اول زندگی زناشویی برای جلب توجه شوهر انجام می دادید یادتان هست؟ به همان صورت پیش بروید.

استقبال از شوهر هنگام ورود به خانه
هنگام ورود شوهر به خانه برای استقبال او به جلوی در خانه بروید. بگذارید آن لحظه‌ای که به خانه وارد می‌شود، یک لحظه شاد و زیبا باشد. با موهایی مرتب، صورت آرایش کرده و عطر زده به طرف در بروید. حتی اگر او با حالتی عصبی، خسته و کوفته به خانه بیاید، با دیدن قیافه مرتب و شاداب شما خستگی از تنش بیرون می ‌رود.

نیازهای شکمی همسر خود را فراموش نکنید
طرز تهیه غذا، دسر و یا نوشیدنی مورد علاقه او را یاد بگیرید و آن را برای وقتی که از سر کار به خانه بر می گردد حاضر کنید.

صدا زدن همسر
اگر مى خواهید کارى کنید که شوهرتان شما را بیشتر دوست داشته باشد، باید با گفتن کلمات زیبا او را بر سر ذوق بیاورید. همسرتان را با لحنی عاشقانه صدا بزنید. و با صدا زدن نام به همراه عباراتی همچون عزیزم، جانم، گلم، عشقم او را به ادامه زندگی با خود ترغیب کنید. آن گاه خواهید دید که زندگى شما چقدر زیباتر مى شود و چقدر همسرتان به شما عشق مى ورزد

چگونه زن خود را عاشق خود کنیم

اگر بخواهید زنی را عاشق خود کنید باید شخصیت او را به طور کامل بشناسید و به ظریف ترین نکات شخصیتی او توجه کنید. زن ها معمولا شخصیتی حساس تر از مردها دارند و به مسائل ریزتر و جزئیات بیشتری توجه می کنند. ممکن است چیزی که به نظر شما اصلا ناراحت کننده نباشد یک زن را به مرز نابودی احساسی بکشاند. مواردی که در ادامه معرفی می کنیم نکات ریزی است که یک زن اهمیت زیادی به آن ها می دهد. با رعایت این نکات می توانید او را عاشق خود کنید:

۱. به ظاهر شخص نگاه نکنید و شخصیت درونی او را ببینید

اولین و مهم‌ترین نکته، درنظرگرفتن شخصیت فرد مقابل است. در زندگی گذشته‌ی همه‌ی ما اتفاقات و مواردی وجود دارد که دوست نداریم آنها را به یاد بیاوریم. این گذشته ممکن است بد، دردناک یا تحقیرآمیز باشد. اما این مسائل ربطی به خودِ حقیقی ما ندارند. هر کس زیر پوست و استخوانش یک شخصیت کامل دارد و به آن افتخار می‌کند. هنگامی‌که با کسی (زن، مرد یا حتی کودک) صحبت می‌کنید، به‌دنبال آن شخصیت درونی بگردید و با او صحبت کنید.

بااین‌حال، یافتن این شخصیت درونی در همه‌ی افراد به‌سادگی امکان‌پذیر نیست. در برخی افراد، این شخصیت زیر شخصیت‌های عجیب‌وغریب و دروغین پنهان شده است. اگر نمی‌توانید به شخصیت درونی فرد مورد نظرتان دست یابید، وقت‌تان را تلف نکنید. راه‌تان را بگیرید و بروید.

۲. اولین زمینه‌های مشترک و تفاهم از اهمیت زیادی برخوردارند

اگر می‌خواهید خودتان کسی را پیدا کنید (و نه مادرتان!)، سعی کنید بیشتر در مکان‌های عمومی حضور پیدا کنید. تعامل با دیگران به تقویت مهارت های ارتباطی کمک می‌کند. فرض می‌کنیم در نهایت کسی را پیدا کرده‌اید که دوست دارید با او آشنا شوید. بهتر است نحوه برخورد در اولین ملاقات را یاد بگیرید زیرا اولین برخوردهای شما بسیار مهم هستند.

بیشتر خانم‌ها به جواهرات و لباس‌های زیبا علاقه دارند و برای انتخاب آن وقت زیادی صرف می‌کنند. بنابراین، جملات سحرآمیزی مانند «این دست‌بند چه‌قدر ظریف است و به دست‌تان می‌آید» یا «این روسری بسیار زیبا، واقعا برازنده‌ی شماست» می‌توانند تأثیر خوبی روی آنها بگذارند. خواهید دید که به‌سادگی احساس خوبی درباره‌ی شما پیدا می‌کنند.

۳. به او اجازه بدهید درباره‌ی خودش صحبت کند

این گزینه از همه آسان‌تر است. فقط شنونده خوبی باشید و گاهی نیز پاسخ‌هایی بدهید که نشان دهد متوجه‌ی موضوع هستید. به مثال قبل برگردیم. شما از جواهر یا روسری یا حتی ژاکت خانم تعریف کرده‌اید و مکالمه‌تان آغاز شده است. معمولا او بحث را با صحبت درباره‌ی آن جواهر یا چیزی که از آن تعریف کرده‌اید ادامه خواهد داد. مثلا می‌گوید: «مادرم این دست‌بند را برای روز تولدم به من هدیه داد.» سپس شما لبخند می‌زنید و می‌گویید: «چه مادر خوش‌سلیقه‌ای دارید!» یا چیزی شبیه به آن که می‌دانید از آن خوشش می‌آید.

حواس‌تان جمع باشد! به‌هیچ‌عنوان از خودتان صحبت نکنید و با همه‌ی قدرت‌تان در برابر این وسوسه مقاومت کنید. این گفت‌وگو به طور کامل درباره‌ی اوست و اصلا نباید از خودتان حرفی بزنید.

۴. از صحبت درباره‌ی چیزهایی که ممکن است سبب اختلاف نظر شوند اجتناب کنید

سریع‌ترین راه ممکن برای اینکه یک خانم را از خودتان بیزار کنید، این است که دقیقا دنباله‌ی حرفی را که می‌دانید با آن مخالف است بگیرید و سعی کنید او را متقاعد کنید که در اشتباه است. فکر می‌کنید اگر خودتان را باهوش، عالی، قوی و در مقابل، او را کندذهن، ضعیف یا نادان جلوه دهید، تحت‌تأثیر قرار خواهد گرفت؟ خیر. کاملا برعکس، این آخرین باری است که او را می‌بینید! در نهایت فقط خودتان را سرزنش خواهید کرد. به‌جای این کار سعی کنید درباره‌ی چیزهایی صحبت کنید که هر دو درباره‌ی آن با یکدیگر توافق دارید.

به‌عنوان مثال، یکی از این مسائل سیاست است. سیاست، مذهب و مسائلی از این قبیل معمولا با اختلاف‌ عقیده همراه هستند. اصلا چه نیازی هست که درباره‌ی این موضوعات در چنین ملاقات‌هایی صحبت کنید؟

۵. به حریم شخصی‌اش احترام بگذارید

احترام به حریم شخصی دیگران و خصوصا خانم‌ها اهمیت زیادی دارد. اجازه دهید خودش تصمیم بگیرد چه حدودی را برای شما مشخص کند. اگر سعی کنید به زور وارد دنیای شخصی او شوید، پیش خودش فکر می‌کند از همین حالا به فکر نقض حریم و محدودیت‌های او هستید. از نظر او، چنین مردی در زندگی آینده، هیچ احترامی برای حریم خصوصی همسرش قائل نخواهد بود

چگونه مرد را رام کنیم

رام کردن مردها به طوری که چشمش فقط شما را ببیند و به هیچ عنوان نخواهد در مقابل شما باشد با در نظر گرفتن دو نکته ی زیر کاملا امکان پذیر است. کافی است به مردی ثابت کنید به او وفادار بوده و همیشه قدردان زحمات او هستید. این مرد چنان رام شما می شود که همیشه در کنار شما خواهد بود. برای توضیحات بیشتر ادامه ی مطلب را مطالعه کنید:(همچنین نگاه کنید به چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم)

از همسر خود تشکر و قدردانی کنید

درست است که مردان مسئول تأمین هزینه های زندگی زن و فرزندان هستند اما این مساله به معنای نادیده گرفتن تلاشها و زحمات مردان نیست. از همسر خود به خاطر تلاشهای بی شائبه اش تشکر و تقدیر کنید. نتیجه این رفتار، عشق و علاقه بیشتر شوهرتان نسبت به شما و خانواده خواهد بود.

وفاداری خود را به همسرتان اثبات کنید

وفاداری و علاقه شما به همسرتان در زمان های سختی و مشکلات اثبات می شود لذا زمانی که شوهرتان دچار شکست شغلی، بیماری، بدهکاری و … می شود از او حمایت کنید. این حمایت می تواند شامل حمایت و توجه عاطفی تا کار کردن شما در بیرون از منزل ( برای کمک اقتصادی به همسر) را شامل شود.

چگونه شوهرم را جذب خانه کنم

مردها بسیار ظاهربین هستند. ظاهر هر چیز می تواند تاثیر عمیقی روی رفتارها و تصمیمات آن ها داشته باشد. اگر مرد شما کمتر در خانه وقت می گذارد و می خواهید بدانید چگونه شوهر را جذب خانه کنید می توانید از ویژگی ظاهر بینی مردان بهره ببرید. مواردی که در ادامه توضیح می دهیم کارهایی است که به ظاهر تمرکز دارد اما می توان با همین کارهای ظاهری مرد را به خانه بکشانید.(همچنین نگاه کنید به با بی محلی های شوهر چه کنم؟)

۱. وضعیت و ساختار کیفی و کمی خانه

خانه، حکم «مادر» را برای مرد دارد. هر مادری بچه اش را نوازش کند کودک به طرف او می آید. اگر بچه را تنبیه کند باز هم به سوی او می آید. اگر مرد از گردش و تفریح خسته می شود باید دلش هوای خانه کند، اگر از کار و کشمکش های روزانه خسته می شود، باز هم باید دلش هوای خانه کند.
اگر می خواهیم همسر ما علاقمند و دلگرم به محیط خانه برگردد و حضور در خانه را به هر جای دیگری ترجیح دهد، این تنها بستگی به توانایی و آگاهی زنان دارد.

زیبایی و حسن سلیقه در دکوراسیون منزل، نظافت و پاکیزگی خانه، پخت غذاهای مطبوع و متنوع و دقت در رسیدگی به امور فرزندان، از جمله عوامل پایبند کردن شوهر در خانه است.

۲. آراستگی و جلوه ظاهری زن

مردها دوست دارند همسران آنها تمیز، هنرمند، با سلیقه و لطیف باشند اما در کنار اینها، آراستگی ظاهری زن هم بسیار مهم و ضروری است. از نیازها و خواسته های طبیعی یک مرد این است که وقتی خسته از سر کار به خانه بر می گردد با زنی روبرو شود که رویای شیرین اوست؛ لطیف و دلربا، معطر، آرام و دوست داشتنی، زیبا و آراسته، شاد و با نشاط و البته متنوع.

۳. نحوه برخورد و طرز رفتار

اگر زنان روحیه ای مثبت داشته باشند، از چهره، نگاه و رفتارشان امواج مفید ساطع می شود و روحیه اطرافیان نیز بهتر خواهد شد. با خلق خوش، لبخند، شادابی و احساس رضایتمندی می توانیم ویتامین های روحی به افراد خانواده تزریق کنیم و بدین ترتیب خود و خانواده مان را در برابر بیماری ها و مشکلات روحی و روانی و عصبی که در کمین ما نشسته اند واکسینه کنیم. وقتی مردی وارد خانه می شود، این حق اوست که با دنیای مملو از انس و صفا و صمیمیت و محبت و نشاط محیطی جز محیط بیرون روبرو شود. شادابی و سرزندگی یک زن به مرد امید و انگیزه می دهد و شوریدگی و شیدایی را در وجود او دامن می زند.

چگونه نامزد خود را خوشحال کنیم

دوران نامزدی دورانی شیرین است و به شما توصیه می کنیم از این دوران خیلی خوب استفاده کنید تا خاطرات خوشی از آن باقی بماند. برای شیرین تر کردن دوران نامزدی سعی کنید همیشه نامزد خود را خوشحال کرده و لبخند به لب او بیاورید. به همین منظور چندین نکته ی رفتاری موثر برای خوشحال کردن نامزدتان معرفی کرده ایم:

۱ – میزبانی جذاب باشید

پس از بازگشت همسرتان از مسافرت، محل کار، دانشگاه و… با روی خوش به استقبال او رفته با چهره ای بشاش و خنده رو با او سلام و احوال پرسی کرده و بهترین لباسهایتان را برای همسرتان بپوشید، عطر بزنید و به ظاهر خود رسیدگی کنید. در مورد اتفاقات و خبرهای خوشی که در طی روز دیده یا شنیده اید صحبت کنید و اخبار و ناگوار را به زمانی بعد از استراحت همسرتان موکول کنید. تلاش کنید تا در حد توانتان فضای منزل را برای استراحت همسرتان مهیا کنید.

۲ – با صدایی آرام و ملایم با همسرتان صحبت کنید.

حتی در بدترین شرایط هم بر سر شوهر خود فریاد نکشید.

۳ – همیشه بوی خوش داشته باشید و به زیبایی ظاهرتان توجه کنید

به تناسب اندام و بهداشت جسمانی خود توجه داشته باشید. بهترین لباسها و پوششها را نزد همسر خود داشته باشید ، نه اینکه لباسهای زیبایتان را مختص مهمانی ها و مجالس کنار بگذارید. اجازه ندهید همسرتان شما را با ظاهری نامرتب و ژولیده ببیند. از آرایشهای حرام به شدت بپرهیزید (یعنی در مقابل نامحرم ظاهری مناسب و عفیف داشته باشید و زیبایی هایتان را مختص همسرتان بدانید).

از رنگها، لباسها و آرایشهایی استفاده کنید که مورد علاقه همسرتان است و هر چند وقت آرایش ظاهر، لباسها و موهای خود را تغییر دهید ( البته فراموش نکنید که در این زمینه حتماً به توانایی اقتصادی همسرتان توجه داشته باشید ).

مطالب مرتبط:

چگونه توجه شوهرم را جلب کنم

راههای جلب توجه شوهر

ابطال سحر جدایی زن و شوهر

چگونه اعتماد شوهرمو جلب کنم

شوهرم از زنان دیگر تعریف میکند

چگونه شوهر را مطیع خود کنیم

شوهر بی توجه

شوهرم به من احترام نمی گذارد

چگونه شوهرم را جذب خانه کنم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.