no-img
نوین اطلس

علت نگاه دختر به پسر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

علت نگاه دختر به پسر
امتیاز 4.22 ( 18 رای )
zip
آذر ۱۰, ۱۳۹۷

علت نگاه دختر به پسر


این روز ها همه ادعای عشق می کنند و دم از عاشقی بی حد و اندازه می زنند اما چگونه می توان فهمید که چه کسی راست می گوید و چه کسی دروغ؟ یکی از بهترین راه های تشخیص عشق و علاقه زبان بدن است و یکی از بارزترین نشانه های آن نگاه کرده می باشد. همانطور که احتمالا شنیده اید چشم ها آینه ی روح هستند و هیچ وقت دروغ نمی گویند.

نگاه کردن دختر به پسر می تواند به قول معروف چراغ سبزی از طرف دختر باشد و یکی از نشانه های علاقه ی دختر به پسر محسوب شود. درواقع می توان گفت یکی از علت های نگاه کردن دختر به پسر وجود علاقه از سمت او نسبت به پسر می باشد.

در این مطلب نوین اطلس قصد دارد روانشناسی عشق دختر به پسر را بررسی کرده و ابراز علاقه ی دختر به پسر از دیدگاه روانشناسی را توضیح دهد. همچنین به شما برخی از نشانه های تنفر دختر از پسر را معرفی می کنیم تا با مقایسه ی آن ها و نشانه های علاقه بتوانید تفاوت تنفر و علاقه دختر به پسر را تشخیص دهید.

چراغ سبز دختر به پسر

عشق، دلیری می آورد و این علامت صداقت در عشق است! لازم است دختر ارزش هایش را در نظر بگیرد و مطمئن باشد خوشبختی که محصول قاطعیت و آینده نگری صحیح باشد، به مراتب مهم تر از خوشحالی و سرخوشی عاشقانه ای خواهد بود که موقت و وابسته به شرایط است؛ این یعنی مدیریت عشق.

عشق مهم بوده و اتفاق زیبایی است اما همیشه برای ازدواج نیاز به عاشق بودن نیست. در ازدواج پای یک قرارداد اجتماعی، تعهد و… در میان است. ما باید قبل از انتخاب همسر، حسابگری جدی داشته باشیم و تناسب میان خود و طرف مقابل را در نظر بگیریم. یکی از علت های نگاه خیره ی دختر به پسر همانطور که گفته شد چراغ سبزی از طرف او بوده و می خواهد ابراز عشق و علاقه کند. اما لازم است قبل از نشان دادن این چراع سبز دختر همه چیز را در نظر بگیرد و مطمئن شود این پسر بهترین انتخاب او است.

نشانه های علاقه دختر به پسر

بیشتر دختر ها شاید به ویژگی اعتماد به نفس و وضعیت اجتماعی پسر توجه می کنند و از این طریق جذب آنها می شوند و عشق خود را بیان می کنند اما هر دختری به طور جدا یک ملاک جداگانه و خاص عاشق شدن دارد.

قبل از اینکه بخواهید بدانید آیا دختری عاشق شماست ، باید او را بیشتر بشناسید. دختران نشانه های دوست داشتن یا علاقه مندی خود را زیرکانه نشان می دهند. در اینجا زیرکی مردان برای تداوم عشق آنان مهم است. آنها در شرایط بحرانی و زمانی هم که دچار مشکل هستید همراه با شما هستند.

نشانه های زبان بدن هنگام عاشق شدن دختران:
یکی از ابزار شناسایی حالات درونی افراد زبان بدن می باشد که از این مورد می توان در تشخیص عاشق شدن دختران هم استفاده نمود . در زیر بعضی از نشانه های زبان بدن دختران عاشق را مشاهده می کنید :

  • در جهت شما با شانه یا پاهایش اشاره می کند .
  • هنگام صحبت کردن با شما به طرفتان خم می شود .
  • بازی با موها و درست کردن موها
  • لمس کردن دسته عینک یا نوازش دادن جواهرات مانند گوشواره و انگشتر
  • خیره شدن به صورت شما هنگام صحبت(نگاه کنید به تاثیر نگاه در عشق)
  • تقلید کردن از رفتار شما (به طور مثال اگر دستتان را روی میز بگذارید او هم دستش را روی میز می گذارد ) .
  • وقتی به او نگاه می کنید و وی را برانداز می کنید ، او لبخند می زند .

اگر بعضی از نشانه های فوق را در دختری دیدید تقریبا می توان گفت او به شما علاقه مند شده است و به اصطلاح دارد به شما چراغ سبز نشان می دهد .

روانشناسی عشق دختر به پسر

روانشناسی عشق دختر به پسر از این جهت برای مردان مهم است که اگر دوست داشتن و عاشق شدن دختری را به اشتباه برداشت کنند، برایشان گران تمام می شود. اگر شیوه ابراز علاقه و عشق طرف مقابل را بدانید شاید هر گز جواب رد از زن جذاب و مورد علاقه خود نشنوید.

چشم برنداشتن خانم از یک مرد در هنگام صحبت کردن، لبخندش هنگام نگاه کردن به او، بازی با موهای خود شاید از نشانه های عاشق شدن زنان باشد. کنجکاوی زنان در مورد مردان مخصوصا یک مرد جذاب، صحبت آن ها از آینده، حسادت به زنی دیگر که شما با او در ارتباط هستید، عوامل مهمی است که در دوست داشتن و ابراز علاقه زنان به مردان مهم است.

شما مردها می توانید با تعریف کردن یک داستان خنده دار یا جوک، عاشق شدن زنان را امتحان کنید. شناخت تیپ شخصیتی زنان در فهمیدن میزان دوست داشتن آن ها تاثیر زیادی دارد.

ابراز علاقه دختر به پسر از دیدگاه روانشناسی

دختران امروزی حق انتخاب دارند اما اگر بناست که در این انتخاب موثر باشند، باید شخصی را انتخاب کنند که از نظر ادراک همسطح خودشان باشد و ابراز تمایل آنها برای ازدواج را بد تعبیر نکند.

از نظر روانشناسی تمایل یک دختر به آشنایی بیشتر و ازدواج با یک پسر و ابراز علاقه به او، اگر غیرمستقیم مطرح شود تعلق خاطر بیشتری ایجاد خواهد کرد. ابراز احساسات بیان عشق و علاقه باید به روش مناسب صورت گیرد و از همه مهمتر باید قبل از نشان دادن این تمایل، تمام جوانب را بسنجد و با توجه به نظام ارزشی خود و خانواده شان و شخصیت طرف مقابل و ادراک او اقدام کند؛ چرا که این امر باعث می شود احساس خود را ابراز کند که در این صورت حتی اگر جواب منفی بشنود، نه تنها چیزی را از دست نمی دهد بلکه هیچ وقت برای سکوت و تأمل خود حسرت نمی خورد. در واقع او این کار را برای کسب آرامش خود انجام می دهد.

نشانه تنفر دختر از پسر

برخی از نشانه های تنفر دختر از پسر و عدم علاقه ی او به شرح زیر می باشد:

۱. ایمیل‌ها و پیامک‌های شما را پاسخ نمی‌دهد. 
در این عصر تکنولوژی هیچ چیز ساده‌تر از فرستادن یک ایمیل یا یک پیامک به کسی نیست. اگر دختر موردنظرتان ساعت‌ها –یا حتی روزها– بعد به این نوع پیام‌های شما پاسخ می‌دهد، وقت آن رسیده است که او را فراموش کنید. دلیل این رفتار فقط تنبلی نیست، بی‌ادبی و بی‌توجهی هم هست. شاید چندان اهل پیامک فرستادن نباشد اما حداقل باید بتواند به طریقی دیگر با شما تماس بگیرد.

۲. فاصله جسمی و احساسی خود را با شما حفظ می‌کند. 
آیا اغلب ارتباط چشمی خود با شما را قطع می‌کند، حتی وقتی تنهایید؟ یا هیچ چیزی درمورد جزئیات زندگی خود به شما نمی‌گوید؟ چنین دختری نمی‌خواهد با شما رابطه عمیقی ایجاد کند. البته دوستی با چنین کسی اشکالی ندارد اما نباید سرمایه‌گذاری احساسی روی او بکنید و بهتر است از او دور شوید.

۳. در مراسم‌های مهم بدون شما شرکت می‌کند. 
مهمانی دوستانش؟ شام سالگرد ازدواج خواهرش؟ شاید حتی تولد خودش؟ گاهی‌اوقات دختری می‌خواهد استقلال خود را حفظ کند و گاهی دیگر می‌خواهد مطمئن شود ممکن است دلیل این رفتارش این باشد که نمی‌خواهد خیلی شما را درگیر خانواده و دوستانش کند تا وقتی که خواست رابطه‌اش را راحت‌تر با شما بر هم بزند. در این صورت باید بدانید که خیلی برای او باارزش نیستید. شما هم راه‌های بهتری برای گذراندن وقتتان دارید — با دوستان و خانواده خودتان که دوستتان دارند.

مطالب مرتبط:

دختر مغرور خاص چه ویژگی هایی دارد

عشق یک طرفه دختر به پسر

علائم زنان هوس باز

نشانه های عشق واقعی در زنان



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.