no-img
نوین اطلس

متولدین اردیبهشت


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

متولدین اردیبهشت
امتیاز 1.50 ( 2 رای )
zip
مهر ۳, ۱۳۹۷

متولدین اردیبهشت


نوین اطلس دات کام دریافته است که بیشتر افراد در طول زندگی خود حداقل یک بار می خواهند در مورد خصوصیات ماه تولد خود مطالعه کنند بتوانند این خصوصیات را با چیزی که در درونشان می بینند مقایسه کرده و ببینند آیا واقعا ماه تولد می تواند در یکسان بودن ویژگی های شخصیتی تاثیر گذار باشد یا نه؟

برخی افراد این اطلاعات را خرافات می دانند و فقط از جهت سرگرمی به آن‌ها نگاه می‌کنند. اما نوین اطلس دات کام در این مطلب خصوصیات اخلاقی متولدین اردیبهشت را در اختیار شما می گذارد و به شما نشان می دهد طرز رفتار درست با آن ها چگونه است. هم چنین به شما نشان می دهیم عشق اردیبهشتی چگونه عشقی خواهد بود، آن ها چه نقطه ضعف هایی دارند و بر اساس طالع بینی ممکن است دچار چه بیماری هایی شوند.

خصوصیات اخلاقی متولدین اردیبهشت

از خصوصیات اخلاقی متولدین اردیبهشت ماه می توان گفت که آن ها اهل‌ عمل‌، با اراده‌ و قاطع‌ هستند، در حقیقت‌ ازچنان‌ قدرت‌ اراده‌ بالایی‌ برخوردارند که‌ نمی‌شود آن ها را بر خلاف‌ میلشان‌ وادار به‌انجام‌ کاری‌ کرد، آن ها مشتاقانه‌، صادقانه‌ و وفادارانه‌ از شخصی‌ که‌ به‌او اطمینان‌ و اعتماد دارند، پیروی‌ می کنند.

متولدین اردیبهشت افرادی‌ ثابت‌ قدم‌، متعادل‌، مقرراتی‌ و طرفدار آرامش‌ هستند. آن ها به مادیات اهمیت زیادی می دهند و هرگز در رابطه‌ به استفاده‌ از قدرتشان‌ برای‌ کسب‌ آرامش‌ شک نمی کنند.

متولدین اردیبهشت بسیار باهوش و واقع‌ بین‌ هستند، ولی‌ در عین‌ حال‌ همیشه تابع مقررات و قانون های خود می باشند و تا زمانی که لازم باشد از عقیده ی خود دفاع می کنند. خلق و خوی آن ها قابل‌ اعتماد،تغییرناپذیر، دقیق‌، جدی‌ است‌ و در مواجهه‌ بامشکلات‌ متزلزل می شوند.

طرز رفتار با متولدین اردیبهشت

باید مراقب رفتارتان با متولدین اردیبهشت باشید. آن‌ها هیچ وقت باعث سرافکندگی شما نمی‌شوند اما اگر بخواهید چیزی را به این افراد تحمیل کنید اوضاع کاملا برعکس می‌شود. آن وقت خواهید دید که به موجوداتی جنگجو تبدیل می‌شوند و چنان در موقعیت دفاعی قرار می‌گیرند که انگار به راستی قرار است در یک میدان نبرد، مبارزه تن به تنی را تجربه کنند.

طرز رفتار درست در این شرایط این ایت که برخورد خود را عوض کنید. فقط کافی است در اوج دلخوری‌شان بابت این‌که خواسته‌اید چیزی را به آن‌ها تحمیل کنید تمام عشق و علاقه‌تان را تقدیم او کنید. با آن‌ها به زبان آرام و با محبت سخن بگویید و همین روش را ادامه دهید، آن وقت خواهید دید که آن جنگجویان عصبانی چند دقیقه پیش، چطور به افرادی خوش اخلاق و دوست داشتنی تبدیل خواهند شد.

عشق اردیبهشتی

برای متولد اردیبهشت عشق یک غریزه است. متولد اردیبهشت ماه باید به جهان بیاموزد که عشق صبر و تحمل است و از جهان بیاموزد که عشق بخشش و گذشت است. روح اردیبهشتی کودکی شاد و سالم است که نوزادی را گذرانده و با عنصر خاک به تجربه ایی تازه رسیده است، تاثیر ارتعاشات منفی ونوس در او آشکار است. تاثیر لبخند را می داند و هرگز آموخته هایش را فراموش نمی کند.

یک اردیبهشتی محکم و پابرجا تحت تاثیر ونوس الهه عشق و محبت تبدیل به موجود عجیب و غیرقابل پیش بینی می شود. ترکیبی از منطق و احساس است. با تمام احساسات و تظاهرات حسی رمانتیک نیست و اگر چیزی را خواست باید مال او باشد و برای بدست آوردن آن از هیچ چیزی فرو گذار نیست. ظواهر برای او معنی خاصی دارند. عاشق پیشه و پایبند است به شرطی که طرفش همیشه همان ایده ال دلخواه او باشد.

نقطه ضعف متولدین اردیبهشت

بزرگترین نقطه ضعف اردیبهشتی های این است که مغز بسیار فعال آن ها، مقداری باعث بوالهوسی شان می شود و مستعد این موضوع می شوند که چیزی را به خاطر چیز تازه رها کنند و برایشان مشکل است که علاقه و توجه خود را متمرکز کنند و نگاه دارند. موفقیت از نظر متولدین اردیبهشتی ها پول داشتن و به دست آوردن چیزهایی است که می توان با پول خرید و این می تواند یکی از بزرگترین ضعف های آن ها محسوب شود.

یکی دیگر از بزرگترین نقطه ضعف آن ها در مسایل عشقی است و اگر در این قسمت از زندگی خود،نظم و ترتیبی قایل نشوند، ممکن است بارها به تلخی دلشکسته بشوند. این موارد از طبیعت عاطفی آن ها سرچشمه می گیرد و این واقعیت که حساس، رمانتیک و کمی بی ثبات هستند.

بیماری متولدین اردیبهشت

سیستم ایمنی بدن متولدین اردیبهشت ضعیف است. نوزادان متولد اردیبهشت به احتمال بیشتری دچار ضعف سیستم ایمنی بدن می شوند. با توجه به بررسی های محققان، کسانی که در اوایل اردیبهشت متولد می شوند، بیشتر احتمال دارد که دچار آرتریت روماتوئید شوند. درحالی که کسانی که شش ماه بعد به دنیا آمده اند، کمتر در معرض چنین خطری هستند. محققان حدس می زنند این اتفاق به خاطر کمبود ویتامین D دریافتی جنین در ماه های آخر بارداری است و جنینی که ماه های آخر قبل از تولدش را در فصل های سرد و کم نور می گذراند، بیشتر احتمال دارد که بعد از تولد دچار نقص سیستم ایمنی شود.

علاوه بر این بررسی محققان نشان می دهد تولد در فصلی خاص می تواند بر اشتهای شما در بزرگسالی تاثیر بگذارد. آنها می گویند اردیبهشتی ها بیشتر از متولدان ماه های دیگر دچار بی اشتهایی عصبی می شوند و البته احتمال کم تحرکی متولدان این فصل هم زیاد است بنابراین این گروه از مردم در مقایسه با دیگران بیشتر نیاز به تحرک و پرداختن به ورزش های روزانه دارند.

مطالب مرتبط:

زن متولد اردیبهشت چه مردی را دوست دارد

زنان متولد اردیبهشت

خصوصیات متولدین اردیبهشت

مرد متولد اردیبهشت

مرد متولد اردیبهشت با چه ماهی ازدواج کند

پروفایل تبریک تولد همسر + عشق

پروفایل تولدم مبارک + عکس نوشته تبریک تولد خودم



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.