no-img
نوین اطلس

خصوصیات متولدین اردیبهشت


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

خصوصیات متولدین اردیبهشت
zip
شهریور ۲۴, ۱۳۹۷

خصوصیات متولدین اردیبهشت


بسیار شنیده ایم که متولدین اردیبهشت بهترین خصوصیات را دارند. اردیبهشتی ها چه اخلاقی دارند که درموردشان اینگونه می گویند؟ آیا خصوصیات زن و مرد متولد اردیبهشت در بین متولدین ماه های مختلف بهترین خصوصیات است؟

وبسایت نوین اطلس دات کام همه ی خصوصیات زنان و مردان اردیبهشتی را در اختیار شما می گذارد تا خودتان بتوانید با ماه های دیگر مقایسه کنید. هم چنین می توانید با توجه به این خصوصیات چگونگی رفتار با آن ها را یاد بگیرید.

اردیبهشتی ها چه اخلاقی دارند

اردیبهشتی ها خیلی قانع، صبور و آرام و پرتحمّل هستند. آن ها عاشق مالکیّت، حسود، متعصّب، اهل اعتدال و با محبّت می باشند. ازویژگی های اخلاقی آن ها می توان به این اشاره کرد که آن ها بسیار مصمّم، پرکار، سخاوتمند، مؤقّر و سنگین، عاشق صلح و آرامش، صادق، مال جمع کن و رئیس فعّال و لایق می باشند.

اردیبهشتی ها خیلی قوی و سالم می باشند. آن ها عاشق عطر و بوی طبیعی هستند. همیشه از تجارب گذشته الهام می‌گیرند و واقعاْ وفادار، مخالف افراط هستند. اردیبهشتی ها همیشه راضی اند و خیلی سخت با چیزی مخالفت می کنند. آن ها بسیار ‎‎‎با سلیقه وخوشگل پسند هستند.

متولدین اردیبهشت مخالف خشونت و با ثبات و پایدارهستند اما اگر عصبانی شوند طوفان به پا می‌کنند. البته متولدین اردیبهشت قلب بزرگی دارند و در همه ی موارد خیلی میانه رو عمل می کنند و تصمیم می گیرند. هنر از علایق آن ها می باشد و خیلی به موسیقی علاقه مند هستند. تحمل آن ها زیاد است و کاملا مخالف عجله هستند.

خصوصیات متولدین اردیبهشت زن

زن اردیبهشتی زنی است که طبیعت را دوست می دارد ، زنی که مادر سخت گیری است ، زنی که همسری فداکار وکمک دهنده است ، زنی که عاشق موسیقی و ساز و آواز است ، زنی که روحی بزرگ و بلندپرواز دارد.

زن متولد اردیبهشت واقعا قلبی بزرگ و روحی بلند دارد ولو اینکه خیلی کوچک اندام باشد وقدش از یک متر و پنجاه سانتیمتر تجاوز نکند. و همین خصیصه است که به وی امکان می دهد در هر حالتی از عهده مشکلات احساسی زندگی خود بر بیاید و به هدفش برسد. زن متولد برج ثور از بسیاری جهات نمک زندگی محسوب می شود. او مخلوطی است از کلیه خصوصیاتی که مردها در جستو خویش می باشند وکمتر پیدایش می کنند.

از خصوصیات زن متولد اردیبهشت می توان گفت صفا و صداقت ذاتی اش با ریزه کاری های ظریف زنانه آمیخته است . بسیاری از زنان و دختران متولد این ماه از نظر شهامت و اخلاق از بسیاری از مردان جدی وخشن با همت تر می باشند، اما در عین حال به قدرت جادویی زن بودن خود نیز آنقدر اطمینان و اعتماد دارد که بگذارد اگر شما مایل هستید آقای خانه باشید، و اما اگر شما از عهده این کار برنیامدید، آن وقت خودش کنترلکارها را در دست می گیرد و هیچ بعید نیست که این کار را به شیوه ای کاملا مغایر با سیستم شما انجام دهد .

رفتار با زن متولد اردیبهشت

نکاتی هستند که در رفتار با زن متولد اردیبهشت باید به خاطر بسپارید. وفاداری در یک رابطه عاشقانه، برای دختر متولد اردیبهشت ماه یک نیاز حیاتی است. آن ها عاشقانی ثابت قدم هستند و زمانی که در رابطه ای قرار گیرند بقیه عمر خود را به راحتی با همسرشان طی می کنند. با این حال ایشان به خودشان وفادارترند و همان اندازه تعهد را از همسر خود انتظار دارند. در کتاب قوانین روابط آن ها، خیانت در شمار جنایات دسته بندی می شود. بنابراین اگر زندگی آرام و عاشقانه ای در کنار متولد اردیبهشت ماه را خواهانید حواستان به اعمالی که انجام می دهید باشد.

تمایل شما برای تلافی شایسته ی، وفاداری دختر متولد اردیبهشت ماه، می تواند او را با شما یکی کند. اگر با یک دختر متولد اردیبهشت آشنا شده اید و گزینه های بسیارِ دیگری در سر دارید، تصمیم بگیرید که می خواهید کدام را نگه دارید. در طبیعت متولد اردیبهشت نیست که شریک زندگی اش را با دیگران به اشتراک بگذارد. در نتیجه ممکن است متولد اردیبهشت ماه در مواقعی از راه نشان دادن تقلاهای مشتاقانه ی از حسادت خود وارد شود.

ممکن است نامزد متولد اردیبهشت تان در تمام ملاقات های آخر هفته، از شما سوال کند یا اصلا شک کند که آیا شما تمام شب های طول هفته را سر کار بوده اید یا نه. این نوع مالکیت ممکن است، همیشه یا گاهی اوقات شریک زندگی را دچار احساس در احاطه بودن کند و او را به حالت تدافعی ببرد.

خصوصیات متولدین اردیبهشت مرد

هیچ موجودی در دنیا به اندازه ی مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد.

در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق است . وای به روزی که برنجد ، وای اگر قهر کند.

از خصوصیات مرد متولد اردیبهشت این است که او دیر ناراحت می شود واگر ناراحت بشود دنیا را به هم می ریزد. او زنی شوخ وشنگ ، ظریف وزنانه ، عاقل و سیاستمدار، و مطیع و خانه دار را به سر حد پرستش دوست دارد.

لابد تصور می کنید که یک مرد متولد برج ثور آدمی است آرام ، اهل عمل ،حساس و همانند صخره ای عظیم پابرجاست. این تصور شما کاملا درست است و با حقیقت وفق می دهد . شما به علاوه ممکن است متوجه این نکته نیزشده باشید که آدمی است محتاط و مصمم ،ضمنا اصلا رویایی نیست واحکام قلبش بر مغزش حکومت نمی کند. یک مرد متولد اردیبهشت ممکن است برای انتخاب شما به عنوان یک همسر مدت ها وقت صرف نماید.

مرد متولد اردیبهشت مثل یک دلو (بهمن) شدیدا رویایی نیست ، او هرگز قاپ شما را نمی دزدد و هرگز مانند متولد برج حمل به شما وعده زندگی در قصر شاه پریان و خوابیدن بر روی بستری از گل های سرخ را نمی دهد. اما بر عکس این امکان خیلی وجود دارد که نامزدش که به دیدنش آمده است، به سر میز کارش ببرد و نقشه منزلی را که در نظر دارد بسازد تا پس از ازدواج در آن ساکن بشود، به وی نشان بدهد و توضیح بدهد که برای این کار چقدر پول دارد و از چه امکانات عملی می تواند استفاده کند.

چگونگی رفتار با مرد متولد اردیبهشت

حس حسادت مرد متولد اردیبهشت را تحریک نکنید ؛ مردان اردیبهشت تابع احساسات و عواطف درونیشان هستند و در عین حال به احساسات طرف مقابلشان نیز احترام کامل میگذارند از این رو، همسران آنها بسیار خوشبخت خواهند بود.

آن ها عاشق مواد غذایی هستند و غذا خوردن، برای آن ها بسیار محترم است، پس تا جای ممکن، غذاهای مورد علاقه‌شان را بپزید.

برای راه یافتن به قلب مرد متولد اردیبهشت محیطی خیال‌انگیز به همراه یک موسیقی رمانتیک و آرام و چند شمع در گوشه‌ای فراهم آورید و محبت کردن و لی لی به لا لا گذاشتن آنها را هرگز فراموش نکنید.

بی ‌جهت و ناخالصانه مردان اردیبهشتی را تحسین نکنید ؛ آنها در هنگام آغاز ارتباط ، بسیار کند و تدریجی پیش می روند پس اگر صبر و حوصله به خرج دهید، با صمیمیت و محبت عمیق و خالصانه و ابدی آنها مواجه خواهید شد.

اگر می خواهید در یک جمله بدانید با مردان اردیبهشتی چگونه باید رفتار کرد پس فراموش نکنید هرگز و تحت هیچ شرایطی، به آن ها دروغ نگویید، آنها هیچ وقت نمی توانند افراد دروغگو را ببخشند.

آن ها افرادی وابسته و احساساتی هستند و همسری مثل خود می خواهند ؛ هرگز آنها را به اجبار وادار به گرفتن تصمیم نکنید وگرنه تبدیل به افرادی لجوج و بسیار سرسخت میشوند.

مطالب مرتبط:

مرد متولد اردیبهشت

زن متولد اردیبهشت چه مردی را دوست دارد

مرد متولد اردیبهشت با چه ماهی ازدواج کند

متولدین اردیبهشت

عاشق کردن مرد اردیبهشتی

رفتارهایی که مردان دوست دارند

راه های جلب توجه دختر



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.