no-img
نوین اطلس

جذب مرد مناسب برای ازدواج


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جذب مرد مناسب برای ازدواج
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۱۶, ۱۳۹۷

جذب مرد مناسب برای ازدواج


نوین اطلس دات کام در این مقاله در مورد جذب مرد مناسب برای ازدواج با بهره گیری از راههای جذب خواستگار خواستگار صحبت می کند. یکی از موضوعاتی که بسیاری از دخترها به دنبال آن هستند راههای جذب پسران مغرور می باشد که به همین دلیل در این مقاله در مورد آن توضیحاتی ارائه می دهیم. روش جذب خواستگار مناسب یکی از اولین و مهم ترین راهکارهای جذب مرد برای ازدواج بوده و در مورد راه های جذب پسر مورد علاقه نیز نکاتی را به شما ارائه می دهیم. به موضوع راه های جذب پسران در دانشگاه نیز می پردازیم که می تواند یکی از روش های جذب مرد مناسب برای ازدواج باشد.

راههای جذب خواستگار مناسب 

آیا تاکنون هیچ مرد مناسبی به شما پیشنهاد ازدواج نداده است؟

فکر می کنید راه های جذب و انتخاب همسر مناسب برای ازدواج چیست؟

احتمالا برای بسیاری از شما پیش آمده است که مردانی با شخصیتی به دور از معیارهایتان از شما درخواست ازدواج می کنند درحالی که مردان مورد علاقه تان هیچ توجهی به شما نشان نمی دهند.

بسیاری از دخترها در رویای قرار گذاشتن با پسر مورد علاقه شان به سر می برند و به دنبال جذب خواستگاری مناسب برای ازدواج و تشکیل زندگی هستند. حتی دخترانی که از جذب پسران به خود ناامید شده اند و ادعا می کنند که ازدواج تکه کاغذی بیش نیست، هرروز برای ازدواج با پسر مورد علاقه شان رویا پردازی می کنند. همه دوست دارند رابطه ی عاطفی خوبی را تجربه کنند.

جذب مردی مناسب برای ازدواج کار دشواری نیست. با این حال فراموش نکنید که تجربه ی یک ازدواج عاشقانه نیاز به مسئولیت پذیری و تعهد در تمام دوران زندگی از جانب هر دو طرف دارد. اگر هر کدام از موارد زیر را به طور صحیح و کامل رعایت کنید حتی مغرور ترین پسرها را می توانید برای ازدواج و خواستگاری به خود جذب کنید. ( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به:  جذب مرد مناسب برای ازدواج)

راههای جذب پسر مغرور مورد علاقه

همه ی پسران و مردان مغرور به خصوص مورد های مجرد دنبال توجه و جذب زنان نسبت به خود هستند. البته این در شرایطی است که آن زن از جانب مرد با ارزش در نظر گرفته شود.(همچنین نگاه کنید به قانون جذب معشوق)

این موضوع در مورد زنان نیز صدق می کند. به عنوان مثال توجه و علاقه ی یک مرد شکست خورده و بازنده از اهمیتی کمتری برخوردار است نسبت به یک مرد مشهور.

پس برای جذب و سپس عاشق کردن پسران مغرور و همینطور رسیدن به عشق با قانون جذب قبل از هر چیز باید ارزش خود را افزایش دهید. در ادامه نوین اطلس دات کام به راه هایی اشاره می کند که به شما برای جذب پسر مغرور مورد علاقه تان کمک زیادی خواهد کرد:

او را به قرار گذاشتن با شما ترغیب کنید: برای این کار از علاقه مندی های مشترکتان استفاده کنید. مثلا اگر طرف مقابل به شما گفت یک رستوران جدید در مرکز شهر تاسیس شده که غذاهای فوق العاده ای دارد و دوست دارد غذاهایش را امتحان کند می توانید بگویید:” بله من هم تعریف این رستوران را زیاد شنیدم و خیلی علاقه دارم به این رستوران بروم اما متاسفانه تا امروز فرصت و بهانه ای برای این کار پیدا نکردم”. با این حرف او را ترغیب می کنید به شما بگوید پس خوب است آخر هفته باهم به این رستوران برویم.

زمینه هایی که در آن مشترک هستید را پیدا کنید: پیدا کردن زمینه های مشترک با طرف مقابل مانند ورزش یا سبک موسیقی مورد علاقه باعث می شود راه برای ادامه ی صحبت و معاشرت با او برای شما باز باشد ( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به:  راه های عاشق کردن پسران مغرور)

راه های جذب پسران در دانشگاه

فکر می کنید جذب شدن و قانون جذب عشق چگونه اتفاق می افتد؟

پسران و مردان به دخترانی جذب می شوند که امتیازات مشابه و یا بالاتری نسبت به خودشان داشته باشند. این امتیازات بر اساس تجربه های گذشته و نیازهای برآورده نشده در نظر گرفته می شود در نتیجه با توجه به تجربه ها و نیازهای متفاوت افراد هرکس به روش خاصی به دیگران امتیاز می دهد.

مثلا اگر پسری همیشه از بی وفایی و بدقولی دوستانش در زندگی رنج برده باشد، وفاداری و صداقت برای او یک امتیاز مهم به شمار می رود و اگر با کسی که وفاداری و صداقتش را ثابت کند رو به رو شود ،به شرط پایدار بودن بقیه ی موارد، بیشترین امتیاز را به او خواهد داد.

پس اگر می خواهید هر پسری را در دانشگاه، محیط کار یا هر جای دیگری به خود جذب کنید باید در مورد او اطلاعات جمع کنید. با این اطلاعات می توانید نیازهای او را بشناسید و امتیازات خود را بر اساس این نیازها افزایش دهید. فراموش نکنید سخت ترین قسمت جذب پسر همین جمع آوری اطلاعات می باشد و بعد از آن کار شما راحت تر خواهد بود. در این مورد نیز باید بگویم جمع آوری اطلاعات از پسری که هم کلاسی شما در دانشگاه باشد نسبت به هر فرد دیگری بسیار ساده تر خواهد بود.  (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به:  راه ها جذب پسر مورد علاقه در دانشگاه)

مطالب مرتبط:

راه های جذب پسران در دانشگاه

راه های جذب غیر مستقیم پسران

چگونه با دعا پسری را به خود جذب کنید

مرد متولد مهر

دعا برای آمدن خواستگار خوب و ازدواج

قانون جذب همسر دلخواه

درمان وسواس در انتخاب همسر

مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد

حرف های عاشقانه برای جذب مردان

اسرار جذب زنان



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.